0
zpět
 

diskuze k tématu: Lancia Kappa - podrobné zkušenosti majitele po dvou letech provozu

kategorie zařazení tématu: italská vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 21.06.2012 22:20, RE: pochvala
Koloss napsal:
Vzhledem k tomu, že na tom jezdí už 4 roky, tak už má nejspíš část problémů za sebou, z toho jsou nejdůležitější právě ty mazané části, které mohly zareznout. Gumové věci budou prostě časem odcházet, ale nebude to už nikdy nijak zvlášť velký ranec a dají se tak nějak odchytit dřív, než tě to zastaví na cestě.
To je jasný, ty gumový věci nejsou tak o penězích, ale prostě je to otrava, nejen silentbloky ale i takový blbosti jako pískasjící gumy ve dveřích, netěsnící okna a podobný srandy.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 21.06.2012 22:58, RE: pochvala
Alda napsal:
Fajn sepsaná recenze, na celkem zajímavé auto. I když mým favoritem by u Lancie byl spíše Thesis nebo nová Delta...
Neodpustím si drobné rýpnutí - 106 jste poslal do světa poskládaného ze dvou a pak se Vám to vrátilo v podobě Fábky... Že by přece jen platilo "kdo jinému jámu jámu sám do ní sám" ?
Děkuji. A pokud jde o Thesis. Ano, líbí-li se Vám hodně netypický design, pak určitě seženete za cca 160tis neuvěřitelně luxusní auto. Ale a tady je třeba říci velké ALE, plné moderní techniky kde 10 000 za opravu není hodně. A pro mne hlavně schází verze SW, tedy kombík. A delta ? Ano, krásné a praktické auto ale daleko menších rozměrů než kappa..
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 21.06.2012 23:00, RE: pochvala
David V napsal:
a navíc to má návaznost na tu chválu na geometrii. Je jasné, že u skládaných aut bude s geometrií problém, zatímco u originálů může geometrie dlouho držet nebo se dá alespoň seřídit.
Spotřebu bych taky čekal lepší na chrochtu.
Jinak je pravda, že tohle patří k lepšímu, co se tady může číst.
Kolik prachů musí člověk "vydělat" (to není správné slovo), aby se mu vyplatilo svařit 2 vraky?
Pokud jde o spotřebu, pak JTD má daleko lepší spotřebu než TD. Ta ztráta tepla je prostě znát, ale zase TD jezdí i na olej
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 21.06.2012 23:03, RE: Fakt dobrá reecenze
Koloss napsal:
Obsáhlá a úplná.
Ale tak, obsáhle a úplně by to bylo na esej -D
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 21.06.2012 23:10, informace
Pokud by jste potřebovali cockoliv vědět, stačí napsat. Jen ještě zmíním, že Kapici dávám olej Selenia dle doporučený výrobce a měním raději dříve než-li později. Sice tento chrochta není na olej taková háklivka jako benzinové verze ( zde bez kvalitního oleje a výměny můžete motor snadno sesmažit), ale nechci ho trápit... i tak, dnes bych asi volil JTD, ten motor je ve Fiatech dodnes a ND jsou dostupnější.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 21.06.2012 23:15, RE: pochvala
mallik napsal:
Děkuji. A pokud jde o Thesis. Ano, líbí-li se Vám hodně netypický design, pak určitě seženete za cca 160tis neuvěřitelně luxusní auto. Ale a tady je třeba říci velké ALE, plné moderní techniky kde 10 000 za opravu není hodně. A pro mne hlavně schází verze SW, tedy kombík. A delta ? Ano, krásné a praktické auto ale daleko menších rozměrů než kappa..
Ano Thesis se mi libí, relativně málo peněz za luxus jaký (asi) poskytuje... Viděl bych to na 3,0 V6, ovšem neznám nikoho kdo by mi mohl říct něco bližšího.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 21.06.2012 23:25, RE: pochvala
