0
zpět
 

diskuze k tématu: Renault Laguna 2,2 dCi s investicí 100 tis. Kč za 20 tis. km

kategorie zařazení tématu: francouzská vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 01.08.2011 08:06, Konečně slovo chlapa:-)
Snad jen zamyšlení - není auto článku placenej antireanulťáckej agent???
jen obdivuji, že měl trpělivost se s tímhle krámem dál zaobírat a po druhé vážnější chybě auto neskončilo někde ve šrotu. Ušetřil by...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 01.08.2011 08:53,
Po 1500 ujetych kilometrech kolaps motoru? Vzdyt to nejsou ani 2 vyjete nadrze nafty. Tak to bych sel auto vratit prodejci, popripade spoluucast na oprave poruchy. Skryta vada, tohle v bazaru neodhalite.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 01.08.2011 10:16, Krásné auto
Hned si půjdu taky koupit jeden Ranault... Jinak je snad ale jasné, že kombi s takovým dieselem opravdu nebude mít najeto jenom 150 000. A Cebia mi může vylízat prrrrdel. Evropská Veleunie by konečně měla tu naši zesmrádlou keltskou kotlinu vyčistit nějakým pořádným Savem, aby kdejaký buran se zlatým řetězem nemohl podnikat, kdy se mu zachce a v čem se mu zachce. Kšeft s vraky je tady sázka na jistotu. Hloupý kupující, grázl pordejce, ten je ale chráněn systémem. Soudit se? Další peníze, které by člověk vyhodil do luftu. A bez výsledku!
Synku, dobře ti tak. Zapoměl jsi na jedno pravidlo. Když prodejce vychvaluje, je třeba mu dát po hubě. Vzít jej za vlasy a otřískat mu hlavu o čelní sklo. Takže přeju hodně štěstí při koupi dalšího auta... Chybama se člověk učí... Tady nejsi chráněn zákony, tak se uč...a utrácej.
Jinak Renaulty jsou směšná auta. Nic proti Alpinám, nebo Cliu RS..., ale jinak to jsou ty nejobyčějnější (technicky) auta, dalo byse říct konfekce, s bizarním designem, který má přilákat naivní kupce... JE to jednoduché auto a ještě se to sere!!! To je průser. Když se sere pořádný vozík se slpžitou strojovnou, tak to beru... Ale tohle se sere, i když to je jednoduché jako Felicie (kormě motorů samozřejmě)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 01.08.2011 11:29, Spotřeba
Nebudu komentovat Renaulta. To už celkem trefně udělali jiní. Zaujala mě však kombinovaná spotřba 9,1 u motoru 2.2 turbochrocht. Za průměrně méně jezdím s dvaapůlitrovým atmobenzínem. V čem je chyba? Nač kupovat diesela s takovým apetitem? Diesel má spořit (u ojetého je to dost diskutabilní).
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 01.08.2011 14:10, RE: Spotřeba
David V napsal:
Nebudu komentovat Renaulta. To už celkem trefně udělali jiní. Zaujala mě však kombinovaná spotřba 9,1 u motoru 2.2 turbochrocht. Za průměrně méně jezdím s dvaapůlitrovým atmobenzínem. V čem je chyba? Nač kupovat diesela s takovým apetitem? Diesel má spořit (u ojetého je to dost diskutabilní).
ten detoňák bude mít beztak nějak dodrbanej,ta spotřeba není normální.Tyhle auta se neuvěřitelně sraly už když byly nové. Tuhle má soused P407 od nova a věčně to má v servisu...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 01.08.2011 14:19, RE: Spotřeba
David V napsal:
Nebudu komentovat Renaulta. To už celkem trefně udělali jiní. Zaujala mě však kombinovaná spotřba 9,1 u motoru 2.2 turbochrocht. Za průměrně méně jezdím s dvaapůlitrovým atmobenzínem. V čem je chyba? Nač kupovat diesela s takovým apetitem? Diesel má spořit (u ojetého je to dost diskutabilní).
Ta spotřeba není úplně v pořádku, ale není o moc vyšší než "běžná" - tento motor jezdí běžně za 8 - 8,5 což skučně není málo. Navíc tento motor (2,2 dci) je celkově hodně nepovedený - také se nevyráběl příliš dlouho. A lagunu druhé generace není třeba ani komentovat - je to tragédie po všech stráknách.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 01.08.2011 14:22, RE: Krásné auto
gablenz napsal:
Hned si půjdu taky koupit jeden Ranault... Jinak je snad ale jasné, že kombi s takovým dieselem opravdu nebude mít najeto jenom 150 000. A Cebia mi může vylízat prrrrdel. Evropská Veleunie by konečně měla tu naši zesmrádlou keltskou kotlinu vyčistit nějakým pořádným Savem, aby kdejaký buran se zlatým řetězem nemohl podnikat, kdy se mu zachce a v čem se mu zachce. Kšeft s vraky je tady sázka na jistotu. Hloupý kupující, grázl pordejce, ten je ale chráněn systémem. Soudit se? Další peníze, které b...
