0
zpět
 

diskuze k tématu: Opel Vectra 1.9CDTI - jaký je ve srovnání s VW Passat?

kategorie zařazení tématu: německá vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 12.05.2008 00:03, edmund
Oply jsou supr autíčka, mám samý dobrý zkušenosti.VW se nechytá.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 12.05.2008 01:53,
Napiš, až bude mít najeto přes 150 000 km... Zajímá mě současná kvalita oplů. Prý se neustále zlepšuje, tak bych rád věděl, co je na tom pravdy.David
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 12.05.2008 06:09, RE: bez předmětu
anonym napsal:
Napiš, až bude mít najeto přes 150 000 km... Zajímá mě současná kvalita oplů. Prý se neustále zlepšuje, tak bych rád věděl, co je na tom pravdy.David
Tak si ho kup, najezdi 150t km a pak budeš moudřejší. Tímto příspěvkem vyvoláváš flame, jelikož každý auto na tom bude jinak ohledně spolehlivosti. Můžeš koupit nový Passat a bude se srát jak prase nebo taky za 150t km tomu nebude nic, s tou Vectrou to bude to samý, může nemusí! Je to vždy kus od kusu a trocha patřičného štěstí!

Jinak majitele chválím k faceliftované Vectře, ta už je velice hezká a motor 1.9CDTi je v ní se 110kw výborný! Ten klid v autě vám opravdu majitelé PD motorů v jakýmkoliv koncernovým autě mohou závidět, velice pěkně odhlučněn a jeho výkon a zátah je taky velice slušný.

Tak přeji mnoho š´tastných km bez nehody
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 12.05.2008 07:39, RE: bez předmětu
zigi napsal:
Tak si ho kup, najezdi 150t km a pak budeš moudřejší. Tímto příspěvkem vyvoláváš flame, jelikož každý auto na tom bude jinak ohledně spolehlivosti. Můžeš koupit nový Passat a bude se srát jak prase nebo taky za 150t km tomu nebude nic, s tou Vectrou to bude to samý, může nemusí! Je to vždy kus od kusu a trocha patřičného štěstí!

Jinak majitele chválím k faceliftované Vectře, ta už je velice hezká a motor 1.9CDTi je v ní se 110kw výborný! Ten klid v autě vám opravdu majitelé PD motorů v jakýmkol...
Aktualni Passat narozdil od toho popisovaneho stareho, specialne ve verzi 2.0TDI 125kW ma uz velice slusne odhlucneni a minimum vibraci. S vyjimkou uplne studeneho provozu uz je to docela rozumny motor.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 12.05.2008 08:20, RE: bez předmětu
anonym napsal:
Aktualni Passat narozdil od toho popisovaneho stareho, specialne ve verzi 2.0TDI 125kW ma uz velice slusne odhlucneni a minimum vibraci. S vyjimkou uplne studeneho provozu uz je to docela rozumny motor.
No jasně. Jenom ve srovnaní se starym VW a TDI. Pokud porovnáte golfa 5 a astru H se zazehovou 1.6 nebo 1.4, bude VW tissi.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 12.05.2008 09:20, Italské motory
Holt italské motory jsou dobré. Jen to málokdo ví. Staré motory Opel měly dost velkou spotřebu oleje, ty současné již 0. Jinak s Vectrou i se Zafirou jsou jen dobré zkušenosti.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 12.05.2008 09:47, co jsme se dozvěděli?
Na nový passat nebylo tak se utěšuje náhražkou.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 12.05.2008 10:17, Passat
Passat je nic moc, tchán ho má, 2.0TDi 103kW, když to porovnám s bráchovou Lagunou 2.0 DCi 110kW, tak ten Passat motor už je opravdu za zenitem, silnej ale krátkej zátah, v otáčkách už jen řve a nejede. navic za ty prachy zadnej zázrak: po 60 tis. odešlo čerpadlo , ted mu tam zase furt bliká kontrolka diagnistiky motoru a nikdi nevi proč.....
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 12.05.2008 10:19, RE: co jsme se dozvěděli?
anonym napsal:
Na nový passat nebylo tak se utěšuje náhražkou.
Passat není nejlepší auto na světě.....
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 12.05.2008 10:45, RE: Passat
anonym napsal:
Passat je nic moc, tchán ho má, 2.0TDi 103kW, když to porovnám s bráchovou Lagunou 2.0 DCi 110kW, tak ten Passat motor už je opravdu za zenitem, silnej ale krátkej zátah, v otáčkách už jen řve a nejede. navic za ty prachy zadnej zázrak: po 60 tis. odešlo čerpadlo , ted mu tam zase furt bliká kontrolka diagnistiky motoru a nikdi nevi proč.....
no Laguna je taky prasárna, jen tak na okraj
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 12.05.2008 11:14, RE: bez předmětu
zigi napsal:
Tak si ho kup, najezdi 150t km a pak budeš moudřejší. Tímto příspěvkem vyvoláváš flame, jelikož každý auto na tom bude jinak ohledně spolehlivosti. Můžeš koupit nový Passat a bude se srát jak prase nebo taky za 150t km tomu nebude nic, s tou Vectrou to bude to samý, může nemusí! Je to vždy kus od kusu a trocha patřičného štěstí!

