0
zpět
 

diskuze k tématu: Módní policie TipCars.com hodnotí Škodu Fabia

kategorie zařazení tématu: česká vozidla
stolicka
počet příspěvků1
datum registrace03.07.2014
Čtvrtek 03.07.2014 10:04, tuning
Tyhle tunery vazne nechapu. Rekl bych, ze vetsina ten tuning dela proto aby v te vytunene kare vypadali jako machri. Ale myslim ze by udelali lip a urcite by i lip vypadali kdyby ty penize investovali treba do lepsi kary, nez vymenit oplastovani na fabce kombi. Ja bych si v tom vazne pripadal trapne. A jeste do toho investovat nemale penize...
reagovat
kralici79
počet příspěvků43
datum registrace16.01.2013
Čtvrtek 03.07.2014 10:21, polemika
Jestli to je Fábka s dvoulitrovým benzínem, potom chápu, že chtěl aby auto i vypadlo rychle (přední nárazník se ale vyloženě nepoved). Bohužel si nemyslím, že to tak je. A zřejmě je to brutální 1,4 16V, nebo dehtovej zázrak. Na takový auto potom podle mě sportovní vzhled nepatří. Pokud se majitel necítí trapně, když ho předjíždí puberťák ve fiestě, jeho věc.
reagovat
Zvirak
počet příspěvků459
datum registrace09.09.2012
Čtvrtek 03.07.2014 10:49, Tuning
Já upřímně nechápu proč bych měl měnit vzhled auta. Skoro mi přijde, že každej takovej tuner má nějaké psychické problémy, že se musí takhle odlišovat. Nechápu, když se mu auto nelíbí a musí ho kurvit takovejma nevzhlednejma nesmyslama, proč si prostě nekoupí rovnou auto které se mu líbí.
Styděl bych se, hodně bych se styděl, kdyby mi takový strašidlo mělo stát na dvoře.
Může mi např. někdo vysvětlit, proč má vzadu ty dva laufy? Jak někdo už psal je to pravděpodobně motorizace 1.4 16V. Ten motor bude mít co dělat, aby ty koncovky výfuku vůbec uvezl...
Nejlepší pak je, že takovej tuner na dálnici "obsadí" levý pruh, kde jede 120 (protože mu to víc nejede) a protože je asi hodně hustej, tak nikoho před sebe nepustí. To už jsem párkrát zažil
reagovat
tomaskrtek
počet příspěvků982
datum registrace18.03.2008
Čtvrtek 03.07.2014 11:33, tuzink
nejvíc mi vadí ta obrovská disproporce předního a zadního nárazníku, když už tuning tak vyměnit oba, odpovídající prahy a hlavně kola!!! tohle auto musí v zimě na plecháčích vypadat naprosto směšně. pomíjím to že tento styl předních nárazníků mnou nazývaný ´´jelito´´ vypadá na Fábce jen zřídkakdy pěkně. škoda jen že to není sedan a k tomu sekač hlav, to by byla ještě větší bomba
reagovat
Rover623
počet příspěvků96
datum registrace14.04.2009
Čtvrtek 03.07.2014 11:52, Zrychlení
Směšné je spíš to, že si naroubováním tuny plastu na karoserii obvykle snížíte maximálku, zvýšíte čas pro pro její dosažení a zvýšíte spotřebu a to vše v době kdy je auto které naftu nevyrábí, společensky nepřijatelné. Jestlipak majitel také tankuje na ONO
reagovat
KLR
počet příspěvků60
datum registrace13.07.2012
Čtvrtek 03.07.2014 12:24, RE: reakce
..tak - vezmeme to poporade

stolicka:
Ano, kdybych mel na lepsi, koupil bych lepsi - idelani by bylo v tomto poradi: VW Transporter, VW Touran, VW Caddy.

kralici79:
Ne, dvoulitr to nebyl - jen 1.4 16V 74kW - plne dostacujici. Pote jsem mel Ford Transit 63kW - tam by to chtelo vetsi vykon. Ted mam Fusion 59kW a taky je to dostacujici. Samozrejme cim vic koni, tim lip - to je bezdebat.
No a pokud nekoho trapi, ze jej predjizdi jina vozidla, je neco spatne nekde jinde

