0
zpět
 

diskuze k tématu: Opel Astra 1.6 16V

kategorie zařazení tématu: německá vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 13.04.2006 19:06, RE: bouračka
leon napsal:
...z jakýho důvodu to má vyměněný dveře,se autor nezmínil...
(nelícují a mají jiný odstín)
Proč si myslíš, že je to to autorovo auto? Já nevím, ale autor píše o motoru 1.6 16v a pokud vím tak vzadu právě na té fotce chybí to 16 V což u 16 V bývá u astry. Leda že by to upadlo.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 14.04.2006 09:33, RE: 1.6 16v
tony napsal:
to ivoss ?
ne ? a co kdyz je vreteno vyosene nebo haze hlava ?
To tony: když bude "vyosené vřeteno", nebo bude házet hlava, tak uděláš zase jen válec, akorát bude také vyosený (excentrický). Abys udělal elipsu, musel bys měnit vzdálenost nože od osy obrobku 2x během otáčky, při házení hlavy se ta vzdálenost mění jen jednou za otáčku....

Jinak si myslím že ta astra možná ani není 16V, jen si to autor o ní myslí. Znám i takové lidi, co mi tvrdili že mají 1,6 16V v Octavii 1.. Už jsem slyšel i toto: "jo to bych se musel podívat do TP, jestli to má 55 nebo 74kW..."
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 14.04.2006 14:06, Alex
Pod pojmem čtyřčlenná rodina si představuju manželku a dvě děti a nějak mě zaráží fakt, že se autor před dvěma lety (když mu bylo 18) zajímal o koupi ojetiny. Pokud to teda dobře chápu tak je autor fakt dobrej. Jinak tenhle krám někdy využívám jako služební a nechtěl bych to ani zadarmo.Pravda je že už to má nějaký ten km ale je to rezavý šrot.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 17.04.2006 17:41,
Mám 3 roky Astru F-sedan.Dovoz ze Švýcarska.Motor je 1,6-8V-74kW.Auto je mimo toho co píše kolega v příspěvku vybaveno servem,el.anténou,výškově nastavitelným sedadlem řidiče a spoustou věcí o kterých si řidič dnešních českých vozů může nechat jen zdát.Má také pal.počítač.Dlouhodobě jezdím v létě pr.za 5,8l/100km,v zimě o 1l více.A to se rozhodně neloudám abych udržel spotřebu.Na pružnost motoru si rozhodně nestěžuji.Koroze se dotkla jen Z lemů,ty výměna neminula.Vzhledem ke konstrukci motoru mají rozvody jen jednu nap.kladku.Takže cena za výměnu rozvodů je velmi dobrá(řemen,nap.kladka,vod.pumpa-vše značkové mně přišlo na necelé 3000Kč),práci jsem zvládl sám.Ceny dílů vůbec pro mně byly příjemným překvapením.Jsem dalek toho abych tady haněl vozy jiných značek,já jsem získal spolehlivý vůz,který je denně na silnici a má nízké provozní náklady.A propos-ještě k oleji,mezi výměnami po 12000km není třeba dolévat.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 14.05.2006 20:13, RE: 1.6 16v
Ivoss napsal:
To bubu: U nového motoru nemůžou mít písty ovalitu (to ehm jaksi na soustruhu nejde udělat...), mají pouze kuželovitost a ta mohla být z výroby špatně navržená. Ovalita vzniká až opotřebením a to především u válců.

Jinak Astra hnije jako přezrálý hrušky. Nikdy jsem v takové sračce neseděl, zato jsem seděl a jel v Puntu a bylo uvnitř až nečekaně prostorné. Tady pan recenzent při svých 6000km které ročně ujede naštěstí nepozná jakou sračku si koupil.
Dovodem špatných pístů je to, že Opel v té době zaměstnával jistého člověka , který měl na starosti nákup komponentů. Bohužel je nakupoval za levno a byly to šmejdy, proto ty problémy se spotřebou oleje, která je u tohoto motoru dle výrobce až 1,5L na 1000 km, což je šílený.Nevím jek tady někdo přišel na to, že se písty dělaj na soustruhu, to je nesmysl, aspon ve velkoseriové výrobě to tak není, písty se odlévají do kokil a u výkonných motorů se kovají, takže žádný soustruh.Mimochodem ten člověk pak, když to Opel zjistil a vyhodil ho, tak šel údajně pracovat pro VW, ale to nevím jistě. To výše uvedené je však pravda.Jak někdo píše, že kdo maže ten jede, je sice fakt, ale spalováním oleje se značně zanáší katalyzátor, takže pozor na požár!!!!, to se ppozná podle toho, že motor vůbec netáhne a nejed jak má.což je tady klidně už po 100000 km.
reagovat
1 2




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.