0
zpět
 

diskuze k tématu: Škoda Fabia 1,4 MPI - jaký je stav po sto tisících km.?

kategorie zařazení tématu: česká vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 15.09.2008 11:56, RE: recenze
anonym napsal:
Mě by to taky zajímalo - proč by mělo nafťáku vadit brždění motorem? Chápu, že při brždění motorem by otáčky asi neměly jít někam ke 4000, ale jinak fakt nevím.
U turbonafťáku vybaveného dvouhmotovým setrvačníkem je brždění motorem při vyšších otáčkách jistá smrt (pro ten dvouhmoťák). Motorem brzdím, nicméně velice zřídka při otáčkách vyšších než 2500 a v tom případě vždy s meziplynem. Pro ty, co to ještě neví, mám 1,9 Tdi 66 KW (bez dvouhmoťáku, samozřejmě).
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 19.09.2008 15:48, RE: Co plyn????
anonym napsal:
Dal bych do toho plyn. Hned po koupi a už by byl dávno zaplacenej a jezdí se za levno. Adios
Plyn ve fabce, vyborny napad, a nakup a zavazadla bude vozit kde, na strese?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 01.01.2011 13:21, Fabia
Sorry davat tady za ojetinu ze švihadlama tolik lovů (pro pražaky peněz)
je blbost a klima se vidí taky málo kdy, ostatní vybavení taky chybý.
jedina plus je spracovaní dílů,za stejný prachy máte mnohem lepší auto jine značky.


mluvím o starším modelu.
reagovat
  1 ... 4 5 6




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.