Jinak majitele chválím k faceliftované Vectře, ta už je velice hezká a motor 1.9CDTi je v ní se 110kw výborný! Ten klid v autě vám opravdu majitelé PD motorů v jakýmkol...
Zdravim,
vi nekdo jak je to s korozi tohoto vozu? Take mne zajima vydrz ramen predni napravy. Musi se menit komplet? Nebo po castech? Kolik vydrzi? Jaka je cena? Diky!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 12.05.2008 13:15, co to tu srovnává ????
anonym napsal:
no Laguna je taky prasárna, jen tak na okraj
Pisatel tady srovnává zbrusu nový model od Opela proti Passatu, který se vyráběl v podstatě od roku 1996, pisatel měl facelivet modelu B5, někdy mylně nazývaný B6. Je jasné, že "B6" se nemůže alespoň co se týká hluku v kabině nové vectře rovnat, myslim, že kdyby se pán povozil aktuálním passatem, bude mluvit jinak....
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 12.05.2008 14:54, RE: co to tu srovnává ????
cruise napsal:
Pisatel tady srovnává zbrusu nový model od Opela proti Passatu, který se vyráběl v podstatě od roku 1996, pisatel měl facelivet modelu B5, někdy mylně nazývaný B6. Je jasné, že "B6" se nemůže alespoň co se týká hluku v kabině nové vectře rovnat, myslim, že kdyby se pán povozil aktuálním passatem, bude mluvit jinak....
TOTO SAMOZREJME NENI NOVY MODEL, ALE FACELIFTOVANA VECTRA C MODEL 2002. Jinak s autorem v podstate ve vsem souhlasim co se tyka interieru - packy, odkladaci prostory. Mam vectru c 2007 liftback 2.2 direct benzin a jsem naprosto spokojen. Dobry vykon,nizka spotreba. Jak pise autor - auto nenadchne ale naprosto vyhovuje.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 12.05.2008 22:43, VectraC x Passat
Měl jsem obě auta, i když v rozdílných motorizacích. Proto nechci srovnávat výkon motoru obou vozů, ale to ostatní, myslím, můžu. V podstatě dávám za pravdu autorovi této recenze, podotýkám ale, že mají pravdu i ti co píší, že tento Passat je o generaci starší. Hlavním dojmem bylo, že Vectra je tišší, netroufl bych si ale napsat, že Passat mě při dlouhých cestách obtěžoval hlukem. V čem se ale tyto vozy lišily byla kvalita, resp. trvanlivost, hlavně podvozku. Na Passatu mi zde tolik kritizovaná přední náprava vydržela bez problémů 200tis.km (vyměněna pouze manžeta na poloose), u Opla jsem za 100tis.km vyměnil pravé přední rameno, ložisko a zadní tlumiče. Zatímco o podvozku u Passata jsem nevěděl, u Vectry se občas při přejíždění různých nerovností podvozek ozval. O Vectře mám dosud povědomí, v současnosti ji používá otec a právě jsme vyměnili oba poslední díly výfuku, po 6 letech byly úplně shnilé. Passat je stejně starý, výfuk je ještě ok. Přesto, že Vectru jsem koupil novou, zaujala mě matrixovým designem, a třeba jízdní vlastnosti měla slušné, nájezd 50tis.km ročně prostě nevydržela. Vyměnil jsem ji za mírně ojetého, stejně starého Passata, který to přes veškeré pochybnosti zde často vznášené, snáší dobře.
Protože jsem před tím měl i Vectru B, nemyslím, že by v případě Opla šlo o náhodu.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 12.05.2008 22:57, RE: bez předmětu
anonym napsal:
Zdravim,
vi nekdo jak je to s korozi tohoto vozu? Take mne zajima vydrz ramen predni napravy. Musi se menit komplet? Nebo po castech? Kolik vydrzi? Jaka je cena? Diky!
Musi se menit cela ramena, u meho Signum odesly na 18" kolech po cca 150k, ale pritom 125k bylo najezdeno v Belgii (neznam tamnejsi silnice...). Predpokladam, ze to bude jejich prvni vymena, cena jednoho je cca 11.200,- (pokud se dobre pamatuji ;) Bohuzel pri 130k jsem menil uz zadni ramena, ta byla o neco levnejsi, ale take to bylo citit... Projevuje se to zvysenym hlukem ve voze, ale po vymene vse opet ok ;)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 12.05.2008 23:13, RE: bez předmětu
anonym napsal:
Musi se menit cela ramena, u meho Signum odesly na 18" kolech po cca 150k, ale pritom 125k bylo najezdeno v Belgii (neznam tamnejsi silnice...). Predpokladam, ze to bude jejich prvni vymena, cena jednoho je cca 11.200,- (pokud se dobre pamatuji ;) Bohuzel pri 130k jsem menil uz zadni ramena, ta byla o neco levnejsi, ale take to bylo citit... Projevuje se to zvysenym hlukem ve voze, ale po vymene vse opet ok ;)
Stejná zkušenost, přední po cca 90tisících, zadní po 130. Ramena se mění celá, jsou hliníková, takže žádný čepy samostatně atp. a nedají se koupit z druhovýroby, ostatně jako skoro nic na Vectru C.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 12.05.2008 23:17, RE: bez předmětu
zigi napsal:
Tak si ho kup, najezdi 150t km a pak budeš moudřejší. Tímto příspěvkem vyvoláváš flame, jelikož každý auto na tom bude jinak ohledně spolehlivosti. Můžeš koupit nový Passat a bude se srát jak prase nebo taky za 150t km tomu nebude nic, s tou Vectrou to bude to samý, může nemusí! Je to vždy kus od kusu a trocha patřičného štěstí!

