0
zpět
 

diskuze k tématu: Škoda Fabia 1,2 HTP 40 kW

kategorie zařazení tématu: česká vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 24.07.2006 22:35, RE: objektiv a Getz
Tazzy napsal:
Kolega má měněné přední dveře a blatník - prorezlé skrz.
Naštěstí to má v záruce v záruce. Taky mě v tom svezl - má to v 1,4 MPI a za cca 250 000 má např vpředu "švihadla ) (ruční kličky na vytáčení oken!)
A ten interiér - to je naprostá šílenost. Předtím jsem v tom nejel ale plasty silně přpomínají minulý model KIA RIO.
No hrůůůůza.
Ne že bych Vám to přál Tome, ale když se někde, byť třeba i ne vaší vinou vybouráte v tom vašem Formanu, tak pochopíte proč lidé rádi připlatí.... A stran Vámi udávané spotřeby, přesto že mám Formana rád a najezdil jsem s ním hezkých pár desítek tisíc km k plné spokojenosti, tak nevěřím že jste za udávaných podmínek dosáhl takovéto spotřeby.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 25.07.2006 07:17, RE: Škodovky
Tom napsal:
Přátelé, jak tak koukám, tak se začíná v Čechách rozmáhat kromě stáčení tachometrů další nešvar, a to handrkování o spotřebu. Včera jsem se vrátil ze SR, jel jsem trasu Dačice-Jemnice-Liptovský Mikuláš (cca 400 km), za tu několikadenní dovolenou jsem ujel 960 km a tankoval jsem dohromady 48 litru benzínu (v nádrži bylo tak maximálně 5l), tudíž mi vyšla spotřeba průměrně 5,0- 5,5 l/100km. A cože to mám za vozidlo?------Škoda Forman r.94, monovstřik 50kW, najeto cca 250tis.km. Spotřeba perfektní, ...
Měl jsem služebního Favorita se kterým jsem najezdil 80tis. km. Spotřeba při mé i někdy nešetrné jízdě se většinou vešla do 6-ti litrů.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 25.07.2006 07:42, RE: Zase plno radilů a chytrolínů
Lukáš napsal:
Pravdou je, že se Fabia s motorem 1,2l nehodí jako služební auto, které má najet ročně x desítek tisíc kilometrů. Jedná se o motor pro chalupáře nebo obchodníky s "teplou vodou", kteří jezdí denne vzdálenosti kolem 50-ti km. Vím, že v době vzniku Fábie nebylo na trhu auto s lepším podvozkem. Nemůžete srovnávat auto 7 let po uvedení na trh s nejnovějšími modely. Vím, že do uvedení nových modelů se technicky nedal nějaký Peugeot 206, Renault Clio aj. srovnat s Fabií. Ke kazivosti bych napsal jen t...
Podle těchto našich článků na Tipcarsu bych si myslel, že je Fabia na odpis, srovnatelná tak možná s Ladou Samarou. Zrovna jsem si přečetl výsledky testů dle spokojenosti zákazníků s automobily v Anglii a Německu. Z těchto výsledků oblíbenosti vyplývá, že patří značka Škoda v Anglii a Německu mezi nejuznávanější automobilky. Ve spokojenosti se řadí mezi Japonské automobilky. Náhoda to asi není. Ještě bych se zmínil o dlouhodobé spotřebě mé Fábie. Jedná se o tu proklínanou a žravou 1,4 MPI. Dneska jsem se podíval na dlouhodobou spotřebu. Vychází mi na 5,4 l na 100 km a to si myslím, že nejsem brzdou silnic. Naučil jsem se motor "podvědomě poslouchat". Z kopce automaticky podřazuji a využívám skvělých ložisek a jejich dojezdu. Motor zbytečně nevytáčim, využívám jeho "sílu" v nižších otáčkách, vytáčet ho nemá ani cenu. Na každé auto si jde zvyknout a myslím si, že Fabia není celkově až tak špatná jak se zde popisuje. Proto je taky cena ojetin tak vysoká a v bazarech jde o žádané zboží.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 25.07.2006 12:40, RE: spotřeba
johny cash napsal:
91 benzin je do skodoviek 120 a zigulakov, je tusim este olovnaty pokial sa nemylim. Ako to mozes tankovat do Fabie, preboha!?
