0
zpět
 

diskuze k tématu: Opel Omega B

kategorie zařazení tématu: německá vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 26.11.2007 07:33, RE: k smíchu
anonym napsal:
Duševní pochody řady přispěvatelů jsou opravdu k smíchu.

Výlítaná a rezatá Omega je lepší, než nová a nebo zánovní Octavia - dobré. Teď tady hýkáme s kolegou u počítače smíchy.

PS: Omegy B jsme používali před léty jako služební vozy v práci a vzpomínáme na ně vcelku v dobrém. Tomu pánovi upřímně přejeme, aby měl někdy tolik peněz a mohl si koupit nové pěkné auto a nikoliv třiceti-šedesátitícovou ojetinu. Obzory se mu poněkud rozšíří.

To už musí být let....
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 26.11.2007 08:34, RE: k smíchu
anonym napsal:
Zamysli se nad tím coa napsal?Na co ti je dvěstě koní ve staré herce?Aby sis léčil mindraky....Ty do auta nic nedáš,a pak se divíme,jaké tu jezdí vraky,jestli stejně uvažoval i předchozí majitel,tak to budeš mít pěkný vrak.
220 koni na to, ze plne nalozene auto na dalnici ma mensi spotrebu, protoze jezdi na minimalni vykon a kdyz potrebuju v kopci predjet kamion tak mi staci mirne prislapnout plyn, jezdim 90% dalnice a dlouhe trasy. Komplexy si lecit nepotrebuju, ale kazdeho radoby pilota s nalestenym HTPckem usadim kdy se mi zlibi, takze mlc, protoze 90% kretenu, co jsem potkal na dalnicich a co me omezili nebo ohrozili byli kupodivu majitele tech plechovek tipu Fabia 1.2 HTP, nebo Octavia 1.4, jsou to moje zkusenosti a jestli to teda neni, tak asi nejezdime po stejnych cesta... Ze jsem do auta dal mene nez kolega do sveho noveho krapu, neznamena, ze jsem do auta nevrazil nic. Ja mam auto v pükntlich stavu. Protoze pokazde, kdyz bylo potreba neco menit, sli tam nove originalni dily... Proste jsem dobre koupil dobre se o nej staram, autu davam to nejlepsi co muze byt, od oleje, pres svicky az po benzin. A dam ruku do ohne za to, ze je v lepsim stavu nez Fobie kde jakyho pepika jako jsi ty...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 26.11.2007 08:36, RE: k smíchu
anonym napsal:
Zamysli se nad tím coa napsal?Na co ti je dvěstě koní ve staré herce?Aby sis léčil mindraky....Ty do auta nic nedáš,a pak se divíme,jaké tu jezdí vraky,jestli stejně uvažoval i předchozí majitel,tak to budeš mít pěkný vrak.
A stara herka to zrovna neni...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 26.11.2007 09:22, RE: porovnání??
anonym napsal:
nejsem patriot,opla jsem vlastnil dva,neslo se jich ztřepat,jeden byl opravdový top,například peugeota 406(z toho samého roku) z holandska jsem za nadpruměrnou cenu (ktera činí trojnásobek stejně staré omegy)prodal ihned a volali mi na něj lidé ještě dva měsíce ....ps:jsem obchodník,sleduji ceny všech ojetých vozů.Nejen oplu.Nové modely jako meriva,nová corsa,astra H jsou určitě pro mnoho lidí zajímavé modely,které lze z určitych důvodu určité skupině doporučit,ale pokud na něj vyděláte do jedno...
Tvoje argumenty beru, ale měly se tu vyskytnout v této podobě, jako první příspěvek v řadě a né až na můj trochu jízlivý komentář. Na druhou stranu existují i lidé, kteří si sice koupí ojeté auto, ale sami jsou třeba erudovaní si na něm něco kvalitně opravit a není jim proti srsti šoupnout ho do kvalitního (pokud se takový vůbec najde) servisu nebo si koupit originální ND. Těm pak kola neupadávají. Vadí mi, že se tady hází lidi do jednoho pytle a stejně tak, že se stav ojetin hází do jednoho pytle.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 26.11.2007 09:25, RE: bez předmětu
anonym napsal:
Forda?Viděli jste jej někdy po sedmi letech provozu?S tak asi 150tkm?kolik na něj zaplatíte havarijní pojistku?A ty fordácké diesely,no hrůza.Nezapomente,že čecháček jej koupí sedmiletého,bude vlastnit pět let,pak zkusí ještě renaulta,toho proda určitě dřív,a pak se vrátí k fabce,nebo oktávce,podle potřeb...
