0
zpět
 

diskuze k tématu: Opel Vectra B 2.0 DTI

kategorie zařazení tématu: německá vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 13.03.2006 16:21, nerozumím
prosím o laskavé vysvětlení věty :"Vectra je lepší skoro ve všem. Mazda je jen spolehlivější a více vydrží". Nevím, jaký rok výroby Mazdy 323F jste měl, i když je fakt, že japonské diesly 90. let za Evropou dost kulhaly...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 13.03.2006 19:41, recenze po ujetí 11tis.
Moc nechápu lidi co sem píší recenze po ujetí deseti nebo jedenácti tisíc kilometrů. Takový uživatel může zhodnotit objektivně možná tak vnitřní prostor né však poruchovost, servisní náklady atd. Osobně najezdím ročně cca 150tis kilometrů a kdybych si měl kupovat auto na základě (většiny) recenzí uživatelů na tomto servru mohl bych pravděpodobně jezdit čímkoliv a byl bych spokojen. A abych jen nekritizoval tak chválím pana Vaculíka za obsáhlé a objektivní recenze, protože ve většině případů to co napsal já už řešil.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 14.03.2006 08:11, RE: recenze po ujetí 11tis.
anonym napsal:
Moc nechápu lidi co sem píší recenze po ujetí deseti nebo jedenácti tisíc kilometrů. Takový uživatel může zhodnotit objektivně možná tak vnitřní prostor né však poruchovost, servisní náklady atd. Osobně najezdím ročně cca 150tis kilometrů a kdybych si měl kupovat auto na základě (většiny) recenzí uživatelů na tomto servru mohl bych pravděpodobně jezdit čímkoliv a byl bych spokojen. A abych jen nekritizoval tak chválím pana Vaculíka za obsáhlé a objektivní recenze, protože ve většině případů to c...
Tak taky napiš zkušenost a uvidíme - určitě bude jak říkáš "objektivní". díky
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 14.03.2006 11:15, RE: recenze po ujetí 11tis.
Broňa napsal:
Tak taky napiš zkušenost a uvidíme - určitě bude jak říkáš "objektivní". díky
Moje řeč, taky už se moc těším na recenzi od pana "anonyma", která bude jistě stát za to, když už má tolik zkušeností...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 14.03.2006 11:17, RE: recenze po ujetí 11tis.
anonym napsal:
Moc nechápu lidi co sem píší recenze po ujetí deseti nebo jedenácti tisíc kilometrů. Takový uživatel může zhodnotit objektivně možná tak vnitřní prostor né však poruchovost, servisní náklady atd. Osobně najezdím ročně cca 150tis kilometrů a kdybych si měl kupovat auto na základě (většiny) recenzí uživatelů na tomto servru mohl bych pravděpodobně jezdit čímkoliv a byl bych spokojen. A abych jen nekritizoval tak chválím pana Vaculíka za obsáhlé a objektivní recenze, protože ve většině případů to c...
nic ve zlým, ale 150 000 km za rok?To vás lituju, co máte ze života Každý den najet 500 km, to se mi podaří tak když jedou 1xročně při cestě na hory nebo v létě na dovču.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 14.03.2006 13:49, opel vs mazda
Nechce se mi věřit, že by Mazda byla horší než Opel...
Mám totiž opla a předtím jsem měl japonce a mé zkušenosti jsou přesně opačné. Sice jsem neměl Mazdu ale Hondu, ale mé příští auto bude zase Japonec..
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 14.03.2006 15:07, Diesel
Vzhledem k tomu, ze jste za pul roku najel 11tis km, se mi investice do pomerne nespolehliveho dieseloveho motoru nezda byt jako uplne rozumna..
Znam par lidi kteri s timhle motorem meli velke problemy, ale vyjimka muze potvrzovat pravidlo. Mel jsem Vectru Caravan 1.8 16V a krome vycisteni krokace nebyla za 50tis km nutna zadna neplanovana investice.A spotreba byla dlouhodobe na 7,2l. Jako docela zavazny problem vidim korozi, ale to uz by se vaseho modelu tykat nemuselo, jelikoz mate r.v.99, kdy byla udajne antikorozni ochrana zlepsena.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 14.03.2006 16:39, RE: Diesel
Krkovicka napsal:
Vzhledem k tomu, ze jste za pul roku najel 11tis km, se mi investice do pomerne nespolehliveho dieseloveho motoru nezda byt jako uplne rozumna..
