0
zpět
 

diskuze k tématu: Renault Vel Satis 3.5 V6 Initiale

kategorie zařazení tématu: francouzská vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 17.09.2007 01:01, předčasné závěry
Hodnotit po deseti tisících, to je naivní, to nic nevypovídá. Ono se to po dalších 20-30 tisících může taky totálně rozsypat, že?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 17.09.2007 07:14, no
tak konkrétně přeně toto si pořídil kolega. Úplně stejně jsem byl unešem pohodlím, kvalitou automatu atd. Prostě skvělé. Ale když už něco kleklne, tak je to rána jako blázen. Už tam má i jiný motor a to nekupoval žádnou vylágrovanou mrchu. Xenon 5000Kč atd. A že by bylo po vrakovištích nějaké mraky VelSatisů to tedy také jaksi nevím. Vždyť sám autor označuje jako přednost to, že jen tak druhého nepotkáte. Prosstě to auto je skvělé, ale díky odvážnému designu nedoceněné. Proto klesá cena a proto jich tolik nejezdí.

Jo a nedávno mi volal ( asi ho nezle naštval Rendl ) a cituji: Rencka už nikdy.

Čili můj závěr: Super auto, ale nedej bóže si ho koupit a nemít dostatečnou rezervu na údržbu.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 17.09.2007 07:47, RE: no
edmund napsal:
tak konkrétně přeně toto si pořídil kolega. Úplně stejně jsem byl unešem pohodlím, kvalitou automatu atd. Prostě skvělé. Ale když už něco kleklne, tak je to rána jako blázen. Už tam má i jiný motor a to nekupoval žádnou vylágrovanou mrchu. Xenon 5000Kč atd. A že by bylo po vrakovištích nějaké mraky VelSatisů to tedy také jaksi nevím. Vždyť sám autor označuje jako přednost to, že jen tak druhého nepotkáte. Prosstě to auto je skvělé, ale díky odvážnému designu nedoceněné. Proto klesá cena a proto ...
Tak, tak...Málo lidí si uvědomuje, že u takových aut /Thesis,Signum,607,166 apod/ sice drasticky klesá pořizovací cena ojetiny nikoliv však provozní náklady.Pokud se někdo shlédne v tom,že má "kočár" za stejné peníze za jaké před třemi roky koupil novou Fábii na splátky tak s Pánem....Jedna věc je mít peníze na "koupit" a druhá věc je mít peníze na "jezdit"....
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 17.09.2007 07:55, Vel Satis skvele auto od spatne firmy
Vel Satis je fantasticka kara jejiz jedinou chybou je znak na kapote. Takhle slozite a sofistikovane auto je bohuzel nad moznosti firmy, ktera nedokaze ani vyrobit poradny vuz stredni tridy (viz prusvih jmenem Laguna II). Dalsim problemem je absence pouzitelneho dieselu, coz v dnesni naftove dobe je dalsi hrebicek do rakve.
Jinak pohodli je fantasticke, vybava hodne zajimava a i ten design se hned tak neokouka. Presto vsechno, koupit tohle auto je hodne o odvaze a malo o rozvaze.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 17.09.2007 07:58, RE: no
