0
zpět
 

diskuze k tématu: Vyplatí se ojetý Mercedes-Benz S za 600 tisíc korun?

kategorie zařazení tématu: německá vozidla
Giorgio
počet příspěvků814
datum registrace09.05.2007
Neděle 06.11.2016 16:10, RE: Zzhhg. Ghgth vtbhhh
Reno napsal:
najezd 50-60 tis za rok znamena najetych 20 na zimnich a eSko sezere dve sady? Jako ze vydrzi deset tisic km jedny zimni pneumatiky? Smeju se hlasite.


Ne, vydrží asi 15-20 tisíc, přičemž se přezouvá podle počasí, ne podle vyhlášky - kvůli klientům ve výše položených oblastech obvykle zimáky jsou od půlky října do půlky dubna, zimáky na hraně se ještě dojíždějí max. do půlky května. Letos ale šly na auta už v prvním říjnovém týdnu. Vzhledem k tomu, že limuzína jezdí celoročně, ale v létě ji alternuje i letní auto, tak většinu kilometrů nalítá na zimákách. Letní gumy vydrží déle, ty se mění i ob sezonu.
reagovat
Reno
počet příspěvků1352
datum registrace30.03.2010
Neděle 06.11.2016 20:37, RE: Zzhhg. Ghgth vtbhhh
Giorgio napsal:
Reno napsal:
najezd 50-60 tis za rok znamena najetych 20 na zimnich a eSko sezere dve sady? Jako ze vydrzi deset tisic km jedny zimni pneumatiky? Smeju se hlasite.
Ne, vydrží asi 15-20 tisíc, přičemž se přezouvá podle počasí, ne podle vyhlášky - kvůli klientům ve výše položených oblastech obvykle zimáky jsou od půlky října do půlky dubna, zimáky na hraně se ještě dojíždějí max. do půlky května. Letos ale šly na auta už v prvním říjnovém týdnu. Vzhledem k tomu, že limuzína jezdí celoročně, ale v létě ji alternuje i letní auto, tak většinu kilometrů nalítá na zimákách. Letní gumy vydrží déle, ty se mění i ob sezonu.


Všichni normální majitelé těchto aut mají dvě sady disků, na zimu je tam obvyklá tak 18ka řekl bych.
Tady je test 18tek v zimním provedení, slušné gumy se dají pořídit za 3.5 tisice korun.
http://www.testpneumatik.eu/mercedes-benz-s-klasse
K tomu letní, co vydrží jak říkáš dýl, pořád mi nějak neštymuje těch osmdesát tisíc. Samozřejmě, že jsou zákazníci, co vybírají jen podle ceny a nic laciného jim není dobré, ale takoví si nekupují jetou S-class.

reagovat
Giorgio
počet příspěvků814
datum registrace09.05.2007
Pondělí 07.11.2016 05:27, RE: Zzhhg. Ghgth vtbhhh
Reno napsal:
Všichni normální majitelé těchto aut mají dvě sady disků, na zimu je tam obvyklá tak 18ka řekl bych.Tady je test 18tek v zimním provedení, slušné gumy se dají pořídit za 3.5 tisice korun.http://www.testpneumatik.eu/mercedes-benz-s-klasseK tomu letní, co vydrží jak říkáš dýl, pořád mi nějak neštymuje těch osmdesát tisíc. Samozřejmě, že jsou zákazníci, co vybírají jen podle ceny a nic laciného jim není dobré, ale takoví si nekupují jetou S-class.


O normálnosti se mi fakt diskutovat nechce. Napsal jsem "klidně 80" (čti ve významu "až 80"). To si rozlož na 2 sady zimních a sadu letních, ceny jsem už taky napsal - a zjistíš, že jsem počítal s těmi levnějšími gumami z přijatelných. Nevím, o čem pořád spekuluješ. Sada nových origo ráfků, pokud je k autu nedostaneš, je za 70-130 tisíc. Jak jsou na tom překupníci, netuším, ale bez dokladu to nezaúčtuješ, navíc je to riziko.

Neříkám, že nejde najít levnější cesta, ale že "obvyklá" režie toho auta je prostě vysoká, a pokud to chce někdo k podnikání a auto není jeho hobby, asi nemá čas se tomu detailně věnovat nebo auto na měsíc odstavit, než najde použitelné disky za rozumnou cenu. Jo, jestli je ve firmě fleet manažer, co se nudí, tak to je jiná.

