0
zpět
 

diskuze k tématu: Opel Astra F 1,6 (za špatnou pověst Opelu mohou Kadetty)

kategorie zařazení tématu: německá vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 21.06.2007 00:27, No...
Ja bych to zas tak ruzove nevidel, Opla jsem mel a je to rezava, uzrana krava, nic moc auto....
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 21.06.2007 00:39, OPEL
Proč by měli mít Opely špatnou pověst? Opel nenadchne ani neurazí, beru ho jako užitkové auto bez emocí. Ale myslím, že pořád lepší než frantík nebo dokonce itálie Jinak z výroby v PL bych měl trochu strach. Jsem se Severní Moravy a PL firmy dobře známe! Třeba fabrika na autobusy SOLARIS je docela dobrodrůžo, vypadá to tam jak v JZD o 10 lidech kde seřizují staré traktory. Fakt doporučuji exkurzi. Jinak polská moto burza : všecko je OK, všecko všude pasuje, ceny se smlouvají do nekonečka a jak si to přivezeš domů tak to nejde ani namontovat a když jo, tak se to rozpadne. I když to má náhodou "originál" obal. Mercedesům myslím trochu rozumím, tak na nich jsem poznal, že i celé auta jsou šíleně předražené nabastlené vehikly. Pravdou je, že tam jde sehnat naprosto všecko co jinde neseženeš. Co nemáme to do přístího týdne vyrobíme hihi. Ono teče olej a nejdou sundat kola, kdybys s tím přijel v německu na Dekru, tak by to jako běžný provozní stav nebrali. Jinak každé auto má rádo slušné zacházení. Tak ať jezdí no a příště trochu podrobněji
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 21.06.2007 06:51, eFko
Můžu potvrdit, že poslední ročníky ( od 1997 ) jsou hodně kvalitní oproti předchozím ročníkům!
Tohle auto je mnohonásobně lepší než třeba Škoda Felicie, i když ceny obou vozidel jsou téměř shodné.
Jinak mezi motorizaci taky doporučuji hlavně 1.6 8V 55kw, tento motor je držák a pro klidné svezení naprosto vyhovuje!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 21.06.2007 07:39, RE: No...
Jirka napsal:
Ja bych to zas tak ruzove nevidel, Opla jsem mel a je to rezava, uzrana krava, nic moc auto....
Z kterého roku? Já mám Opel Astra Caravan z roku 2000, který má karoserii v pozinku a za sedm let na něm žádnou korozi neshledávám. Je nehavarován. Pokud bouchneš auto několikrát do roka, tak se pak nediv, že ti rezne.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 21.06.2007 08:22, astra
i kdyz autor psal i zapory, stejne byl z toho auta unesenej jak z prvniho sexu (kdyz se svezli ostatni, chteli taky...) ale co zas bylo zajimavy je ta lambda. Jinak astra asi nic moc i kdyz se mi jako auto hodne moc libi ( ne kombi) a felicia bude vedle ni chrochtajici prasatko.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 21.06.2007 08:27, RE: eFko
zigi napsal:
Můžu potvrdit, že poslední ročníky ( od 1997 ) jsou hodně kvalitní oproti předchozím ročníkům!
Tohle auto je mnohonásobně lepší než třeba Škoda Felicie, i když ceny obou vozidel jsou téměř shodné.
Jinak mezi motorizaci taky doporučuji hlavně 1.6 8V 55kw, tento motor je držák a pro klidné svezení naprosto vyhovuje!
Felicie a Astra jsou vozy jiné třídy. proto srovnávat je tak trochu jako jablko s hruškou.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 21.06.2007 08:38, RE: eFko
anonym napsal:
Felicie a Astra jsou vozy jiné třídy. proto srovnávat je tak trochu jako jablko s hruškou.
Kamarád koupil astru 1.6 55kW z roku. Krom koroze bylo auto vizualne OK. Vybava central, airbag, servo, RMG. Na jizdu OK, motor krasne tichej a auto to zvladlo upalovat 180-190km/h. Jenomze se posral alternator, nutna byla vymena tlumicu a rozvodu, pak se rozsypal pocitac a vstrikovac. Na to, že auto mělo najeto 130.000km a bylo po prvnim majiteli - nejaky zensky me to pride hodne veci.....