Zvirak:
Ano, upravil jsem si to, aby se mi to libilo vic. Na auto, po kterem touzim, nemam.
Ne, levy pruh dalnice jsem neobsazoval. Tam jezdi kraliciho79 Fiesty

tomaskrtek:
Zadni naraznik jsem nemenil, protoze se mi zadny nelibil. Byl jsem max. spokojeny se vzhledem puvodniho s doplnenymi vyfuky (ano, oba byly funkcni). Prahy, kola - ano, mas pravdu, vzhled a kombinace prvku je individualni. Navic tam kam jsem nahodou nevjel predkem, jsem vycouval. Ano, tento typ upravy neni efektivni, ale jedna se pouze o "styling" a vlastnosti vozu se tim nijak nezlepsuji. Ano, mnohdy jde funkcnost na ukor vzhledu. No a zimni kola (jeste bez cernych folii) jsou na fotce


kliknutím zobrazíte originální obrázek


Rover623:
Ano, pouzite dily opravdu zvysuji hmotnost celeho vozu.
Ne, maximalku to nijak zasadne neovlivnilo. Puvodni rychlost 200km/h tachometrovych zustala stejna. (200 -10% odchylky) = +- 186km/h udavanych vyrobcem.
Ne, netestoval jsem to na nemeckych dalnicih. Ne, nikoho jsme pritom nezranil ci rovnou nezabil.
Ne, netankoval jsem a ani netankuji na ONO. Jezdim vzdy na Shell. (ne, 100oktanovy jsem tam nelil - pri objemu nadrze bych se nedoplatil - ten davam pouze do motorky, ta zere malo)

...to je zatim vse.

reagovat
PetrT
počet příspěvků1076
datum registrace24.05.2009
Čtvrtek 03.07.2014 12:27, RE: Zrychlení
Rover623 napsal:
Směšné je spíš to, že si naroubováním tuny plastu na karoserii obvykle snížíte maximálku, zvýšíte čas pro pro její dosažení a zvýšíte spotřebu a to vše v době kdy je auto které naftu nevyrábí, společensky nepřijatelné. Jestlipak majitel také tankuje na ONO


Kamarád měl před lety od Charouze k dispozici Focus 1 s kompletním optickým WRC kitem jako show car. Nějaký čas s tím jezdil a smál se že na dálnici víc jak 150 neudělá ani omylem. Prý jako když ho brzdí nějaká ruka. Nebylo to ani tak vahou těch plastů (možná to bylo origo) jako spíš aerodynamkou. Byl to 1,8 disel.
Ale alspon to vypadalo profi a jako reklamní auto někde na akci to dávalo smysl.

reagovat
David V
počet příspěvků2054
datum registrace16.05.2007
Čtvrtek 03.07.2014 12:36, RE: reakce
KLR napsal:
..tak - vezmeme to poporadestolicka: Ano, kdybych mel na lepsi, koupil bych lepsi - idelani by bylo v tomto poradi: VW Transporter, VW Touran, VW Caddy.kralici79:Ne, dvoulitr to nebyl - jen 1.4 16V 74kW - plne dostacujici. Pote jsem mel Ford Transit 63kW - tam by to chtelo vetsi vykon. Ted mam Fusion 59kW a taky je to dostacujici. Samozrejme cim vic koni, tim lip - to je bezdebat. No a pokud nekoho trapi, ze jej predjizdi jina vozidla, je neco spatne nekde jinde Zvirak: Ano, upravil jsem si to, aby se mi to libilo vic. Na auto, po kterem touzim, nemam. Ne, levy pruh dalnice jsem neobsazoval. Tam jezdi kraliciho79 Fiesty tomaskrtek: Zadni naraznik jsem nemenil, protoze se mi zadny nelibil. Byl jsem max. spokojeny se vzhledem puvodniho s doplnenymi vyfuky (ano, oba byly funkcni). Prahy, kola - ano, mas pravdu, vzhled a kombinace prvku je individualni. Navic tam kam jsem nahodou nevjel predkem, jsem vycouval. Ano, tento typ upravy neni efektivni, ale jedna se pouze o "styling" a vlastnosti vozu se tim nijak nezlepsuji. Ano, mnohdy jde funkcnost na ukor vzhledu. Rover623: Ano, pouzite dily opravdu zvysuji hmotnost celeho vozu.Ne, maximalku to nijak zasadne neovlivnilo. Puvodni rychlost 200km/h tachometrovych zustala stejna. (200 -10% odchylky) = +- 186km/h udavanych vyrobcem.Ne, netestoval jsem to na nemeckych dalnicih. Ne, nikoho jsme pritom nezranil ci rovnou nezabil.Ne, netankoval jsem a ani netankuji na ONO. Jezdim vzdy na Shell. (ne, 100oktanovy jsem tam nelil - pri objemu nadrze bych se nedoplatil - ten davam pouze do motorky, ta zere malo)...to je zatim vse.


