0
zpět
 

diskuze k tématu: Mladoboleslavské vozy v testech Euro NCAP

kategorie zařazení tématu: česká vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 12.01.2007 07:28, Roomster
Roomster dopadl napoprvé neslavně, tak tady o něm není ni slovo, že? A to low-cost řešení, aby na podruhé prošel je podle mě špatné.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 12.01.2007 08:40, RE: Roomster
David V napsal:
Roomster dopadl napoprvé neslavně, tak tady o něm není ni slovo, že? A to low-cost řešení, aby na podruhé prošel je podle mě špatné.
Špatné je hlavně podle mě to, že výrobce odmítnul situaci řešit u již dodaných aut.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 12.01.2007 08:43, Punto II
Punto druhé generace z roku 1999 mělo taky čtyři hvězdičky, takže ta škodovka zas nic tak extra nevyprodukovala. Akorát nechápu, jak je možné sčítat 11 a 16 jako 26. Vysvětlí mi to někdo?

http://www.euroncap.com/content/safety_ratings/details.php?id1=1&id2=28

A pokud je to teda nakonec 27 bodů, tak je o chloupek bezpečnější punto, než ta ve všech vzájemných srovnáních svými majiteli opěvovaná a superbezpečná fabia.

http://www.euroncap.com/content/safety_ratings/details.php?id1=1&id2=75
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 12.01.2007 09:54, RE: Punto II
Giorgio napsal:
Punto druhé generace z roku 1999 mělo taky čtyři hvězdičky, takže ta škodovka zas nic tak extra nevyprodukovala. Akorát nechápu, jak je možné sčítat 11 a 16 jako 26. Vysvětlí mi to někdo?

http://www.euroncap.com/content/safety_ratings/details.php?id1=1&id2=28

A pokud je to teda nakonec 27 bodů, tak je o chloupek bezpečnější punto, než ta ve všech vzájemných srovnáních svými majiteli opěvovaná a superbezpečná fabia.