Tak to si nemyslím. Vzhledem k cenám nových i ojetých kusů bych se nejdříve zkusil poohlédnout jinde.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 26.11.2007 13:10, RE: shrnuti
anonym napsal:
před par lety do mého peugeota vrazila áčková,řidič omegy mněl motor na klíně a já zavřel kapotu a jel domu.(zadovka)..ps:prostudujte pořádně techničák vaší omegy.....pohotovostní (ne celkovou)hmotnost není 2t!!Nybrž 1,2t např.2.0,jestli máte 3.0,takkolem1,4-1,5....Fabie ma v základu 1,2 taky,co ž znamená hodně propracována karosérie a vní lehký motor(a né beranidlo),což se sice negativně projevuje na povozku malého auta,jako je fabka......Ps:nevlastním fabii,ani nikdy vlastnit nebudu,ale vlastn...
Pohotovostní hmotnost (kg) 1130 fabie 1,4tdi
pohotovostní hmotností 1635 kg omega benzinovy sestivalec
pramen autohit.cz
....
Nevim jak vam, ale mne i ta pohotovostni vychazi vyrazne lepe ve prospech omegy. K tomu vyrazne vetsi auto, takze delsi deformacni zony, predpoklada to ovsem, ze karoserie neni shnila na troud a to u 15 let stareho auta nemusi byt
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 26.11.2007 17:49, RE: shrnuti
anonym napsal:
Pohotovostní hmotnost (kg) 1130 fabie 1,4tdi
pohotovostní hmotností 1635 kg omega benzinovy sestivalec
pramen autohit.cz
....
Nevim jak vam, ale mne i ta pohotovostni vychazi vyrazne lepe ve prospech omegy. K tomu vyrazne vetsi auto, takze delsi deformacni zony, predpoklada to ovsem, ze karoserie neni shnila na troud a to u 15 let stareho auta nemusi byt
Nevim jestli jste nekdo videli crash test ve Svete motoru, byla tam Fiesta a Sierra, vim, ze omega B je o neco novejsi a vetsi a tezsi jak Siera, ale jen vam reknu, ze Siera dopadla dost spatne. Taky by se dalo rict, ze ma tezky motor, ale ten skoncil ridici na nohou a na kline. Volant, pristrojovovka a pedaly - toto vse se posunulo natolik blizko k ridici, ze by mu zpusobily velmi tezka zraneni. Naproti tomu Fiesta mela zdeformovany motorovy prostor, ale v kabine se nehlo nic temer ani o milimetr. Takze ridic z Fiesty by pouze vylezl silne otresen, ale ze Siery by mel minimalne tezka zraneni. Nehlede na to, ze i kdyz omega nebyla nikdy bourana a neni rezava, tak material po 15 letech uz nema sve puvodni vlastnosti a nebude tak tvrdy a ten motor je sice tezke kladivo, ale skonci vam nejspis na kline. Mozna ne proti Fabii, i kdyz nejsis mozna taky, ale proti octavii ci jinemu autu blizici se hranici 1400 - 1500 kilo bych se radeji vyhnul
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 26.11.2007 20:08, RE: Olda
anonym napsal:
Tak staré křápy a ještě s tolika kilometry bych zakázal prodávat. Je to hazard s lidskými životy.
jiste zakazte prodavat v bazarech ty stary krapy,vzdyt je to zivotu nebezpecny a navic podle
http://www.autosap.cz/sfiles/a1-91.htm
prumerny vek aut v CR je 14let
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 26.11.2007 20:15, RE: shrnuti
mufik.martin napsal:
Nevim jestli jste nekdo videli crash test ve Svete motoru, byla tam Fiesta a Sierra, vim, ze omega B je o neco novejsi a vetsi a tezsi jak Siera, ale jen vam reknu, ze Siera dopadla dost spatne. Taky by se dalo rict, ze ma tezky motor, ale ten skoncil ridici na nohou a na kline. Volant, pristrojovovka a pedaly - toto vse se posunulo natolik blizko k ridici, ze by mu zpusobily velmi tezka zraneni. Naproti tomu Fiesta mela zdeformovany motorovy prostor, ale v kabine se nehlo nic temer ani o milime...
no ja jsem sice zastanecem ackove asi mnohem nebezpecnejsi rady, ale tady se resi beckova omega, takze z:
http://www.auto.cz/main.php?site=crashtesty_detail&kod=opom1998
cituji:
Vůz získal tři hvězdičky, ale po nainstalování bočních airbagů tento výsledek vzrostl na čtyři.Čelní náraz
Konstrukce kabiny zůstala stabilní, nedošlo k žádné ztrátě bodů za deformaci části pro cestující a airbag pracoval také dobře.
