0
zpět
 

diskuze k tématu: Mercedes-Benz E 320 CDI 4-matic

kategorie zařazení tématu: německá vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 17.11.2007 17:10, RE: zlepšení?
anonym napsal:
koupil jsem si Ecko 270cdi avantgard v roce 2003 u autoriyovaneho dealera v Ostrave ya cenu 1650 000 kc. Po roce uzivani jsem otevrel kapotu a zjistil jsem ze je zacakanz motor, volam Mercedes ti si jej nalozili odvezli , druhy den mne volaji ze je to vadne tesneni pod naftovou hadici , za hodinu volaji ze je to vadna hadice , no a druhy den volaji ze je to vadne cerpadlo , podotykam ze motor mel cca 50 000 km. Tak si jej nechali na 2 mesice na opravu . kdyz jsem vozidlo po teto dobe znacne rozm...
Myslím že problém nebyl ani tak v autě jako v neprofesionalitě a neserióznosti servisu
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 17.11.2007 19:59, RE: zlepšení?
anonym napsal:
Myslím že problém nebyl ani tak v autě jako v neprofesionalitě a neserióznosti servisu
To je dost možné, protože úroveň servisů u nás je hrozná.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 17.11.2007 21:26, RE: Mercedes E- Kombi
anonym napsal:
S tim lakem je to opravdu dost problem. Mel jsem pujcenou E-classe (puvodni prefacelift) a ac mela podle papiru necele dva roky, tak puvodni udajne cerna metaliza byla nejenom uz poskrabana jak Skoda 100 po tricetilete sluzbe, ale hlavne uplne sediva a matna. Chapu, ze auto z pujcovny dostava sodu, ale tohle nebylo odrene nebo nijak poskozene, proste zasle.
Dale vim o pripadech, kdy lak zacal odfukovat a auto nasledne reznout. Na tuto tridu dost neobvykle.
Osobne bych si Mercedes nekoupil kombin...
Dobrý den, již zítra bude zveřejněna zde na TipCars.com diskuse na téma: kvalita autorizovaných servisů Mercedes-Benz v ČR. Prosím zapojte se.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 17.11.2007 21:34, Blahoprani
Blahopreji majiteli k nadhernemu autu. Hezka recenze, hezke auto, ctive a zajimave. Nyni mam Mondeo 3.0V6, jako dalsi zvazuji stejne auto jako recenzent (nebo E350, C55 AMG, ML350, A6 3.2, S80 V8, XC90 V8).
U tohoto auta, navic pri tak malem dosavadnim najezdu, necekam zadne jizdni podrobnosti, majitel si je asi nekupoval kvuli krouzeni zatacek na okreskach, ale kvuli pohodlnemu premistovani s nizkou spotrebou a silnejsim motorem.
Preji stastne kilometry, mate opravdu hezke, desingove konzervativni auto se zajimavou vybavou i motorem.
Maverick220 (Mondeo kombi 3,0 V6 ST220)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 18.11.2007 00:50, RE: Blahoprani
anonym napsal:
Blahopreji majiteli k nadhernemu autu. Hezka recenze, hezke auto, ctive a zajimave. Nyni mam Mondeo 3.0V6, jako dalsi zvazuji stejne auto jako recenzent (nebo E350, C55 AMG, ML350, A6 3.2, S80 V8, XC90 V8).
U tohoto auta, navic pri tak malem dosavadnim najezdu, necekam zadne jizdni podrobnosti, majitel si je asi nekupoval kvuli krouzeni zatacek na okreskach, ale kvuli pohodlnemu premistovani s nizkou spotrebou a silnejsim motorem.
Preji stastne kilometry, mate opravdu hezke, desingove konzervat...
Zdar Mavericku. skoda, ze uz nechodis mezi 2.2TDCickare, docela bych ocenil nejake zkusenosti s provozem ST220, jelikoz vim, ze jsi jeste pred rokem sedlal 2.2diesel a tudiz mel stejne dilema jako ja. Nevim zda po veskrze kladnych zkusenostech s provozem Mondea 1.8 92kW,2.0 TDCi 96kW, 2.2TDCi Titanium-sonderSTserie) zkusit jeste pravou ST220 nebo to nestoji za to..Preci jen uz si pripadam jako bych porad chodil se stejnou (overenou) zenskou, kdyz za rohem muze byt zgruntu jina..Treba i lepsi.