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 21.06.2007 08:58, RE: eFko
anonym napsal:
Kamarád koupil astru 1.6 55kW z roku. Krom koroze bylo auto vizualne OK. Vybava central, airbag, servo, RMG. Na jizdu OK, motor krasne tichej a auto to zvladlo upalovat 180-190km/h. Jenomze se posral alternator, nutna byla vymena tlumicu a rozvodu, pak se rozsypal pocitac a vstrikovac. Na to, že auto mělo najeto 130.000km a bylo po prvnim majiteli - nejaky zensky me to pride hodne veci.....
Asi další nejlepší auto na světě....
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 21.06.2007 09:43, RE: eFko
anonym napsal:
Asi další nejlepší auto na světě....
1. Astru bych klidně srovnával s Felicií a že to není stejná třída bych netvrdil. Naopak si myslím, že to stejná třída je a navíc v té době Škodovka neměla jiný model, takže měla jedinou třídu a to nižší střední, ve které je i Astra!
2. Oba vozy jsou +- za stejné peníze, ale na rozdíl od feliny se s Astrou dá i cestovat po dálnici a nejste brzda všech brzd)
3. Nejsem z Astry nijak odvázanej, je to průměrné auto, ale kdysi bylo velmi oblíbené a i dnes je to pro lidi, co nemaj moc peněz celkem solidní alternativa.
4.Když jsem jel po prvé v Astře, tak to nebylo zrovna auto, které by mi ihned padlo do ruky (tvrdá spojka,horší řazení a línější motor) Jsou jiná auta, která mi ihned padla do ruky, ale to je můj názor.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 21.06.2007 10:06, 1,6-16V
Mám Astru Caravan 1,6-16V z roku 97. Má najeto 180 tis. a spotřeba se při normální jízdě drží pořád okolo 7 l/100km. Je to jeden z mála slušných a praktických kombíků. Po otevření zadních dveří ( otvírá se praktícky celá plocha zádi auta ) a sklopení zadních sedadel, získáte komfortní rovnou plochu asi 125x170 cm. Koroze pouze na hraně přední kapoty.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 21.06.2007 10:09, RE: eFko
Šakal napsal:
1. Astru bych klidně srovnával s Felicií a že to není stejná třída bych netvrdil. Naopak si myslím, že to stejná třída je a navíc v té době Škodovka neměla jiný model, takže měla jedinou třídu a to nižší střední, ve které je i Astra!
2. Oba vozy jsou +- za stejné peníze, ale na rozdíl od feliny se s Astrou dá i cestovat po dálnici a nejste brzda všech brzd)
3. Nejsem z Astry nijak odvázanej, je to průměrné auto, ale kdysi bylo velmi oblíbené a i dnes je to pro lidi, co nemaj moc peněz celke...
Naprostý souhlas, řazení je kvedlání vařečky v polívce (horší už ho má snad jenom stodváca) a pedály spojky a brzdy jsou strašně blízko u sebe. Podvozek taky nic moc. Už jsem zažil auta, která šla lépe do ruky -třeba Focus I. Jinak ty z PL docela drží (na poměry Oplu).