anonym napsal:
Tak, tak...Málo lidí si uvědomuje, že u takových aut /Thesis,Signum,607,166 apod/ sice drasticky klesá pořizovací cena ojetiny nikoliv však provozní náklady.Pokud se někdo shlédne v tom,že má "kočár" za stejné peníze za jaké před třemi roky koupil novou Fábii na splátky tak s Pánem....Jedna věc je mít peníze na "koupit" a druhá věc je mít peníze na "jezdit"....
Neni to tak hrozne. Problemem je pokud dotycne auto ma konstrukcni chyby jako zminovany Vel Satis. Koupit auto u nehoz motor ma zivotnost sto tisic kilometru je pro kazdeho hodne financne stresujici a pro majitele ojetiny za "mene nez ctvrtinu ceny noveho" o to horsi.
Na druhou stranu jsou i hodne draha auta, ktera lze udrzovat za velmi rozumne naklady, mnohdy srovnatelne s puvodne vyrazne levnejsimi vozy. Ale predpoklada to v prvni rade, ze bud jsou kvalitni (nektera nemecka auta) a nebo maji alespon servis a nahradni dily za babku a povetsinou trivialni zavady (jako zminovana 607).
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 17.09.2007 08:23,
Přeji vám aby jste psal podobné chvalozpěvy i po dalších 100-150 tkm
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 17.09.2007 08:56, Přeji hodně štěstí
anonym napsal:
Přeji vám aby jste psal podobné chvalozpěvy i po dalších 100-150 tkm
Toto velice extravagantní a pohodlné auto není zrovna moc rozšířené taky si myslím, že nebude zrovna snadné schánět díly po vrakáčích. Nicméně je to auto pro odvážné a tak jste s tím a si počítal Já toto auto moc neznám, takže ho nemohu hodnotit, ale zkušenost, kterou mám s Rencky není nic moc. Na druhou stranu, ale musím říct, že znám pár R19, Lagun a Méganů, které jsou velmi bezproblémové, ale je to spíš kapička v moři. Nezbývá, než popřát hodně štěstí a ujetých km.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 17.09.2007 09:03, RE: no
edmund napsal:
tak konkrétně přeně toto si pořídil kolega. Úplně stejně jsem byl unešem pohodlím, kvalitou automatu atd. Prostě skvělé. Ale když už něco kleklne, tak je to rána jako blázen. Už tam má i jiný motor a to nekupoval žádnou vylágrovanou mrchu. Xenon 5000Kč atd. A že by bylo po vrakovištích nějaké mraky VelSatisů to tedy také jaksi nevím. Vždyť sám autor označuje jako přednost to, že jen tak druhého nepotkáte. Prosstě to auto je skvělé, ale díky odvážnému designu nedoceněné. Proto klesá cena a proto ...
Kamarád nemá tohle, ale Safrána 3.0 iV6. po počátečním nadšení typu "bylo to za pár babek" těžce krvácí na spotřebě, povinném rušení a běžném servisu, kór poté, co si pořídil dalšího pidižvíka. Dneska říká, že se měl pořídit nějakou 1.6 kombíka a bohatě by mu tu stačilo a auto by nebylo vysavač ne peníze.

