0
zpět
 

diskuze k tématu: Nissan Almera N-15

kategorie zařazení tématu: japonská vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 14.12.2007 08:17, kubiiik
Nez zase zacnou koncernisti jako edmund a spol. nadavat na design a bezpecnost, tak jim chci znovu pripomenout, ze kdyby byl jejich golf IV z pulky tak spolehlivy jako tahle almera, tak by rekli ve Wolfsburgu jaky etalon vlastne zase neudelali nicmene oni si to jiste rekli i tak...))
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 14.12.2007 08:35, RE: kubiiik
anonym napsal:
Nez zase zacnou koncernisti jako edmund a spol. nadavat na design a bezpecnost, tak jim chci znovu pripomenout, ze kdyby byl jejich golf IV z pulky tak spolehlivy jako tahle almera, tak by rekli ve Wolfsburgu jaky etalon vlastne zase neudelali nicmene oni si to jiste rekli i tak...))
je mi ukradenej koncern VW, ale proč je golf nejprodávanější auto v Německu ?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 14.12.2007 08:38,
Jak nekdo muze srovnavat tuto starou Almeru s Golfem IV, to je jak srovnavat trabanta s Mercedesem. Cast sveho zivota jsem s Almerou jezdil a uz nikdy vice.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 14.12.2007 08:42, RE: kubiiik
anonym napsal:
Nez zase zacnou koncernisti jako edmund a spol. nadavat na design a bezpecnost, tak jim chci znovu pripomenout, ze kdyby byl jejich golf IV z pulky tak spolehlivy jako tahle almera, tak by rekli ve Wolfsburgu jaky etalon vlastne zase neudelali nicmene oni si to jiste rekli i tak...))
Mno hezkej starej kostitras. Me by zajimalo, jak je auto hezky tiche pri 140km/h :o) Samozrejme design a bezpecnost je u toho auta uplne na nic, to same odhlucneni, vybava, kvalita polstrovani, zvuk pri zavirani dveri, exhalace, torzni tuhost karoserie, slicovani dilu palubni desky, pocitac km urcite neni digitalni, spatne dale budou drahy razeni, slaba ucinnost svetlometu.....to vse bude mit ten dle Vas nekvalitni golf lepsi....a nam bohatejm, co mame na nemecke etalony trid - menší porucha nevadí. Deutchland mit Uns und vagen aus deutchland ist gotes vagen ! ! !
Přeji hezký víkend
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 14.12.2007 08:43, RE: bez předmětu
anonym napsal:
Jak nekdo muze srovnavat tuto starou Almeru s Golfem IV, to je jak srovnavat trabanta s Mercedesem. Cast sveho zivota jsem s Almerou jezdil a uz nikdy vice.
almera je pixla, pamatuji, kdyz je doprodavali za 270.000.- nove
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 14.12.2007 08:44, RE: bez předmětu
anonym napsal:
Jak nekdo muze srovnavat tuto starou Almeru s Golfem IV, to je jak srovnavat trabanta s Mercedesem. Cast sveho zivota jsem s Almerou jezdil a uz nikdy vice.