Zvazoval jsem i tohoto medu, ale jsem na nej vazne jeste prilis mlad;)

Pokud jsi otevren vymene informaci primou cestou, zde je muj e-mail: stodolnicek@seznam.cz



reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 18.11.2007 13:19, mercedes
Krkovicka napsal:
Zdar Mavericku. skoda, ze uz nechodis mezi 2.2TDCickare, docela bych ocenil nejake zkusenosti s provozem ST220, jelikoz vim, ze jsi jeste pred rokem sedlal 2.2diesel a tudiz mel stejne dilema jako ja. Nevim zda po veskrze kladnych zkusenostech s provozem Mondea 1.8 92kW,2.0 TDCi 96kW, 2.2TDCi Titanium-sonderSTserie) zkusit jeste pravou ST220 nebo to nestoji za to..Preci jen uz si pripadam jako bych porad chodil se stejnou (overenou) zenskou, kdyz za rohem muze byt zgruntu jina..Treba i lepsi.
Zv...
no nevim, pokud nekdo asi jezdi hodne klidne a jezdi na servis do nemecka, mozna se mu to libi, ale az bude mit najezdeno s medou tak 100 k tak uvidime, myslim si ze je to auto pro ty co chteji vypadat jako snobove, pac je to jen prestizni znacka , mozna pohodli a lepsi jizdni vlastnosti ale spolehlivost, no nevim. Tak vyhazujte prachy za kravinky , kdyz vas to bavi, radsi bych sedlal nejakou hondu, mozna mazdu
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 18.11.2007 14:06, Přeji autorovi mnoho šťastných, rozumně najetých km.
Ca 10 km od bydliště máme krásnou silnici, která svádí. V minulém roce jsem tam viděl totéž auto MB E v provedení sedan, černé barvy, pěkně rozbité. Majitel byl Rakušan. Stále mu bylo divné, že skončil mimo silnici, když má auto vybavené všemi možnými prvky zajišťující stabilizaci. Chodil zdráv, škoda na autě přes 1,5 mil. Kč. V zimě, kdy napadl jediný první sníh. Předjíždělo naproti BMW 530d. Když jsem viděl co na té silnici provádí, musel jsem zastavit a čekat zda mě mine. Minul, necelých 30 m přede mnou vypadl ze silnice. Zůstal na kolech. Vylezl a divil se, jak je to možné, veškerá stabilizace, nové zimáky a takové neštěstí. Řekl jsem mu jenom, že fyzikální zákony platí i pro ty co mají to ESP a pod. A děkoval Bohu, že mě minul.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 18.11.2007 18:21, RE: Váš servis je opravdu dealer
anonym napsal:
a ne seriózní obchodník. Zřejmě tam tomu také vůbec nerozumí. V Mnichově mají na každý typ vozu specialistu, ten najde závadu i bez kouzlení. Před několika lety mi ještě na W124 vyměňovali řemen ve zdejší autodílně, ovšem špatně, přehnaným tlakem to odnesl alternátor- ložisko vydrželo, ale uvolnilo se v čelní přírubě, takže exitus. Od té doby vše nechám dělat v Mnichově, jenom výměnu oleje tady, ale od auta neodejdu a jdu se podívat, odkud ten olej mají.
Ten dealer asi vyměnil půl auta, nasadil...
haha, ani Mnichov neni reseni, kolegovi vykradli v Mnichove v servisu cedecka z changeru!!!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 19.11.2007 11:58, RE: Mercedes E- Kombi
anonym napsal:
mám o trochu menší model E270 CDI, také kombi. Na rozdíl od popisovaného mám však už 190 tkm najeto. Proto je snad zajímavé, co se na tuto dlouhou trasu muselo měnit. Především olej a filtry, interval je asi 15 tkm, může však kolísat, podle kvality oleje a zatížení palubní počítač vyhodnocuje i 20 tkm.
Dále byly vyměněny asi 4 žárovky H7 a dvě H1, žárovky osvětlení zadního čísla, pozor, je tam krátká varianta sufitek!
Osvětlení tachometru muselo být opraveno při 176 tkm. Jinak přední brzdové des...
Bezna spotrebka u kazdeho auta...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 19.11.2007 13:36, RE: Boxer
Pepe napsal:
Měl jsem špice, a ten měl naštěstí rád těstoviny, nevím, kde bych sháněl děti ))
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 19.11.2007 17:26, Ten MB na fotce má holohlavé, ojeté pneumatiky . . . .
Ten MB na fotce má holohlavé, ojeté pneumatiky . . . . na to majitel asi už nemá grešle . . .