Jinak z podobného soudku je jeden chasník co si takhle levně pořídil Discoveryho. Fakt to jezdilo asi rok v pohodě (aby ne, nezlišťoval kolik na to stijí třeba nový gumy), pak se odporučelo vstřikovací čerpadlo (cca 90 tisíc i s prací ) a už to tak nadšeně nevidí.

reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 17.09.2007 10:41, RE: no
anonym napsal:
Kamarád nemá tohle, ale Safrána 3.0 iV6. po počátečním nadšení typu "bylo to za pár babek" těžce krvácí na spotřebě, povinném rušení a běžném servisu, kór poté, co si pořídil dalšího pidižvíka. Dneska říká, že se měl pořídit nějakou 1.6 kombíka a bohatě by mu tu stačilo a auto by nebylo vysavač ne peníze.

Jinak z podobného soudku je jeden chasník co si takhle levně pořídil Discoveryho. Fakt to jezdilo asi rok v pohodě (aby ne, nezlišťoval kolik na to stijí třeba nový gumy), pak se odporučelo vs...
Mě se to auto líbí ale nechtěl bych řešit otázku-vezmu benzín do velsatisu za 1000,- a ujedu 250km nebo vezmu naftu do chrochtáku a ujedu 600km?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 17.09.2007 10:57, laicke nadseni
auto ma najeto 130tkm ... tohle tvrdit je velmi odvazne pokud se neznam osobne lidmi co s tim jezdili ... stocit tacho je malickost ... dalsi tvrzeni ze po 130 tisicich se zacinaji objevovat vady je hodne laicke tvrzeni ... 130tkm po meste je jako 250tkm po dalnicich, nemluve o zachazeni ridicu...
koupit auto s cenou pres 300 tisic a pak jako vyznamnou prednost uvadet dostatek dilu na vrakaci tez svedci o nezralosti dotycneho ... preji aby nadseni vydrzelo co nejdele ...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 17.09.2007 11:52, RE: laicke nadseni
anonym napsal:
auto ma najeto 130tkm ... tohle tvrdit je velmi odvazne pokud se neznam osobne lidmi co s tim jezdili ... stocit tacho je malickost ... dalsi tvrzeni ze po 130 tisicich se zacinaji objevovat vady je hodne laicke tvrzeni ... 130tkm po meste je jako 250tkm po dalnicich, nemluve o zachazeni ridicu...
koupit auto s cenou pres 300 tisic a pak jako vyznamnou prednost uvadet dostatek dilu na vrakaci tez svedci o nezralosti dotycneho ... preji aby nadseni vydrzelo co nejdele ...
No já Vám zase můžu říct, že znám osobně chlapy, co mají Mercedesy dotažené z německa (cena cca.350 000,-) a když to ťuknou, tak ihned sjedou do němec na vrakáč pro díly a nechaj si to spravit. Jsou to většinou řidiči kamiónů, mají známé a nejsou to zrovna nevyzrálí típci. To je otázka šikovnosti, schopností se postarat a pro spoustu lidí i času. Chápu, že kdo podniká, nebo má časově náročnou práci, tak se s tím nebude crcat sám, ale dá to do servisu. Kdo se trochu vyzná a má čas, tak ušetří spoustu peněz. Jo a pán mluvil třeba o světle a takovéhle díly si z vrakáče klidně koupím-dostanu originál a za víc než poloviční cenu, navíc je lepší si koupit světlo z vakáče, než nové, protože to pak na autě blbě vypadá, když je jedno světlo funglovka a druhé ne. Jasně jsou díly, co si na vrakáči koupí jen idiot: Výfuk, tlumiče, ložiska, poloosy a td., ale plechy, světla, díly interiéru, proč ne? Se zbytkem by se dalo asi s panem anonymem, (co se asi neumí zaregistrovat) souhlasit.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 17.09.2007 12:07, RE: laicke nadseni
Šakal napsal:
No já Vám zase můžu říct, že znám osobně chlapy, co mají Mercedesy dotažené z německa (cena cca.350 000,-) a když to ťuknou, tak ihned sjedou do němec na vrakáč pro díly a nechaj si to spravit. Jsou to většinou řidiči kamiónů, mají známé a nejsou to zrovna nevyzrálí típci. To je otázka šikovnosti, schopností se postarat a pro spoustu lidí i času. Chápu, že kdo podniká, nebo má časově náročnou práci, tak se s tím nebude crcat sám, ale dá to do servisu. Kdo se trochu vyzná a má čas, tak ušetří s...
