0
zpět
 

diskuze k tématu: Nový Renault Mégane obrazem

kategorie zařazení tématu: francouzská vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 15.10.2008 00:21,
Fešák!!!!!!!!!!!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 15.10.2008 09:08, Vsechno na jedno brdo ...
Taky ma takovy "korejsky" design ... detaily se samozrejme lisi, ale z profilu mi hodne pripomina Cee'd/i30 a dalsi ... automobilkam asi dochazeji napady, cim by jeste mohli sve zakazniky "nakrmit".
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 15.10.2008 09:14, FEŠÁK
Dobrý den,
mě to teda nepřipadá jako korea ani omylem. A už vůbec ne obyčejného ceeda a i30 či podobné bastly. Na Renaulta je to docela fešák. Megane II byl zkousnutelný pouze jako sedan. Myšleno tedy pouze po stránce designu.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 15.10.2008 09:58, RE: FEŠÁK
T.J. napsal:
Dobrý den,
mě to teda nepřipadá jako korea ani omylem. A už vůbec ne obyčejného ceeda a i30 či podobné bastly. Na Renaulta je to docela fešák. Megane II byl zkousnutelný pouze jako sedan. Myšleno tedy pouze po stránce designu.
megan byl originální pouze jako 3 nebo 5dveřový.ostatní spadly do šedě průměru.tento nový je až moc podobný jako nové fordy a seat a z profilu i jak ti korejci.Ale je pěkný.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 15.10.2008 10:02, Nic nového :-(
Trochu s křížkem po funuse. Jsou v tom jasně vidět rysy KIA Ceed. Kdyby to přišlo v roce 2003 místo onoho modelu s podivným zadkem, mohla to být bomba. Kdyby
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 15.10.2008 10:07, RE: Vsechno na jedno brdo ...
AnderN napsal:
Taky ma takovy "korejsky" design ... detaily se samozrejme lisi, ale z profilu mi hodne pripomina Cee'd/i30 a dalsi ... automobilkam asi dochazeji napady, cim by jeste mohli sve zakazniky "nakrmit".
Prosil bych o definici korejského designu. Zrovna Ceed a i30 byly designovány a vyvýjeny v Německu. Rüsselsheim fakt není v Korei.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 15.10.2008 10:13, zle..
Renault megane si kupi len clovek zo zvratenym vkusom, jak tak sa mozem pozerat na sedan, ale hatchback je odporny. Novy megane nieje na tom o moc lepsie, okna velkosti priezorov v tanku mi teda moc neimponuju, predok je fadny bez napadu a zadok preplacany, silueta posobi tazkopadnym dojmom. Predosly model, hoci tiez hodne skaredy, mal aspon jak tak dynamicke linie. A to nehovoriac o spolahlivosti, ktora je hlavne z prvych rokov vyroby dost mizerna. Uvidime, ci sa historia nebude opakovat.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 15.10.2008 10:38, KOREA NE!!!
No teda! Opravdu nevím, kde berete tu souvislost s koreo. Naopak-když vyjel ceed SW, jakoby s oka vypadl 307/407 SW , ale zato naprosto přesně okopírován. Nejsem vůbec milovníkem rendlů, ale není to zas tak hrozné, jak z toho tady děláte. Rozhodně je to oproti Fabii fatální krasavec. Ostatně to je snad i Multipla.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 15.10.2008 11:17, Návrat k Megane I.
Mně to zas připomíná klínovitý profil Ibizy, Mazdy 2 a vzdáleně i novou Imprézu. Spíš vypadá jak nástupce Meganu I. (jako by M II. nikdy ani nebyl). V interieru by mi vadil digitální rychloměr, ale to je věc vkusu. Renaulty se mi zevnitř líbily všechny. Jsem zvědav, jestli naváže na (ne)kvalitu prvních Megánů II....
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 15.10.2008 11:35, RE: KOREA NE!!!
T.J. napsal:
No teda! Opravdu nevím, kde berete tu souvislost s koreo. Naopak-když vyjel ceed SW, jakoby s oka vypadl 307/407 SW , ale zato naprosto přesně okopírován. Nejsem vůbec milovníkem rendlů, ale není to zas tak hrozné, jak z toho tady děláte. Rozhodně je to oproti Fabii fatální krasavec. Ostatně to je snad i Multipla.
