0
zpět
 

diskuze k tématu: Škoda Fabia 1,4 MPI - jaký je stav po sto tisících km.?

kategorie zařazení tématu: česká vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 10.09.2008 22:38, RE: Souhlas
vasapasa napsal:
Jo za 7 jezdí i můj vrak BMW 325 TD (pro neznalce V6 2,5) sice je to nafta ale na prdel dám všem těmto rádoby vozidlům.Cus
no, tak to jsme přesně potřebovali slyšet. To jste diskuzi vskutku obohatil o velice cenné informace, děkujeme.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 10.09.2008 22:59, RE: recenze
figo napsal:
ach jo, já věděl že se někdo ozve, ono se pane také podřazuje když se brzdí motorem, kapišto? Jedu, zpomaluji, 5,4,3 a jednou holt přijde i ta dvojka, neboť otáčky stále klesají a stále klesají a stále klesají...
1,4 A BRZDIS MOTOREM A JESTE U NAFTY??? DDDDDDDDDDDDDDDDD TAK TY JSI VYHRAL SOUTEZ ,,BLB ROKU"
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 10.09.2008 23:12, RE: Ondra
anonym napsal:
No tak, vyjadřujte se prosím konkrétněji a líp, ne jako blbý JeZeĎák
Jsem vzdělaný Ondřík a nejsem v žádném případě blbej JéZéDák jako všichni zde!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 10.09.2008 23:14, RE: Souhlas
vasapasa napsal:
Jo za 7 jezdí i můj vrak BMW 325 TD (pro neznalce V6 2,5) sice je to nafta ale na prdel dám všem těmto rádoby vozidlům.Cus
Vlastně i mýmu ocasu, Cus.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 11.09.2008 06:37, RE: Ondra
anonym napsal:
Jsem vzdělaný Ondřík a nejsem v žádném případě blbej JéZéDák jako všichni zde!
No, možná jsem blbje jézéďák, ale to nemění nic na faktu, který jsem popsal výše. Tak se s tím čecháčci smiřte.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 11.09.2008 07:07, RE: Ondra
anonym napsal:
No, možná jsem blbje jézéďák, ale to nemění nic na faktu, který jsem popsal výše. Tak se s tím čecháčci smiřte.
Nikdo se s tím smiřovat nemusel, to tady každý ví že Fabie není bůhví co, ale nevím proč se vyjadřuješ vulgárně. Díky takovým příspěvkům jako si sem dal ty ten první klesá úroveň diskuzí. Jakou máš zkušenost s Fábii 1.4 Mpi, že můžeš udělat takový to závěr? A co máš vlastně za auto?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 11.09.2008 07:59, RE: recenze
anonym napsal:
1,4 A BRZDIS MOTOREM A JESTE U NAFTY??? DDDDDDDDDDDDDDDDD TAK TY JSI VYHRAL SOUTEZ ,,BLB ROKU"
no ono Vaše vyjadřování svědčí o tom, že jistě budete se mnou v té anketě také hodně vysoko.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 11.09.2008 08:20, RE: recenze
anonym napsal:
1,4 A BRZDIS MOTOREM A JESTE U NAFTY??? DDDDDDDDDDDDDDDDD TAK TY JSI VYHRAL SOUTEZ ,,BLB ROKU"
Opravdu příspěvek člověka co to nemá zrovna všechno v pořádku, osobně mám taky naftu a brzdím motorem, proč ne? Je v tom něco špatně?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 11.09.2008 08:22, RE: Souhlas
vasapasa napsal:
Jo za 7 jezdí i můj vrak BMW 325 TD (pro neznalce V6 2,5) sice je to nafta ale na prdel dám všem těmto rádoby vozidlům.Cus
Napsals to velice přesně, je to totiž vrak
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 11.09.2008 08:26, Zmní gumy
Ty zimní gumy by už asi taky chtělo vyměnit,ne? Po 7-mi letech....
Pokud budeme ctít pravidlo 4-4-4-4 tak jedním z nich je, že by neměly být starší 4 let.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 11.09.2008 08:59, RE: recenze
figo napsal:
ach jo, já věděl že se někdo ozve, ono se pane také podřazuje když se brzdí motorem, kapišto? Jedu, zpomaluji, 5,4,3 a jednou holt přijde i ta dvojka, neboť otáčky stále klesají a stále klesají a stále klesají...
Brzdeni motorem samozrejme ano, ale pokud tam ma diesel jeste 2500 otacek, neni zadny duvod podrazovat ... zkuste to, az tam bude pod 1500 - pujde to samozrejme snadneji.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 11.09.2008 09:03, RE: Porovnání
anonym napsal:
Recenze je věcná a hezky napsaná. Až na tu poslední větu, kde se autor letmo zmínil o corse. Já jsem corsu B 1.2 koupil jako novou a najezdil s ní za 10 roků přes 100 tis. km, a za celou dobu jsem mimo běžný spotřební materiál vyměnil pouze termostat a zadní ložisko. Jinak absolutně bez poruch. Takže, zkušenosti mohou být různé...
Autor ale nikde nepíše, jak starou tu Corsu měl, tak nevim proč to srovnáváte třeba byla z roku 93 a u té bych se teda ani trochu nedivil, kdyby ho nechala někde stát, kdysi jsem jednu takovou měl a to byl co do spolehlivosti uplný horor.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 11.09.2008 09:35, RE: recenze
anonym napsal:
Brzdeni motorem samozrejme ano, ale pokud tam ma diesel jeste 2500 otacek, neni zadny duvod podrazovat ... zkuste to, az tam bude pod 1500 - pujde to samozrejme snadneji.
souhlasím,ten pán snad s naftovým motorem nikdy nemohl jezdit,pokud podřazuje při 2 500 otáčkách.To by tomu dával neskutečně na prdel.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 11.09.2008 09:43, RE: recenze
anonym napsal:
souhlasím,ten pán snad s naftovým motorem nikdy nemohl jezdit,pokud podřazuje při 2 500 otáčkách.To by tomu dával neskutečně na prdel.
Ach jo, no tak to není při 2.500 ale míň, já to úplně přesně nevím, nebo vy si snad pamatujete s přesností na 500 otáček kdy řadíte? Faktem je že při podřazení ze 3 na 2 je problém u 5-ti vozů z 8, ten problém nemám jen já, ale všichni řidiči co se v těch autech střídají. Nicméně si nedělám iluze že bych to tady byl schopen některým jedincům vysvětlit, neboť tady zjevně část čtenářů nikdy nepodřazuje z 3 na 2, a navíc trpí stihomamem, že při vytočení dieslového motoru nad 3.000 otáček se tento nenávratně poškodí.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 11.09.2008 10:00, RE: Závady
anonym napsal:
zdravicko Osliku, kdeze ses to toulal se svoji korejskou flotilou ? :) ... tolik koncernovych srovnani tady bylo a tys nikde
Jirka
Dovolená, služební cesta, málo nápadů čím přispět.