Skoro to vypadá tak, že na vrakáčích je VS víc, než na silnicích . A "krvácet" na povinném ručení? Blbci v Renaultu do toho nacpali takovou krávu, přitom by stačilo i slabší HTP se svým úžasným krouťákem a umět řadit, ne? Tohle auto bych si určitě nekoupil, ale mám pochopení pro lidi, co jsou z něj nadšení.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 17.09.2007 14:47, RE: laicke nadseni
Pepe napsal:
Skoro to vypadá tak, že na vrakáčích je VS víc, než na silnicích . A "krvácet" na povinném ručení? Blbci v Renaultu do toho nacpali takovou krávu, přitom by stačilo i slabší HTP se svým úžasným krouťákem a umět řadit, ne? Tohle auto bych si určitě nekoupil, ale mám pochopení pro lidi, co jsou z něj nadšení.
Jasně - HTP a patnáctistupňová převodovka, to by stačilo.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 17.09.2007 15:46, RE: no
edmund napsal:
tak konkrétně přeně toto si pořídil kolega. Úplně stejně jsem byl unešem pohodlím, kvalitou automatu atd. Prostě skvělé. Ale když už něco kleklne, tak je to rána jako blázen. Už tam má i jiný motor a to nekupoval žádnou vylágrovanou mrchu. Xenon 5000Kč atd. A že by bylo po vrakovištích nějaké mraky VelSatisů to tedy také jaksi nevím. Vždyť sám autor označuje jako přednost to, že jen tak druhého nepotkáte. Prosstě to auto je skvělé, ale díky odvážnému designu nedoceněné. Proto klesá cena a proto ...
jestli měnil motor tak to určitě neměl 3.5 V6 ale 3.0 dci, tahle vé šestka od nissanu vyhrála jedenáctkrát za sebou svojí kategorii v USA... mimochodem jsem měl stejný motor v nissanu maxima a v 350Z a bylo to na těch autech to nejlepší, znám případ maximy s 1mil. km. a s původním motorem
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 17.09.2007 15:53, hodne stesti
a nedejte se otravit. sam jem udelal podobny kup pouze citroen c8 a zatim to slape take bez poruch.thle auta vzhledem motorizaci nemivaji stocene kilometry a taky se nekupuji proto aby se na nich nalitalo rocne 100000km ale na perfektni svezeni kdyz je potreba jenze to se tezko nekterym lidem vysvetluje
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 17.09.2007 16:05, RE: laicke nadseni
anonym napsal:
auto ma najeto 130tkm ... tohle tvrdit je velmi odvazne pokud se neznam osobne lidmi co s tim jezdili ... stocit tacho je malickost ... dalsi tvrzeni ze po 130 tisicich se zacinaji objevovat vady je hodne laicke tvrzeni ... 130tkm po meste je jako 250tkm po dalnicich, nemluve o zachazeni ridicu...
koupit auto s cenou pres 300 tisic a pak jako vyznamnou prednost uvadet dostatek dilu na vrakaci tez svedci o nezralosti dotycneho ... preji aby nadseni vydrzelo co nejdele ...
auto mělo skutečně najeto 130tkm, viz servisní knížka, historii jsem ověřoval u prodejce kde bylo i servisováno. nyní má o dalších deset tkm víc neboť článek uveřejnili po více jak měsíci a půl. stále žádné problémy ani poruchy. potkal jsem majitele stejného vozu na benzínce, říkal že ho má od nového už čtyři roky a je naprosto spokojený-podotýkám že se jedná o 3.5V6, průměrnou spotřebu mám cca deset litů na sto v kombinovaném provozu, on říkal že jezdí dlouhodobě za devět a půl-realita. ceny dílů jsem zjišťoval z důvodu možné havárie, neboť člověk není neomylný a blbců a blondýnek jezdí po našich silnicích stále dost. nejsem dvacetiletý zajda co koupí auto a jde na krev, mám vždy 10-20% navíc na nutné opravy, kupuji zásadně mírně jeté vozy vyšší střední třídy-měl jsem scorpio, camry, maximu, a s provozními náklady počítám, nové nekupuji ne proto že bych na ně neměl ale proto že ten pokles ceny v prvních letech je horentní.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 17.09.2007 16:26, RE: no
anonym napsal:
Kamarád nemá tohle, ale Safrána 3.0 iV6. po počátečním nadšení typu "bylo to za pár babek" těžce krvácí na spotřebě, povinném rušení a běžném servisu, kór poté, co si pořídil dalšího pidižvíka. Dneska říká, že se měl pořídit nějakou 1.6 kombíka a bohatě by mu tu stačilo a auto by nebylo vysavač ne peníze.

