0
zpět
 

diskuze k tématu: Škoda Fabia 1,2 HTP 40 kW

kategorie zařazení tématu: česká vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 21.07.2006 15:18, RE: super recenze
Gusano napsal:
Možná že to byla 1,4 16V, ta i s 55kW jede poměrně hezky. Ale ty 44 a 50kw verze nebyly žádná sláva. Jinak díky za všechny pochvaly, ona by byla ještě spousta věcí, která by se dala napsat - snažil jsem se vybrat pro mě ty zásadní.
Hod to ze skaly a hybaj nakoupit firemni cera ;)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 21.07.2006 15:35, RE: Fabie HTP - Pekáč non plus ultra :)
V8 napsal:
HTP je echt gold shit - zere jako krava a vykon ubohej, at zije Fabie "Pekáč Edition" .
HTP-nebo-li hovno to pojede
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 21.07.2006 15:44,
1,2 HTP s klimatizaci do Bruselu,na dalnici 160 za 7litru.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 21.07.2006 16:01, Re
Mám 14 měsíců Fabii 1.2 HTP 12V a myslím si, že jezdí celkem obstojně. Samozřejmě když není zatížená na maximum. Jízdní vlastnosti jsou perfektní, zvlášť ve srovnání s Fiatem Tempra 1.6, který jsem měl dřív. Spotřebu v pohodě uhlídám do 6.5 l, i na dálnici a to si užívám i klimatizace. Např.: Ml. Boleslav - Lipsko = 90km/h = 6.2 l/100km nebo jiná cesta první třídy 150km dlouhá večer bez většího provozu = 94km/h = 5.4 l/100km ve dvou lidech.
Navíc ¨je auto v nejlepší výbavě, má najeto 20000km a je bez jediné poruchy.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 21.07.2006 17:23, RE: Recenze
Michal napsal:
Hlupák to není, ať si každý koupí co chce. Počty o 1+1 znamenají to, že nejlevnější Fabia s motorem 1,2 40kW s výbavou obsahující 1 airbag stojí 250000,- Kč. 5-dveřové Punto s větší výbavou stojí 230000,- Kč, za tutéž cenu je Peugeot 206 dokonce s 1,4 motorem, Clio je za nějakých 220000,- Kč, atd. Záměrně jsem vynechal u Fabie výbavu Junior, vzal jsem to až od druhé výbavy, ať to má aspoň dekl na schránce přístrojovky.
punto předchozí generace což je pul auto a peugeot je auto ještě menší ajeho jizdní vlastnosti a spolehlivost jsou ješet o třídu horší
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 21.07.2006 17:27, RE: Zase plno radilů a chytrolínů
Michal napsal:
Ale lze srovnávat i 7 let staré auto. Tam se totiž dá srovnávat cenou. Zatímco stejně konstrukčně stará Clia, Punta, 206, za chvíli Corsa pořádně zlevnila, tak Fabia drží cenu s jejich následovníky, kteří jsou ale někde úplně jinde. Já netvrdím, že Fabia je špatné auto, já tvrdím, že je to pouze průměrné auto. A nejlepší podvozek? Ale auto netvoří pouze podvozek a drtivá většina řidičů ani nezkusí vyždímat ze svého auta maximum. Také si vzpomeňte na tehdejší motor 1,4MPI, který byl srovnatelný s...