I proto bych šel třeba do toho nového C nebo CLA, tam totiž 18" guma je i opticky "normální" a 19" "designová", přitom auto je lehčí, guma tam víc vydrží, a jak sám píšeš, dá se na tom ušetřit. E už je těžší, ale i ono jednodušeji snese menší kola. A všechna tato auta budou za stejné peníze mladší, s menším nájezdem a hlavně se budou jednodušeji shánět. Ono totiž zachovalé S s doloženým servisem a nájezdem na trhu nevydrží ani týden a většinou zamíří za hranice. A nedělal bych si iluze, že v Německy čekají kolony jiných, které se vyplatí dotáhnout.
reagovat
Reno
počet příspěvků1352
datum registrace30.03.2010
Pondělí 07.11.2016 07:26, Huzug thgjrv. Tttt
Spekuluju o tom, ze za 80 tisic pneumatik mi vydrzi na 200 tisic km.
Kdyz budu idiot, muzu jezdit nakupovat na auto "znackove sady" do MB
a dam 130 tisic za elektrony a pneumatiky. Dokud se nepodivam na ebay
a nezjistim, ze se to da poridit v Nemecku za pulku. Muzu koupit pneumatiku
za deset, pokud se nepodivam do testu vyse a nezjistim, ze stejne dobra guma
muze stat tri tisice. eSko mne nebere, ale ani s 370 hp benzinem jsem za zimu
neodrovnal dve sady pneumatik, a 650i muze vazit tak o 200-300 kg min.
A napsal jsi, ze kazdemu se nechce dat 80 tisic jen za obuti. Nechce, protoze je to uplna kravina. V realu to dokazu za pulku.
A komu vydrzi gumy 10-15 tisic ten ma asi nonstop vypnutou kontrolu trakce a hrabe pri kazdem rozjezdu.
reagovat
Reno
počet příspěvků1352
datum registrace30.03.2010
Pondělí 07.11.2016 07:29, s600 dobra volba
Mimochodem, v jednom Autobildu psali o tom, ze co se tyce servisnich nakladu tak 12valec nema ani vzduchovy podvozek (nybrz ABC), ani 7G tronic, a tak servisne vychazel levneji nez 350CDI:)
reagovat
Giorgio
počet příspěvků814
datum registrace09.05.2007
Pondělí 07.11.2016 09:05, RE: Huzug thgjrv. Tttt
Reno napsal:
Spekuluju o tom, ze za 80 tisic pneumatik mi vydrzi na 200 tisic km. Kdyz budu idiot, muzu jezdit nakupovat na auto "znackove sady" do MB a dam 130 tisic za elektrony a pneumatiky. Dokud se nepodivam na ebay a nezjistim, ze se to da poridit v Nemecku za pulku. Muzu koupit pneumatiku za deset, pokud se nepodivam do testu vyse a nezjistim, ze stejne dobra guma muze stat tri tisice. eSko mne nebere, ale ani s 370 hp benzinem jsem za zimu neodrovnal dve sady pneumatik, a 650i muze vazit tak o 200-300 kg min. A napsal jsi, ze kazdemu se nechce dat 80 tisic jen za obuti. Nechce, protoze je to uplna kravina. V realu to dokazu za pulku. A komu vydrzi gumy 10-15 tisic ten ma asi nonstop vypnutou kontrolu trakce a hrabe pri kazdem rozjezdu.


