Reno napsal:
Všichni normální majitelé těchto aut mají dvě sady disků, na zimu je tam obvyklá tak 18ka řekl bych.Tady je test 18tek v zimním provedení, slušné gumy se dají pořídit za 3.5 tisice korun.http://www.testpneumatik.eu/mercedes-benz-s-klasseK tomu letní, co vydrží jak říkáš dýl, pořád mi nějak neštymuje těch osmdesát tisíc. Samozřejmě, že jsou zákazníci, co vybírají jen podle ceny a nic laciného jim není dobré, ale takoví si nekupují jetou S-class.
O normálnosti se mi fakt diskutovat nechce. Napsal jsem "klidně 80" (čti ve významu "až 80"). To si rozlož na 2 sady zimních a sadu letních, ceny jsem už taky napsal - a zjistíš, že jsem počítal s těmi levnějšími gumami z přijatelných. Nevím, o čem pořád spekuluješ. Sada nových origo ráfků, pokud je k autu nedostaneš, je za 70-130 tisíc. Jak jsou na tom překupníci, netuším, ale bez dokladu to nezaúčtuješ, navíc je to riziko.
Neříkám, že nejde najít levnější cesta, ale že "obvyklá" režie toho auta je prostě vysoká, a pokud to chce někdo k podnikání a auto není jeho hobby, asi nemá čas se tomu detailně věnovat nebo auto na měsíc odstavit, než najde použitelné disky za rozumnou cenu. Jo, jestli je ve firmě fleet manažer, co se nudí, tak to je jiná.
I proto bych šel třeba do toho nového C nebo CLA, tam totiž 18" guma je i opticky "normální" a 19" "designová", přitom auto je lehčí, guma tam víc vydrží, a jak sám píšeš, dá se na tom ušetřit. E už je těžší, ale i ono jednodušeji snese menší kola. A všechna tato auta budou za stejné peníze mladší, s menším nájezdem a hlavně se budou jednodušeji shánět. Ono totiž zachovalé S s doloženým servisem a nájezdem na trhu nevydrží ani týden a většinou zamíří za hranice. A nedělal bych si iluze, že v Německy čekají kolony jiných, které se vyplatí dotáhnout.