tak proč se jejich prodej zvýšil v celé zapadní evropě a hlavně v německu a Velké britanii a dalších motoristicky vyspělich zemích asi protože je to auto na nic ?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 21.07.2006 17:41, spotřeba
Tak jsem si tu přečetl vaše názory a nedá mi, abych nezareagoval vlastní zkušeností. Mám 1.2 40 kW ve výbavě s klimou. Jezdím prakticky deně do 70 km vzdáleného zaměstnání zhruba půl dálnice a půl město, Spotřeba do cca 50000 km byla někde kolem 6.2 - 6.5 litru, potom se auto nějak zbláznilo a dalších 10000 jezdím za průměr podle palubního compu asi 5.2 - 5.3 a to na 91 benzín. Rekord na trase Příbram - Praha 4.8 , 71 km,z toho 20 km poskakování po Praze 45 minut. Absolutně nechápu Prostorově mi, protože nejsem nijak přerostlý, vcelku vyhovuje a teď po zhruba 70000 km zatím žádná závada ani chybové hlášení, nebyly měněny ani brzdové destičky nebo svíčky, jen olej a filtry.Pro mě je to prostě užitkové auto koupené za účelem dopravy z bodu A do bodu B na úrovni rychlostních limitů se slušnou spotřebou a slušným povinným ručením pořízené za slušnou cenu : klima, okna v elektrice, metalíza, zrcátka v barvě a podobné blbůstky nepočítám za 280 000 po týdnu vyjednávání v autosalónu a to v té době bylo ve srovnatelné výbavě jediné auto s klimou. ( korejce neporovnávám)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 21.07.2006 17:44, RE: Zase plno radilů a chytrolínů
Lukáš napsal:
Pravdou je, že se Fabia s motorem 1,2l nehodí jako služební auto, které má najet ročně x desítek tisíc kilometrů. Jedná se o motor pro chalupáře nebo obchodníky s "teplou vodou", kteří jezdí denne vzdálenosti kolem 50-ti km. Vím, že v době vzniku Fábie nebylo na trhu auto s lepším podvozkem. Nemůžete srovnávat auto 7 let po uvedení na trh s nejnovějšími modely. Vím, že do uvedení nových modelů se technicky nedal nějaký Peugeot 206, Renault Clio aj. srovnat s Fabií. Ke kazivosti bych napsal jen t...
ale no tak-do 6l pri 1.4MPI? Neprehanajme, dobre?Kazdy predsa vie, ze tento motor je znamy pre svoju nenazranost. Nebojme sa pozriet pravde do ocí. Ja sa napriklad kludne priznam, ze mi moja 1.6ka v zime zhltne aj 11 pri studenych startoch a jazdeni na vzdialenosti okolo 2km po meste. V lete je kombinovana nieco cez 7. Ale ved to je normalne, nie?!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 21.07.2006 17:52, RE: spotřeba
navigator napsal:
Tak jsem si tu přečetl vaše názory a nedá mi, abych nezareagoval vlastní zkušeností. Mám 1.2 40 kW ve výbavě s klimou. Jezdím prakticky deně do 70 km vzdáleného zaměstnání zhruba půl dálnice a půl město, Spotřeba do cca 50000 km byla někde kolem 6.2 - 6.5 litru, potom se auto nějak zbláznilo a dalších 10000 jezdím za průměr podle palubního compu asi 5.2 - 5.3 a to na 91 benzín. Rekord na trase Příbram - Praha 4.8 , 71 km,z toho 20 km poskakování po Praze 45 minut. Absolutně nechápu Prostoro...
91 benzin je do skodoviek 120 a zigulakov, je tusim este olovnaty pokial sa nemylim. Ako to mozes tankovat do Fabie, preboha!?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 21.07.2006 17:59, Fabie
Mam kratkou sluzebni 1,4 TDI 55KW a kladne hodnotim jen nizkou spotrebu, Podotykam, ze se k autu chovam velmi slusne, ale za rok a 30.000 km mi odeslo lozisko v prednim kole, stabilizatory, dale jsem menil nekolikrat zarovky v prednich svetlech,vrze mi vyskove stavitelne sedadlo a pristrojovka. Mam taky pocit, ze Skodovka dela mekky lak (auto myju rucne) Za tak male auto bych skoro 400 tisic nikdy nedal a radeji se dival po vetsim ojetem aute v relaci do 250tisic. Jinak pekne napsana recenze.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 21.07.2006 18:03, RE: spotřeba
navigator napsal:
Tak jsem si tu přečetl vaše názory a nedá mi, abych nezareagoval vlastní zkušeností. Mám 1.2 40 kW ve výbavě s klimou. Jezdím prakticky deně do 70 km vzdáleného zaměstnání zhruba půl dálnice a půl město, Spotřeba do cca 50000 km byla někde kolem 6.2 - 6.5 litru, potom se auto nějak zbláznilo a dalších 10000 jezdím za průměr podle palubního compu asi 5.2 - 5.3 a to na 91 benzín. Rekord na trase Příbram - Praha 4.8 , 71 km,z toho 20 km poskakování po Praze 45 minut. Absolutně nechápu Prostoro...