Podívej se na heuréku, kolik průměrně stojí takové gumy, není to tři a půl tácu za kus. Kola z ebaye bude určitě radost cpát do firemního účetnictví. A esko je na gumy náročné, oproti lexusu stejné kategorie stejné gumy vydrží méně. Ale přesvědčovat tě dál nebudu. :)
reagovat
Reno
počet příspěvků1352
datum registrace30.03.2010
Pondělí 07.11.2016 10:35, RE: Huzug thgjrv. Tttt
Giorgio napsal:
Reno napsal:
Spekuluju o tom, ze za 80 tisic pneumatik mi vydrzi na 200 tisic km. Kdyz budu idiot, muzu jezdit nakupovat na auto "znackove sady" do MB a dam 130 tisic za elektrony a pneumatiky. Dokud se nepodivam na ebay a nezjistim, ze se to da poridit v Nemecku za pulku. Muzu koupit pneumatiku za deset, pokud se nepodivam do testu vyse a nezjistim, ze stejne dobra guma muze stat tri tisice. eSko mne nebere, ale ani s 370 hp benzinem jsem za zimu neodrovnal dve sady pneumatik, a 650i muze vazit tak o 200-300 kg min. A napsal jsi, ze kazdemu se nechce dat 80 tisic jen za obuti. Nechce, protoze je to uplna kravina. V realu to dokazu za pulku. A komu vydrzi gumy 10-15 tisic ten ma asi nonstop vypnutou kontrolu trakce a hrabe pri kazdem rozjezdu.
Podívej se na heuréku, kolik průměrně stojí takové gumy, není to tři a půl tácu za kus. Kola z ebaye bude určitě radost cpát do firemního účetnictví. A esko je na gumy náročné, oproti lexusu stejné kategorie stejné gumy vydrží méně. Ale přesvědčovat tě dál nebudu. :)


Většina lidí na tom má stejně pohon 4x4 a tam ti pneumatiky musí logicky vydržet víc. Proč by měly pneumatiky vydržet na Lexusu víc a na S-klasse míň? Snad jde proboha o hmotnost, výkon hnané nápravy a kvalitu pneu. Fyzikální zákony platí všude stejně. Nebo je v něčem Lexus jiný?
Na ebay inzerují úplně stejné firmy jako všude jinde. Dostaneš fakturu, to je takový problém?



reagovat
Reno
počet příspěvků1352
datum registrace30.03.2010
Pondělí 07.11.2016 11:49, Jen pro zajímavost
sada kol, ráfky i gumy v 18ce, horentních 1000 EUR
http://www.ebay.de/itm/18-Zoll-Winterrader-Alufelgen-fur-Mercedes-A-B-C-E-S-Klasse-W205-Winterreifen-/172364500820?fits=Model:S-Klasse
reagovat
danet - redakce TipCars
počet příspěvků535
datum registrace16.11.2012
Pondělí 07.11.2016 12:45, RE: zkušenost
tomes napsal:
Dobrý den, jsem cca 4 roky majitelem tohoto vozu r.v 2007 S350 benzín 200kw,druhý majitel (kupované od mého bývaleho šéfa ) Při koupi najeto 235tkm a nyní 389tkm. Jestli vám mužu poradit tak kupte S500 ten motor je pro takové auto akorád a je prakticky bezporuchovej a umí s autem trošku zahejbat. Moje S350 je na tak velké a težké auto relativně slabá,cca do 150km to celkem zrychluje ale potom to ztrácí dech. Servisní náklady: Do 225tkm prakticky bez poruch a pak v 226tkm výměna převodovky v MB chodov 217.000kč (platil ještě šéf ) , cca 250tkm termostat cena 3.700kč, cca 325tkm se utrhla klapka v sání ale naštestí se tam zasekla a nedostala do motoru: řešeno okamžitě vyndání všech ostatních klapek a zaslepení otvoru po servomotorech co je ovládaj (funguje to normálně i bez nich). Cena za práci cca 2.000kč jinak sání v MB Chodov 17.000kč, 375tkm 2X ložisko v cca 7.000kč. Jinak spotřební material, který není nijak závratně drahej. Airmaticu se bát nemusíte, i po tolika km funguje uplně bez problému a ikdyž auto stojí cca 10 dní v kuse, tak drží tlak a auto si nelehne. Spotřeba dálnice pohodová jizda (CH,DE atd) cca 9l, mix vesnice a Praha cca 11l,čistá jízda po Praze cca 13.5l,dálnice +- 200km/h cca 17l. Interier po 389tkm zatím taky jakž takž v poho akorád kuže na volantu není nic moc jinak sedačky, ruzné ovladače atd zatím bez většího poškození. Jestli ještě mužu doporučit tak na dálniční lítání hledejte Esko s Distronicem ( tempomat udržující odstup od vozidel) výborná věc pouze zatáčite. Moje rada na závěr Na Ečka,Cečka atd se vykašlete,kupte S 500 a myslí že budete max spokojenej.