Přední bezpečnostní pásy měly předpínače a blokaci pásu, ale i přesto tlaky na hruď, obzvláště u spolujezdce snížily výsledky.
Kontaktní místa řidičových kolen nepřišla do styku s žádnými tvrdými místy, ale jeho chodidla a kotníky by mohly být poraněny brzdovými pedály, které se po nárazu posunuly.
.....
Nejak mi to porad nepripada jako nejaky bezpecnostni hazard, fabie ma jen o jednu hvezdicku vice, tamtez
Čelní náraz
Airbag řidiče je standard a pracuje dobře při ochraně hlavy a hrudníku. Přední sedadla jsou vybavena předpínači pásů. Řidičův je navíc vybaven omezovačem tlaku. Nebyl zaznamenán náraz hrudníku do věnce volantu. Tvrdé struktury pod přístrojovou deskou byly nebezpečné pro řidičova kolena, ale dolní končetiny a chodidla byla dobře chráněna. Pouze dvoubodový pevný pás na prostředním sedadle vzadu může způsobit těžká zranění páteře a břicha.
.....................................
A navic 3 hvezdicky ve vyssi tride a u vetsiho auta je dle mne vic nez 4 v aute mensim. Preberte si to jak chcete
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 27.11.2007 10:49, RE: k smíchu
Celicak napsal:
Proč k smíchu, pokud je ta omega celkově zachovalá, nevybydlenej vnitřek, tak je ten komfort a svezení úplně o něčem jinym. A fábie se s tím vůbec nedá srovnávat. Omegu jsem měl soukromě a oktávku služebně. Oktávka byla o něco novější, ale proti omeze "čistě účelová",nenadchla...Samozřejmě ta oktávka a fábka budou novější auta a pro spoustu lidí lepší volba. Ale takovy C-éčko omega 2.0 DTi, to bych já vzal radši než oktávii se švyhadlama.
Omegu kombi 2,5TD mám od roku 2001, kupoval jsem ji od 1. majitele po leasingu s najetými 100.000km. Zprvu jsem měl obavy jak se bude chovat zadní pohon v zimě, ale dlouhý zadní převis a zimní gumy vše obstojně řeší /na hory nejezdíme/. Za celou dobu provozu jsem kromě spotřebního materiálu a opravy alternátoru, vyměňoval silentbloky na přední nápravě, brzdové kotouče, spínací skříňku a přední světlomety/čočky/, které málo svítily. Výměnou se to zlepšilo jen málo, údajně to je žárovkama H1, které mají malou svítivost. Nevíte jak tento problém odstranit? Omegu jsme preferovali při podnikání pro její velký zavazadlový prostor, komfort v interiéru a nevýrazný vzhled /s ohledem na závistivé sousedy i příbuzné/. Jinak jsme s vozem spokojení, prům. spotřeba 7-8 l. nafty dle zatížení a režimu jízdy.
Švagr se letos přijel pochlubit novým Peugeotem 307 SW za 500.000 Kč pořízeným navíc na splátky. Omega sice nemá nový design, klimatizovanou schránku před spolujezdcem a prosklenou střechu, ale opět bych šel raději do většího vozu po 1.majiteli a po leasingu, než do nového a dražšího auta nižší třídy.
Obdobně jsem postupoval při koupi druhého vozu v rodině, kdy jsem bral Hondu Civic 2001/již v pořadí druhou/, koupenou v ČR, 70.000km, doložený servis u prodejce.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 18.12.2007 19:03, RE: Koupě 11let starýho auta je fakt terno..
anonym napsal:
Z omegy 96 jsem byl vykulenej někdy v roce 99, koupil jsem si jí ojetou po leas. měla najeto 150tis.. mých 4-5 tisíc měsíčně zvládala ještě rok, a pak začalo peklo, který jsem chvíli snášel, dal jí trochu do latě a hned prodal. Znalí jistě vědí, co se začně dít s autem přes 200tisíc, na kterým se dělal jen běžný servis, na kterým nic víc dosud nebylo třeba. Takže od tý doby beru pouze nový auta, který ujezdím a prodávám. .a držím se toho ať si každý koupí co se mu líbí a hlavně, na co stačí a k ...
doporučuji něco kvalitního na nervy
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 07.01.2008 01:11, RE: další antiškodovák?