No až bude někdo kritizovat auto, které si právě koupil ze svého a není tedy firemní, tak to si ještě budem muset počkat. Skvěla a nezaujatá recenze právě kvůli firemnosti vlastnictví.
"Naštěstí" jsem měl možnost mačkat pár set kilometrů jen tu "skvělou" 55kw fabii. A to jsem si říkal, proč mě předjíždějí i felicie. No neumím si představit, jaká by byla jízda s třívalcem, který je navíc díky své váze tak na úrovni výkonu prvního favorita. Akorát má hezčí, tišší ALE mnohem menší interier kvůli všem těm odhlučňovacím a bezpečnostním paketům. Stačí porovnat jak se postupně od favoritu přes feldu až do oktávky nafukuje palubní deska...
S tím prostorem pro nohy řidiče. Stačí se projet v novém audi A6 a budete na tom stejně. Princip výrobců je prostě nacpat do auta co nejvíc věcí a řidiči tak zůstává prostor tak maximálně, aby dal nohy k pedálům. Další pohyby nohou jsou vyloučeny.

Hodně štěstí při nákupu našeho národního vozu :)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 21.07.2006 19:04, fabka krabka
Zdar,
vidim ze fabie jsou opet vdecna tema na diskuzi(cim to je, cim to je....). Nemate nekdo fabii 1.0 - 37kW nebo jeste min(po nejake uprave, treba jeste bez jednoho valce)))? Ze byste napsali taky recenzi a zacneme diskutovat.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 21.07.2006 19:43, Priatelia...
Pozrime sa, veci by sa mali posudzovat podla toho, na co su urcene. Kamosova frajerka dostala k teplemu vodicaku novu fabku 1.2 HTP, jedina vybava co tam mala bola metaliza a koberceky. Neviem kolko vtedy za to dala, bolo to tak 2-3 roky dozadu. V jej rukach je to nacinie naprosto vyhovujuce jej schopnostiam a potrebam. Podobne by tomu bolo u nejakeho dôchodcu. Naopak chlapik, co meria 190 nosi 40 kilo nadvahy a pouziva to na sluzobne cesty po krajine asi nebude nadseny. Su ludia co su schopny naladovat do 1.2 HTP aj plnu vybavu a zaplatit nekrestansku sumu za lenochoda a su ludia co si ako prve vyberaju motor a nejaku tu klimu pripadne ozeleju. Dalej su ludia co si za cenu novej Fabie kupia napriklad zanovneho Focusa a su v pohodicke. Do tejto kategorie sa nazorovo radim aj ja. Este chcem poznamenat ze existuje sorta ludi co su schopny vychvalit vsetko co si kupia (nielen auto) do nebies a vystatovat sa aky super kseft urobili za par korun a de facto popriet opodstanenost vsetkych ostatnych drahších (a lepsich) vecí (aut) na trhu. Takehoto cloveka mam aj ja v rodine- vzdy sa nam snazi vysvetlit aky super kseft bol jeho Matiz (kupeny ako novy), ako super ide, ako malo zerie, ako tam vsetko prevezie....A vely takychto ludi chodi aj na toto forum-najviac na diskusiu o Fabiach HTP
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 21.07.2006 21:49, RE: Priatelia...
johny cash napsal:
Pozrime sa, veci by sa mali posudzovat podla toho, na co su urcene. Kamosova frajerka dostala k teplemu vodicaku novu fabku 1.2 HTP, jedina vybava co tam mala bola metaliza a koberceky. Neviem kolko vtedy za to dala, bolo to tak 2-3 roky dozadu. V jej rukach je to nacinie naprosto vyhovujuce jej schopnostiam a potrebam. Podobne by tomu bolo u nejakeho dôchodcu. Naopak chlapik, co meria 190 nosi 40 kilo nadvahy a pouziva to na sluzobne cesty po krajine asi nebude nadseny. Su ludia co su schopny n...