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 21.06.2007 10:40, Malinko přehnané
K recenzi mám potřebu se ozvat, neboť mám taky Opela z 90-tých let. Je to A-čková Vectra z posledního roku výroby. Auto je velice spolehlivé, po 40-ti tisících km a 4. letech provozu nepotřebovalo žádnou nepředpokládanou významnou investici, takže autorovi rozumím v jeho jásání, ale do recenze se to moc nehodí. Jak Astra tak Vectra jsou celkem solidní auta, ale mají drobné slabiny, kterou bývá koroze. Na mé 12-ti leté Vectře to není žádná trága, ale bublinky se mi už objevily. Motory jsou výborné, pokud jde o spolehlivost (zejména 8V motory z přelomu 80/90 let), ale ve svém autě mám1.8i, ktreý disponuje nevalným výkonem 90 k. Navíc, jak píše autor, motor je poněkud letargický, takže sportovní styl jízdy nepřipadá v úvahu, a to i vzhledem k měkčímu podvozku. Nicméně mně jako klidném řidiči plně vyhovuje a zejména se mi líbí že od 1500 rpm se s ním dá pohodlně jezdit (ono to jde už od 1000, ale zrychlení je takové nekultivované). Jinak, když už se motor točí, tak jede skoro kopec nekopec, daní za to je nízký výkon. S tou pamětí CPU je to pravda a platí to pro každý vůz, že má zaznamenáno x posledních startů a režimů provozu (myslím že 40) a podle toho se taky vůz chová. Jinak na spotřebu si nenaříkám, v průměru po mě chce něco přes 7,5 litru na 100 km.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 21.06.2007 10:43, RE: eFko
Šakal napsal:
1. Astru bych klidně srovnával s Felicií a že to není stejná třída bych netvrdil. Naopak si myslím, že to stejná třída je a navíc v té době Škodovka neměla jiný model, takže měla jedinou třídu a to nižší střední, ve které je i Astra!
2. Oba vozy jsou +- za stejné peníze, ale na rozdíl od feliny se s Astrou dá i cestovat po dálnici a nejste brzda všech brzd)
3. Nejsem z Astry nijak odvázanej, je to průměrné auto, ale kdysi bylo velmi oblíbené a i dnes je to pro lidi, co nemaj moc peněz celke...
Ad 1) Astra je vetsi auto, nez Felicia. Astra spada do nizsi stredni, podobne jako tehdy Golf nebo Escort, Felda patri mezi mala auta jako Polo, Corsa nebo Fiesta. Do nizsi stredni vstoupila Skodovka az modelem Octavia, ktera ale exceluje VNEJSIMI rozmery a radi se az na pomezi nizsi stredni a stredni tridy. Diky tomu ma velky kufr, ale prostor pro cestujici je i na nizsi stredni tridu spis podprumerny.

Se zbytkem se plne ztotoznuji
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 21.06.2007 10:55, řazení
Nějak se mi nezdá to nekritické vyjádření k řazení v Astře. Jel jsem ve dvou Astrách (r.v. 99 a 03) a v obou měla řadicí páka sice krátké, ale nepřesné dráhy a šla tak nějak neochotně. Přitom obě auta měla pod 100tkm a bylo o ně dobře pečováno, takže nepředpokládám, že by se už něco sypalo. Dá se na to zvyknout, ale mnohem příjemnější mi přišlo řazení v Mazdě 626, Fabii i Fiatu Brava. S trochou nadsázky: horší řazení jsem zažil jen ve filcce, která neměla promazaná táhla.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 21.06.2007 11:20, RE: řazení
Maxx napsal:
Nějak se mi nezdá to nekritické vyjádření k řazení v Astře. Jel jsem ve dvou Astrách (r.v. 99 a 03) a v obou měla řadicí páka sice krátké, ale nepřesné dráhy a šla tak nějak neochotně. Přitom obě auta měla pod 100tkm a bylo o ně dobře pečováno, takže nepředpokládám, že by se už něco sypalo. Dá se na to zvyknout, ale mnohem příjemnější mi přišlo řazení v Mazdě 626, Fabii i Fiatu Brava. S trochou nadsázky: horší řazení jsem zažil jen ve filcce, která neměla promazaná táhla.
Aby ste se tady z toho řazení tady nepotento, ono chce taky občas nechat seřídit táhla řazení a vyměnit převodovej olej taky není na škodu, já to dělám po 5ti letech a celkem to pomáhá!
Nemyslete si, že je olejová náplň v převodovce doživotní, je to podobný nesmysl, jako olej typu Longlife :o))
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 21.06.2007 11:46, RE: řazení
zigi napsal:
Aby ste se tady z toho řazení tady nepotento, ono chce taky občas nechat seřídit táhla řazení a vyměnit převodovej olej taky není na škodu, já to dělám po 5ti letech a celkem to pomáhá!
