0
zpět
 

diskuze k tématu: Renault Vel Satis 3.5 V6 Initiale

kategorie zařazení tématu: francouzská vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 17.09.2007 18:53, RE: Jiri II
anonym napsal:
K tem velkym korabum, mimo jine mam doma taky jeden, L kappa 2.4 JTD, koupeno cca 120kkm, za 4 roky najezdila cca 100kkm a za tu dobu byl servis asi tak" nove brzdy komplet cca 8000, (ve 160kkm), kontrola striku, é 500kc*5ks (ted) a 10min na montaz demontaz jednoho striku(vsechny v norme), pravy zamek dveri cca 2600kc new, remenice dvouhmotova 3700new(nedavno - -3000km), praskla hadicka na servo - zalepeno, silentbloky dozadu á 250kc-2ks new, servis olej a vsechny filtry(bosch nebo fram) a 0w40)...
Včetně pořád funkční klimy, bez doplňování, které třeba Fabia nová nezvládne(rok co rok).

Fabie má technicky mnohem vyspělejší klimatizaci než Kappa a to že se musí každý rok doplňovat náplň není obecně pravda. Naopak díky tomu že kompresor čechrá náplně permanentně je tenhle systém mnohem blbuvzdornější, než systémy s elmag spojkou, protože tam mazivo neobíhá a neutěsňuje tak nepatrné netěsnosti (zvláště v zimě, kdy klima nebává v chodu). Jinak to že jste nikdy nedoplňoval náplň není nic výjimečného a znamená taky to že si potenciálně koledujete o zadření kompresoru.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 17.09.2007 19:05, hodne stesti
asi ty c8-ky maji taky v nafte .ja jezdim 3.0v6 automat a nerikam ze se nemuze nic pokazit ale zatim se pri takovem mnozstvi elektroniky za 1 rok a ujeti 22000kmnic nepokazilo atem co zduraznuji vysoke povinne ruceni-pri spravne zvolene pojistovne a bonusove politice platim zhruba 5000kc.treba budu take jednou nadavat ale to mohou vsichni na jakekoliv auto.kdyz se pokazi .navic si tech 300000 co bych dal navic za novou oktavku muzu schovat na pripadnou opravu a mam auto o 2 tridy vys akorat ze bylo 2 roky stare a melo najeto uz 24000km
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 17.09.2007 19:17, RE: Jiri II
anonym napsal:
Včetně pořád funkční klimy, bez doplňování, které třeba Fabia nová nezvládne(rok co rok).

Fabie má technicky mnohem vyspělejší klimatizaci než Kappa a to že se musí každý rok doplňovat náplň není obecně pravda. Naopak díky tomu že kompresor čechrá náplně permanentně je tenhle systém mnohem blbuvzdornější, než systémy s elmag spojkou, protože tam mazivo neobíhá a neutěsňuje tak nepatrné netěsnosti (zvláště v zimě, kdy klima nebává v chodu). Jinak to že jste nikdy nedoplňoval náplň není nic výj...
jen doplnim, je li technicky i ekologicky lepsi doplnovat, kazdy rok napln, za cca 1500kc krat 4 roky je cca asi jen o 6kkc, asi vratim maturitni vysvedceni ze SPSS. Zpusob regulace asi bude lepsi u fabie, ale nemyslim, ze v celku se to nejak projevi, kdyz chci zachladit, proste to odebere nejaky vykon. Jedno, zdla plynule, nebo vlastne skokove, mimochodem kultura tepelne pohody ve fabii (klimatik??) i v octavii I je o poznani horsi, nez v mem technicky zaostalem aute. A trochu vadi, kdyz napr. pan z jihu si stezuje, ze oct. II je dobra, velmi dobra, ale u nich prijde nedostatecny vykon klimy.
PS : Starost, ze se mi zadre klima, nechte na me, toho se vubec neboji,v italii je delano na jiny teploty, od r. 92, co mam auta s klim. a vetsinou itl. jsem s klimou nemel problem. (pokud nedoslo k poskozeni mechanicky - srna atd.)