Jo jo, Golf IV má podvozek na úrovni Trabantu (-:
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 14.12.2007 09:18, RE: bez předmětu
anonym napsal:
almera je pixla, pamatuji, kdyz je doprodavali za 270.000.- nove
Almera je jedno z nejkvalitnějších aut, neporovnával bych jí s Golfem IV, ale i ten s přehledem porazí ve spolehlivosti a kvalitě. VW a Škodovky nejsou nic jinýho než obyčejný spotřební zboží u kterého se solidní úroveň hledat nedá, zato přemrštěná cena ano.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 14.12.2007 09:34, RE: bez předmětu
anonym napsal:
Jo jo, Golf IV má podvozek na úrovni Trabantu (-:
S N15 (r.v.1998 po faceliftu) jezdím asi dva roky a po ujetí cca. 30000 km (150000km na tachometru) udělal jsem následující zkušenost:
- motoricky a mechanicky bez problémů, nutné si jen pohlídat interval a kvalitu oleje. Auto je po prvním majiteli, který ho nijak nešetřil (tažné - postavil s ním barák), přesto je na podvozku vše původní, stejně jako výfuk
- motor 1.4 16V 64 kW (116 Nm) dnes již za moderními agregáty zaostává, chybí mu zejména kroutící moment. Klidně se přiznám, že s obsazeným autem nemám při rozjezdu šanci proti třívalcovým Fábiím. Na druhou stranu se motor lehce vytáčí (maximum kroutícího momentu je ve 4,000 ot., max. výkon v 6,000 ot., omezovač lehce přes 7,000) a pokud se jezdí kolem maxima krouťáku, je dynamika slušná
- jízdní komfort slušný, podvozek spíše tvrdší. Zadní víceprvková náprava při projíždění zatáček je skvělá, víc však pasuje kratšímu hatchbacku, já se sedanem a naloženou rodinou zatáčky většinou neřežu
- pověsti o úsporném provozu nejsou tak úplně pravdivé, zejména po jízdě ve městě (v létě navíc klima) je spotřeba přes 8.5 l, můj průměr po dvou letech je 7.8l (cca. 80% město, zbytek dálnice)
- obrovským problémem je koroze zadní části prahů a podběhů zasahujících do kufru, doporučuji každému majiteli almery oddělat tapecírung v kufru a i při malém náznaku koroze okamžitě řešit. Prahy hnijí zevnitř, takže dlouho není nic poznat...
- design, interiér, použité materiály - typická nuda, šeď japonců poloviny devadesátých let... Zase mě ho nikdo před barákem neobjede klíčem nebo neukradne
- celkově spolehlivé, nenáročné auto pro každodenní ježdění
S pozdravem,
Redboost
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 14.12.2007 09:52, RE: bez předmětu
anonym napsal:
S N15 (r.v.1998 po faceliftu) jezdím asi dva roky a po ujetí cca. 30000 km (150000km na tachometru) udělal jsem následující zkušenost:
- motoricky a mechanicky bez problémů, nutné si jen pohlídat interval a kvalitu oleje. Auto je po prvním majiteli, který ho nijak nešetřil (tažné - postavil s ním barák), přesto je na podvozku vše původní, stejně jako výfuk
- motor 1.4 16V 64 kW (116 Nm) dnes již za moderními agregáty zaostává, chybí mu zejména kroutící moment. Klidně se přiznám, že s obsazeným ...
Tak s tím už se dá souhlasit......proste nic moc, zadne auto pro radost
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 14.12.2007 09:53, RE: bez předmětu
anonym napsal:
Jo jo, Golf IV má podvozek na úrovni Trabantu (-:
To sou plky......kyz vysel golf IV, stabilnejsi a tissi podvozek se tezko hledal !
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 14.12.2007 09:55, RE: bez předmětu
anonym napsal:
Almera je jedno z nejkvalitnějších aut, neporovnával bych jí s Golfem IV, ale i ten s přehledem porazí ve spolehlivosti a kvalitě. VW a Škodovky nejsou nic jinýho než obyčejný spotřební zboží u kterého se solidní úroveň hledat nedá, zato přemrštěná cena ano.
golf ti alespon nezrezne a uvnitr auta se spolujezdci slysi, v horsim pripade nechcipnete pri mensim tukanci....kasle almery je z papiru a jeste kdyz je narezla, nema si s felicii co vycitat
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 14.12.2007 10:05, RE: bez předmětu
anonym napsal:
S N15 (r.v.1998 po faceliftu) jezdím asi dva roky a po ujetí cca. 30000 km (150000km na tachometru) udělal jsem následující zkušenost:
- motoricky a mechanicky bez problémů, nutné si jen pohlídat interval a kvalitu oleje. Auto je po prvním majiteli, který ho nijak nešetřil (tažné - postavil s ním barák), přesto je na podvozku vše původní, stejně jako výfuk
- motor 1.4 16V 64 kW (116 Nm) dnes již za moderními agregáty zaostává, chybí mu zejména kroutící moment. Klidně se přiznám, že s obsazeným ...