Znam par lidi kteri s timhle motorem meli velke problemy, ale vyjimka muze potvrzovat pravidlo. Mel jsem Vectru Caravan 1.8 16V a krome vycisteni krokace nebyla za 50tis km nutna zadna neplanovana investice.A spotreba byla dlouhodobe na 7,2l. Jako docela zavazny problem vidim korozi, ale to uz by se vaseho modelu tykat nemuselo, jelikoz mate r.v.99, kdy...
Zdravím,
zajímalo by mě, jestli se DTi při najetí 11000 km za 6 měsíců opravdu vyplatí, v součtu mi to dává 22tis za rok, což není moc. Nevyplatil by se spíš 1,8? Dál by mě zajímaly zkušenosti s motorem. Můj otec vlastní Vectru r.v. 2000 2,0 DTi 60kW. Jediná věc, která mu trošku vadí je lenivost motoru. Jinak si myslím, že Vectra má něco do sebe, povedený design, který předběhl dobu a dnes má stále co nabídnout. Přeju všem spoustu šťastných kilometrů.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 14.03.2006 18:59, Najeté kilometry
Taky mě překvapuje, že někdo piše recenzi po pul roce soužití s autem. Své auto jsem si kupoval jako nové a za 6 let jsem najel 180tis km. Za tu dobu uz clovek auto prokoukne a muže i hodnotit jestli se mi auto vyplati ale hlavně se muže podělit o své zkušenosti.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 15.03.2006 02:02, RE: recenze po ujetí 11tis.
Vládík napsal:
nic ve zlým, ale 150 000 km za rok?To vás lituju, co máte ze života Každý den najet 500 km, to se mi podaří tak když jedou 1xročně při cestě na hory nebo v létě na dovču.
Jsou to cesty především do německa, holandska a belgie, to znamená že průměrna cesta je 1500km a to za den takže ze života něco mám..
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 15.03.2006 06:49, RE: recenze po ujetí 11tis.
autor příspěvku napsal:
Jsou to cesty především do německa, holandska a belgie, to znamená že průměrna cesta je 1500km a to za den takže ze života něco mám..
Ted jsem nepochopil jak myslíte, že ze života něco máte. Jestli jde o zkušenost do života tak to beru, ale jestli mysltíte 6 jízd do zahraničí a auto znáte pak nevíte o čem mluvíte. Snad jsem to jen špatně pochopil.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 15.03.2006 12:32, RE: recenze po ujetí 11tis.
davy napsal:
Ted jsem nepochopil jak myslíte, že ze života něco máte. Jestli jde o zkušenost do života tak to beru, ale jestli mysltíte 6 jízd do zahraničí a auto znáte pak nevíte o čem mluvíte. Snad jsem to jen špatně pochopil.
opravdu jste to špatně pochopil
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 15.03.2006 13:00, POZOR - zkušenosti opravdového uživatele!!!