http://www.euroncap.com/content/safety_ratings/details.php?id1=1&id2=75
Souhlasim, mam Punto II. generace a nidke se nemuvi o tom, ze to je taky jedno z nejbezpecnejsich ve sve kategorii. Mate pravdu ze o maly chloupek je dokonce bezpecnejsi nez fabia. Nemam nic proti fabii, chtle jsem si ji koupit, ale proti puntu byla draha, a hlavne mam 3dveraka takze mam sportovni vzhled a ne tak usedle auto. Ale proc se vsude mluvi jen o fabii a Punto nikde? Ze by to bylo tim, ze to neni z produkce VW?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 12.01.2007 09:55, Martin
S tim roomsterem je to hrozne, nevadi me, dkyz auto opakuje testy, ze neco vylepsi, lepsi nez se na to vykaslat a spokojit se s horsim bodovanim. Ale opravdu mě zaskočilo vedení Škodovky, že prodaná auta budou mít tuto nebezpečnou slabinu, a žádné svolávání se nekoná
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 12.01.2007 09:59, C5
Jak v clanku bylo naspano, ze superb ma stjny pocet hvezdicek treba jako C5, to je sice pravda, ale podivejte se na bezpeci tech aut. Napriklad bocni naraz je pro C5 100% ochrany, a v celnim ztraci jen malo, superb na otm neni zrovna nejlepe ve srovnani s C5 i presto, ze maji steny pocet hvezdicek. Nejde jen o hvezdicky. Schvale si porovnjete vedle sebe vysledky celniho, bocniho narazu a prevraceni na strechu u superba a C5. Tim nechci vychvalovat Citroena, jenom chci poukazat na to, ze hvezdicky nejsou vse. Ze i v ramci stejne hvezdicky muze byt velky rozdil v bezpecnosti
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 12.01.2007 10:00, RE: Martin
Martin napsal:
S tim roomsterem je to hrozne, nevadi me, dkyz auto opakuje testy, ze neco vylepsi, lepsi nez se na to vykaslat a spokojit se s horsim bodovanim. Ale opravdu mě zaskočilo vedení Škodovky, že prodaná auta budou mít tuto nebezpečnou slabinu, a žádné svolávání se nekoná
Skodovka je proste dodavatel budget cars a tam neni ten duraz na bezpecnost az takovy. Staci byt o kapanek lepsi nez Korejci a vic nikdo uz nechce. Spise mne prijde jako mnohem vetsi ostuda, kdyz BMW u petkove rady totalne vypustil bezpecnost a vyrobil jedno z nejhorsich aut po teto strance vubec, ackoliv jde o premiovou znacku s cenou az dve mega.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 12.01.2007 13:00, RE: Martin
Dusan napsal:
Skodovka je proste dodavatel budget cars a tam neni ten duraz na bezpecnost az takovy. Staci byt o kapanek lepsi nez Korejci a vic nikdo uz nechce. Spise mne prijde jako mnohem vetsi ostuda, kdyz BMW u petkove rady totalne vypustil bezpecnost a vyrobil jedno z nejhorsich aut po teto strance vubec, ackoliv jde o premiovou znacku s cenou az dve mega.
A ak jste přišel na to, že BMW vypustilo bezpečnost a že je jedno z nejhorších? Pořád říkám, že o hvězdičkách ta bezpečnost není.Zmíněná poslední generace pětky dostala málo hvězdiček jen kvůli vyššímu zatížení posádky, což je daň za zvýšenou tuhost deformační zony. Kdyby se náraz dělal třeba v 75 km/h, tak nová 5 by byla jediné auto, které by obstálo se ctí. Ostatní, i 5 hvězdičkové by propadli, to mi můžete věřit. Jsou prostě příliš měkké a jejich prostor na přežití(rozuměj prostor pro cestující) by se zhroutil, jak domeček z karet. Zkuste proti sobě poslat novou pětku BMW a nějaké, třenba i velké 5 hvězdičkové auto a věřim, že by 5 dopadla lépe než to pětihvězdičkové.- je prostě tužší, než ostatní auta
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 12.01.2007 13:00, RE: Martin
Dusan napsal:
Skodovka je proste dodavatel budget cars a tam neni ten duraz na bezpecnost az takovy. Staci byt o kapanek lepsi nez Korejci a vic nikdo uz nechce. Spise mne prijde jako mnohem vetsi ostuda, kdyz BMW u petkove rady totalne vypustil bezpecnost a vyrobil jedno z nejhorsich aut po teto strance vubec, ackoliv jde o premiovou znacku s cenou az dve mega.