Fabia 1.4 žere bez klimy a v lete v meste 10L/100km, takže Almera je proti tomu usporne a živé auto. Almera 1.4 64kw Fabiu HTP udela ako nič, ak nie niečo nie je OK s motorom alebo neviete s týmto motorom jazdiť. Spoľahlivosť na 1*. Najväčší problem korozia v zadnej časti prahu. Taktiež porovnanie Almery s IV Golfom je nemiestne, pretože Golf ako nový stál skoro 2x toľko čo Almera a začali ho vyrábať až v r.1998 a Almeru už v roku 1995!! V spoľahlivosti, jazdných vlastnostiach a podarenými benzínovými motormy aj tak vyhráva staršia Almera nad novšim Golfom IV. VW už dávno nie je vzorom kvality. Mnohí si to však stále nevedia priznať a budú tvrdiť že ich Golf 1.4 alebo nebodaj TDi je pri 140 km/h tichý čo ani náhodou nie je pravda, pretože je v nich už poriadny hluk (viezol som sa a motor riadne počuť), a ma kvalitné plasty, ktoré su kvalitne, to ano, ale len na oko (všetko sa všade odlupuje, ľahko polame...) To je strategia VW, urobia jeden podvozok, jeden interier a postavia na nich 15 áut a oblbujú ľudí že ide o nový model.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 14.12.2007 10:07, RE: bez předmětu
anonym napsal:
Tak s tím už se dá souhlasit......proste nic moc, zadne auto pro radost
Skus almeru GTi 105kw a uvidiš či to nie je auto pre radosť, pravda zohnať ju je ťažšie ale dá sa to.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 14.12.2007 10:27, vite o autech kulovy
almeru koupis v de za ctvrtinu ceny golfa kdyz se o ni staras tak se na ni budou vozit deti tvych deti,nikdo ji neukradne nic se nepokazi.vubec nechapete o cem jsou japonci,protoze pred hospodou samozrejme vypada mnohem lepe ofoliovanej golf na hlinach kterej tahne vodspodu.nakonec je to jenom dobre ze vetsina ,,odborniku,, na auta jsou echt hnupi kteri zivi povesti o vorsprung durch technik,protoze kdyz donesu s de golfa za par dni se pekne proda a ja si pak muzu koupit pro sebe za par supu japonce.jenom skoda ze v d tak hloupi nejsou a hlavne toyotu a hondu za par supu nedaji.takze vw zdar a tesim se az budou d4d a ictdi stary plecky a ja si je koupim.zatim to vydrzim v p11
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 14.12.2007 10:28, RE: bez předmětu
anonym napsal:
golf ti alespon nezrezne a uvnitr auta se spolujezdci slysi, v horsim pripade nechcipnete pri mensim tukanci....kasle almery je z papiru a jeste kdyz je narezla, nema si s felicii co vycitat
Další mudrc, Golf ti zrezne ver tomu. Trojkový určite. Zviezol si sa vôbec niekedy v Almere alebo nebodaj si v nej nabúral že tvrdíš že je tichšia ako golf a ma plechy s papiera??? Almera mala 2* v NCAP ale napríklad také BMW 3rady alebo Golf III mal myslíš viac v tej dobe? Mali ešte menej ! A tiež budeš tvrdiť že spominane BMW a Golf ma plechy s papiera, pretože podľa toho čo tu vypisuješ by tomu tak malo byť, že. Typický VWgenista, žije z kravín čo mu natrepali v hospode. VW f Tdičku najlepší auto na svete, ale sám popritom jazdíš v Mbéčke a šetríš si na Golfíka že jo?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 14.12.2007 10:31, RE: vite o autech kulovy
anonym napsal:
almeru koupis v de za ctvrtinu ceny golfa kdyz se o ni staras tak se na ni budou vozit deti tvych deti,nikdo ji neukradne nic se nepokazi.vubec nechapete o cem jsou japonci,protoze pred hospodou samozrejme vypada mnohem lepe ofoliovanej golf na hlinach kterej tahne vodspodu.nakonec je to jenom dobre ze vetsina ,,odborniku,, na auta jsou echt hnupi kteri zivi povesti o vorsprung durch technik,protoze kdyz donesu s de golfa za par dni se pekne proda a ja si pak muzu koupit pro sebe za par supu jap...
