0
zpět
 

diskuze k tématu: Jaký je Peugeot 407?

kategorie zařazení tématu: poradna, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, technické dotazy, francouzská vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 23.05.2008 11:02, RE: bez předmětu
anonym napsal:
Z čeho tak usuzuješ? V čem jezdíš?
On neměl na mysli auta.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 23.05.2008 11:03, RE: prostor
anonym napsal:
Nejlepsi predokolkou po mazde6??? Nevim nevim, zapomelo se na mondeo MK3 i soucasny novy model, vectru GTS (ne sedan), ani novy passat neni o moc horsi (za to bezpecnejsi a v benzinu lepe odhlucneni, s vetsim mistem). Premiovky BMW3, A4, MB C ai nemluvim.....spis bych rekl, ze P407 je prumer tridy......
BMW 3 a MB C mají náhon na přední kola??????????? ))
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 23.05.2008 11:09, RE: bez předmětu
anonym napsal:
Oltcit Club 11RL
opět hned na úvod bezpředmětná debeta
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 23.05.2008 11:10, RE: prostor
anonym napsal:
BMW 3 a MB C mají náhon na přední kola??????????? ))
no jasně když budeš couvat
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 23.05.2008 11:15, RE: prostor
anonym napsal:
Nejlepsi predokolkou po mazde6??? Nevim nevim, zapomelo se na mondeo MK3 i soucasny novy model, vectru GTS (ne sedan), ani novy passat neni o moc horsi (za to bezpecnejsi a v benzinu lepe odhlucneni, s vetsim mistem). Premiovky BMW3, A4, MB C ai nemluvim.....spis bych rekl, ze P407 je prumer tridy......
Tak to rozhodně nemohu souhlasit. Mondeo MkIII jezdí skvěle, ale rozhodně méně agilně než 407. MkII zatáčí lépe než 407, ale už se nějakou dobu nevyrábí. No a Mazda 6 předchozí generace je asi také lepší, ale taktéž již není ve výrobě a současná generace je laděna o něco více bezpěčně, než minulá, avšak je také dobrá. A Vectra C? Ta je dnes sotva průměrná, avšak nová Insignia je již na cestě, tak uvidíme... Mluvím z vlastní zkušenosti, neboť jako člověk, který se živí psaním o autech jsem všechna Vámi zmíněná auta řídil s tím, že většinu z nich dokonce na stejné trati. Se 407 by šel porovnat ještě Accord dnes již předchozí generace, který taktéž vyniká skvělou přilnavostí přední nápravy. Jak je na tom ten nový nevím, neboť jeho volant mi zatím nebylo dopřáno sevřít. Samozřejmě to vše platí o hladkých silnicích. Na rozbitých je 407 hlavně tlumením nerovností opravdu podprůměrná. Na druhou stranu její podvozek neodskakuje a když se smíříte s tím, že Vás vytřese jak valník za traktorem, lze i na rozbitém povrchu je rychle. S některými zmíněnými vozy to však jde ještě rychleji. BMW žady 3 je stále nejlepším vozem pro řidiče, ale nové C od mercedesu je již skoro stejně dobré. Audi A4 předchozí generace je úplně jiná liga, to současné již jezdí agilněji a hlavně fantasticky komfortně, avšak velký moment setrvačnosti kolem osy procházející středem vozu beztak nezapře. Tomáš Dusil.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 23.05.2008 11:30, RE: bez předmětu
anonym napsal:
Z čeho tak usuzuješ? V čem jezdíš?
Mám peugeot 605 má sice dost nalítáno nic méně za 4 roky pořád řeším nějaky poruchy.Věř tomo,že bych do peugeota už nikdy nešel.Loni klekla převodovka na makarské oprava stála jak půlka dovolené.Kdy bych jezdil s každou poruchou do servisu mužu ho tam rovnou parkovat.Znám několik lidí majitelů 206tek a rencků,citronů a podobných francouzkých šmejdu kteří tvrdí to samé.FRANCOUZKY ŠMEJDY UŽ NIKDY.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 23.05.2008 12:31, RE: bez předmětu
anonym napsal:
Mám peugeot 605 má sice dost nalítáno nic méně za 4 roky pořád řeším nějaky poruchy.Věř tomo,že bych do peugeota už nikdy nešel.Loni klekla převodovka na makarské oprava stála jak půlka dovolené.Kdy bych jezdil s každou poruchou do servisu mužu ho tam rovnou parkovat.Znám několik lidí majitelů 206tek a rencků,citronů a podobných francouzkých šmejdu kteří tvrdí to samé.FRANCOUZKY ŠMEJDY UŽ NIKDY.
Tak proč to neprodáš a nekoupíš si nějakej ten koncernovej HTP výkřik moderní techniky?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 23.05.2008 12:57, RE: bez předmětu
anonym napsal:
Tak proč to neprodáš a nekoupíš si nějakej ten koncernovej HTP výkřik moderní techniky?
A kdo by to koupil?Tohle jsou uplně nějhorší peugeoty co kdy byly.Co dlouhá štreka nějaký problem.Jinak fabia HTP bez výbavy by byla určitě lepší než 605 v plné palbě.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 23.05.2008 13:25, Pavel
anonym napsal:
A kdo by to koupil?Tohle jsou uplně nějhorší peugeoty co kdy byly.Co dlouhá štreka nějaký problem.Jinak fabia HTP bez výbavy by byla určitě lepší než 605 v plné palbě.