A mně bylo divné, že jsou redaktoři k tomuto stroji tolik shovívaví....
reagovat
KLR
počet příspěvků60
datum registrace13.07.2012
Čtvrtek 03.07.2014 12:45, RE: reakce
citace:
A mně bylo divné, že jsou redaktoři k tomuto stroji tolik shovívaví....


cekal jsem, kdo s tim prijde jako prvni

EDIT: ale budte vsichni v klidu - tohle auto je uz vic nez dva roky po smrti - bylo zezadu prestaveno Ducatem na verzi hatchback


kliknutím zobrazíte originální obrázek
reagovat
Projectigi
počet příspěvků32
datum registrace17.12.2008
Čtvrtek 03.07.2014 13:09, RE: reakce
KLR napsal:
citace:
A mně bylo divné, že jsou redaktoři k tomuto stroji tolik shovívaví....
cekal jsem, kdo s tim prijde jako prvni EDIT: ale budte vsichni v klidu - tohle auto je uz vic nez dva roky po smrti - bylo zezadu prestaveno Ducatem na verzi hatchback

kliknutím zobrazíte originální obrázek


Gratuluji k vyváznutí z jistě nemalé rány od Ducata. Zajímalo by mě, jestli Vás to přimělo přehodnotit svůj přístup na vynakládání prostředků (času, peněz a srdce) na styling, o které můžete při autonehodě ve zlomku vteřiny přijít. Co se designu týká, tak jsou celkem fajn ty černé folie. pro mladýho kluka (max 25 let) celkem fajn auto.
reagovat
KLR
počet příspěvků60
datum registrace13.07.2012
Čtvrtek 03.07.2014 13:21, RE: reakce
Projectigi napsal:
Gratuluji k vyváznutí z jistě nemalé rány od Ducata. Zajímalo by mě, jestli Vás to přimělo přehodnotit svůj přístup na vynakládání prostředků (času, peněz a srdce) na styling, o které můžete při autonehodě ve zlomku vteřiny přijít. Co se designu týká, tak jsou celkem fajn ty černé folie. pro mladýho kluka (max 25 let) celkem fajn auto.


Spravne jsi se trefil do veku - auto jsem mel celkem 5 roku a to od mych 24 do 29 let.
Co se tyka vkladani penez, tak je to opravdu skoda - ted uz na to nemam ani auto, ani finance.

Celkove jsem ale ten typ cloveka, co se chce nejak odlisit. Napr. po tehle nehode jsem z penez od pojistovny koupil Ford Transit - 9mistny bily minibus. Chtel jsem vzdycky velke auto a tak jsem si nasel tohle - bylo to cerstve po technicke a planoval jsem provoz alespon do dalsi technicke. Financne to vyslo velice dobre a ty dva roky to fakt poslouzilo na jednicku. Bohuzel Ford = koroze, a tak po dvou letech pred technickou hura na srotiste.