Jinak z podobného soudku je jeden chasník co si takhle levně pořídil Discoveryho. Fakt to jezdilo asi rok v pohodě (aby ne, nezlišťoval kolik na to stijí třeba nový gumy), pak se odporučelo vs...
potom jsou to oslíci, já s cenou servisu i dílů počítám, vím že gumy stojí do dvaceti tisíc, vím že poviné ručení i s pojištěním všech skel je pod deset, vím že hodinovka v Renaultu je sedm set, ale taky vím že tam mám známého co mi to udělá za půlku a pečlivěji naž kdybych tam napochodoval jako ostatní ovce... motor do kytek nepůjde pokud mu dám co chce-kvalitní plnou syntetiku po 15tkm, repase automatu stojí třicet, a ostatní díly jsou srovnatelné cenově s běžnými vozy, pokud bych na to neměl tak si to nekoupím! samozřejmě že nepracuji v kolbence za dvanáct čistého, to bych jezdil filckou a modlil se ať se nerozsype.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 17.09.2007 16:45, RE: no
anonym napsal:
Mě se to auto líbí ale nechtěl bych řešit otázku-vezmu benzín do velsatisu za 1000,- a ujedu 250km nebo vezmu naftu do chrochtáku a ujedu 600km?
to je fakt, ale také nemusím při mínus dvaceti jezdit sockou jako většina milovníků nafty, nemusím trnout jestli mi neodejde vstřikovací čerpadlo, nebo rovnou celý motor.... je fakt že kdybych koupil passata v naftě tak na běžném provozu ušetřím, ale když spočítám VŠECHNY náklady-tedy i to že passata bych musel pojistit neboť je to třetí nejkradenější auto-jsem jednoznačně ne-li v plusu tak nastejno. Tomáš
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 17.09.2007 17:49, RE: hodne stesti
anonym napsal:
a nedejte se otravit. sam jem udelal podobny kup pouze citroen c8 a zatim to slape take bez poruch.thle auta vzhledem motorizaci nemivaji stocene kilometry a taky se nekupuji proto aby se na nich nalitalo rocne 100000km ale na perfektni svezeni kdyz je potreba jenze to se tezko nekterym lidem vysvetluje
Tak si to uzivej dokud to jede. Zrovna C8cka vyhrava v britskych anketach jako vubec nejmene spolehlive auto na trhu. Nechapu jak to Citroeni dokazali, kdyz zbytek jejich produkce je vcelku slusny, ale povedlo se jim to.
Jinak v pruzkumu Top Geat dosahnul C8 v customer satisfaction pekne 148sme misto ze 152 ucastniku.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 17.09.2007 18:42, Jiri II
K tem velkym korabum, mimo jine mam doma taky jeden, L kappa 2.4 JTD, koupeno cca 120kkm, za 4 roky najezdila cca 100kkm a za tu dobu byl servis asi tak" nove brzdy komplet cca 8000, (ve 160kkm), kontrola striku, é 500kc*5ks (ted) a 10min na montaz demontaz jednoho striku(vsechny v norme), pravy zamek dveri cca 2600kc new, remenice dvouhmotova 3700new(nedavno - -3000km), praskla hadicka na servo - zalepeno, silentbloky dozadu á 250kc-2ks new, servis olej a vsechny filtry(bosch nebo fram) a 0w40) komplet 2000k á 20 000km. Olej od výměny do výměny bez dolití) To je tuším všechno. Včetně pořád funkční klimy, bez doplňování, které třeba Fabia nová nezvládne(rok co rok doplnit). Jeste si ji asi rok necham a pak si udelam radost Thesisem. Samozrejme ji prodam za par korun, ale zas tak draha nebyla a pocitam s tim, ze bude prodejne propadak. Ale vzledem k bezpecnosti a provoznim nakladum (znamej s peknym VW1.TDiu ma pobnekud vyssi náklady, mi jako drahe jezdeni neprijde, naopak.
reagovat
1 2 3




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.