Tyto auta se opravdu velice těžko prodávají za pár let na tom bude slavný Vel Satis stejně.Francouzi limuzíny prostě neumí.to samé i safrane.
Opravdu ti nezávidím.Já mám podobnou zkušenost taky.Vydžel jsem to jen rok a půl a pak šel z baráku.Nyní když slyším jak někdo chválí frantíky tak si říkam asi málo jezdíš nebo máš štěstí.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 23.05.2008 14:18, RE: bez predmetu
anonym napsal:
Frantíci jsou stašný šmejdy.
Jedno takéto auto vlastním,mám ho pol roka,doviezol som ho z Belgicka.
Pred tým som mal už viac aut,ale toto je o niečom inom,je to super vozba.Kupujem len ako vy hovoríte frantíkov,toto je už môj tretí,pred tým som mal dva Renaulty a iné auto by som nechcel a to som mal VW a aj Forda.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 23.05.2008 15:42, RE: 407 peugeot
anonym napsal:
Frantíci jsou stašný šmejdy.
Tak jen bych chtěl oponovat první moje auto bylo peugeot 205 pak 405, 406 a teď 407 nevim kdo má takové zkušenosti s "frantíkama" ,ale peugeot mě nikde nenechal a ani nezklamal 407 mohu jen doporučit drží na silnici tak jako žádné jiné auto co jsem doposavad řídil, kam se na to hrabe kolegovo BMW3 v zatáčkách nesedí přejedete nerovnost a auto už vlastně neřídíte a ty rány při přejíždění nerovností co dělá no hrůza. Spotřeba u 2,0hdi je v Praze 8,2 mimo se dostanete tak na 7. Zatím žádné problémy výše jmenované nenastaly. Je taky možné, že to moje se nevyrobilo v pátek ale v úterý
Myslím, že je to kus od kusu jako u každé automobilky můžete narazit na vrak a nebo na auto se kterým nebudete muset dělat nic třeba 3 roky.Jo a mám nalítáno 160000Km takže vim o čem mluvim...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 23.05.2008 16:44, Vall
Kdo ji nemá nemůže soudit.Já ji mám a jsem naprosto unešen.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 23.05.2008 17:53, Dotaz
Co je to prosím ten EGR ventil? A jak se projevuje jeho závada? A kolik stojí oprava popř. výměna? A jak často se může taková závada objevit?
Dík za odpověď.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 23.05.2008 18:01, RE: bez předmětu
anonym napsal:
Mám peugeot 605 má sice dost nalítáno nic méně za 4 roky pořád řeším nějaky poruchy.Věř tomo,že bych do peugeota už nikdy nešel.Loni klekla převodovka na makarské oprava stála jak půlka dovolené.Kdy bych jezdil s každou poruchou do servisu mužu ho tam rovnou parkovat.Znám několik lidí majitelů 206tek a rencků,citronů a podobných francouzkých šmejdu kteří tvrdí to samé.FRANCOUZKY ŠMEJDY UŽ NIKDY.
Hodnotit 407 podle 605 je třošku mimo mísu ne?! Dyt je to v podstatě auto v hodnotě jednoho platu jehož kořeny sahají až někam na konec osmdesátých let. 605 byla stará už před deseti lety,tak kam s ní chceš dnes jezdit. Na tak starým autě ti může kleknout převodovka na jakékoliv značce.Tak to sem netahej. Tady je teď řeč o tříletých vozech.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 23.05.2008 23:31, RE: bez predmetu
anonym napsal:
Jedno takéto auto vlastním,mám ho pol roka,doviezol som ho z Belgicka.
Pred tým som mal už viac aut,ale toto je o niečom inom,je to super vozba.Kupujem len ako vy hovoríte frantíkov,toto je už môj tretí,pred tým som mal dva Renaulty a iné auto by som nechcel a to som mal VW a aj Forda.
Až najezdíš takovej 60-70 000 za rok tak poznáš tu slavnou francouzkou kvalitu.Jedině němec nebo japonec.Kdo málo jezdí tak mu frantík vyhovuje.Predstava jezdit těmito auty po evropě tak rači dám v práci výpově´d.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 24.05.2008 06:59, RE: Vall
anonym napsal:
Kdo ji nemá nemůže soudit.Já ji mám a jsem naprosto unešen.
Já ji nemám, ale řídil... Dneska už je slušná ojetina v mých možnostech jako pracovní auto, navíc nastává čas k výměně stávající 306 a 407 je pro mě jasná volba. Jezdím sám, občas něco v kufru, takže prostor vzadu tak neřeším. Ale souhlasím s tím, že to není rodinné auto, ale vyloženě stylovka. Auto, který má šmrnc, dobré jízdní vlastnosti a průměrnou spolehlivost - co víc si vymýšlet? Podotýkám, že zkušenosti s Peugeoty trochu mám - 2x Boxer, 306Bk, 307Bk, 406Bk, vše mé firemní, dohromady najeto cca 1M km, celkem tak 5 závad typu náboj + tyčky stab (406 po 200tkm), prasklé hadice od turba (Boxer), kablík od airb (306). FAKT STRAŠNÝ ŠMEJDY )
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 24.05.2008 12:09, RE: bez predmetu
anonym napsal:
Až najezdíš takovej 60-70 000 za rok tak poznáš tu slavnou francouzkou kvalitu.Jedině němec nebo japonec.Kdo málo jezdí tak mu frantík vyhovuje.Predstava jezdit těmito auty po evropě tak rači dám v práci výpově´d.
Jezdím už nějakej pátek. Koupil jsem v 95 P405 1,9TD, novou. Po roce jsem přestal jezdit do servisu Peugeot, dále jen nutná údržba, oleje, čepy...