Já třeba neříkám,že Fábka je zázrak,ale není to špatný auto,kdyby bylo,tak to lidi nekupují,nejsou všichni blbý. Já jezdím občas se 47 kw a je to auto do města ideální,když v tom člověk jezdí většinou sám,tak je to paráda,má to lepší dynamiku,než třeba moje Ibka se starým 1.8 66kw. Ale pokud tenhle motor vyjede za město,tak je to tragédie,takže souhlas. Hlavně si myslím,že je blbost kritizovat v recenzi,že 1.2 nejede,když přece co ci zákazník koupí, to má,záleží jen na něm.

Ves rovnání třeba s tehdejší 206 má Fabia lepší podvozek,řazení,sedadla,řízení....Opravdu nechápu,proč zde některým leží Škoda v žaludku, cokoli z Evropy lepší než z Koreje..např. KIA jsou opravdu laciná auta..
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 21.07.2006 21:59, 1,4 74kW, benzin, kombi
Doplňuji své zkušenosti se nejsilnější 1,4 benzínem, kombi (auto taktéž služební)... Výše uvedenou verzi auta bych příliš nedoporučil. Auto nemá dobré dynamické vlastnosti (zrychlení je špatné 12-13s z 0-100Km/h). Spotřeba se pohybovala okolo 8,5 - 9 litrů, v zimě více (provoz spíše město). Po pár tisících km začala příšerně vrzat palubka. Zajímavá byla poměrně vysoká spotřeba oleje (mezi servisními intervaly jsem vyměnil bez probémů celou náplň). Po 45.000 km odešla pumpa. Cena ve značkovém servisu byla okolo 30.000 Kč (se spotřebou oleje odmítli cokoliv udělat). Výměna žárovek byla nikdy nekončící příběh. Při delší jíždě mě brali křeče do nohou (jak píše autor recenze) a to mám na mysli trasy Praha - Brno apod. Pořizovací cena byla něco okolo 470.000 Kč a to měla firma velkoodběratelskou slevu.. Hmm. Jako pozitivum lze označit maximální rychlost. Fabka dokázala bez problémů vytáhnout 200 Km/h. Což stačí na prohánění důchodců na německé dálnici v mercedesech (starších) docela stačilo ;). Ani kombi bych jako rodinné auto nedoporučil, protože je nedostatečně široké. Fakt, že Škodovka použila přední nápravu Fabky v Roomsteru mě docela šokoval. Očekávám, že tam bude málo místa.... Fabka jsou dle mého názoru špatně utracené peníze (slovo investice ve spojení s nákupem auta nepoužívám).
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 21.07.2006 22:37, re
Mám Fábii HTP 12V a shodou náhod jsem měl dnes možnost se svézt s Hyundaiem Getz 1.4. Můžu říct, že jediné co mě na tomto voze zaujalo víc než na mé Fabii byl jenom motor, který je výkonnější, ale subjektivně až ve vyšších otáčkách (asi 3500), zato Fabie tahá líp od spoda. Pak v něm ale chytnou saze a ženou Getz jako z praku.
Tím to ale asi tak končí. Dílenské zpracování je horší, stejně jako kvalita plastů. Při opření o palubovku se celá hýbe, což je tím, že je celá z jednoho výlisku tvrdého plastu.
Stejně tak dveře jsou proti Fabii o polovic tenčí a působí daleko méně bezpečněji. Srovnal bych je s Felicií a to na dojmu kvality nepřidá. Stejně tak snaha o šetření je patrná na lakování, kde např. spodní strana kapoty je nalakována jen jakousi bílou barvou ( vůz měl stříbrnou metalízu).