A u fabie dochazi k uniku i pri poustzenim v zime, vime o tomto doporuceni. (mimochodem, Vectra C, kterou taky mam, vydrzi cca 2 roky, taky bida, to auto bylo koupene new a tady.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 17.09.2007 19:25, RE: Vel Satis skvele auto od spatne firmy
anonym napsal:
Vel Satis je fantasticka kara jejiz jedinou chybou je znak na kapote. Takhle slozite a sofistikovane auto je bohuzel nad moznosti firmy, ktera nedokaze ani vyrobit poradny vuz stredni tridy (viz prusvih jmenem Laguna II). Dalsim problemem je absence pouzitelneho dieselu, coz v dnesni naftove dobe je dalsi hrebicek do rakve.
Jinak pohodli je fantasticke, vybava hodne zajimava a i ten design se hned tak neokouka. Presto vsechno, koupit tohle auto je hodne o odvaze a malo o rozvaze.
Myslím,že by bylo na místě aby ti kritici,kteří pohrdají všemi jinými auty uváděli svoji značku v které se vozí.Myslím si,že je to v něčem jiném než ve značce,ale v kuse na který majitel natrefí.Z testů v tip.cars si člověk jen obtížně vybírá skutečně dobré auto(bez ohledu na diskusi).S renoltkem mám ty lepší zkušenosti,i když se nejedná o Vel satis.Ale co se člověk v autoškole nenaučí je cit pro to které vozidlo a jízdu s ním .
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 17.09.2007 21:07,
cus renault sou dobry auta kdo chce muze jit do renault clubu renaultclub.cz
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 17.09.2007 22:01, RE: Vel Satis skvele auto od spatne firmy
anonym napsal:
Myslím,že by bylo na místě aby ti kritici,kteří pohrdají všemi jinými auty uváděli svoji značku v které se vozí.Myslím si,že je to v něčem jiném než ve značce,ale v kuse na který majitel natrefí.Z testů v tip.cars si člověk jen obtížně vybírá skutečně dobré auto(bez ohledu na diskusi).S renoltkem mám ty lepší zkušenosti,i když se nejedná o Vel satis.Ale co se člověk v autoškole nenaučí je cit pro to které vozidlo a jízdu s ním .
Já si zase myslím, že ti chytráci, co tady melou o tom, že by každý měl uvést svou značku, by se zase mohli naučit přihlásit a případně zaregistrovat.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 17.09.2007 22:51, RE: Vel Satis skvele auto od spatne firmy
Šakal napsal:
Já si zase myslím, že ti chytráci, co tady melou o tom, že by každý měl uvést svou značku, by se zase mohli naučit přihlásit a případně zaregistrovat.
Kašli na to, taky jsem na to párkrát apeloval, bezvýsledně. Prostě anonymita je asi pro někoho afrodisiakum. To je alt. 1. Alt. 2 - neumí to (tomu se mi nechce věřit, ale možná je přeceňuju). Alt. 3 - nemají na to čas, přestože to zabere tak 6s (tak co tady vůbec dělaj?). Alt 4 - STYDÍ SE... No a jelikož mě nic jiného nenapadá (lenost nechci nikomu předhazovat, ačkoli náš druh je od přírody líný), tak to vypadá na tu absenci sebedůvěry...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 17.09.2007 23:43, renault
No jo, Vel Satis..,. krásné auto. Avantime, ještě hezčí... I megane 2, clio a Espace. Jenže... měl jsem megane 1. To byla katastrofa, chápu že auto může být špatný kus, ale tohle bylo moc. Kupoval jsem ho pro ženu jako roční přímo od dealera, takže v záruce. Velmi těžko se uplatnovala a auto víc stálo než jelo. Nakonec už žena nechtěla jezdit dál než 30km od domova, jaký měla strach. Nenáviděla to auto.. No šel pryč, ale značka dostala druhou šanci, Laguna II Grantour, funglovka. Dvoulitr benzin, do rodiny kupuju jen benziny. Prvních 30t. km to byla paráda, na megane jsem skoro zapoměl, ale pak to přišlo. Odtahy, nouzové režimy, dohady a neuznané reklamace. Nikdy mechanická závada, pouze elektronika. Zbytek leasingu byl jen čekání na okamžitý prodej. Dnes má žena zafiru a já mondeo. Ani jedno z nich se mi nelíbí jako srovnatelné modely od rencka, ale jezdí absolutně bez problemu a v servisu se ke mě chovají slušně.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 17.09.2007 23:45, RE: Jiri II
anonym napsal:
K tem velkym korabum, mimo jine mam doma taky jeden, L kappa 2.4 JTD, koupeno cca 120kkm, za 4 roky najezdila cca 100kkm a za tu dobu byl servis asi tak" nove brzdy komplet cca 8000, (ve 160kkm), kontrola striku, é 500kc*5ks (ted) a 10min na montaz demontaz jednoho striku(vsechny v norme), pravy zamek dveri cca 2600kc new, remenice dvouhmotova 3700new(nedavno - -3000km), praskla hadicka na servo - zalepeno, silentbloky dozadu á 250kc-2ks new, servis olej a vsechny filtry(bosch nebo fram) a 0w40)...
