0
zpět
 

diskuze k tématu: Mercedes - Benz E 290 TD - jak slouží po 260 tis. km?

kategorie zařazení tématu: německá vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 07.10.2011 11:13, RE: Blbost
gottak napsal:
Ha ha ha, jestli s tim najezdil mega nebo i vic celkem bez udrzby, tak by ten stav odpovidal kilometrazi....Ted vazne: bud to byl exot na N-tou nebo zase jako obvykle kecas gabliku....
gottak, tomaskrtek: Hoši, asi mi teď dají na tipcars ban, ale vy dva jste strašná vesnická hovada. Když říkám kur*a, že to bylo A4 kombi z roku 94, tak to prostě bylo!!! Bylo to A4 Avant z konce roku 94 94 94 94 94 94. Už chápete vesničani? Otři s
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 07.10.2011 11:18, RE: Blbost
Petr S napsal:
Na druhou stranu pán chtěl připravit na STK a ne zrenovovat půlku auta. Jako naprostému lajkovi mi přijde, že půlka těch závad s STK nesouvisí. Pokud mu všechny tyhle závady servis navrhl řešit jako přípravu na STK, pak klient udělal správně že se s nimi rozloučil.
Petr S: palec nahoru! Teď promluvil Einstein.... Auto je silně nestabilní, nebrzdí a nejede.... a to nesouvisí s STk. Tu opravu si u nás z poloviny nechal udělat.... Ale stejně STK neprošel. Katastrofální emise. Dodnes nejezdí. A auto stojí na parkovišti servisu. Chlap chodí a smlouvá, že by to rád opravil na dluh... Podovzek se udělal, ale už neměl prachy na turbo a na repas vstřikování, což mi neděláme...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 07.10.2011 11:30, RE: Blbost
gablenz napsal:
gottak, tomaskrtek: Hoši, asi mi teď dají na tipcars ban, ale vy dva jste strašná vesnická hovada. Když říkám kur*a, že to bylo A4 kombi z roku 94, tak to prostě bylo!!! Bylo to A4 Avant z konce roku 94 94 94 94 94 94. Už chápete vesničani? Otři s
Teď jsem se šel podívat na to auto a do techničáku. Je to pouze A4 combi předokolka a ani to nemá označení Avant. Ale není to A80!!! Je to combi už na platformě Passatu s vlečenými rameny. Výroba 12/94. Tak mě neserte! Gottaku, co? Dvacetiletá Vectra B??? Že? Ty rozumíš autům, co?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 07.10.2011 14:15, RE:
David V napsal:
Na tom pramálo záleží, důležité je, jak se změnil prostor pro posádku. Ono hodně zramované auto znamená, že dokáže umořit hodně energie. Na čem skutečně záleží je, aby do prostoru posádky nepronikla třeba převodová skříň. Auto s rámovou konstrukcí bude taky po havárce vypadat,, že odjede po svých, ale už ho nebude mít kdo řídit, protože posádka bude mrtvá. Při deceleraci hraje roli každý centimetr navíc, není prot účelné, aby havárii přežilo auto.
Předpokládám, že se naráží na tento test... Volvo 940 vs Renaul Modus. A uprimne, asi bych chtel radeji sedet v tom malem Renaultu. Mohutnost a povestná bezpečnost volva v tu chvíli vzala za své... http://www.youtube.com/watch?v=qBDyeWofcLY
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 07.10.2011 14:30, RE:
Alkantpan napsal:
Předpokládám, že se naráží na tento test... Volvo 940 vs Renaul Modus. A uprimne, asi bych chtel radeji sedet v tom malem Renaultu. Mohutnost a povestná bezpečnost volva v tu chvíli vzala za své... http://www.youtube.com/watch?v=qBDyeWofcLY
Díky za doplnění.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 07.10.2011 15:00, Pro primitiva Gablenze
Než začneš někoho urážet, tak si laskavě zjisti fakta:
Audi A4:
sedan: výroba 11/94 - 10/2000
avant: výroba 1/1996 - 6/2001
Zdroj: Audi AG

Děláš machra a hajzly máš na chodbě...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 07.10.2011 15:26, RE: Pro primitiva Gablenze
A4 napsal:
Než začneš někoho urážet, tak si laskavě zjisti fakta:
Audi A4:
sedan: výroba 11/94 - 10/2000
avant: výroba 1/1996 - 6/2001
Zdroj: Audi AG