Nemyslete si, že je olejová náplň v převodovce doživotní, je to podobný nesmysl, jako olej typu Longlife :o))
Ty Astry nebyly moje - jedna služební a jedna rodičů - nicméně bylo o ně pečováno dostatečně, tedy i podle potřeby měněný olej atd. Pokud ti řezení v tvém Opelu vyhovuje, tak ti to neberu, ale podle mojí zkušenosti žádná hitparáda. Jel jsem "jen" dvěma, takže z toho nelze dělat závěry jako bych jich projel stovky, ale slyšel jsem od více lidí, že jejich Astry a Vectry vyžadovaly delší dobu zvykání si než ostatní auta (co se řazení týká, samozřejmě).
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 21.06.2007 11:55, RE: řazení
Maxx napsal:
Ty Astry nebyly moje - jedna služební a jedna rodičů - nicméně bylo o ně pečováno dostatečně, tedy i podle potřeby měněný olej atd. Pokud ti řezení v tvém Opelu vyhovuje, tak ti to neberu, ale podle mojí zkušenosti žádná hitparáda. Jel jsem "jen" dvěma, takže z toho nelze dělat závěry jako bych jich projel stovky, ale slyšel jsem od více lidí, že jejich Astry a Vectry vyžadovaly delší dobu zvykání si než ostatní auta (co se řazení týká, samozřejmě).
Já zase nemám eFko, ale Géčko, tam už je možná řazení trochu lepší, osobně jsem nikdy neměl možnost řídit eFko, tak nemohu líp posoudit.
Já jen řekl, že u převodovky se maj čas od času seřídit táhla a vyměnit převodovej olej :o)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 21.06.2007 12:09, RE: řazení
zigi napsal:
Já zase nemám eFko, ale Géčko, tam už je možná řazení trochu lepší, osobně jsem nikdy neměl možnost řídit eFko, tak nemohu líp posoudit.
Já jen řekl, že u převodovky se maj čas od času seřídit táhla a vyměnit převodovej olej :o)
No tak tyhle úkony platí pro všechna auta. Uvidíme, jak mě osloví nějaké další vzorky od Opelu. Docela rád bych někdy zkusil novou Astru, třeba bude mít řazení jak z pohádky, ale těžko soudit předem.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 21.06.2007 12:39, RE: řazení
zigi napsal:
Já zase nemám eFko, ale Géčko, tam už je možná řazení trochu lepší, osobně jsem nikdy neměl možnost řídit eFko, tak nemohu líp posoudit.
Já jen řekl, že u převodovky se maj čas od času seřídit táhla a vyměnit převodovej olej :o)
Není třeba si nic nalhávat, ale řezení u mojí Vectry i blahé paměti Kadetta bylo trochu zemědělské, ale šlo lehce a kvalty jsem nehledal. Jen ten pohyb v té kulise byl takový gumový a dráhy poněkud delší, ale že bych si na něj musel zvykat, to mi přijde přitažené za vlasy.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 21.06.2007 13:01, RE: řazení
David V napsal:
Není třeba si nic nalhávat, ale řezení u mojí Vectry i blahé paměti Kadetta bylo trochu zemědělské, ale šlo lehce a kvalty jsem nehledal. Jen ten pohyb v té kulise byl takový gumový a dráhy poněkud delší, ale že bych si na něj musel zvykat, to mi přijde přitažené za vlasy.
To řazení není určitě tak kritické ve srovnání s jinými vozy, ale dělat z něj přednost značky to opravdu nejde. Je to průměrné auto, které bylo kdysi velmi oblíbené, ale jeho jízdní valstnosti byly spíše průměrné, nežli nějaké bombastické. Celá ta kritika vznikla tím, jak si ho pisatel vychválil až do nebes. Možná, že jinými auty nejel, tak se mu prostě zdálo hodně dobré. Taky věk pisatele nasvědčuje tomu, že to není asi žádný zkušební pilot)
reagovat
1 2 3




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.