Jinak majitele chválím k faceliftované Vectře, ta už je velice hezká a motor 1.9CDTi je v ní se 110kw výborný! Ten klid v autě vám opravdu majitelé PD motorů v jakýmkol...
Hluk ano, ale s tím výkonem a zátahem bych byl opatrnější. On ten PD 96kW v tomto směru opravdu o dost předběhl dobu. Sám autor píše, že těch asi 14kW navíc těžce hledá...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 12.05.2008 23:57, RE: VectraC x Passat
MHr napsal:
Měl jsem obě auta, i když v rozdílných motorizacích. Proto nechci srovnávat výkon motoru obou vozů, ale to ostatní, myslím, můžu. V podstatě dávám za pravdu autorovi této recenze, podotýkám ale, že mají pravdu i ti co píší, že tento Passat je o generaci starší. Hlavním dojmem bylo, že Vectra je tišší, netroufl bych si ale napsat, že Passat mě při dlouhých cestách obtěžoval hlukem. V čem se ale tyto vozy lišily byla kvalita, resp. trvanlivost, hlavně podvozku. Na Passatu mi zde tolik kritizovaná ...
Mně u vectry B vydržel výfuk 8 let, nápravy, ramena OK. Měnil jsem pouze dvě manžety, no a nějaké kecy, že 50 tis. ročně nevydržela? To potom neumíš jezdit, protože já za celé roky neměl problém.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 13.05.2008 12:53, RE: co jsme se dozvěděli?
anonym napsal:
Passat není nejlepší auto na světě.....
Tak mě informuj co je lepšího ve střední třídě než B7. Dík
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 13.05.2008 13:05, RE: VectraC x Passat
anonym napsal:
Mně u vectry B vydržel výfuk 8 let, nápravy, ramena OK. Měnil jsem pouze dvě manžety, no a nějaké kecy, že 50 tis. ročně nevydržela? To potom neumíš jezdit, protože já za celé roky neměl problém.
Vectra B byla v tomto ohledu lepší, neměla hliníková ramena, takže se třeba daly i sólo měnit čepy, celkově byl podvozek B odolnější a hlavně všechno bylo daleko levnější.
reagovat
1 2




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.