Teda zavidim Jirimu II jeho Kappu, posledni dobou se mi strašně líbí, i lybra není špatná, ale Kappa je holt kočár..A ta 2,4 JTD je asi nejlepší volba z hlediska nákladů..Chtěl bych si koupit něco řádově okolo 100 tis., ale jsem docela zoufalej z toho, co se dá vidět v našich bazarech..Nevím, co by bylo nejrozumnější jako kup, z hlediska nákladů a hlavně spolehlivosti a pohodlí. Mezi favority jsem měl Opel Astra G caravan 1,8 16V (ale tam prej je docela problém u prvních ročníků s elektronikou, dělá si co chce, a taky už začínaj hnít, což nechápu), pak mi přijde z hlediska pohodlí lákavá Xantia s 1,9 TD, nebo jsou teď celkem za dobrý ceny P 306 (bral bych combi 1.9 TD)..hodně mě právě poslední dobou láká ta Kappa, sedan je nádhernej, a kombi je zase praktický, a ze zadu jsou skoro stejný, hlavně ty lampy mě fascinujou, trochu mi připomínají Volvo 945..mám prostě slabost pro tyhle klasický pořádný auta, a ta kappa je celkem chválená i tady na tipcarsu, a tak bych uvítal co nejvíc zkušeností lidí, myslím že Jiri II by měl určitě co říct..Fakt nevím, okolo 100.000 je toho dost, ale vybrat něco rozumnýho je fakt ořech, co byste doporučili..Ta kappa mě láká i proto, že je dost nekonvenční, má prostě kouzlo..
Tom (be.free@tiscali.cz)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 18.09.2007 04:05, RE: renault
anonym napsal:
No jo, Vel Satis..,. krásné auto. Avantime, ještě hezčí... I megane 2, clio a Espace. Jenže... měl jsem megane 1. To byla katastrofa, chápu že auto může být špatný kus, ale tohle bylo moc. Kupoval jsem ho pro ženu jako roční přímo od dealera, takže v záruce. Velmi těžko se uplatnovala a auto víc stálo než jelo. Nakonec už žena nechtěla jezdit dál než 30km od domova, jaký měla strach. Nenáviděla to auto.. No šel pryč, ale značka dostala druhou šanci, Laguna II Grantour, funglovka. Dvoulitr benzi...
Taky sem vlastnil asi před deseti lety jednoho Renaulta a i s odstupem času se všem těm TUV statistikám a podobně nedivim, že sou Renaulty vždycky na konci. Né vyloženě dožilej (tehdy stáří kolem sedmi let, cca 100tis. km) Renault 5 měl za rok, co sem ho vlastnil neskutečně závad-jen co si vzpomínám: Odešel ventilátor chladiče, benzínová pumpa, utrh se silentblok převodovky, praskla sedačka, zapek se jeden celej svazek kabelů, na palubce taky něco nešlo....no a to to nemělo klimu, ABS, o multiplexní síti nemluvě...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 18.09.2007 04:16, RE: laicke nadseni
Šakal napsal:
No já Vám zase můžu říct, že znám osobně chlapy, co mají Mercedesy dotažené z německa (cena cca.350 000,-) a když to ťuknou, tak ihned sjedou do němec na vrakáč pro díly a nechaj si to spravit. Jsou to většinou řidiči kamiónů, mají známé a nejsou to zrovna nevyzrálí típci. To je otázka šikovnosti, schopností se postarat a pro spoustu lidí i času. Chápu, že kdo podniká, nebo má časově náročnou práci, tak se s tím nebude crcat sám, ale dá to do servisu. Kdo se trochu vyzná a má čas, tak ušetří s...