Hýk, hýk

Osel
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 11.09.2008 10:26, RE: recenze
figo napsal:
Recenze je napsaná dobře a objektivně. K fabiím mohu dodat že u nás ve firmě jich máme 8, všechny s motory 1,4 TDi a odmyslím-li si neuvěřitelný zvukový a vibrační koncert této konkrétní pohonné jednotky, tak se jedná o dobrá auta bez vážnějších poruch. Jenom jako červená nit se u všech projevují 2 věci za prvé jde ve vyšších otáčkách velmi špatně podřazovat ze 3 rychlostního stupně na 2 (počítání zubů) a vyšší otáčky myslím tak okolo 2.500 - týká se to 5 kusů z našich 8 a to snad ani nemůže být...
U manželčiny služební 1.2 HTP také někdy podřazování trochu hapruje. Má najeto asi 30.000, ze čtyřky na trojku a trojky na dvojku to jde občas až na druhý pokus. Není to sice zase tak moc často, ale i tak bych to s tímto nájezdem u zázraku se zelenou zastřelenou slepicí na kapotě nečekal. Minimálně to nedělá ani jedničková oktávka TDI s 240.000 km... Jinak spotřeba v létě pod 6 litrů, začíná ale už vrzat přední náprava... Jinak O.K., samozřejmě s přihlédnutím k "vlastnostem" motoru.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 11.09.2008 11:18, RE: Ondra
anonym napsal:
Nikdo se s tím smiřovat nemusel, to tady každý ví že Fabie není bůhví co, ale nevím proč se vyjadřuješ vulgárně. Díky takovým příspěvkům jako si sem dal ty ten první klesá úroveň diskuzí. Jakou máš zkušenost s Fábii 1.4 Mpi, že můžeš udělat takový to závěr? A co máš vlastně za auto?
Velmi jednoduchá odpověď: fabia 1,4 MPI kupováno mojí matkou jako nová, později po jejím úmrtí poděděno manželkou (jézeďačkou), která na této lavici odkroutila cca 150 tkm. Jézeďačka jedna, má totiž spoustu cestování. Já s tím jednou jel Olomouc-Vídeň (vlastní karhav v servisu), a musel jsem si dělat pauzu každých 20 minut. Tak mě prdel nebolí ani na jaře, když sednu poprví na kolo.Moje auto nemíním zmiňovat. A mám k tomu pádné důvody.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 11.09.2008 11:39, RE: Souhlas
vasapasa napsal:
Jo za 7 jezdí i můj vrak BMW 325 TD (pro neznalce V6 2,5) sice je to nafta ale na prdel dám všem těmto rádoby vozidlům.Cus
to je ale hlupak hloupy,ani nevi,ze to je R6 a ne V6 tupec jeden
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 11.09.2008 11:41, RE: Ondra
anonym napsal:
Velmi jednoduchá odpověď: fabia 1,4 MPI kupováno mojí matkou jako nová, později po jejím úmrtí poděděno manželkou (jézeďačkou), která na této lavici odkroutila cca 150 tkm. Jézeďačka jedna, má totiž spoustu cestování. Já s tím jednou jel Olomouc-Vídeň (vlastní karhav v servisu), a musel jsem si dělat pauzu každých 20 minut. Tak mě prdel nebolí ani na jaře, když sednu poprví na kolo.Moje auto nemíním zmiňovat. A mám k tomu pádné důvody.
I ty jeden vzdělaný Ondříku, vážně POPRVÍ???
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 11.09.2008 11:47, RE: recenze
figo napsal:
Ach jo, no tak to není při 2.500 ale míň, já to úplně přesně nevím, nebo vy si snad pamatujete s přesností na 500 otáček kdy řadíte? Faktem je že při podřazení ze 3 na 2 je problém u 5-ti vozů z 8, ten problém nemám jen já, ale všichni řidiči co se v těch autech střídají. Nicméně si nedělám iluze že bych to tady byl schopen některým jedincům vysvětlit, neboť tady zjevně část čtenářů nikdy nepodřazuje z 3 na 2, a navíc trpí stihomamem, že při vytočení dieslového motoru nad 3.000 otáček se tento nenávratně poškodí.
No ja si to treba pamatuju :o) Neni to sice 1.4 ale 1.9 motor a prerazuju kdyz to jde nekam mezi 1500 az 1200. V samotnem navodu se pise ze se ma podradit kdyz otacky klesnou na 1200ot. Mozna to je u 1.4 jinak, tot jen zkusenost...
reagovat
  1 2 3 4 ... 6




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.