A ak jste přišel na to, že BMW vypustilo bezpečnost a že je jedno z nejhorších? Pořád říkám, že o hvězdičkách ta bezpečnost není.Zmíněná poslední generace pětky dostala málo hvězdiček jen kvůli vyššímu zatížení posádky, což je daň za zvýšenou tuhost deformační zony. Kdyby se náraz dělal třeba v 75 km/h, tak nová 5 by byla jediné auto, které by obstálo se ctí. Ostatní, i 5 hvězdičkové by propadli, to mi můžete věřit. Jsou prostě příliš měkké a jejich prostor na přežití(rozuměj prostor pro cestující) by se zhroutil, jak domeček z karet. Zkuste proti sobě poslat novou pětku BMW a nějaké, třenba i velké 5 hvězdičkové auto a věřim, že by 5 dopadla lépe než to pětihvězdičkové.- je prostě tužší, než ostatní auta
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 12.01.2007 15:38, RE: Martin
Tomáš napsal:
A ak jste přišel na to, že BMW vypustilo bezpečnost a že je jedno z nejhorších? Pořád říkám, že o hvězdičkách ta bezpečnost není.Zmíněná poslední generace pětky dostala málo hvězdiček jen kvůli vyššímu zatížení posádky, což je daň za zvýšenou tuhost deformační zony. Kdyby se náraz dělal třeba v 75 km/h, tak nová 5 by byla jediné auto, které by obstálo se ctí. Ostatní, i 5 hvězdičkové by propadli, to mi můžete věřit. Jsou prostě příliš měkké a jejich prostor na přežití(rozuměj prostor pro cestují...
Jenze vetsina nehod se odehrava treba pod 75 km/hod, takze tu uzasnou tvrdost nevyuziju.
S tim roomsterem me teda skodovka zklamala.Nejenom tim, ze ho zacala vyrabet, ale i tim jak se postavila k jeho zasadni zavade.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 12.01.2007 16:08, RE: Martin
Skoda rulezzz,,simply clever napsal:
Jenze vetsina nehod se odehrava treba pod 75 km/hod, takze tu uzasnou tvrdost nevyuziju.
S tim roomsterem me teda skodovka zklamala.Nejenom tim, ze ho zacala vyrabet, ale i tim jak se postavila k jeho zasadni zavade.
To možná ne, ale při střetu třeba s těžkým kamionem je to asi jediné, jak přežít. Měkké auto kamion převálcuje. A vůbec když se kouknete, máte-li možnost, na nárazové testy starších BMW řady 5 E34 a E39, tak zjistíte, že to byly nejbezpečnější vozy minulé dekády. Takže pochybuju, že by BMW něco zanedbala. Prostě testy Euro NCAP nejsou všeříkající.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 12.01.2007 17:47, RE: Martin
Tomáš napsal:
To možná ne, ale při střetu třeba s těžkým kamionem je to asi jediné, jak přežít. Měkké auto kamion převálcuje. A vůbec když se kouknete, máte-li možnost, na nárazové testy starších BMW řady 5 E34 a E39, tak zjistíte, že to byly nejbezpečnější vozy minulé dekády. Takže pochybuju, že by BMW něco zanedbala. Prostě testy Euro NCAP nejsou všeříkající.
Je pravda, ze ve meste jsou bouracky v mensich rychlostech a tam staci na bezpeci auto jako fabia, punto na to aby clovek prezil, ale na okresce je to uz o necem jinem, nejvice smrtelnych nehod podle me neni ve meste, ale spise na okresce a tak
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 12.01.2007 19:34, RE: Punto II
Martin napsal:
Souhlasim, mam Punto II. generace a nidke se nemuvi o tom, ze to je taky jedno z nejbezpecnejsich ve sve kategorii. Mate pravdu ze o maly chloupek je dokonce bezpecnejsi nez fabia. Nemam nic proti fabii, chtle jsem si ji koupit, ale proti puntu byla draha, a hlavne mam 3dveraka takze mam sportovni vzhled a ne tak usedle auto. Ale proc se vsude mluvi jen o fabii a Punto nikde? Ze by to bylo tim, ze to neni z produkce VW?
Je to fraška na lidi kupujte Škodovky a lidi mají dojem že nemůžou mit nic lepšího než předraženou nudu přejetou přes kopírák z německa.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 13.01.2007 07:20, RE: Martin
Tomáš napsal:
A ak jste přišel na to, že BMW vypustilo bezpečnost a že je jedno z nejhorších? Pořád říkám, že o hvězdičkách ta bezpečnost není.Zmíněná poslední generace pětky dostala málo hvězdiček jen kvůli vyššímu zatížení posádky, což je daň za zvýšenou tuhost deformační zony. Kdyby se náraz dělal třeba v 75 km/h, tak nová 5 by byla jediné auto, které by obstálo se ctí. Ostatní, i 5 hvězdičkové by propadli, to mi můžete věřit. Jsou prostě příliš měkké a jejich prostor na přežití(rozuměj prostor pro cestují...
Nič nie je univerzálne, ale tak, ako môžu práve mäkke deformačné zóny pri zrážkach vo vyššich rýchlostiach zabíjať, tak tvrdá deformečná zóna dosiahne to, že z kabíny sa ľahšie vyťahujú mrtvoly pasažierov...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 13.01.2007 08:51, Škoda