Děláš machra a hajzly máš na chodbě...
V klidu, jsou prostě blbě opsaný papíry. Jen je spíše obvyklejší, že se auta omlazují
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 07.10.2011 16:00, RE: Pro primitiva Gablenze
David V napsal:
V klidu, jsou prostě blbě opsaný papíry. Jen je spíše obvyklejší, že se auta omlazují
Davide sorry ale uznej že je to blbost. Viděl jsi někdy zestaršený auto? Já nikdy. Naopak jsem viděl hafo omlazenejch, a to i o 4 roky. Jakej by to mělo význam? A že je to chyba? Poslat auto do let kdy se nevyrábělo? Že by majitel nikdy neměl problém s autem které neexistuje? Neprošel by ani evidenčkou! To daleko spíš pomatenej gáblík předkládá jednu ze svých báchorek.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 07.10.2011 18:34, RE: Blbost
gablenz napsal:
Petr S: palec nahoru! Teď promluvil Einstein.... Auto je silně nestabilní, nebrzdí a nejede.... a to nesouvisí s STk. Tu opravu si u nás z poloviny nechal udělat.... Ale stejně STK neprošel. Katastrofální emise. Dodnes nejezdí. A auto stojí na parkovišti servisu. Chlap chodí a smlouvá, že by to rád opravil na dluh... Podovzek se udělal, ale už neměl prachy na turbo a na repas vstřikování, což mi neděláme...
Měl sem na mysli třeba to turbo, tlumiče, silentbloky. To se snad na STK řešit nemusí. Renovovat 17 roků staré auto se asi nikomu nechce. Že nejezdí OK. To ti veřím.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 07.10.2011 18:58, RE: Blbost
Petr S napsal:
Měl sem na mysli třeba to turbo, tlumiče, silentbloky. To se snad na STK řešit nemusí. Renovovat 17 roků staré auto se asi nikomu nechce. Že nejezdí OK. To ti veřím.
Silenbloky na motoru snad lze vyměnit, jen když je venku. Je asi rozumnější rovnou dát to do kupy celý, i s tím turbem a vstřikama. Já třeba potřebuju autem jezdit, tak by mě sr.lo, že to tam pojede víckrát, a pokaždý zacvakam znova a znova "zvednutí kapoty". To už se na to může majitel vys.at, protože buď to auto potřebuje (a sežene si číslo na Provident), nebo to tam nechá na ND...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 07.10.2011 22:10, RE: Pro primitiva Gablenze
tomaskrtek napsal:
Davide sorry ale uznej že je to blbost. Viděl jsi někdy zestaršený auto? Já nikdy. Naopak jsem viděl hafo omlazenejch, a to i o 4 roky. Jakej by to mělo význam? A že je to chyba? Poslat auto do let kdy se nevyrábělo? Že by majitel nikdy neměl problém s autem které neexistuje? Neprošel by ani evidenčkou! To daleko spíš pomatenej gáblík předkládá jednu ze svých báchorek.
Tady ji zase někdo vymýšlí, evidenční kontrola prověřuje pouze identifikační znaky vozidla (VIN, případně motor) a jejich shodu s doklady a evidencí vozidel. Jestli se auto daného typu v roce xy vyrábělo tam nikoho nezajímá.
PS: ve svém okolí znám bastlené auto (typická skládačka) kde VIN typově nesedí se skutečností - co si pamatuji tak je to 5D (reálně i v TP) ale dle VIN má být 3D, má to 1,6 benzín ale dle VIN 1,4 benzín, je červené přitom dle VIN zelená metalíza - a kupodivu auto bez jakéhokoli problému prošlo evidenční kontrolou i STK.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 07.10.2011 23:30, RE: Blbost
Pepe napsal:
Silenbloky na motoru snad lze vyměnit, jen když je venku. Je asi rozumnější rovnou dát to do kupy celý, i s tím turbem a vstřikama. Já třeba potřebuju autem jezdit, tak by mě sr.lo, že to tam pojede víckrát, a pokaždý zacvakam znova a znova "zvednutí kapoty". To už se na to může majitel vys.at, protože buď to auto potřebuje (a sežene si číslo na Provident), nebo to tam nechá na ND...
Pokud jde o 17 roků staré auto, tak vrážet do něj 80 tis. to by byl leda velký nadšenec.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 09.10.2011 22:18, RE:
Alkantpan napsal:
Předpokládám, že se naráží na tento test... Volvo 940 vs Renaul Modus. A uprimne, asi bych chtel radeji sedet v tom malem Renaultu. Mohutnost a povestná bezpečnost volva v tu chvíli vzala za své... http://www.youtube.com/watch?v=qBDyeWofcLY
Volvo 940 výroba 1989 - 1997 v době svého vzniku splňovalo podmínky testu na čelní náraz také v pohodě. Byl to tahák především do USA. Tam se právě provádí t.zv. čelní náraz do zdi a to ještě v rychlosti o 8 km/h. nižší, dále. http://cs.wikipedia.org/wiki/Crash_test#Druhy_test.C5.AF Problémem jsou nové specifikace testu a to je přesazený náraz v Euro NCAP a rozdílné rychlosti. Problémem těchto pořadů je účel najít senzaci s povrchními znalostmi o problematice. Dále bych chtěl vědět, kolikrát do roka se čtenáři těchto stránek takto sráží? Najel jsem 1,3 mil. km, zatím se mi to nepovedlo.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 10.10.2011 10:19, RE: bezpečnost
Pavlik napsal:
Nějak nechápu to "intenzivní" využívání auta a "dálkové" jízdy. Najet 20 tisíc km za rok není nic mimořádného - až budete najíždět těch 400 km za den (ne za týden), dá se mluvit o dálkovém ježdění. A ještě si neodpustím rýpnutí - vážně si autor myslí, že tahle konstrukčně stará loď je bezpečná?
Dobrý den reaguji na vaše RÝPNUTÍ ohledně bezpečnosti tohohle veterána jak vy říkáte.Mercedes byl vždy na špici v bezpečnosti standartem bylo 4x airbag v té době nevím kolik jste spravoval aut ale z vlastní zkušenosti vím že bych se sto uhle 1800kg obludou nechtěl střetnou třeba s novou lagunou .)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 10.10.2011 20:30, RE:
Abík napsal:
Volvo 940 výroba 1989 - 1997 v době svého vzniku splňovalo podmínky testu na čelní náraz také v pohodě. Byl to tahák především do USA. Tam se právě provádí t.zv. čelní náraz do zdi a to ještě v rychlosti o 8 km/h. nižší, dále. http://cs.wikipedia.org/wiki/Crash_test#Druhy_test.C5.AF Problémem jsou nové specifikace testu a to je přesazený náraz v Euro NCAP a rozdílné rychlosti. Problémem těchto pořadů je účel najít senzaci s povrchními znalostmi o problematice. Dále bych chtěl vědět, kolikrát d...
No to nevím, kolikrát se takhle srazí, ale není to nereálná situace. V reálu věřím, že existuje více nehod s přesazeným nárazem, než přesný čelní náraz.
reagovat
1 2




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.