Správně! Nedávno jsem v dálce viděl vozidlo a řikám se hele voe, SídSW. Dojedu ho blíže a ejhle 307 SW. Mně se menší rencky líbily vždy, hlavně řada 9/11. O kvalitě si myslím své, ale tady se bavíme o designu a to jsem na straně Renaultu.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 15.10.2008 11:42, RE: zle..
bubu napsal:
Renault megane si kupi len clovek zo zvratenym vkusom, jak tak sa mozem pozerat na sedan, ale hatchback je odporny. Novy megane nieje na tom o moc lepsie, okna velkosti priezorov v tanku mi teda moc neimponuju, predok je fadny bez napadu a zadok preplacany, silueta posobi tazkopadnym dojmom. Predosly model, hoci tiez hodne skaredy, mal aspon jak tak dynamicke linie. A to nehovoriac o spolahlivosti, ktora je hlavne z prvych rokov vyroby dost mizerna. Uvidime, ci sa historia nebude opakovat.
právě hatchback je z nich nejoriginálnější-ostatní jsou průměr..
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 15.10.2008 11:49, RE: Návrat k Megane I.
Muroň napsal:
Mně to zas připomíná klínovitý profil Ibizy, Mazdy 2 a vzdáleně i novou Imprézu. Spíš vypadá jak nástupce Meganu I. (jako by M II. nikdy ani nebyl). V interieru by mi vadil digitální rychloměr, ale to je věc vkusu. Renaulty se mi zevnitř líbily všechny. Jsem zvědav, jestli naváže na (ne)kvalitu prvních Megánů II....
Renault se (velmi) snaží napravit prů... s minulou Lagunou i dalšími a dle prvních "dojmů" z new Laguny - zlepšení opravdu nastalo, takže možná i Megane "lepší" než předchůdci bude.
Já bych stejně v této kategorii na novou Mazdu 3 počkala - zde zatím diskuze JEN o design - i tam nová M3 (dle mne) jasně vítězí - a navíc ten kvalitní diesel 1.6 HDi, že ...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 15.10.2008 11:56, RE: zle..
bubu napsal:
Renault megane si kupi len clovek zo zvratenym vkusom, jak tak sa mozem pozerat na sedan, ale hatchback je odporny. Novy megane nieje na tom o moc lepsie, okna velkosti priezorov v tanku mi teda moc neimponuju, predok je fadny bez napadu a zadok preplacany, silueta posobi tazkopadnym dojmom. Predosly model, hoci tiez hodne skaredy, mal aspon jak tak dynamicke linie. A to nehovoriac o spolahlivosti, ktora je hlavne z prvych rokov vyroby dost mizerna. Uvidime, ci sa historia nebude opakovat.
Spolehlivost megane II......, nevím kolik jste s tímto vozem najel vy, ale mám za dva roky najeto 80 tis. km s 1,5 dci 78 kw naprosto bez problémů. Jak mechanika tak elektronika drží. Nechte si své názory o spolehlivosti aut která znáte z obrázku až do hospody.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 15.10.2008 12:16, RE: zle..
Pavlik napsal:
Spolehlivost megane II......, nevím kolik jste s tímto vozem najel vy, ale mám za dva roky najeto 80 tis. km s 1,5 dci 78 kw naprosto bez problémů. Jak mechanika tak elektronika drží. Nechte si své názory o spolehlivosti aut která znáte z obrázku až do hospody.
Pane Pavliku, osobní zkušenost je rozhodující a Vy ji máte dobrou, proto Megane bráníte. Je to naprosto pochopitelné. Někdo jiný si koupí např. Subaru Legacy a v záruce dojde k závažné závadě. Může pak a) tvrdit, že Subaru dělá největší šunty, b) zjistit si, jak jsou na tom ostatní Subaru a připustit, že měl/a smůlu na kus.
S mnoha Megany jsem se pracovně setkal a můžu s klidným svědomím prohlásit, že po stránce spolehlivosti (hlavně po náběhu modelu), byly velmi podprůměrné. To však neznamená, že každý Megane II. je šunt. Existuje spousta spokojených majitelů. Nicméně podíl nespokojených majitelů bude vyšší než u většiny jiných modelů jiných značek.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 15.10.2008 12:20, Zase fakt pěkný Renault
Mám ve své stáji mimo jiné Grandtoura 2 a po 14 měs. naprosto bez problémů.Pohodlný,bezpečný a i když mě je to vcelku jedno i úsporný.Megane 3 je opět na vrcholu desingu,jako všichni frantíci a taloši.Problémy u M2 byli do roku 2005,to se ví,ale která automobilka nemá problém!?Naposledy velká svolávačka u VW Passat.Jedni s nejlepších dnešních ropáků má Renault,BMW a pak PSA (nemýlím se že p.KiIlie).