Je super,že máme demokracii, takže i něco takovýho, jako tenhle názor, máme možnost číst. Ke stavu naší země se nebudu vyjadřovat, je to jedna velká deziluze, když to řeknu slušně.. Teď zpátky k autům: je super, že máme mezi sebou takový "odborníky", jako je tento pán. Takže zpět do reality: Laguna do roku 2000 dobrý, Laguna 2000-2005 (benzin nic moc/ nafta průšvih), Laguna 2005 - 2007 dobrý, Laguna 2007 - 2011 nadprůměr....tohle je hodnocení spolehlivosti modelu převedený z tabulek, od řidičů a ze servisů, do srozumitelných parametrů. Pán, který napsal recenzi, trefil to nejhorší, co mohl, ale to se může stát i u jiné značky. Renault to jako jeden z mála výrobců uznal, což ho šlechtí. A že je Renault jednoduchý? No nevím,
pokud vím, tak startování tlačítkem francouzi dávají do aut už 10 let, VW a jemu podobní začali před 3 lety...4control je v sériovce už 5 let, v Německu neví, co to vůbec je dodnes.... takže srovnávat něco s Felicií, to vyžaduje opravdu vysoký stupeň blbosti a neznalosti....
Na závěr: nejsem fanda Renaultu, ale ani Škodovky, jen mám prostě rád auta.. a dobrá auta. Takže snahu některých zoufalců, kteří jsou naočkováni nesmyslnou a ničím nepodloženou filosofií, že vše od WV je super, potom dlouho nic, a potom ten zbytek, trochu nechápu...spíše se tomu musím smát. Fakt mě to dost baví.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 01.08.2011 14:46, RE: Spotřeba
olda napsal:
ten detoňák bude mít beztak nějak dodrbanej,ta spotřeba není normální.Tyhle auta se neuvěřitelně sraly už když byly nové. Tuhle má soused P407 od nova a věčně to má v servisu...
Co se ke mě dostalo o P407 , tak zlobí elektrika, elektrika a elektrika. Je to ten případ?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 01.08.2011 15:27, RE: Konečně slovo chlapa:-)
Zdeny60 napsal:
Snad jen zamyšlení - není auto článku placenej antireanulťáckej agent???
jen obdivuji, že měl trpělivost se s tímhle krámem dál zaobírat a po druhé vážnější chybě auto neskončilo někde ve šrotu. Ušetřil by...
No jo, to totiž je takhle: dal jsem do opravy už padesát, přece to neprodám. Dal jsem dalších dvacet, teď už to musí klapat, přece nebudu takový hlupák, teď když jsem si to tak pěkně opravil, abych se toho zbavoval. Dal jsem dalších třicet - to jsem ale vůl
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 01.08.2011 16:07, RE: Spotřeba
David V napsal:
Co se ke mě dostalo o P407 , tak zlobí elektrika, elektrika a elektrika. Je to ten případ?
Je. Jedno nechtěné vybití akumulátoru tak startuje nekonečný festival problémů. A sere se i ta motorová elektrika,problém s výkonem (MAF)..
U P607 je to údajně vychytané záložním zdrojem.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 01.08.2011 16:21, RE: Krásné auto
gablenz napsal:
Hned si půjdu taky koupit jeden Ranault... Jinak je snad ale jasné, že kombi s takovým dieselem opravdu nebude mít najeto jenom 150 000. A Cebia mi může vylízat prrrrdel. Evropská Veleunie by konečně měla tu naši zesmrádlou keltskou kotlinu vyčistit nějakým pořádným Savem, aby kdejaký buran se zlatým řetězem nemohl podnikat, kdy se mu zachce a v čem se mu zachce. Kšeft s vraky je tady sázka na jistotu. Hloupý kupující, grázl pordejce, ten je ale chráněn systémem. Soudit se? Další peníze, které b...
Tak tohleto je kvalitní, ale opravdu kvaliní příspěvek.