Měl jsem Vectru 2.0 DTI 5 let a musím říci, že ten člověk vůbec neví o čem mluví. Vůz byl koupen jako nový v ČR, zde byl též po celou dobu využíván. Najel jsem s vozem 130.000 km. Byl to rok výroby 2000 a člověk by se mohl domnívat, že s faceliftem se odstranily i konstrukční vady, ale pozor dámy a pánové, Opel už nic dodatečně neodstraňuje!!! Pokud bych tu měl vyjmenovat seznam konstrukčních chyb a závad, se kterými jsem se za krátkou dobu užívání auta setkal, tak bychom tu byly do zítra. Vyjmenuji alespoň pár závažných: Poruchy váhy vzduchu cca 40tis./100tis., vadné palivové čerpadlo 75tis. (čerpadlo má konstrukční chybu, přesto, že ho vyměníte, tak může vždy odejít znovu, konstrukční chyba není a nebude odstraněna - cena Opel/Bosch cca 85tis. Kč), vada servořízení 115tis. (další běžná závada tohoto vozu cena Opel - 55tis. Kč), spotřeba oleje - 1l/1000km do 90tis. km, poté už "jen" 1l/3000km, podvozek - kuláky, stabilizátory, ložiska, náboje atd. (dál už jsem to s podvozkem psychicky nevydržel a auto prodal, dvakrát mi totiž málem upadlo kolo), koroze!!! (při jakémkoli miniaturním porušení laku auto okamžitě koroduje, nemá totiž žádnou antikorozní ochranu!!!. Nevím jak to vnímáte vy, ale mě tohle přijdou jako dost pádné důvody, proč si toto auto nepořizovat, jak nové, natož starší. Pokud chcete, abych tu zmínil svůj osobní názor, tak se tu musím zmínit o dvou úhlech pohledu, o emotivním a rozumovém. Z emotivního hlediska musím Vectru pochválit, je to podle mě jedno z designově nejhezčích velkosériově vyráběných osobních aut s dobrým podvozkem a slušným motorem. Pokud přijde na řadu rozum, tak začneme počítat:
Měsíční ztráta hodnoty vozu (posuzovaná porovnáním kupní a prodejní ceny) je něco málo přes 10tis. Kč, opravy 100tis.(podařilo se mi vše sehnat se značnými slevami, i když to bylo vždy za cenu dlouhého čekání - třeba na čerpadlo jsem čekal 2 měsíce, kdy vůz byl nepojízdný) atd. - náklady na údržbu jsou v podstatě nevyčíslitelné. Jestli z toho mám udělat resumé, tak Opel už nikdy více!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 15.03.2006 15:16, RE: POZOR - zkušenosti opravdového uživatele!!! pro martina
Martin napsal:
Měl jsem Vectru 2.0 DTI 5 let a musím říci, že ten člověk vůbec neví o čem mluví. Vůz byl koupen jako nový v ČR, zde byl též po celou dobu využíván. Najel jsem s vozem 130.000 km. Byl to rok výroby 2000 a člověk by se mohl domnívat, že s faceliftem se odstranily i konstrukční vady, ale pozor dámy a pánové, Opel už nic dodatečně neodstraňuje!!! Pokud bych tu měl vyjmenovat seznam konstrukčních chyb a závad, se kterými jsem se za krátkou dobu užívání auta setkal, tak bychom tu byly do zítra. Vyjme...
Kdyby jsi s tím autem jezdil normálně, staral se o něj, nejezdil po polních cestách tak ti vydrží. Nevím co to tady kecáš. Když neumíš jezdit, kup si koloběžku, pro chytráky jako ty je to nejlepší možná varianta. Jezdím s benzínem a nemám problémy, podvozek absolutně bez chyby. Koupeno též nové v čr.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 15.03.2006 16:12, RE: nerozumím
Borik2 napsal:
prosím o laskavé vysvětlení věty :"Vectra je lepší skoro ve všem. Mazda je jen spolehlivější a více vydrží". Nevím, jaký rok výroby Mazdy 323F jste měl, i když je fakt, že japonské diesly 90. let za Evropou dost kulhaly...
Měl jsem Mazdu 323F r.v. 1999 s motorem 2,0 DITD. Při rychlosti nad 100km/h byl v autě hrozný hluk, celkové odhlučnění motoru bylo špatné. Najel jsem na ni 130 000km, tak vím o čem mluvím. Kvalita dílu a trvanlivost je lepší něž u Oplu a spolehlivost taktéž.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 15.03.2006 16:18, RE: POZOR - zkušenosti opravdového uživatele!!! pro martina
tripek napsal:
Kdyby jsi s tím autem jezdil normálně, staral se o něj, nejezdil po polních cestách tak ti vydrží. Nevím co to tady kecáš. Když neumíš jezdit, kup si koloběžku, pro chytráky jako ty je to nejlepší možná varianta. Jezdím s benzínem a nemám problémy, podvozek absolutně bez chyby. Koupeno též nové v čr.
Já jen můžu s tebou souhlasit.. Martin si měl koupit spíš tank, protože je jedno v čem bude jezdit, zničí všechny auta.. Asi měl Vectru vyrobenou v Polsku, to jediné vysvětlení, ale i tak těch závad je na 5 aut..
