0
zpět
 

diskuze k tématu: Škoda Fabia 1,2 HTP a dojmy po šesti letech provozu

kategorie zařazení tématu: česká vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 16.03.2010 08:33, Oleje
Kamarád mi říkal, že v autorizovaném servise Škoda si za litr oleje Castrol cosi účtují kolem 800 Kč. Na internetu je ten stejný olej dostupný od cca 250 Kč/l.
Mám raději volit ten dražší a tudíš kvalitnější?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 16.03.2010 08:46, RE: Oleje
David V napsal:
Kamarád mi říkal, že v autorizovaném servise Škoda si za litr oleje Castrol cosi účtují kolem 800 Kč. Na internetu je ten stejný olej dostupný od cca 250 Kč/l.
Mám raději volit ten dražší a tudíš kvalitnější?
800 Kč za litr je moje zkušenost za olej Castrol 0W-30 specifikace 506.00 nebo 506.01 ted uz nevim. Na internetu je olej dostupny od cca 230Kč za litr - Castrol 5W-30 se specifikaci VW504.00/507.00
Jestli je ten ze skodovky kvalitnejsi nevim. Kazdoapdne auto jede na oboji. A Škodovce timto dekuji, za 800 kč za litr/4000 Kč za celou naplň - už se tam bohužel znova neukažu.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 16.03.2010 10:09, RE: Oleje
Alkantpan napsal:
800 Kč za litr je moje zkušenost za olej Castrol 0W-30 specifikace 506.00 nebo 506.01 ted uz nevim. Na internetu je olej dostupny od cca 230Kč za litr - Castrol 5W-30 se specifikaci VW504.00/507.00
Jestli je ten ze skodovky kvalitnejsi nevim. Kazdoapdne auto jede na oboji. A Škodovce timto dekuji, za 800 kč za litr/4000 Kč za celou naplň - už se tam bohužel znova neukažu.
Pánové, do motoru patří zásadně specifikace oleje doporučená výrobcem. To že to prasíte úpln jiným olejem je vaše věc, ale doufám, že snad se mi vaše ojetina nedostane do rukou.
Když už si kupuju olej sám a měním sám, tak aspoň s tou specifikací, kterou mám v servisné knížce, ne ?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 16.03.2010 10:12, Rezavění
Karle, 6 let není žádná dlouhá doba - forman mi začal rezavět až v 11 roce svého života. A to je hodně velká tragédie co se týká rezavění.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 16.03.2010 10:12, Zastavit motor
Napadlo mně, že by se snad dal motor zastavit ucpáním výfuku. Když tak napište co si o tom myslíte.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 16.03.2010 10:27, RE: Oleje
David V napsal:
Kamarád mi říkal, že v autorizovaném servise Škoda si za litr oleje Castrol cosi účtují kolem 800 Kč. Na internetu je ten stejný olej dostupný od cca 250 Kč/l.
Mám raději volit ten dražší a tudíš kvalitnější?
Samozřejmě, že ano.
Označení je možná shodné, ale ORIGINÁL Škodováckej Castrol má navíc hromadu optiminerálů plus, výtažků z perel a multivitamínů, které běžný shodný castrol nemá.
Opitiminerál plus v syntetice pro Škoda motoren werke zajišťuje až o 108 % vyšší kroutící moment vyvažovací hřídele a až o 78,546845978269425 % mazanější válce tohoto high torque performance řadového tříválce, což mimo jiné dokazuje studie VUT katedry motorbiologie v Brně.
O tom, že výtažky z perel prospívají čemukoli, v čem jsou obsaženy o tom se nebudeme ani zmiňovat, přední dermatologové z celého světa doporučují výtažky z perel na vše, co se hýbe i nehýbe. Kdo tvrdí opak, je zatvrzelý popírač vlivu výtažků z perel. Vždyť vliv výtažků z perel je dávno prokázán, není potřeba polemizovat a jeho vliv je nepopiratelný!!!
Multivitamín je důležitá složka oleje pro dlouhé zdraví motoru. Přední motoroví dietologové a mikrobiologové prokázali blahodárný vliv multivitamínových složek pro každý motor Škoda.
Závěr: pohon Vašeho tříválcového miláčka zajistí jen a pouze vyvážený mix toho s nejlepší péčí připraveného oleje, který je ideálním mixem těch nejlepších vlastností a aplikací těch nejpokrokovějších vědeckých metod. Takový je Kastról Škoda...

reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 16.03.2010 10:29, RE: Zastavit motor
Riccardo napsal:
Napadlo mně, že by se snad dal motor zastavit ucpáním výfuku. Když tak napište co si o tom myslíte.
Myslím, že to by se určitě nepodařilo. Rukou bys to i při studených spalinách neudržel a nic vhodnýho k zacpání člověk nevozí. I kdyby hypoteticky ano, tak si myslím, že by si spaliny našly netěstnostmi cestu a motor by si při zvýšeném odporu "přidal", aby nechcíp.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 16.03.2010 10:32, RE: Oleje
typek napsal:
Samozřejmě, že ano.
Označení je možná shodné, ale ORIGINÁL Škodováckej Castrol má navíc hromadu optiminerálů plus, výtažků z perel a multivitamínů, které běžný shodný castrol nemá.
Opitiminerál plus v syntetice pro Škoda motoren werke zajišťuje až o 108 % vyšší kroutící moment vyvažovací hřídele a až o 78,546845978269425 % mazanější válce tohoto high torque performance řadového tříválce, což mimo jiné dokazuje studie VUT katedry motorbiologie v Brně.
O tom, že výtažky z perel prospívají čemukol...
Toho jsem se obával
Ale aspoň vidím, že ten přípatek skoro 500 není za nic. Já si myslel, že je to pouze bakšiš pro Škodu.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 16.03.2010 10:33, RE: Zastavit motor
David V napsal:
Myslím, že to by se určitě nepodařilo. Rukou bys to i při studených spalinách neudržel a nic vhodnýho k zacpání člověk nevozí. I kdyby hypoteticky ano, tak si myslím, že by si spaliny našly netěstnostmi cestu a motor by si při zvýšeném odporu "přidal", aby nechcíp.
Já bych spíš vyháčkoval kapotu a odpojil kabely ke svíčkám.určitě je levnější způsob než rozbíjet okno
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 16.03.2010 10:46, RE: Zastavit motor
bruno napsal:
Já bych spíš vyháčkoval kapotu a odpojil kabely ke svíčkám.určitě je levnější způsob než rozbíjet okno
No dobře, ale co dál? Motor chcípnem, ale auto je furt zamčený.. Nejlepší je mít doma náhradní klíč. Zákon schválnosti však praví, že když ten klíč doma mám, tak se mi tohle nejspíš stane nejmíň 200km od domova
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 16.03.2010 11:11, RE: Oleje
Riccardo napsal:
Pánové, do motoru patří zásadně specifikace oleje doporučená výrobcem. To že to prasíte úpln jiným olejem je vaše věc, ale doufám, že snad se mi vaše ojetina nedostane do rukou.
Když už si kupuju olej sám a měním sám, tak aspoň s tou specifikací, kterou mám v servisné knížce, ne ?
No opravte me, jestli se mylim, ale VW507.00 normu VW 506.00 nahrazuje, takze touto zmenou motor rozhodne neprasim...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 16.03.2010 11:15, RE: Oleje
David V napsal:
Toho jsem se obával
Ale aspoň vidím, že ten přípatek skoro 500 není za nic. Já si myslel, že je to pouze bakšiš pro Škodu.
To jsem jeste nikdy neslysel o tech perlach. Neni divu, ze je to tak drahy!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 16.03.2010 11:18, RE: Zastavit motor
David V napsal:
Myslím, že to by se určitě nepodařilo. Rukou bys to i při studených spalinách neudržel a nic vhodnýho k zacpání člověk nevozí. I kdyby hypoteticky ano, tak si myslím, že by si spaliny našly netěstnostmi cestu a motor by si při zvýšeném odporu "přidal", aby nechcíp.
Pokud by to motor prezil, videl jsem jednou jako pomstu vyfuk vystrikany expanzivni montazni penou , ktera ho dokonale ucpala. Po nastartovani to odnesla hlava motoru.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 16.03.2010 11:23, RE: Oleje
Riccardo napsal:
Pánové, do motoru patří zásadně specifikace oleje doporučená výrobcem. To že to prasíte úpln jiným olejem je vaše věc, ale doufám, že snad se mi vaše ojetina nedostane do rukou.
Když už si kupuju olej sám a měním sám, tak aspoň s tou specifikací, kterou mám v servisné knížce, ne ?