Děkuji.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 01.08.2011 17:18, RE: Krásné auto
pali76 napsal:
Je super,že máme demokracii, takže i něco takovýho, jako tenhle názor, máme možnost číst. Ke stavu naší země se nebudu vyjadřovat, je to jedna velká deziluze, když to řeknu slušně.. Teď zpátky k autům: je super, že máme mezi sebou takový "odborníky", jako je tento pán. Takže zpět do reality: Laguna do roku 2000 dobrý, Laguna 2000-2005 (benzin nic moc/ nafta průšvih), Laguna 2005 - 2007 dobrý, Laguna 2007 - 2011 nadprůměr....tohle je hodnocení spolehlivosti modelu převedený z tabulek, od řidičů a...
reakce páně Gablenze jsou obvykle hodně zemité, ale sem tam lze nalézt zrnéčko pravdy v kupách hnoje,vulgarit a amatérství. Laguna II gen. do roku 04 je jeden velkej průůůůůser. a kór v naftě, 2.2dCi. benzíny byly o malinko lepší, tam motory držely ale elektronika nee. jen se mi nezdá že by pánovi udělali rozvody bez vodní pumpy...každopádně pán měl smůlu na auto, ale částečně si za to mohl sám, o tom autě se toho napsalo hafo, měl si to přečíst.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 01.08.2011 19:04, RE: Krásné auto
gablenz napsal:
Hned si půjdu taky koupit jeden Ranault... Jinak je snad ale jasné, že kombi s takovým dieselem opravdu nebude mít najeto jenom 150 000. A Cebia mi může vylízat prrrrdel. Evropská Veleunie by konečně měla tu naši zesmrádlou keltskou kotlinu vyčistit nějakým pořádným Savem, aby kdejaký buran se zlatým řetězem nemohl podnikat, kdy se mu zachce a v čem se mu zachce. Kšeft s vraky je tady sázka na jistotu. Hloupý kupující, grázl pordejce, ten je ale chráněn systémem. Soudit se? Další peníze, které b...
Gablenz: ty autům asi velice rozumíš. V Laguně je tolik elektrických prvků co nemá Škodovka dodnes. Problém s tímto modelem byl právě z důvodu nových elektrických funkcí, které nebyly řádně vyzkoušeny. Zlepšení nastalo až v roce 2003 a po roce 2005 byla většina problémů vyřešena úplně. Vem si kolik automobilek dnes používa elektronický klíč. Když s tím začal např. Passat, to taky bylo problémů, než vychytali nedostatky. Každá novinka přináší určité problémy, proto je lepší kupovat vozy tak 2-3 roky od zavedení výroby. Takže až zase napíšeš nějakou chytrou poznámku, raději se 3x zamysli, ať nevypadáš jako hlupák.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 01.08.2011 22:03, RE: Krásné auto
dhs1 napsal:
Gablenz: ty autům asi velice rozumíš. V Laguně je tolik elektrických prvků co nemá Škodovka dodnes. Problém s tímto modelem byl právě z důvodu nových elektrických funkcí, které nebyly řádně vyzkoušeny. Zlepšení nastalo až v roce 2003 a po roce 2005 byla většina problémů vyřešena úplně. Vem si kolik automobilek dnes používa elektronický klíč. Když s tím začal např. Passat, to taky bylo problémů, než vychytali nedostatky. Každá novinka přináší určité problémy, proto je lepší kupovat vozy tak 2-3 r...
Dalo by se říct, že nejlepší vozy jsou vždy po faceliftu...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 02.08.2011 00:11, RE: Spotřeba
David V napsal:
Co se ke mě dostalo o P407 , tak zlobí elektrika, elektrika a elektrika. Je to ten případ?
Nelze to bagatelizovat. Měl jsem 2xP407 (jednu služební, 2,0HDI) a na základě zkušeností s ní jsem si koupil pak svoji soukromou 407 1.6HDI SW. Na 2litru jsem neměl poruchu s elektrikou žádnou, na 1,6 nešel občas nastartovat - než jsem si to po neúspěšných amatérskách pokusech značkového servisu v jednom severomoravském městě opravil sám - špatný kontakt ve spínací skčíňce. Jinak prisámbohu jsem jezdil a elektriku jsem nevěděl, že v autě mám.
U následné P807 2.0HDI 79kW FAP to bylohorší - tam se zasek imobilizer, odešla stahovačka LZ dveří (má svoji ŘJ) a pak ještě další detaily. Ale i tak, P407 je neprávem pošpiňován lidmi, kteří pamatují ještě P505
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 02.08.2011 07:39, nevim nevim
Že jsou jisté tipy Renaulty nadprůměrně poruchové je obecně známo, ale konkrétně tento případ mi přijde spíše přitažený za vlasy. Ne že by se vše vyjmenované nemohlo po....rouchat, ale pro příklad. Prasklá vačka. 1500km na to tečou simeringy na vačce. Měnil ti vačku debil nebo sis to vymyslel?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 02.08.2011 08:03, RE: Krásné auto
tomaskrtek napsal:
reakce páně Gablenze jsou obvykle hodně zemité, ale sem tam lze nalézt zrnéčko pravdy v kupách hnoje,vulgarit a amatérství. Laguna II gen. do roku 04 je jeden velkej průůůůůser. a kór v naftě, 2.2dCi. benzíny byly o malinko lepší, tam motory držely ale elektronika nee. jen se mi nezdá že by pánovi udělali rozvody bez vodní pumpy...každopádně pán měl smůlu na auto, ale částečně si za to mohl sám, o tom autě se toho napsalo hafo, měl si to přečíst.