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 15.03.2006 18:19, RE: POZOR - zkušenosti opravdového uživatele!!!
Martin napsal:
Měl jsem Vectru 2.0 DTI 5 let a musím říci, že ten člověk vůbec neví o čem mluví. Vůz byl koupen jako nový v ČR, zde byl též po celou dobu využíván. Najel jsem s vozem 130.000 km. Byl to rok výroby 2000 a člověk by se mohl domnívat, že s faceliftem se odstranily i konstrukční vady, ale pozor dámy a pánové, Opel už nic dodatečně neodstraňuje!!! Pokud bych tu měl vyjmenovat seznam konstrukčních chyb a závad, se kterými jsem se za krátkou dobu užívání auta setkal, tak bychom tu byly do zítra. Vyjme...
No tak to bych řekl, že spíš nevíte vy o čem mluvíte, mám taky Ve Be 2000 ale 1,8 ted při 140 tisíc najetých Km se hlásí o výměnu kuláky a tyčky stabylizátoru jsem měmil při 135tis a zadní tlumiče, jinak vše původní. Jo začíná se ozývat zadní ložisko jinak téměř bez problémů, ale co by jste chtěl od 5let starého auta provozovanýho na našich silniicích. Motorově bez chyby a olej nedolévám vůbec- není třeba . To bych chtěl vidět čím jezdíte, že vám auto vydrží 130tis km bez vyměny nějakých těch dílů na podvozku. A nebo jste se učil řídit s Vectrou a vymetl jste každou díru na silnici. Jinak dízly od Opela opravdu za moc nestojí.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 15.03.2006 18:42, RE: POZOR - zkušenosti opravdového uživatele!!!
anonym napsal:
No tak to bych řekl, že spíš nevíte vy o čem mluvíte, mám taky Ve Be 2000 ale 1,8 ted při 140 tisíc najetých Km se hlásí o výměnu kuláky a tyčky stabylizátoru jsem měmil při 135tis a zadní tlumiče, jinak vše původní. Jo začíná se ozývat zadní ložisko jinak téměř bez problémů, ale co by jste chtěl od 5let starého auta provozovanýho na našich silniicích. Motorově bez chyby a olej nedolévám vůbec- není třeba . To bych chtěl vidět čím jezdíte, že vám auto vydrží 130tis km bez vyměny nějakých těch d...
opel žádné diesly v té době neměl. A pár čepů na předku a silentbloky na zadku nikoho nezabijou. Kor když to jde měnit samostaně a ne v kupě s ramenama,tak jako u jiných a tzv lepších - třeba japonců. A reznou všechny auta,ale tady asi některým někdo polévá auto kyselinou,když mu i pozink rezne hned.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 15.03.2006 19:12,
nez opela mel jsi vzit jedno z prvnich jmenovanych vozu.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 16.03.2006 08:47, RE: POZOR - zkušenosti opravdového uživatele!!! pro tripka
tripek napsal:
Kdyby jsi s tím autem jezdil normálně, staral se o něj, nejezdil po polních cestách tak ti vydrží. Nevím co to tady kecáš. Když neumíš jezdit, kup si koloběžku, pro chytráky jako ty je to nejlepší možná varianta. Jezdím s benzínem a nemám problémy, podvozek absolutně bez chyby. Koupeno též nové v čr.
Hele blbečku, blbý kecy umí mít každej. Mluvím tu o osobních zkušenostech a ne o nějaké fikci. S autem jsem jezdil naprosto normálně a staral jsem se o něj velmi pečlivě (jsem automechanik ty blumo!). Nevím jestli jsi jeden z těch "leštěnkářů", co s sutem ročně najedou 5-10tis. km, nebo kde jezdíš, ale já jsem skoro všechno najel po Praze, která už se v dnešní době vskutku místy dá považovat za polňačku. Jinak benzín je podstatně spolehlivější než nafta. Je to totiž první nafta od Opla, do té doby Opel používal motory Isuzu, což byly výborný "držáky".
reagovat
1 2




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.