natural 91 není olovnatý benzín
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 25.07.2006 13:48, RE: objektiv a Getz
Figo napsal:
Ne že bych Vám to přál Tome, ale když se někde, byť třeba i ne vaší vinou vybouráte v tom vašem Formanu, tak pochopíte proč lidé rádi připlatí.... A stran Vámi udávané spotřeby, přesto že mám Formana rád a najezdil jsem s ním hezkých pár desítek tisíc km k plné spokojenosti, tak nevěřím že jste za udávaných podmínek dosáhl takovéto spotřeby.
Samozřejmě, ta spotřeba je výjimečná, ale je to dáno jen tou trasou a hlavně stylem jízdy, papírově má forman žrát při 90 5,2 litrů, a těch 80-90 jsem jel kromě obcí prakticky pořád, a také prakticky nikdy nevyřazuji a brzdím motorem, dost značná část cesty se dala jet na pětku, při ot. 1900-2500. Vím, že někdo určitě namítne, že je to dušení, ale když se člověk naučí motor poslouchat, tak pozná, že tomu tak není, nehledě na to, že tady nedávno někdo rozebíral rozdíl mezi 16V a 8V a právě u 8V se to údajně dá a motoru se neškodí.Prostě mi to na 960 km sežralo 48+-5litrů. Víc jsem netankoval.Ale jak sem už psal, jel jsem pouze z poloviny naložený, a kolo jsem měl vevnitř. A také jsem část jízdy držel krok s kamarádovým G IV. variant, 1.9 TDI PD 85 kW, který byl plně naložený, 4 lidi, rakev na střeše, zaplá klima, a jemu dle PC vyšla 5,5.
Spotřeba se na takových dálkách dá opravdu ukočírovat.
Jinak Figo, samozřejmě s bezpečností naprosto souhlasím! Nedávno mi někdo poslal článek ze světa motorů, kde byla š105/120 podrobena crashtestu po vzoru euro ncap,ale do nedeformovatelné překážky 40% přední části při rychlosti 48 km/h a výsledek katastrofa, téměř jistá smrt za 0,12s, a to ještě ta škodovka byla v bezvadném stavu(žádná koroze). Nevím jestli by na tom favo/forman byl vůbec lépe, údajně je favorit jen posvařovanej plech bez žádných výztuh.
Také bych si připlatil, ale jako student ve 21 letech nemám jinou možnost.
Ale mít 300tisíc na auto, tak fábie ani omylem, existuje tolik jiných alternativ úplně z jiných kategorií, myslím tak 2-3 roky staré, já bych pokukoval třeba po Toyotě Avensis, BMW 3-reihe, kde by mě po nahlédnutí do druhovýroby nahr. dílů nepřesvědčil argument, že fábie má levnější nahr.díly, ano, má, ale ne řádově.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 27.07.2006 10:44, Docela dobrá recenze
Souhlasím v podstatě se vším, co se tu píše. SDI bez turba je líné. Přední nápravy odcházejí bez ohledu na motorizaci. Myslím, že je tady spousta aut, které jsou technicky vyspělejší, praktičtější, hezcí a spolehlivější a za srovnatelnou cenu (pokud tedy člověk zrovna netouží po Fabii Žebrák, pardon Junior - kde není ani dekl na schránce u spolujezdce a bicáky si člověk může trénovat na volantu z Oktávky) ...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 03.08.2006 22:48, RE: Docela dobrá recenze
jiriez napsal:
Souhlasím v podstatě se vším, co se tu píše. SDI bez turba je líné. Přední nápravy odcházejí bez ohledu na motorizaci. Myslím, že je tady spousta aut, které jsou technicky vyspělejší, praktičtější, hezcí a spolehlivější a za srovnatelnou cenu (pokud tedy člověk zrovna netouží po Fabii Žebrák, pardon Junior - kde není ani dekl na schránce u spolujezdce a bicáky si člověk může trénovat na volantu z Oktávky) ...