...sem se teda zaregistroval no
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 18.09.2007 05:44, RE: Jiri II
anonym napsal:
jen doplnim, je li technicky i ekologicky lepsi doplnovat, kazdy rok napln, za cca 1500kc krat 4 roky je cca asi jen o 6kkc, asi vratim maturitni vysvedceni ze SPSS. Zpusob regulace asi bude lepsi u fabie, ale nemyslim, ze v celku se to nejak projevi, kdyz chci zachladit, proste to odebere nejaky vykon. Jedno, zdla plynule, nebo vlastne skokove, mimochodem kultura tepelne pohody ve fabii (klimatik??) i v octavii I je o poznani horsi, nez v mem technicky zaostalem aute. A trochu vadi, kdyz napr...
"Zpusob regulace asi bude lepsi u fabie, ale nemyslim, ze v celku se to nejak projevi, kdyz chci zachladit, proste to odebere nejaky vykon. Jedno, zdla plynule, nebo vlastne skokove, mimochodem kultura tepelne pohody ve fabii (klimatik??) "

To samozřejmě není vůbec pravda, právě ta regulace klimy má na spotřebu i tepelnou pohodu docela zásadní vliv a totéž i na úniky chladiva a maziva. Ono totiž u té klimy kde je elmag spojka mimo letní období větinou klimatizaci nikdo nepouští (pokud to nemá nějak naprogramována digitální klima), vysychá olej hlavně kolem hřídelky kompresoru a tudy drobnými netěsnostmi utíká i když je jinak systém v pořádku. A on často nevývá, protože na rozdíl od ledničky auta nestojí, ale jezdí.

A jinak L.Kappa (niuc proti ní) musí být zřejmě zázračné auto, mně přijde většina aut co se týče tepelné pohody +- podobná.))
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 18.09.2007 09:05, RE: Šukal
Šukal napsal:
...sem se teda zaregistroval no
Teď už alespoň vím, s kým mám tu čest! Nebo jinak, vím jak asi na tom jsi po psychické stránce.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 18.09.2007 09:31, RE: renault
anonym napsal:
No jo, Vel Satis..,. krásné auto. Avantime, ještě hezčí... I megane 2, clio a Espace. Jenže... měl jsem megane 1. To byla katastrofa, chápu že auto může být špatný kus, ale tohle bylo moc. Kupoval jsem ho pro ženu jako roční přímo od dealera, takže v záruce. Velmi těžko se uplatnovala a auto víc stálo než jelo. Nakonec už žena nechtěla jezdit dál než 30km od domova, jaký měla strach. Nenáviděla to auto.. No šel pryč, ale značka dostala druhou šanci, Laguna II Grantour, funglovka. Dvoulitr benzi...
To je prave ten nejvetsi problem, ze misto toho aby se servisni sit postavila celem k nespornym problemum sve konstrukce, tak se snazi naopak zakaznika ojebat a podvadet i u zarucnich oprav, aby usetrili penize.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 18.09.2007 09:34, RE: Jiri II
anonym napsal:
K tem velkym korabum, mimo jine mam doma taky jeden, L kappa 2.4 JTD, koupeno cca 120kkm, za 4 roky najezdila cca 100kkm a za tu dobu byl servis asi tak" nove brzdy komplet cca 8000, (ve 160kkm), kontrola striku, é 500kc*5ks (ted) a 10min na montaz demontaz jednoho striku(vsechny v norme), pravy zamek dveri cca 2600kc new, remenice dvouhmotova 3700new(nedavno - -3000km), praskla hadicka na servo - zalepeno, silentbloky dozadu á 250kc-2ks new, servis olej a vsechny filtry(bosch nebo fram) a 0w40)...