A co se týče nabídky prostoru, tak ta hovoří opět pro český vůz. Měřím 186cm a do Fabie si "za sebe" sednu aniž bych se dotýkal sedačky před sebou a hlavou stropu, což v Getzu není pravda.
Jinak Fabií mám najeto 19000km, je bez poruch, a růměrná dlouhodobá spotřeba dle počítače je 6,3l/100km.
Tímto všechny zdravím, zvláště odpůrce HTP.
A dřív,než haníte fabii, tak se s ní alespoň svezte. (např.: HTP = h**** to pojede)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 21.07.2006 22:54, RE: spotřeba - korejce neporovnávám
navigator napsal:
Tak jsem si tu přečetl vaše názory a nedá mi, abych nezareagoval vlastní zkušeností. Mám 1.2 40 kW ve výbavě s klimou. Jezdím prakticky deně do 70 km vzdáleného zaměstnání zhruba půl dálnice a půl město, Spotřeba do cca 50000 km byla někde kolem 6.2 - 6.5 litru, potom se auto nějak zbláznilo a dalších 10000 jezdím za průměr podle palubního compu asi 5.2 - 5.3 a to na 91 benzín. Rekord na trase Příbram - Praha 4.8 , 71 km,z toho 20 km poskakování po Praze 45 minut. Absolutně nechápu Prostoro...
Jasně kámo, jen trouba by koupil nějakého ubohého trapáckého korejce, když může mít za trochu víc peněz 40 kW super Fábku v metle, na hlínách a hlavně se zrcátky v barvě. To se vyplatí!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 21.07.2006 23:30, RE: spotřeba - korejce neporovnávám
Simpli klevér napsal:
Jasně kámo, jen trouba by koupil nějakého ubohého trapáckého korejce, když může mít za trochu víc peněz 40 kW super Fábku v metle, na hlínách a hlavně se zrcátky v barvě. To se vyplatí!
kdybych byl dědek co potřebuje auto do kostela a zpět,tak je to jasna volba.proč? hluchy slepy duchodce neslysi ten kraval z trivalce a nevadi mu sloupek,kdyz sotva vidi na cestu.snad se za 50 let bude jeste vyrabet...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 22.07.2006 00:01, RE: spotřeba - korejce neporovnávám
Simpli klevér napsal:
Jasně kámo, jen trouba by koupil nějakého ubohého trapáckého korejce, když může mít za trochu víc peněz 40 kW super Fábku v metle, na hlínách a hlavně se zrcátky v barvě. To se vyplatí!
poznamka o korejcich byla jaksi myšlena úplně naopak než byla pochopena, neporovnávám, protože v té době to byla jediná auta, která ve srovnatelné ceně tu klimu nabízela, třeba Getz a podobně.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 22.07.2006 00:13, RE: spotřeba - korejce neporovnávám
navigator napsal:
poznamka o korejcich byla jaksi myšlena úplně naopak než byla pochopena, neporovnávám, protože v té době to byla jediná auta, která ve srovnatelné ceně tu klimu nabízela, třeba Getz a podobně.
a ještě doplním , nějak jsem to odklepl dříve než jsme dokončil myšlenku , v době kdy jsem tu Fábii kupoval nebyl za srovnatelnou cenu ve stejné výbavě ani ten Getz, a k tomu vychvalování toho co si člověk kupuje za svoje...nevím auto beru jako spotřební materiál a třeba teď bych si nejspíš vybral Grande Punto, prostě vybírám podle dvou sloupečků v jednom je výbava a v druhém cena, s přihlédnutím ke kvalitě zpracování. přesně tohle jsem při nákupu udělall a k tomu přesnému datu, kdy jsem auto potřeboval vyšla nejlépe Fábia, o tři měsíce později už to vzhledem k akčním nabídkám bylo už něco jiného. A upřímě na Škodovce mi nejvíc vadí její neustálé očesávání a nutnost doplácet za každou blbost. A taky proto jsem kupoval auto, které bylo už vyrobené a ve výbavě, protože na něj se i mimo akce dalo vydupat slevu asi 50000,
reagovat
1 2 3 4




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.