Fábie Žebrák...:( hustota na druhou.....známej si ve služebáku udělal s odkládací poličky, která nemá dekl popelník:)
Jinak fabie máme v rodině dvě, obě v Eleganci 1.4 a 1.2 a nejsou vůbec špatný. Na 1.4 kola 15/195 a podvozkově drží supr a auto je jistý stejně jako golf. Jel sem nedávno golfem 5 a je to jako Fabie, nezlobte se na mě, ale skoro jo.....:)
Fabie žebrák, má to samí co klasik akorát černý nárazníky díru v palubce a bez serva.....o 12.000 lacinější, to koupí jenom kokot:) A nebo řízek kterýho to nesere a je mu to jedno, takový lidi obdivuju, mě by jedno nebylo.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 07.08.2006 00:47, RE: bez předmětu
anonym napsal:
1,2 HTP s klimatizaci do Bruselu,na dalnici 160 za 7litru.
Tak tohle nežeru !!!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 07.08.2006 00:47, RE: bez předmětu
anonym napsal:
1,2 HTP s klimatizaci do Bruselu,na dalnici 160 za 7litru.
Tak tohle nežeru !!!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 17.08.2006 19:45, RE: bez předmětu
BH napsal:
Tak tohle nežeru !!!
Taky se teď koukám po novém autě,můj 11 let starý Nissan se bohužel kazí...Táta má 4 měsice starou 1.2 HTP a toho shánění,než jsme někde sehnali auto s 2 airbagama a servem pod 240000.Nakonec to byl měsíc starý,předváděcí Ambiente za 237000.Ale to byla,myslím,veliká klika.Malý výkon ...To je pravda,při 130 km/ h mám pocit,že autu ubližuju,ale třeba tátovi to stačí.Co mi na tom vadí,je ten zvuk.Jsem muzikant,pravda,takže sluch mám trochu vytrénovanější,a opravdu zvuk strašný...To mi dost vadí.Moje tchýně má 1.2 bez serva s metalízou a jedním airbagem,dala za to 2/2005 250000Kč a to servo tam opravdu opravdu chybí...Při parkování tchýně heká,nedivím se jí,a já když jedu pomalu v zatáčce,volant se ohromnou silou vrací zpět,velmi nepříjemné...Je možné,že s příchodem nová Fabie stará klesne v ceně,pak to možná bude mít opodstatnění...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 23.08.2006 10:04, RE: bez předmětu
Ondřej napsal:
Taky se teď koukám po novém autě,můj 11 let starý Nissan se bohužel kazí...Táta má 4 měsice starou 1.2 HTP a toho shánění,než jsme někde sehnali auto s 2 airbagama a servem pod 240000.Nakonec to byl měsíc starý,předváděcí Ambiente za 237000.Ale to byla,myslím,veliká klika.Malý výkon ...To je pravda,při 130 km/ h mám pocit,že autu ubližuju,ale třeba tátovi to stačí.Co mi na tom vadí,je ten zvuk.Jsem muzikant,pravda,takže sluch mám trochu vytrénovanější,a opravdu zvuk strašný...To mi dost vadí.Mo...
Fábie bez serva - to se taky dělalo? Se divím že to má v základu 4 kola a volant :) že to není za příplatek
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 30.08.2006 06:29, RE: bez předmětu
Gusano napsal:
Fábie bez serva - to se taky dělalo? Se divím že to má v základu 4 kola a volant :) že to není za příplatek
Nevim, ale ten zvuk ma pouze jinou frakvenci, ze by bylo auto hlucne, se rici neda, spis naopak, vytacim to do 5000 otacek, nekdy i vice a vubec to nerve, jenom tak piska...to 1.4 v 5.000 je hlucnejsi, pravda ze jinak (hlubsi ton).
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 02.09.2006 17:11, RE: spotřeba
řidic napsal:
No až bude někdo kritizovat auto, které si právě koupil ze svého a není tedy firemní, tak to si ještě budem muset počkat. Skvěla a nezaujatá recenze právě kvůli firemnosti vlastnictví.