No ale i presto jsem toho Transita "musel" nejak odlisit - koupil jsem plechovky barev a pomaloval to velkyma kytickama - jen tak, stetcem. Bylo to levne, ale "svoje".
reagovat
David V
počet příspěvků2054
datum registrace16.05.2007
Čtvrtek 03.07.2014 15:14, RE: reakce
KLR napsal:
Projectigi napsal:
Gratuluji k vyváznutí z jistě nemalé rány od Ducata. Zajímalo by mě, jestli Vás to přimělo přehodnotit svůj přístup na vynakládání prostředků (času, peněz a srdce) na styling, o které můžete při autonehodě ve zlomku vteřiny přijít. Co se designu týká, tak jsou celkem fajn ty černé folie. pro mladýho kluka (max 25 let) celkem fajn auto.
Spravne jsi se trefil do veku - auto jsem mel celkem 5 roku a to od mych 24 do 29 let. Co se tyka vkladani penez, tak je to opravdu skoda - ted uz na to nemam ani auto, ani finance. Celkove jsem ale ten typ cloveka, co se chce nejak odlisit. Napr. po tehle nehode jsem z penez od pojistovny koupil Ford Transit - 9mistny bily minibus. Chtel jsem vzdycky velke auto a tak jsem si nasel tohle - bylo to cerstve po technicke a planoval jsem provoz alespon do dalsi technicke. Financne to vyslo velice dobre a ty dva roky to fakt poslouzilo na jednicku. Bohuzel Ford = koroze, a tak po dvou letech pred technickou hura na srotiste. No ale i presto jsem toho Transita "musel" nejak odlisit - koupil jsem plechovky barev a pomaloval to velkyma kytickama - jen tak, stetcem. Bylo to levne, ale "svoje".


Na odlišení dneska stačí zachovat auto tak, jak sjelo z linky. On každý dřív nebo později vymyslí nějaké designové liťáky, chromovanou koncovku nebo aspoň tuningové stěrače. Apropos taky se v podstatě odlišuju od ostatních, při poslední výměně oleje jsem natřel celý výfuk vypalovací stříbřenkou. To skoro nikdo nemá
Po najetí asi 50 tkm od posledního nátěru jsem na výfuku nenašel výraznější degenerativní změny, takže usuzuji, že zvenčí to smysl má dokud výfuk nebude "sežrán" zevnitř.
reagovat
Alkantpan
počet příspěvků19
datum registrace08.12.2008
Čtvrtek 03.07.2014 20:35, STK?
Já bych měl dotaz. Jak takové auto projde na STK? Předpokládám nehomoloaný nárazník, dále neoriginální přední a zadní světlomety..světlomety, přidané plastové prahy.... ten výfuk...
reagovat
Petr S
počet příspěvků1250
datum registrace28.11.2008
Pátek 04.07.2014 02:03, RE: reakce
David V napsal:
KLR napsal:
Projectigi napsal:
Gratuluji k vyváznutí z jistě nemalé rány od Ducata. Zajímalo by mě, jestli Vás to přimělo přehodnotit svůj přístup na vynakládání prostředků (času, peněz a srdce) na styling, o které můžete při autonehodě ve zlomku vteřiny přijít. Co se designu týká, tak jsou celkem fajn ty černé folie. pro mladýho kluka (max 25 let) celkem fajn auto.
Spravne jsi se trefil do veku - auto jsem mel celkem 5 roku a to od mych 24 do 29 let. Co se tyka vkladani penez, tak je to opravdu skoda - ted uz na to nemam ani auto, ani finance. Celkove jsem ale ten typ cloveka, co se chce nejak odlisit. Napr. po tehle nehode jsem z penez od pojistovny koupil Ford Transit - 9mistny bily minibus. Chtel jsem vzdycky velke auto a tak jsem si nasel tohle - bylo to cerstve po technicke a planoval jsem provoz alespon do dalsi technicke. Financne to vyslo velice dobre a ty dva roky to fakt poslouzilo na jednicku. Bohuzel Ford = koroze, a tak po dvou letech pred technickou hura na srotiste. No ale i presto jsem toho Transita "musel" nejak odlisit - koupil jsem plechovky barev a pomaloval to velkyma kytickama - jen tak, stetcem. Bylo to levne, ale "svoje".
Na odlišení dneska stačí zachovat auto tak, jak sjelo z linky. On každý dřív nebo později vymyslí nějaké designové liťáky, chromovanou koncovku nebo aspoň tuningové stěrače. Apropos taky se v podstatě odlišuju od ostatních, při poslední výměně oleje jsem natřel celý výfuk vypalovací stříbřenkou. To skoro nikdo nemá Po najetí asi 50 tkm od posledního nátěru jsem na výfuku nenašel výraznější degenerativní změny, takže usuzuji, že zvenčí to smysl má dokud výfuk nebude "sežrán" zevnitř.