Taky se musím přidat - též nejsem obdivovatelem Škody. Jediné auto, které se i od nich líbí, je O II, ale zase co do toho za motor? To, co nabízejí nechci - znám daleko lepší. Je to na jednu stranu škoda, že Škodu drží VW tak zkrátka, nicmééně mohlo být ještě hůř, např. kdyby ji tenkrát koupil Renault, mohly se tu teď vyrábět auta typu Logan.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 13.01.2007 10:26, RE: Martin
Tomáš napsal:
A ak jste přišel na to, že BMW vypustilo bezpečnost a že je jedno z nejhorších? Pořád říkám, že o hvězdičkách ta bezpečnost není.Zmíněná poslední generace pětky dostala málo hvězdiček jen kvůli vyššímu zatížení posádky, což je daň za zvýšenou tuhost deformační zony. Kdyby se náraz dělal třeba v 75 km/h, tak nová 5 by byla jediné auto, které by obstálo se ctí. Ostatní, i 5 hvězdičkové by propadli, to mi můžete věřit. Jsou prostě příliš měkké a jejich prostor na přežití(rozuměj prostor pro cestují...
Pri vyssi rychlosti by sily na pasazery byly s druhou mocninou vetsi a to uz by chudaci tezko rozdychali. Mimochodem nova 5tka se moc nevytahla ani v bocnim narazu, kde uz je dnes 100% v teto tride standard a v posledni dobe naprosto neuveritelne propadla v testu sedacek pri narazu zezadu, kde ochranila pasazery nejhure ze vsech testovanych aut a to vcetne korejske produkce!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 13.01.2007 12:25, RE: Martin
Dusan napsal:
Pri vyssi rychlosti by sily na pasazery byly s druhou mocninou vetsi a to uz by chudaci tezko rozdychali. Mimochodem nova 5tka se moc nevytahla ani v bocnim narazu, kde uz je dnes 100% v teto tride standard a v posledni dobe naprosto neuveritelne propadla v testu sedacek pri narazu zezadu, kde ochranila pasazery nejhure ze vsech testovanych aut a to vcetne korejske produkce!
Hoši, ono to o té bezpečnosti až tak není, jsou lidi co umí řešit dané situace a je bezpečnější s nima jezdit v Š 105 než ňáký mamlas třeba ve Vel Satisu
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 13.01.2007 13:33, RE: Martin
anonym napsal:
Hoši, ono to o té bezpečnosti až tak není, jsou lidi co umí řešit dané situace a je bezpečnější s nima jezdit v Š 105 než ňáký mamlas třeba ve Vel Satisu
Sice nekdo umi jezdit skvele, a nekdo s bezpecnym autem jede jako prase, ale co chcete ve skodovce udelat, kdyz jedete poklidnych 80 a najednou proti vam vyjede ten VEL SATIS a nestihne predjet? vytlaci vas ze silnice, takze se zabijete samy, nebo do vas naboura a tak vas zabije on. PRoste za polovinu havarii si muzeme samy, a ta druha polovina za tu muze nekdo jiny. Takze jezdit bezpecne jeste neznamena, ze mate vyhrano, protoze vas nejaky debil muze nabourat a pokud mate malo bezpecne auto tak zabije vas, a on vyvazne pouze s odreninama
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 13.01.2007 14:26, RE: Martin
Martin napsal:
Sice nekdo umi jezdit skvele, a nekdo s bezpecnym autem jede jako prase, ale co chcete ve skodovce udelat, kdyz jedete poklidnych 80 a najednou proti vam vyjede ten VEL SATIS a nestihne predjet? vytlaci vas ze silnice, takze se zabijete samy, nebo do vas naboura a tak vas zabije on. PRoste za polovinu havarii si muzeme samy, a ta druha polovina za tu muze nekdo jiny. Takze jezdit bezpecne jeste neznamena, ze mate vyhrano, protoze vas nejaky debil muze nabourat a pokud mate malo bezpecne auto tak...
Když to nakouří Vel Satis čelně do nové 5, tak věřim, že 5 dopadne lépe, je prostě tužší-má vyšší torzní a ohybovou tuhost karoserie, než Vel Satis, Ten by měl co dělat i s E39)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 13.01.2007 14:57, RE: Martin
Tomáš napsal:
Když to nakouří Vel Satis čelně do nové 5, tak věřim, že 5 dopadne lépe, je prostě tužší-má vyšší torzní a ohybovou tuhost karoserie, než Vel Satis, Ten by měl co dělat i s E39)
No, neviem, ked sa čelne zrazia na úzkej okreske 2 autá-napr. jedno predbieha kamion (ide teda cez 100km/h) a nestihne to a napali do nevinného-tak šanca na prežitie podla môjho skromného názoru nie je najvyššia ani pokiaľ máte čojaviem to 5kové BMW. Alebo keď dostanete "šlusdefekt"-praskne vám pneumatika pri 200km/h....
reagovat
1 2




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.