"Naštěstí" jsem měl možnost mačkat pár set kilometrů jen tu "skvělou" 55kw fabii. A to jsem si říkal, proč mě předjíždějí i felicie. No neumím si představit, jaká by byla jízda s třívalcem, který je navíc díky své váze tak na úrovni výkonu prvního favorita. Akorát má hezčí, tišší ALE mnohem menší interier kvůli ...
kup si Focuse a místa na nohy máš habakuk.....
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 24.09.2006 01:32, dobré čtení
Celkem pěkná recenze, +- lze souhlasit.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 13.12.2006 14:42, pre autora
Ráďa napsal:
Celkem pěkná recenze, +- lze souhlasit.
No jak začat, aha tak asi takto kdo normalny si kupi 1,2 40 kw ked jazdi 130 tis. rocne alebo kolko.to je ludove auto a ne na dialnice a ponahlat sa na nom v kuse co si autor nekupil nejake tdi?je kokotina nadavat na to auto ked ho vyuziva inak jak ma.zachvilu tu budu majstri co budu nadavat ze 40 kw fabka nepotahne 10 tonovy naves alebo ze neprejde v terene.trocha rozumu do toho.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 12.01.2007 16:16, RE: pre autora
Maxi napsal:
No jak začat, aha tak asi takto kdo normalny si kupi 1,2 40 kw ked jazdi 130 tis. rocne alebo kolko.to je ludove auto a ne na dialnice a ponahlat sa na nom v kuse co si autor nekupil nejake tdi?je kokotina nadavat na to auto ked ho vyuziva inak jak ma.zachvilu tu budu majstri co budu nadavat ze 40 kw fabka nepotahne 10 tonovy naves alebo ze neprejde v terene.trocha rozumu do toho.
to měl firemní ty kkt.
Mám pocit že pokud tu firmu nevlastníš aspon většinu tak asi o tom rozhodovat nebudeš "!!
Jinak samozř. že 1,2 je spíš pro motorky a zatu cenu bych ji vživotě nekoupil
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 22.02.2007 21:40, Škoda Fabia 1.2 HTP 4O kW
Musím reagovat na tento článek.Dost často měním auto.Mám již 12 auto a to druhou Fabii,která je v maximální výbavě s výkonem 4O kW.
Musím reagovat na tento článek,který psl určitě člověk,který nepozná
spoustu věcí.Sám den co den najedu kolem 300 km a mám to samé
auto a musím říct,že opravdu doporučuji.Za 373 00 Kč toto auto v plné
výbavě je nejlepší řešení.Dobrá spotřeba,solehlivost,komfort a bezpečnost je zaručena.Pochopitelně mám za sebou sposutu zanček
jako je Fiat Tempra,Audi A6,VW Golf a podobně a musím přiznat,že
toto vozidlo není o nic horší než ostatní.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 06.09.2007 12:26, RE: spotřeba
navigator napsal:
Tak jsem si tu přečetl vaše názory a nedá mi, abych nezareagoval vlastní zkušeností. Mám 1.2 40 kW ve výbavě s klimou. Jezdím prakticky deně do 70 km vzdáleného zaměstnání zhruba půl dálnice a půl město, Spotřeba do cca 50000 km byla někde kolem 6.2 - 6.5 litru, potom se auto nějak zbláznilo a dalších 10000 jezdím za průměr podle palubního compu asi 5.2 - 5.3 a to na 91 benzín. Rekord na trase Příbram - Praha 4.8 , 71 km,z toho 20 km poskakování po Praze 45 minut. Absolutně nechápu Prostoro...
Musím plně souhlasit.Mám ve VW Polo 1,2 40 kw motor a jsem spokojen.Jezdím opravdu za 5,5 litru,nemám žádné mindráky,abych je ventiloval rychlou a riskantní jízdou a ohrožoval ostatní motoristy.Ani jsem nezkoušel maximální rychlost,protože to prostě nepotřebuji vědět.A chvástat se,že jezdím 180 opravdu nepotřebuji.
reagovat
1 2 3 4




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.