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 19.11.2007 18:17, RE: zlepšení?
anonym napsal:
koupil jsem si Ecko 270cdi avantgard v roce 2003 u autoriyovaneho dealera v Ostrave ya cenu 1650 000 kc. Po roce uzivani jsem otevrel kapotu a zjistil jsem ze je zacakanz motor, volam Mercedes ti si jej nalozili odvezli , druhy den mne volaji ze je to vadne tesneni pod naftovou hadici , za hodinu volaji ze je to vadna hadice , no a druhy den volaji ze je to vadne cerpadlo , podotykam ze motor mel cca 50 000 km. Tak si jej nechali na 2 mesice na opravu . kdyz jsem vozidlo po teto dobe znacne rozm...
Moravia na Rudné 3 v Ostravě je nejhorší servis, se vůbec divím že jim Stuttgart to zastoupení nevezme. Já bych tam dobrovolně nešel, auto si zničit nenechám. My Ostraváci se tam bojíme jezdit.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 19.11.2007 18:20, RE: Ten MB na fotce má holohlavé, ojeté pneumatiky . . . .
anonym napsal:
Ten MB na fotce má holohlavé, ojeté pneumatiky . . . . na to majitel asi už nemá grešle . . .
typická reakce anonymního dementa ))))))))))))))))))))
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 19.11.2007 20:15, RE: Přeji autorovi mnoho šťastných, rozumně najetých km.
anonym napsal:
Ca 10 km od bydliště máme krásnou silnici, která svádí. V minulém roce jsem tam viděl totéž auto MB E v provedení sedan, černé barvy, pěkně rozbité. Majitel byl Rakušan. Stále mu bylo divné, že skončil mimo silnici, když má auto vybavené všemi možnými prvky zajišťující stabilizaci. Chodil zdráv, škoda na autě přes 1,5 mil. Kč. V zimě, kdy napadl jediný první sníh. Předjíždělo naproti BMW 530d. Když jsem viděl co na té silnici provádí, musel jsem zastavit a čekat zda mě mine. Minul, necelých 30 m...
Zrovna dnes jsem dopoledne projížděl bývalým vojenským újezdem mezi Hartmanicemi a Železnou Rudou. V chráněné oblasti se nesolí, i škváru letos sypou jenom trošičku, tož tam leží dost zmrzlého sněhu a místy i menší náledí. ESP, ABS a podobné vymoženosti s tím moc nenadělají, jede se tak 40 - 50 i když má můj E270CDI dobré zimní Micheliny Alpine Pilot.
Cestou mě dost dobrodružně předjely dvě plně obsazené Fabie a jeden Renault, zřejmě je dráždilo mé mnichovské číslo. Šmejkalo to s nimi mnohem víc, mám 16'' kola a pro 13'' je každá nerovnost o hodně vyšší. V té zatáčce před Novou Hůrkou nebylo vidět, jestli je protisměr volný, tak jsem raději přibrzdil, aby to předjíždění neskončilo nějakou katastrofou. Já bych něco takového neriskoval.
Já jim rád věřím, jak jim to jede, na německé dálnici ovšem nemají šanci.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 19.11.2007 20:27, RE: zlepšení?
Krkovicka napsal:
Me se W211 libi, hlavne ten zavazadelnik:) Na zadnich sedackach docela bida, ale jinak OK. Mit o patnact let vic, tak mam v garazi 270 CDI v automatu.
Spolehlivost teto rady neni tak spatna jak se povida. Podvedome je bohuzel je pokazena reputaci predchudce W210 ktery trpel poruchami elektroniky a korozi!- u Mercedesu do te doby nevidanou. W211 je velmi pohodlne a spolehlive auto, jehoz kvality potvrzuji i taxikari vsech evropskych metropoli.
Dovoluji si poznamenat, že Mercedes W123 trpěl v začátcích stejnou korozí, jako například VW Golf I. Jak Mercedes, tak VW tento problém vyřešili v 70-80 letech. O hodně se tehdy zlepšil i Ford a Fiat. Mercedes začal trpět na tu už zapomenutou korozi od r. 1997, kdy přišly nové modely E a C. Obě řady šetřily na kvalitě laku. Zcela zrezavělá Cčka nebo Ečka z r. 1997-1998 nejsou výjimkou. V rámci práce na modelu se o něco zlepšila ochrana před korozí asi tak 2000-2003, tyto modely byly označovány jako MOPF, čili Modelpflege. Lak byl ale ještě stále levný a špatný.
