0
zpět
 

diskuze k tématu: Renault R21 2.2

kategorie zařazení tématu: francouzská vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 24.10.2006 18:42, RE: Rendlikj
Vogel napsal:
R21 jsem mel rovnou dve - Nevadu 2,1TurboD r.v.93 (luxusni motor) a 2,0 12V TXI (znalejsi asi budou vedet co to bylo zac ) r.v.91. Dodneska nedam na tahle auta dopustit. Spolehlivost u obou byla vyborna (pouze 2x zamrla nafta - redeni ala OMV Kladno) a nenechaly me nikdy nikde viset (4 roky jezdeni, 100tkm). Na udrzbu byly lehce narocnejsi (podvozek), za coz se da ale z velke casti vdecit predevsim krasne rozmlacenym ceskym silnicim a taky jsem ty auta nijak nesetril. Prostor a predevsim poh...
Co se týká životnosti a spotřeby dokáže Renault velmi příjemně překvapit. v roce 2001-2002 jsem měl R25 2.2GTX 91kW z roku 1985(byla to verze bez katu). Nevím kolik měl najeto, u starého auta se to těžko pozná. na počítadle skoro 180tkm, ale poslední známá výměna oleje byla při 285tkm o 3 roky dříve, než jsem ho koupil. Díky palubnímu PC jsem se naučil jezdit relativně úsporně. Při dojíždění do školy Opava-Ostrava s lehkou nohou jsem se podle počítače vešel do 5L, skutečná spotřeba byla kolem 7L/100km. Při výkonu 91kW se dá s lehkou nohou jezdit do 130km/h. Pak jsem ho vyměnil za R25 V6 turbo, které za 40kW navíc chtělo 2L/100km
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 27.12.2006 19:32, RE: Rendlikj
Martin napsal:
Opět jsi mě pobavil odborníku. To co píšeš by nezvládlo ŽÁDNÉ auto na světě ne jen nejporuchovější vůz Renault. Stačí ty tlumiče- najet na 2 tlumiče 650 000 km je absolutní blbost - to vykládej možná své babičce a né nám amatérům. Možná jsi opravdu chytil dobrý vůz, ale úplný blby z lidí nedělej-každý si umí spočítat kolik co tak může vydržet.
Tak tedy tomu amaterovi. Vlastnil jsem několik vozů, začínal jsem s 1000 MB jestli ti to vůbec něco říká. Kupuju stale staré vozy a vlastním je zhruba 4 roky,Jezdím od r.1981. Po doporučení jsem koupil první Renault 20 2,1D rv.84 a od té doby jsem vlastnil R 25,R 5, R scenic,R a pracovní Trafic a protože to pokaždé byly vozy tak 10let a více stary,byl jsem překvapen kvalitou a spolehlivostí. Jen ty řeči od tzv.odborníků ať v sevisech nebo v hospodách mě vždy naštvou. Nejvíc jsou chytrý ty který nikdy Renaulta neměli. Auta si opravuju sám protože většina odborníků měli spoutu řečí,přitom to většinou byli banality. Spolehlivost,pohodlí,vybavenost a nízké provozní náklady byli rozhodující pro další koupi Renaulta
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 31.03.2008 17:56, RE: Rendlikj
Martin napsal:
) Postpubertální chlapeček si koupí relativně silné auto za 15 000,-Kč a pak s ním ohrožuje celé okolí, znám vás více. Taky dospěješ, pokud se teda do té doby nezabiješ ve svém fáru. Oravdu jsem nikdy 200 km/h nejel-v Německu na dálnicích nejezdím. Ani takouvouto potřebu nemám-to možná pochopíš až budeš starší. Jen si vzpomínám, když jsem před mnoha lety jel ve Favoritu 135 km/h (je to stejně starý a zhruba stejně kvalitní vůz jako R21) a opravdu jsem v něm neměl dobrý pocit-pořád jsem čekal ...
Pane, Vy jste patrně pako! Jako srovnávat R21 s Fanoušem, to je opravdu velká ale velká hloupost. A někomu nutit, že dospěje, když nevíte, kolik je klučinovi let-kolik má najeto, jaké má zkušenosti... Já osobně mám 41, najeto kolme 350tkm, R21 2,2 LB jsem jako cca12 let staré, najeto kolem 2OOtkm /údajně/, já osobně tak 12Otkm, téměř bez prolému /klasika brzdy, náplně, výfuk.../ 2OO to opravdu jede fpoho, a určitě to není na cestě nějak nebezpečně, jako např. i 60km/h jedoucí 12O nebo naskrz rezý prolezlý fanouš. A myslím si, že nejsem v pubertě. Když se člověk a auto stará, a dáámu alespoň tak, aby vůz byl technicky OK, pak není jeho stáří přece problém! S korozí souhlas, spotřeba 2,2 kolem 8 litrů. Motor totiž jezdí téměř v "dieselových" otáčkách. Tak doufám, že už nebude nějaký ichťa porovnávat R21 s Fandem. To je opravdu směšné!!!
reagovat
1 2 3


aktualizovat
toto téma sledujete

přestat sledovat toto téma




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.