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 15.10.2008 12:22, RE: Návrat k Megane I.
Kylie napsal:
Renault se (velmi) snaží napravit prů... s minulou Lagunou i dalšími a dle prvních "dojmů" z new Laguny - zlepšení opravdu nastalo, takže možná i Megane "lepší" než předchůdci bude.
Já bych stejně v této kategorii na novou Mazdu 3 počkala - zde zatím diskuze JEN o design - i tam nová M3 (dle mne) jasně vítězí - a navíc ten kvalitní diesel 1.6 HDi, že ...
Od Renaulta překvapení.....ta příď je divná, ale bok i prdel vypadá velmi dobře. Narozdíl od minulé - tragické generace je to auto-musím to říci hezký...:)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 15.10.2008 12:25, RE: Vsechno na jedno brdo ...
free78 napsal:
Prosil bych o definici korejského designu. Zrovna Ceed a i30 byly designovány a vyvýjeny v Německu. Rüsselsheim fakt není v Korei.
Nejde ani tak o místo vzniku, ale o zadání. Je nepodstatné, kde design vzniká, ale „na co má být“. A pokud je v zadání korea, je to zle. Jde o to, že tyto vozy se zatím hledají, a nemají svoji nějakou identitu. Myslím ti to, že pokud pojede BMW, Mercedes, Audi, Volvo, Saab, Peugeot, částečně Citroen a možná dalších pár exemplářů – snadno jej poznáte z dálky. Ale taková korea – pokaždé jiný pokus o „cosi“. Navíc – všechny jsou víceméně stejné. Kdo pozná na první pohled, třeba jen podle malého zadního okýnka nějakou koreu? A kdo nepozná podle téhož znaku Lexus? Samozřejmě, teď musím počítat s tím, že mě někdo napomene, že identické znaky jsou většinou platné pro auta vyšších tříd. Ale to není pravda. Co taková řada 205,309,405,605... 206,306,406,607... 107,207,307,407... No a takových by se dalo najít, zejména v minulosti poměrně hodně. Fiat – Panda, Uno, Tipo/Tempra, Croma... AX, BX/ZX... prostě nějaký čitelný rodový znak. A takový znak korejská auto postrádají.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 15.10.2008 12:35, RE: Zase fakt pěkný Renault
Kobyla napsal:
Mám ve své stáji mimo jiné Grandtoura 2 a po 14 měs. naprosto bez problémů.Pohodlný,bezpečný a i když mě je to vcelku jedno i úsporný.Megane 3 je opět na vrcholu desingu,jako všichni frantíci a taloši.Problémy u M2 byli do roku 2005,to se ví,ale která automobilka nemá problém!?Naposledy velká svolávačka u VW Passat.Jedni s nejlepších dnešních ropáků má Renault,BMW a pak PSA (nemýlím se že p.KiIlie).
Nemýlíte nemýlíte! Od 1.4 po V6 2.7 HDi (no vlastně i V8 3.6) se mi "líbí" (asi nejrozšířenější 2.0 je, paradoxně, možná nej- obyčejnější, nejméně "výjimečný", ale HDi mňamky, tedy motory - ANO)
PS: Ale prosím Y, "kobila" by také pěkně nevypadalo/neznělo .-)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 15.10.2008 12:45, RE: Zase fakt pěkný Renault
Kylie napsal:
Nemýlíte nemýlíte! Od 1.4 po V6 2.7 HDi (no vlastně i V8 3.6) se mi "líbí" (asi nejrozšířenější 2.0 je, paradoxně, možná nej- obyčejnější, nejméně "výjimečný", ale HDi mňamky, tedy motory - ANO)
PS: Ale prosím Y, "kobila" by také pěkně nevypadalo/neznělo .-)
Moc,moc se omlouvám za měkký když má být tvrdý,to ten tiskařský šotek si občas zašpásuje.No a 2,0l dCi od Ren je tady moc velice fajn,turbo chlazený vodou a jak si šveholí.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 15.10.2008 13:15, RE: Zase fakt pěkný Renault
Kobyla napsal:
Moc,moc se omlouvám za měkký když má být tvrdý,to ten tiskařský šotek si občas zašpásuje.No a 2,0l dCi od Ren je tady moc velice fajn,turbo chlazený vodou a jak si šveholí.
Zas taková omluva netřeba (ale nevadí .-)
Já bych sice 2.2 HDi Biturbo přednost dala (no 23d od bmw asi úplně "nej" by bylo), ale to co renaultí inženýři z dvoulitru "vydolovali" si uznání zaslouží ..
reagovat
1 2




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.