Nez si koupis Thesis doporucuji ti si prolistovat ePer. Ceny dilu na Thesis (mozna proto, ze je to takova maloseriova vyroba) vystartovaly do nadoblacnych vysin. Proti Lybre jsou ceny nahradnich dilu az trojnasobne, ve srovnani s konkurenci neuveritelne. Nektere dily dvakrat drazsi nez na sedmickoveho bawora E65.
Dalsim problemem je velmi vysoka hmotnost vozu a s tim souvisejici nedostatecny vykon vetsiny motoru s vyjimkou nejsilnejsich benzinu, ktere ovsem zase maji silenou spotrebu.
Obavam se, ze prechod z Kappy na Thesis muze byt pro stareho Lanciistu docela sok.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 18.09.2007 09:38, RE: laicke nadseni
Šukal napsal:
...sem se teda zaregistroval no
... to je dobře. Nezapomeň si ale napsat nick i heslo nejlépe na čelo, ideální by bylo reverzně, abys to v zrcadle přečetl a neměl problémy s vlastní identitou...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 18.09.2007 14:31, RE: laicke nadseni
anonym napsal:
auto ma najeto 130tkm ... tohle tvrdit je velmi odvazne pokud se neznam osobne lidmi co s tim jezdili ... stocit tacho je malickost ... dalsi tvrzeni ze po 130 tisicich se zacinaji objevovat vady je hodne laicke tvrzeni ... 130tkm po meste je jako 250tkm po dalnicich, nemluve o zachazeni ridicu...
koupit auto s cenou pres 300 tisic a pak jako vyznamnou prednost uvadet dostatek dilu na vrakaci tez svedci o nezralosti dotycneho ... preji aby nadseni vydrzelo co nejdele ...
presne tak! Má si koupit auto na které má, a nehonit si triko nekde na návsi s károu která ho sežere. Hlavně že je na vrakáčí dostatek dílů, cha...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 18.09.2007 18:47, RE: Jiri II
anonym napsal:
"Zpusob regulace asi bude lepsi u fabie, ale nemyslim, ze v celku se to nejak projevi, kdyz chci zachladit, proste to odebere nejaky vykon. Jedno, zdla plynule, nebo vlastne skokove, mimochodem kultura tepelne pohody ve fabii (klimatik??) "

To samozřejmě není vůbec pravda, právě ta regulace klimy má na spotřebu i tepelnou pohodu docela zásadní vliv a totéž i na úniky chladiva a maziva. Ono totiž u té klimy kde je elmag spojka mimo letní období větinou klimatizaci nikdo nepouští (pokud to nemá n...
No tak jako dneska mám za sebou služebku v Toledu II s tou skvělou klimatizací od koncernu... Kolik bylo stupňů? Dneska cca kolem 20°C. Fakt je ten, že sme tam byli 4 v tom autě, ale ta klima to neměla šanci uchladit... což se v Kappě stát fakt nemůže...:)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 18.09.2007 18:50, RE: Jiri II
anonym napsal:
Nez si koupis Thesis doporucuji ti si prolistovat ePer. Ceny dilu na Thesis (mozna proto, ze je to takova maloseriova vyroba) vystartovaly do nadoblacnych vysin. Proti Lybre jsou ceny nahradnich dilu az trojnasobne, ve srovnani s konkurenci neuveritelne. Nektere dily dvakrat drazsi nez na sedmickoveho bawora E65.
Dalsim problemem je velmi vysoka hmotnost vozu a s tim souvisejici nedostatecny vykon vetsiny motoru s vyjimkou nejsilnejsich benzinu, ktere ovsem zase maji silenou spotrebu.
Obavam se...