Celkem mě to překvapilo, že Mazda 6 co jsem koupil 6 letou měla už utržený koncový držák výfuku a tak jsem čekal, že výfuk bude brzy na výměnu. Když jsem auto po 6 letech prodával jako 12-leté, tak výfuk byl pořád v podobném stavu. Dřív jsem u Mazdy 626 měnil neoriginální výfuky co 2-3 roky (střední a zadní díl). Originální díly mají asi podstatně lepší kvalitu než druhovýroba. Možná by ti ten výfuk vydržel i bez toho nátěru.
reagovat
Petr S
počet příspěvků1250
datum registrace28.11.2008
Pátek 04.07.2014 02:09, Snad už jen protekční SPZ končící 2222
...by toto auto učinilo dokolalým...
reagovat
zeneva
počet příspěvků75
datum registrace24.08.2009
Pátek 04.07.2014 11:16, RE: reakce
koncovy drzak vyfuku jsem nechal privarovat po cca 7 letech a tech ma moje sestka 10 let a nikde nerezne. Tatova nove kupovana fiesta ma po ctyrech letech dost sportovni zvuk - aby odesel vyfuk po 4 letech mi prijde dost kratka doba...
reagovat
David V
počet příspěvků2054
datum registrace16.05.2007
Pátek 04.07.2014 11:40, RE: reakce
zeneva napsal:
koncovy drzak vyfuku jsem nechal privarovat po cca 7 letech a tech ma moje sestka 10 let a nikde nerezne. Tatova nove kupovana fiesta ma po ctyrech letech dost sportovni zvuk - aby odesel vyfuk po 4 letech mi prijde dost kratka doba...


Výfuk, o kterém píšu má 13 let a zatím nic nevypadá na upadení, ale příruby jsou doslova srostlé. Že by nerezl by byla lež.

Tady u té tuningové nádhery by mě zajímalo, jestli jsou obě koncovky funkční?
reagovat
tomaskrtek
počet příspěvků982
datum registrace18.03.2008
Pátek 04.07.2014 12:08, RE: reakce
David V napsal:
zeneva napsal:
koncovy drzak vyfuku jsem nechal privarovat po cca 7 letech a tech ma moje sestka 10 let a nikde nerezne. Tatova nove kupovana fiesta ma po ctyrech letech dost sportovni zvuk - aby odesel vyfuk po 4 letech mi prijde dost kratka doba...
Výfuk, o kterém píšu má 13 let a zatím nic nevypadá na upadení, ale příruby jsou doslova srostlé. Že by nerezl by byla lež. Tady u té tuningové nádhery by mě zajímalo, jestli jsou obě koncovky funkční?


jsou, je to napsáno v odpovědi
reagovat
kralici79
počet příspěvků43
datum registrace16.01.2013
Pátek 04.07.2014 12:22, Zdravim KLR
Motor 1,4 74kW je dostačující pro Fabii, to bych uznat mohl. Takový brko, abych z ní dělal pseudosporťák to ale neni a tady je zakopanej pes s těma puberťákama. Ve svým úplně obyčejným nezávodním autě mě předjíždějící auta opravdu nemrzí, protože ani já ani muj Focus si na supersporty nehrajem.
Takže tuning dobrý. Neni to ani nijak škaredý, až na přední nárazník. Mě osobně vadí jenom ta přetvářka a dokážu si představit, jak si pětadvacetiletý mládě v tomhle hraje na Šumachra.
reagovat
Reno
počet příspěvků1352
datum registrace30.03.2010
Pátek 04.07.2014 13:51, RE: Snad už jen protekční SPZ končící 2222
Petr S napsal:
...by toto auto učinilo dokolalým...


čoveče hodně jsem se divil, viděl jsem Passata Jarka Nohavici a měl na něm číslo 3030.
To mně hodně ranilo, nechápu to. Ten chlápek je prostě úžasnej a přitom tohle? Nerozumím.

Jinak k tomu tuningu - někdo hraje golf a někdo tuní auta mně by na golf nikdo nedostal
ani párem volů. mladí kluci nemaj love a tak si tuní káry. staří dědci zas na dálnici předjíždějí
kamióny stodvacítkou. každej ať si dělá co chce

reagovat
1 2




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.