Opravdu kvalitní lak dostaly Mercedesy zase až 2006, je stejně kvalitní, jako byl W124 v letech 1989-1996. Stejně tak se vrátila i kvalita zpracování, po 2006 je mnohem méně stížností.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 19.11.2007 22:08, RE: Hmm
watchtower napsal:
Upřímně zdravě závidím. Mimochodem, neví někdo co je to za zámek na pozadí auta?
Na prvním obrázku je klášter v Břevnově a na druhém klášter Premonstrátů v Želivě (Santiniho přestavba)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 19.11.2007 22:13, RE: fyzikální zákony
anonym napsal:
Jestli si autor myslí že existují auta pro blbce, která všechny krizovky vyřeší sama, tak se dožil pozoruhodného věku
Umět číst a umět pochopit napsané, jsou dvě zcela odlišné věci. Třeba to jednou pochopíte
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 19.11.2007 22:26, RE: skororeklama
Draft napsal:
V podstatě autorovi závidím, protože tak jak popsal svou fascinaci luxusním vozem je velmi čtivé. Škoda jen, že místo toho, abychom se dozvěděli něco podstatnéjo jako třeba skušenost se servisem nebo provozními náklady atp., tu autor jen onanunje nad svým vozem...
Závist je moc ošklivá vlastnost. zamyslete se nad sebou
Zkušenost se servisem veškerá žádná. Prostě jsem auto odvezl ráno do servisu v Daimlerově ulici v Praze Chodově, přesedl do náhradního auta, tentokrát do Ska a odpoledne si auto zase vyzvedl. Provozní náklady mne v podstatě příliš nezajímají. Když dáte za auto 2,5 milionu Kč, tak už je vám vcelku jedno jestli jezdíte za 8 nebo 12 litrů na 100. Dá se s tím samozřejmě jezdit i za těch 8/100 ale proč? Je to škoda nevyužít té velice příjemné akcelerace a živosti.
Dobrou zkušenost jsem udělal v mercedesím servisu v Českých Budějovicích, byť s jiným autem. Tentokrát šlo o obytné auto postavené na podvozku Mercedes - Sprinter. Protože auto tři čtvrtě roku stálo nehnutě v garáži, projevily se při cestě do Chorvatska problémy s podtlakovým čidlem, které ovládá turbo. Autíčku se nechtělo do kopců. V ČB opraveno bez objednání a v podstatě na počkání asi za 1,5 hodiny. Předchozího medvěda, C200 jsem dával do malého servisu k sousedovi, anžto šlo o auto z druhé ruky, s najetými 70 000 Km. Výměna brzdových destiček, lambda sondy a vyčištění klimatizace přišly na cca poloviny seny ve značkovém servisu. Soused vlastní veškerou servisní diagnostiku a originál diagnostiku, takže mazlík nedošel žádné újmy. Napříště k němu hodlám jezdit i s obytným autem. Výhodou je, že tam dojedu v bačkorách - je to cca 100m.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 19.11.2007 22:35, RE: mozna je dobre, ze sem posledni dobou pisi lide
anonym napsal:
se zkusenostmi po tak malem najezdu kilometru...dojde to az do stavu : "...o vikendu jsem mel auto z pujcovny a tady jsou moje zkusenosti..."?
Omlouvám se že vůbec dýchám. Ale domníval jsem se, že je zajímavé napsat o autě, které je momentálně v prodeji. Zkušenosti s něčím, co je staré 5 let už budou zajímat nejspíš jen sběratele veteránů. Sám jsem před koupí, kdy jsem se rozhodoval mezi CLSkem, Lexusem a tímhle autem, prohrabal internet ale moc subjektivních, tedy uživatelských názorů jsem nenašel. Račte prominout, že jsem se vašeho majestátu nějak dotkl. Už se to nebude nikdy opakovat!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 20.11.2007 12:20, RE: mozna je dobre, ze sem posledni dobou pisi lide
anonym napsal:
se zkusenostmi po tak malem najezdu kilometru...dojde to az do stavu : "...o vikendu jsem mel auto z pujcovny a tady jsou moje zkusenosti..."?
S MB 320 4Matic jezdím dlouho, mám 150 tisíc bez nejmenšího problému, dokonce i původní žárovky stále drží! Obdivuhodné auto (a to jsem měl BMW, Opel Omega, Hyundai Sonata).
reagovat
1 2 3




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.