Alda napsal:
Ano Thesis se mi libí, relativně málo peněz za luxus jaký (asi) poskytuje... Viděl bych to na 3,0 V6, ovšem neznám nikoho kdo by mi mohl říct něco bližšího.
Inu, stačí se registrovat a dozvíte se vše :
http://www.lanciaklub.cz/
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 22.06.2012 09:29, RE: Výborná recenze
mallik napsal:
Inu, ne že by to byla záliba, ale sežeňte mi za 80 000 velké kombi bez dalších investic...to je scifi Podívejte, kamarádka dala 80 000 za Fabii a dalších 40 ihned do oprav...upřímně, to se raději budu vozit v této limuzíně. A jak jsem psal v recenzi, dneska prostě za 30 000 koupíte celé další pojízdné auto...
Je to pravda. U většiny ojetin je potřeba něco nainvestovat. Většinou není podstatné stáří a čásky jsou podobné, akorát na starší auta je to levnější a je toho víc a na novější vozy toho není tolik, ale zase je to ještě relativně drahé.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 22.06.2012 10:52, lepší než ty prachy prochlastat
Lancie z 90 let pro mě mají takovou zvláštní auru. Nemůžu o nich říct že se mi líbí ani nelíbí, ale něčím člověka přitáhnou. Výběr majitele je zajímavý, i když tady se pohyboval na hranici odvahy a šílenství, protože trochu od obojího potřebujete, když kupujete bazarový a očividně stočený ležák. Na druhou stranu chválím, že do auta zainvestoval tak, aby mu dělalo radost. Pořád lepší než to prochlastat nebo prohrát v automatech. Trochu jsem zklamaný projevem motoru, doufal jsem, že za konstrukcí danou choulostivost se odvděčí aspoň nižší spotřebou. Překvapily mě i vysoké otáčky. 4000 při 160? To je na diesel fakt hodně. Nedivím se že se pak ochotně vytáčí. Převody asi budou dost krátké. Dálniční lety ve vysokých otáčkách bych u těchto motorů ani nedoporučoval, nemělo je rádo ani BMW 2,5 TDS, opět to odnášejí hlavy. Jinak to dochlazování je nutné nejen kvůli turbu, ale hlavně kvůli hlavám. Ostatně dochlazování můžu doporučit u jakéhokoliv motoru co má problémy s hlavami, nebo těsněním pod hlavou.Ta minuta navíc nikoho nevytrhne. Osobně bych si pod kapotu Lancie pořídil raději nějaký benzín. V té době se dělaly ještě zajímavé, emisemi nevykastrované motory... No, hlavně ať slouží, vždy se rád podívam na takové auto v dobrém stavu. V dnešní šedi je to opravdové zpestření.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 22.06.2012 13:39, RE: lepší než ty prachy prochlastat
Paul napsal:
Lancie z 90 let pro mě mají takovou zvláštní auru. Nemůžu o nich říct že se mi líbí ani nelíbí, ale něčím člověka přitáhnou. Výběr majitele je zajímavý, i když tady se pohyboval na hranici odvahy a šílenství, protože trochu od obojího potřebujete, když kupujete bazarový a očividně stočený ležák. Na druhou stranu chválím, že do auta zainvestoval tak, aby mu dělalo radost. Pořád lepší než to prochlastat nebo prohrát v automatech. Trochu jsem zklamaný projevem motoru, doufal jsem, že za konstrukcí ...
jj, ideální by byl osmiválec s označením 8.32 původem od Ferrari v Lancii Thema...to by bylo maso
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 22.06.2012 14:31, RE: lepší než ty prachy prochlastat
tomaskrtek napsal:
jj, ideální by byl osmiválec s označením 8.32 původem od Ferrari v Lancii Thema...to by bylo maso
To rozhodně. Koukni na link. Reklama z doby kdy se vyráběla auta s kusem srdce.