Hmm, tak nějak v jsem v článku nepostřehl (četl jsem jen zběžně), že by pán měl při koupi po ruce mechanika (nebo alespoň člověka bez růžových brýlí), natož něco o výměně rozvodů. Nevím jak u Lag, ale u některých aut (kde jsou intervaly výměny rozvodů krátké) se pumpa mění ob výměnu rozvodů. Každopádně prorezlé uložení tlumičů, problémy s el., motorem napovídají cosi o vodní lázni - ne,že by ji Laguny nutně k problémům potřebovaly, ale bral bych to jako polehčující okolnost. Pro auto, samozřejmě. Každopádně tak, jak z auta předchozí majitel vylezl, tak do něj nový vlez s ideou, že bude jen jezdit...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 02.08.2011 08:07, RE: Spotřeba
Zdeny60 napsal:
Nelze to bagatelizovat. Měl jsem 2xP407 (jednu služební, 2,0HDI) a na základě zkušeností s ní jsem si koupil pak svoji soukromou 407 1.6HDI SW. Na 2litru jsem neměl poruchu s elektrikou žádnou, na 1,6 nešel občas nastartovat - než jsem si to po neúspěšných amatérskách pokusech značkového servisu v jednom severomoravském městě opravil sám - špatný kontakt ve spínací skčíňce. Jinak prisámbohu jsem jezdil a elektriku jsem nevěděl, že v autě mám.
U následné P807 2.0HDI 79kW FAP to bylohorší - tam s...
Tak nějak... Málokdo ví, že se spoustě problémům dá předejít klidným vytáhnutím klíčku ze zapalování... Spousta lidí ho otočí, a v rychlosti vyškubne. Časem je zaděláno na problém, alespoň u pežotů...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 02.08.2011 08:34, RE: Krásné auto
Pepe napsal:
Hmm, tak nějak v jsem v článku nepostřehl (četl jsem jen zběžně), že by pán měl při koupi po ruce mechanika (nebo alespoň člověka bez růžových brýlí), natož něco o výměně rozvodů. Nevím jak u Lag, ale u některých aut (kde jsou intervaly výměny rozvodů krátké) se pumpa mění ob výměnu rozvodů. Každopádně prorezlé uložení tlumičů, problémy s el., motorem napovídají cosi o vodní lázni - ne,že by ji Laguny nutně k problémům potřebovaly, ale bral bych to jako polehčující okolnost. Pro auto, samozřejmě...
jenže to by si musel koupit benzínového japonce
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 02.08.2011 11:47, Renault-Shit
Dovolil bych si přidat ještě jeden zemitý příspěvek. Ranault - kupa hoven. Proč? Už i korejci pochopili, že se sluší dávat do nižší střední třídy dozadu víceprvek. Na to u stáního molochu Renault dosud nepřišli. Laguna - střední třída, má podvozek úplně stejný jako Felicie. Stačí jenom nakouknout pod auto. A nějaké pindy o špičkovém ladění mě nezajímají. Když chci ladit, tak si naladím rádio. Nebudu vyhazovat peníze za nějakou sračku třeba stokrát přeladěnou. Mrkni renaultisto, co má za podvozek třeba taková 407. To je jiný svět... tady je za moje peníze hodnota. A když se to bude srát, tak mě aspoň bude hřát, že to jede pořádně. Jinak prasata z Renaultu svým novým Meganem obšlehli Giuliettu ze všech stran, akorát tomu zapoměli dát tu techniku.... no, jo, Renault, dyť to je to samé, co české dráhy u nás. Rozplizlý nenažraný moloch produkující nekvalitu (ve službách)
Kecy o startovacím tlačítku. Ano, jsme v ČR, takže typický buran ujíždí na startovacích tlačítcích. To mu stačí. Aby ten šrot blikal, houkal a zahrál pěknou písničku... U mě auto začíná úplně někde jinde... Mě stačí obyčejný klíček... a jedu.
Jinak nějaký ťulpas mě tady osočil z lásky k VW. No, trochu vedle. VW jsem nikdy něměl. Kdysi dávno Forman... a tím jsem s českými auty skončil.
reagovat
1 2




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.