Můj původní dotaz měl trochu rozvířit vodu, nicméně když už o tom píšem, tak jsem zkoušel na netu najít specifikaci pro tříválec HTP a našel jsem VW 500.00 a VW 502.00. Oba oleje (Castrol) se dají pořídit i do 200 Kč/ltr.
Olej specifikace VW 506.00 jsem našel jako longlife. Na některých servrech je údajně nahrazen VW 507.00 a jeho cena (Castrol) je cca 260 Kč/ltr.
Nejdražší, který jsem záměrně hledal, je Castrol Edge (0W30) longlife se specifikací VW502.00/503.01/505.00 za rovných 300 po přepočtu ze 4-ltr balení.
Tím si myslím, že jsem pokryl všechny možné specigikace, které by u Fábie mohly přicházet do úvahy.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 16.03.2010 11:26, RE: Zastavit motor
Alkantpan napsal:
Pokud by to motor prezil, videl jsem jednou jako pomstu vyfuk vystrikany expanzivni montazni penou , ktera ho dokonale ucpala. Po nastartovani to odnesla hlava motoru.
Vidíš a já bych si myslel, že se prorve výfuk v nějakém spoji.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 16.03.2010 11:29, RE: Oleje
David V napsal:
Můj původní dotaz měl trochu rozvířit vodu, nicméně když už o tom píšem, tak jsem zkoušel na netu najít specifikaci pro tříválec HTP a našel jsem VW 500.00 a VW 502.00. Oba oleje (Castrol) se dají pořídit i do 200 Kč/ltr.
Olej specifikace VW 506.00 jsem našel jako longlife. Na některých servrech je údajně nahrazen VW 507.00 a jeho cena (Castrol) je cca 260 Kč/ltr.
Nejdražší, který jsem záměrně hledal, je Castrol Edge (0W30) longlife se specifikací VW502.00/503.01/505.00 za rovných 300 po přepoč...
Co se tyce specifikaci pro VW Group motory, myslim, ze tahle tabulka mluvi za vse...
http://www.volkswagen.cz/servis/longlife/
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 16.03.2010 11:33, RE: Zastavit motor
David V napsal:
Vidíš a já bych si myslel, že se prorve výfuk v nějakém spoji.
Tak zrejme zdravy vyfuk a mozna taky auto od auta. v tomto pripade to byl myslim maly peugeot 1.4 benzin. Byt to na moji byvale stare felicii, tam by to asi schytal nejaky vekem a provozem unaveny a zkorodovany spoj na vyfuku
Me spise zarazilo, jak muze dojit k tomu, ze se stojici a nastartovane auto samo bez pricineni uzamkne.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 16.03.2010 11:35, RE: Oleje
Krkovicka napsal:
To jsem jeste nikdy neslysel o tech perlach. Neni divu, ze je to tak drahy!
Já taky ne, na tyhle špeky je týpek študovanej. Ještě teď mám křeče v břichu....
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 16.03.2010 11:38, RE: Zastavit motor
Alkantpan napsal:
Tak zrejme zdravy vyfuk a mozna taky auto od auta. v tomto pripade to byl myslim maly peugeot 1.4 benzin. Byt to na moji byvale stare felicii, tam by to asi schytal nejaky vekem a provozem unaveny a zkorodovany spoj na vyfuku
Me spise zarazilo, jak muze dojit k tomu, ze se stojici a nastartovane auto samo bez pricineni uzamkne.
Já měl ne Vectře porušenou izolaci, protože se drát nešikovně přivíral v kufru. Když se dotkl kostry, auto se zamčelo. Dlouho trvalo, než jsem na to přišel.... A začínalo to tak, že si klidně jedu a najedou se auto zamčelo. Zpočátku ta souvislost se zavíráním kufru byla čistě náhodná, takže jsem zámek kufru deaktivoval a otvíral ho klíčem - to potom nezlobilo.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 16.03.2010 12:03, Halvní problém pana Rady
je nedůvěra k servisu - bylo nutné vyměnit svíčky a cívku? Proč mi účtují tolik oleje? Nelijou mi tam nějaký levnější škodlivý? Mění mi ho vůbec? Když žárlí na lidi, kteří přestanou jezdit do značkového servisu, ať přestane taky.
reagovat
1 2




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.