http://www.youtube.com/watch?v=7QH_3ftHmbk
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 22.06.2012 16:01, RE: lepší než ty prachy prochlastat
Paul napsal:
To rozhodně. Koukni na link. Reklama z doby kdy se vyráběla auta s kusem srdce.

http://www.youtube.com/watch?v=7QH_3ftHmbk
NÁÁÁÁDHERÁÁÁÁÁ ta ruční práce, ten motor jak skládají, jak upevňují do kastle kompletní agregát i s náravou...to je paráda. škoda že je pryč doba takovýchto aut.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 23.06.2012 12:39, RE: pochvala
David V napsal:
a navíc to má návaznost na tu chválu na geometrii. Je jasné, že u skládaných aut bude s geometrií problém, zatímco u originálů může geometrie dlouho držet nebo se dá alespoň seřídit.
Spotřebu bych taky čekal lepší na chrochtu.
Jinak je pravda, že tohle patří k lepšímu, co se tady může číst.
Kolik prachů musí člověk "vydělat" (to není správné slovo), aby se mu vyplatilo svařit 2 vraky?
Ne je to dobra recenze, ma to co se stylu tyce halvu a patu a da se to cist. Coz se o vasich vyplodech neda s jistotou vzdy rict. To je uz po nekolikate, co takhle reagujete - to lepsi, co se tady da cist...Vratit se trosku na zem by to chtelo, co?
Jinak Lancii mam rad, jako student jsem mel Y10. Nacpat ale tolik penez do takove kary, na to bych asi koule nemel.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 23.06.2012 12:40, RE: pochvala
ostraVAC napsal:
Ne je to dobra recenze, ma to co se stylu tyce halvu a patu a da se to cist. Coz se o vasich vyplodech neda s jistotou vzdy rict. To je uz po nekolikate, co takhle reagujete - to lepsi, co se tady da cist...Vratit se trosku na zem by to chtelo, co?
Jinak Lancii mam rad, jako student jsem mel Y10. Nacpat ale tolik penez do takove kary, na to bych asi koule nemel.
hlavu, sry.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 24.06.2012 23:49, RE: pochvala
ostraVAC napsal:
Ne je to dobra recenze, ma to co se stylu tyce halvu a patu a da se to cist. Coz se o vasich vyplodech neda s jistotou vzdy rict. To je uz po nekolikate, co takhle reagujete - to lepsi, co se tady da cist...Vratit se trosku na zem by to chtelo, co?
Jinak Lancii mam rad, jako student jsem mel Y10. Nacpat ale tolik penez do takove kary, na to bych asi koule nemel.
Nechápu. Je to nejlepší uživatelská recenze tady? Není, ale je slušná a patří k lepším. Mně třeba utkvěla v hlavě recenze na Bismarcka. Ta by se do mých top 10 určitě dostala a zařadila hodně vysoko, stejně jako velmi vtipná a zdařilá recenze Volhy.
Co se týká mých článků, tak připouštím, že mám někdy až zbytečně složitý sloh, avšak troufám si tvrdit, že linii myšlenky (hlavu a patu) jsem zatím udržel vždy.
Prosím o odkaz na Váš článek, ať vidím, na kterou zem se se mám vrátit.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 28.06.2012 16:33, RE: Pochvala
mallik napsal:
Ale ano, švagrová má Punto a to je oproti staré Y prostě jako Favorit a Felicia
Doma máme Lancii Y 2 i Fiat Punto MK1 což jsou auta cca ze stejné doby a když je člověk postaví vedle sebe a sveze se, tak je vidět že Y je vším úplně někde jinde....je opravdu vidět cenový rozdíl v pořizovací cenně nového auta ( že lancie byla dražší)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 28.06.2012 16:47, RE: informace
mallik napsal:
Pokud by jste potřebovali cockoliv vědět, stačí napsat. Jen ještě zmíním, že Kapici dávám olej Selenia dle doporučený výrobce a měním raději dříve než-li později. Sice tento chrochta není na olej taková háklivka jako benzinové verze ( zde bez kvalitního oleje a výměny můžete motor snadno sesmažit), ale nechci ho trápit... i tak, dnes bych asi volil JTD, ten motor je ve Fiatech dodnes a ND jsou dostupnější.
Souhlasím a velice chválím Váš přístup- taky dáváme olej doporučený výrobcem (v italofilní domácnosti do většiny aut selénii) a měníme raději dříve, stejně jako zbytek údržby- vždy přesně v intervalu nebo dříve a taky nemáme s "italskými šroty" sebemenší problémy- s přítulou máme Alfu romeo 156 ve 2,4JTD- první generace JTD, ale až po inovaci v roce 2000, takže 103kw a jezdíme kolem 6l nafty (dosažené minimum 4,7l maximum 9l) skutečně JTD byl skok kupředu- zvýšení výkonu při snížení spotřeby a emisí- to se italům prostě povedlo a tím že se používají v celém koncernu fiat tak jsou díly skutečně dostupné a za snesitelné ceny...
reagovat
1 2


aktualizovat
toto téma sledujete

přestat sledovat toto téma

podobná vozidla v nabídce:




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.