David V napsal:
Právě ne. Nejlepší je vždycky srovnání s posledním hitem, aby si člověk udělal představu jak se pokročilo. Ono do padesátitisícové koupě se vžydcky schová nějaké auto kteréhokoliv segmentu, takže se to porovnává obtížně. Ovšem Omega by si zasloužila srovnání spíše ze Superbem než s Oktávkou, ale tady by z hlediska variability Superb pohořel při neexistenci kombi a nesklopného opěradla vzadu.
"Lidi, kteří mají peníze si většinou koupí menší nový auto" nepovažuji za pravdivé, protože lidi, kteří ...
Ahoj Davide, jsi asi jeden z mála, který chápe smysl recenzí. Někdo chce jen pomoct ostatním svými zkušenostmi, no a někdy si chce leštit ego. Rozumná řeč, díky. Ondra
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 07.01.2008 22:53, RE: David V.
anonym napsal:
Nizka cena ojetych omeg kupodivu zpravidla presne odrazi mizerne vlastnosti vozu. Tim nemyslim, ze by to nebyl kocar, opravdu je to svezeni a pohodli za malo penez hodne muziky. Ale clovek musi mit setsakra stesti na kus a na toho, kdo s tim jezdil predtim, coz mozna budete mit diky znalosti puvodniho majitele. Jinak nejen 400 ale i 1200 km se da v tahu ujet s omegou, aniz by cloveka bolela zada a pripadal si rozlamanej. Je i spousta mista na zadnich sedackach, kuft velky (i kombik obrovsky). Al...
Dovolim si nesouhlasit s poznamkou o kvalite. S Omegou B v popisovane motorizaci jsem najezdil cca 100.000, pohodle a spolehlive auto. Dokud byly deti male a bylo potreba vozit kocarky, postylky a podobne veci, byla neprekonatelna. Menit jsem musel jenom bezny spotrebni material - desticky, vyfuk, hned po nakupu cepy a spojku. Kolegove ktri meli napr. mondea na tom byli stejne. Se spotrebou jsem se pravda nedostal pod 8,5 l, ale vzhledem k jizdnim podminkam nebylo divu.
Mam zkusenosti s A6-8, V/S70, Passaty, ruznymi Toyotami apod. (a samozrejme Skodovkami) a Omega patri k tem nejpohodlnejsim a pocitove nejprijemnejsim z pohledu ridice, navic mam rad zadni nahon. Projela se mnou polovinu Evropy a nemuzu rict nic zasadniho proti.
Bohuzel uz je to dost stary kousek (alespon pro mne), takze musela z domu.
Ad. diskuse o sockach: kazdy si poridi to co potrebuje nebo co se mu libi. Pokud nema na nove, poridi si ojete. Pro beznou rodinu mi pride rozumnejsi poridit spolehlivou ojetinu vyssi stredni tridy nez za stejne penize ve Fabii HTP zazivat pocit prepravy v MHD ve spicce...
Jo, jinak potreby s meni, takze jsem si ted poridil Focus kombi (ta akce je velice slusna, ale to uz je jina pohadka
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 07.01.2008 23:04, RE: posun vpřed
anonym napsal:
trochu soudnosti by neškodilo...omega je o třídu větší auto, taky si ale spočítej ty roční náklady na provoz omegy a oktávky a srovnávat kvalitu pohodlí auta s kvalitou značky auta je mírně řečeno hloupost. Omega určitě pohodlnější je, ale jezdit pořád s vědomím kdy se mi zas něco podělá a budu muset do servisu za nemalé peníze, to už si každej rozmyslí. Takže neměj tak ironický a pošklebný hlášky. Pokud to bereš takhle, pak jsi dost krátkozraký a řídíš se pouze pořizovací cenou auta....s další...
technicka poznamka...Omega B je o DVE tridy vetsi auto nez Oct...
Navic neco podelat se muze u libovolnyho auta
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 25.03.2008 19:28, RE: k smíchu
anonym napsal:
Když kupuje za pade jedno auto na tři měsíce...
já mám escorta za pade už sedmý rok
reagovat
  1 ... 3 4 5




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.