Dobrý den, vložte prosím Vaše zkušenosti s vozem do samostatné recenze http://www.tipcars.com/#vlozit-zkusenost, která vyjde v našem magazínu a může oslovit mnohem větší počet čtenářů. Děkujeme
reagovat
Giorgio
počet příspěvků814
datum registrace09.05.2007
Pondělí 07.11.2016 14:40, RE: Huzug thgjrv. Tttt
Reno napsal:
Většina lidí na tom má stejně pohon 4x4 a tam ti pneumatiky musí logicky vydržet víc. Proč by měly pneumatiky vydržet na Lexusu víc a na S-klasse míň? Snad jde proboha o hmotnost, výkon hnané nápravy a kvalitu pneu. Fyzikální zákony platí všude stejně. Nebo je v něčem Lexus jiný?


Nevím, co třeba aerodynamika, podvozek? Díváš se někdy na formule? Tam mají stejné gumy, skoro stejnou hmotnost, stejný nebo podobný motor a taky se každé auto chová z pohledu šetrnosti k pneumatikám jinak. Fyzikální zákony tam platí taky. Ale fakt nemám potřebu tebe ani nikoho přesvědčovat, naše zkušenosti (pro úplnost - obě zadokolky) jsem napsal, ty svůj pohled taky, tazatel se stejně rozhodne víc pocitově než pragmaticky, a jak si to ošéfuje v účtu a v péči, to je jeho věc.
reagovat
Reno
počet příspěvků1352
datum registrace30.03.2010
Pondělí 07.11.2016 16:07, Bgth vzgvz gh vzhzn
Napsal jsi hovadinu jak Brno a ted se v tom motas a motas. Klickujes jak slepice. 80 tis za pneumatiky utrati jenom blb aby to pak mohl davat v hospode k lepsimu a ohromovat spolupíče (spolupijící:)
reagovat
Giorgio
počet příspěvků814
datum registrace09.05.2007
Úterý 08.11.2016 05:57, RE: Bgth vzgvz gh vzhzn
Reno napsal:
Napsal jsi hovadinu jak Brno a ted se v tom motas a motas. Klickujes jak slepice. 80 tis za pneumatiky utrati jenom blb aby to pak mohl davat v hospode k lepsimu a ohromovat spolupíče (spolupijící:)


Tak určitě. :D

Čili resumé pro tazatele: kupte 4matic na co nejmenších kolech a veškeré další výdaje konzultujte s Renem, expertem na úspory.

Já k tomu jen doplním poslední slepičí zkušenost ze současného eska, protože to předchozí by se mohlo chovat za stejné situace stejně - používejte na zimu i na léto shodný rozměr pneumatik, pokud možno s továrními ráfky. Do aftermarketových nelze použít originál měření tlaku, je potřeba speciální sada, dále je potřeba kola sladit s autem na diagnostice, na což pneuservis není vybaven (nestačí pouze prostý reset měřáku jako u obyčejného auta). U starého jsme to nikdy neřešili, protože měl 8 stejných ráfků na zimu i na léto (které mimochodem na to současné nejdou použít).
reagovat
Valnoha
počet příspěvků322
datum registrace03.01.2011
Úterý 08.11.2016 09:10, .....
je víc než jisté, že majitel ojeté S-klády za 1/5 původní ceny bude kupovat disky a pneu všude jinde jen ne V MB....
reagovat
Reno
počet příspěvků1352
datum registrace30.03.2010
Úterý 08.11.2016 09:11, RE: Bgth vzgvz gh vzhzn
Giorgio napsal:
Reno napsal:
Napsal jsi hovadinu jak Brno a ted se v tom motas a motas. Klickujes jak slepice. 80 tis za pneumatiky utrati jenom blb aby to pak mohl davat v hospode k lepsimu a ohromovat spolupíče (spolupijící:)
Tak určitě. :DČili resumé pro tazatele: kupte 4matic na co nejmenších kolech a veškeré další výdaje konzultujte s Renem, expertem na úspory.Já k tomu jen doplním poslední slepičí zkušenost ze současného eska, protože to předchozí by se mohlo chovat za stejné situace stejně - používejte na zimu i na léto shodný rozměr pneumatik, pokud možno s továrními ráfky. Do aftermarketových nelze použít originál měření tlaku, je potřeba speciální sada, dále je potřeba kola sladit s autem na diagnostice, na což pneuservis není vybaven (nestačí pouze prostý reset měřáku jako u obyčejného auta). U starého jsme to nikdy neřešili, protože měl 8 stejných ráfků na zimu i na léto (které mimochodem na to současné nejdou použít).