S thesisem jeste uvidim, me vyhovuje, ze ho skoro nikdo nema a je v postate za slusnou cenu. (pocitam ze bych ho sehnal ted za cca 10-12000ecek). Z lanciema jsem byl velmi spokojen. (Dedra, delta, thema,) To nevim, zapremyslim, je to otazka pristiho podzimu. Ve vyberu mam i 166 (2.4jtd min 110KW a radsi vyssi, nebo mozna new cromu s 150k MJTD1.9 - jako predvadecka jela uzasne- venku je tusim dnes kolem 12000ecek). Byl jsem vzdy velmi spokojen, jak auta jeli, abych s Thesisem klesl, to by me ranilo. Dik za brouka do hlavy, zatim jen tak vazne premyslim. Svoji Kappu jsem kupoval tady na inzerat a kupoval jsem ji opravenou , asi pres strechu, mozna i vic, prodavajici se mi jevil jako velmi solidni. Ale podle poucek bych ji nemel vubec brat. No, zariskoval jsem, vzdy kupuji spise srdcem a necekal jsem tak bezporuchovy prubeh. (pravda, vetsinu veci si na tom delam sam a je to muj konicek. )Je to i vcetne upravy od Bit Power.Samozrejme, vysypat se muze cokoli a kdykoli a kdekoli. Jiná auta ve vyberu nemam, nebot Delphi do auta nechci a vstrikovaci system kladivo majzlik taky ne.
A k te tepelne pohode, kazdy to vnima jinak, kdyz jsem mel v 1989 favorita, tak treba taky pekne topil, ale teplo bylo tak nejak prehrate a interier neprilis prohraty, treba rapid , ktreho jsem mel taky soubezne byl mnohem prijemnejsi.
S nekterymi auty jezdin sluz, nektere jsem mel a treba kappa je lepsi i nez opel vectra c s dvouzonovou klima, (kterou mam a od krere jsem si dost slibova - mam radsi fresno a mlada teplo - nejak jsem si nevsiml dvouzonove reg. - radsi jednozonova a kvalitni(hracky v fabii a oct.I nic moc, jeste horsi je stara croma(r.v.96) O II mi uz dost vyhovuje (subjektivne stejna jako lancia). Myslim, ze dost rozhoduje presnost nastavene teploty a reakce na zmeny.Ale kazdy mame jiny pohled a i zkusenosti. Jo chvilku jsem mel i pasika s klimatronicem a byl taky dost dobry/r.v.98/, akorat nevim, kde jsou ty spotreby kolem 4l
na100km. Mel jsem tdi 81 kw a predchozi majitel bohuzel nechal chipnout u asi abc tunning a prubeh zespoda tragicky - obcas zacal cukat, a pri srovnatelne jizdespise eko (70% dalnice cca 110-130, mimo ves cca 100 mi jezdil pasik za cca 5.3, kappa s prehledem do 6l (presne nevim, spis 5.5), croma tdi 5.3, vectra 2.2dti do 5l, marea jtd 1.9 77kw bit power 5.5. Srovnatelne celkem +- v chybe. To jen tak pro zajimavost, zase subjektivni hodnoty.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 14.11.2007 12:05, Rencek
Mám zkušenost, Renault Laguna 2,2 dci, 2003, jak říkají tuninkáři, plná palba...:) Koupil jsem ho, když to mělo něco přes dva roky, serviska, bomba...prvních cca 15 tis perfekt, prostě super kup...dalších cca 10 tis opravdu la bomba...v chorvatsku praskla kladka /cca 15 tis Kč/ ještě že se nerozsekla celý motor...za další měsíc mě chytla elektorinstalace, škoda cca 80 tis Kč..oprava laicky cca 15...:), každou chvíli nějaká kravina, řádově tisíce každý měsíc, skřípání od přední nápravy...motor je totiž těžký....oprava měla stát cca 15 tis Kč...no měl jsem ho půl roku a naštvanej jsem ještě teď...:)) Ale Lagunu od roku 2006 bych si klidně koupil...soudruzi z francii si ty prdele konečně už nakopali. Jinak mít v dnešní době auto a spotřebu 11 l, to musí být jantar...proto ty auto stojí co stojí a až se něco posere, tak tě ten můj názor potvrdí...to uvidíš ty ceny...stejné jako v servisu jaguara atd....
reagovat
1 2 3




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.