nyní mám najeto po celé!!! evropě nějakých 900 tisíc. Vůbec nemám s tímto autem potíže, jen leju ropu a vůbec se stím nebojím jezdit naprosto kamkoli. Jezdím celkem často kousek za Perpignan (FR-u španělských hranic), a můžu vám říct, že i frantíci čumí, když je tak lehce ve 180 předjíždí po dálnici taková stará pixle. Úplně čumí!

Určitě se někdo zeptá, proč si vlastně dávno nekoupím něco novýho?
Jednoduchá odpověď-myslím si, že už takový auto neseženu!!!
Bezúdržbový, s levným provozem (kolem 7), veliký, pohodlný...
Jediný co mně vadí, je to, že ta bezpečnost je úplně jinde. Ale to bychom museli měnit káry po dvou letech.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 24.05.2008 13:18,
Poslední dobrý peugeoty byly 205 309 405 a i 306.Novější už jsou fakt dost poruchový šunky.Já jsem prodal svojí 206, 55 000 a mám od těcto aut svatý pokoj.Nyní vlastním mazdu a ta je opravdu více než spolehlivá.Peugeot už jen obrázku.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 25.05.2008 10:39, RE: prostor
anonym napsal:
Tak to rozhodně nemohu souhlasit. Mondeo MkIII jezdí skvěle, ale rozhodně méně agilně než 407. MkII zatáčí lépe než 407, ale už se nějakou dobu nevyrábí. No a Mazda 6 předchozí generace je asi také lepší, ale taktéž již není ve výrobě a současná generace je laděna o něco více bezpěčně, než minulá, avšak je také dobrá. A Vectra C? Ta je dnes sotva průměrná, avšak nová Insignia je již na cestě, tak uvidíme... Mluvím z vlastní zkušenosti, neboť jako člověk, který se živí psaním o autech jsem všechn...
Vectra c je sotva průměrná? A v kolika NOVÝCH vectrách ste jel pane redaktor? Ani v jedné viďte. Možná tak v nejaké mrdce z bázu
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 25.05.2008 11:07, RE: bez predmetu
anonym napsal:
Jezdím už nějakej pátek. Koupil jsem v 95 P405 1,9TD, novou. Po roce jsem přestal jezdit do servisu Peugeot, dále jen nutná údržba, oleje, čepy...

nyní mám najeto po celé!!! evropě nějakých 900 tisíc. Vůbec nemám s tímto autem potíže, jen leju ropu a vůbec se stím nebojím jezdit naprosto kamkoli. Jezdím celkem často kousek za Perpignan (FR-u španělských hranic), a můžu vám říct, že i frantíci čumí, když je tak lehce ve 180 předjíždí po dálnici taková stará pixle. Úplně čumí!

Určitě se někdo ...
A proč by měli čumět? Že jede 405 180 ? Oni přece nemůžou vědět jaký tam máš motor, takže to v pohodě. Ale já spíš čumím, že jí rveš takhle na plný otáčky. To mi nepřipadá moc rozumný.
900 tis km za 13 let? To je každý rok 70 tis km. Každý rok,už třináct let. Na osobáku. To je dost těžko uvěřitelný.
reagovat
1 2 3




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.