1. Letní pneu v rozměru 245/40 R20 stojí od dejme tomu 2900 Kč do 10000 Kč za nějaké Good Yeary, co se nakonec ukážou v testu zcela průměrné.
2. Zimní pneu v rozměru 255/45 R18 stojí od 3500 do 7500 Kč.
3. Speciální sada stojí 200 EURo:)
4. pán se ptá na S 320 CDI, což není žádný "palič gum"
5. v zimě se ani gumy moc pálit nedají:)
6. pokud najede ročně 50 tisíc km, potom na každý měsíc připadne 4 tisíce km. Sníh v českých zemích je pomalu rarita, přezouvat už teď mi připadne např. zcela zbytečné, ale pro případ, že jsi skutečně vzorný řidič a budeš je mít na autě celou předepsanou dobu, najedeš na nich 20 tisíc km.
7. i kdybych uvěřil pohádce o 12 zničen gumách za sezónu, pořád jsem schopen je pořídit za 36 tisíc Kč.
8. nemluvě o tom, že pokud se bavíme o autě na firmu, bude to o 20% DPH většinou levnější.

Jestli utratíš 80 tisíc za pneumatiky ("klidně 80 tisíc") - a to nemusím být expert na úspory, stačí mit google - potom zbytečně rozhazuješ. Majitel nové eSklády to asi neřeší, majitel ojeté určitě bude:)
reagovat
Reno
počet příspěvků1352
datum registrace30.03.2010
Úterý 08.11.2016 09:14, asd asfasdf adsfd a
.
reagovat
Reno
počet příspěvků1352
datum registrace30.03.2010
Úterý 08.11.2016 09:24, asfdasdf asdf asdf asdf fa
a teď se dívám, že se dají pořídit 4x tlumiče plus kompresor za 50 tisíc...
a že je na tipcars jeden S320CDI z česka za 550 bez odpočtu DPH, zato s najetými 106 tkm, nebo několik benzínových šestiválců s podobně nizkým nájezdem z Česka za ještě lepší peníze...
reagovat
Reno
počet příspěvků1352
datum registrace30.03.2010
Pátek 11.11.2016 09:05, Františku kde tě vyhrabali???
Auto můžete servisovat jen v autorizovaných servisech
330 CDI:)
V inzerci máme xxxx kusů od xxx do xxx

profesionální práce.
kde ty "redaktory" hledáte?
reagovat
sheogorath
počet příspěvků527
datum registrace27.05.2016
Pátek 11.11.2016 10:42, RE
No muze klidne i doma v garazi, staci nakoupit pripravky, diagnostiku a nacist serv. manualy
reagovat
Pavlik
počet příspěvků1325
datum registrace09.10.2008
Pátek 11.11.2016 11:24, RE: RE
sheogorath napsal:
No muze klidne i doma v garazi, staci nakoupit pripravky, diagnostiku a nacist serv. manualy


Specialistů na mercedesy je poměrně dost, takže hrozby "výhradně autorizovaného servisu" bych se nebál.
reagovat
Reno
počet příspěvků1352
datum registrace30.03.2010
Pátek 11.11.2016 13:23, RE: RE
Pavlik napsal:
sheogorath napsal:
No muze klidne i doma v garazi, staci nakoupit pripravky, diagnostiku a nacist serv. manualy
Specialistů na mercedesy je poměrně dost, takže hrozby "výhradně autorizovaného servisu" bych se nebál.


Obzvlášť, když brněnský Hošek dával pokažené 7G Tronic převodovky do Blučiny, kde je uměli poměrně jednoduše opravit:)
Jako na každé auto, i na Mercedes existují specialisti mimo autorizovaný servis a nezřídka budou umět víc, než origo:)

reagovat
1 2 3




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.