Perfektne si to vystihol, naprostý souhlas tak to presne je. Stačí sa pozrieť na ceny japoncov v nemecku ako si tam tie ceny držia. Aj s tou hospodou a ofoliovaným Golfem si trafil.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 14.12.2007 10:35, RE: bez předmětu
anonym napsal:
To sou plky......kyz vysel golf IV, stabilnejsi a tissi podvozek se tezko hledal !
Mám Almeru 1,4 16v 64kW z roku 99 sedan, koupenou jako nové vozidlo. Nyní má najeto 120tis km a doposud bez závady. Jediné o co se starám je měnění oleje a filtrů. Co se týče spotřeby myslím si , že je tak normální. Jezdím každý den 2*20km a někdy o víkendu trochu delší trasu. Spotřeba se dá i při tomto stylu udrřet v pohodě v rozmezí 7-7,5l/100km. V létě se mi podařilo při obdobném stylu jízdy jet za 5,75l/100km, ovšem znamenalo to jezdit max 80, využívat co největší setrvačnosti, a již pár desítek metrů před křižovatkou dobržďovat rychlostním stupněm. Co se týče koroze prahů, tak mě také trápí. A ještě výfuk má problémy s korozí. Na koncovém dílu výfuku mi urezla příruba. Nejprve jsem to řešil navařením příruby, čož se neosvědčilo, tak jsem uřízl i přírubu z prostředního dílu a mezi tyto části jsem vložil trupku a následně stáhl sponkou. A výfuk opět drží. S almerou jsem velmi spokojen a všem kteří o ní uvažují jí mohu je doporučit.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 14.12.2007 10:36, RE: kubiiik
anonym napsal:
je mi ukradenej koncern VW, ale proč je golf nejprodávanější auto v Německu ?
Ze stejného důvodu, z jakého je škodovka nejprodávanější u nás, Suzuki (montované v Ostřihomi) v Maďarsku, Dacia v Rumunsku...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 14.12.2007 10:44, RE: kubiiik
anonym napsal:
Mno hezkej starej kostitras. Me by zajimalo, jak je auto hezky tiche pri 140km/h :o) Samozrejme design a bezpecnost je u toho auta uplne na nic, to same odhlucneni, vybava, kvalita polstrovani, zvuk pri zavirani dveri, exhalace, torzni tuhost karoserie, slicovani dilu palubni desky, pocitac km urcite neni digitalni, spatne dale budou drahy razeni, slaba ucinnost svetlometu.....to vse bude mit ten dle Vas nekvalitni golf lepsi....a nam bohatejm, co mame na nemecke etalony trid - menší porucha nev...
Máte s almerou takové zkušenosti, jak tady uvádíte, nebo jsou to pouze výplody vaší fantazie. Jinak design je velice subjektivní veličina, hluk při 140 nevadí tomu, kdo nepřekračuje povolenou rychlost , digitální počítač km je fakt zvláštní měřítko kvality (pokud ho nechcete stáčet - pak je to ovšem jednodušší a levnější). A když vám bohatejm porucha nevadí, je to váš boj, my s průměrnými příjmy si raději pořídíme spolehlivé auto, než připlácet za značku, navíc oblíbenou mezi zloději...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 14.12.2007 10:50, RE: vite o autech kulovy
anonym napsal:
Perfektne si to vystihol, naprostý souhlas tak to presne je. Stačí sa pozrieť na ceny japoncov v nemecku ako si tam tie ceny držia. Aj s tou hospodou a ofoliovaným Golfem si trafil.
Souhlas s oběma, pánové, je vidět, že jsou ještě na světě lidé, kteří nemají hlavu jenom na parádu...
reagovat
1 2 3




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.