0
zpět
 

diskuze k tématu: Lada 2103

kategorie zařazení tématu:
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 21.12.2005 09:27, ach jo
Autor si z nás dělá snad prdel, jak může u tak starého pekáče napsat, že má krásný interier a že má slušnou výbavu a kdo ví jaké další výhody a to prý na dnešní poměry.Bože viděl ten člověk auto s rokem výroby mladším než ten jeho ruskej škopek?Je to auto snad s nejhoršíma jízdníma vlastnostma co u nás jezdí.A to nemuluvím o emisích a pasivní a aktivní bezpečnosti.To auto nemá na silnicích co dělat!!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 21.12.2005 10:20, RE: ach jo
Zdenek napsal:
Autor si z nás dělá snad prdel, jak může u tak starého pekáče napsat, že má krásný interier a že má slušnou výbavu a kdo ví jaké další výhody a to prý na dnešní poměry.Bože viděl ten člověk auto s rokem výroby mladším než ten jeho ruskej škopek?Je to auto snad s nejhoršíma jízdníma vlastnostma co u nás jezdí.A to nemuluvím o emisích a pasivní a aktivní bezpečnosti.To auto nemá na silnicích co dělat!!
Tys to nepochopil, on tu píše o VETERÁNU.
Nejlepší bude, když ho ještě na 30 let zavře do garáže (a hlavně nevyjede). Pak už mu ho budou závidět všichni.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 21.12.2005 10:22, RE: ach jo
Zdenek napsal:
Autor si z nás dělá snad prdel, jak může u tak starého pekáče napsat, že má krásný interier a že má slušnou výbavu a kdo ví jaké další výhody a to prý na dnešní poměry.Bože viděl ten člověk auto s rokem výroby mladším než ten jeho ruskej škopek?Je to auto snad s nejhoršíma jízdníma vlastnostma co u nás jezdí.A to nemuluvím o emisích a pasivní a aktivní bezpečnosti.To auto nemá na silnicích co dělat!!
Přesně tak. To auto se dalo porovnávat tak leda se Škodovkama 105, nebo 120. Teď je to veterán. Nebylo to špatný auto, ale pokrok nezastavíš. Mimochodem jsem kdysi Žigula měl, ale teď v tom jezdí jenom důchodci, nebo cikáni.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 21.12.2005 10:26, Je to síla
To jsem tedy zvědavej, čím se pochlubí ostatní čtenáři Tipcars. Laťka je proklatě nízko!

Jinak v poslední době je tu ohledně ojetin zajímavý počtení.
Děkuji redakci, přeji hodně štěstí do Nového roku.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 21.12.2005 10:28, RE: Je to síla
Čmelák napsal:
To jsem tedy zvědavej, čím se pochlubí ostatní čtenáři Tipcars. Laťka je proklatě nízko!

Jinak v poslední době je tu ohledně ojetin zajímavý počtení.
Děkuji redakci, přeji hodně štěstí do Nového roku.
Děkujeme za pochvalu, i přání - totéž i Vám.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 21.12.2005 18:37, RE: ach jo
Zdenek napsal:
Autor si z nás dělá snad prdel, jak může u tak starého pekáče napsat, že má krásný interier a že má slušnou výbavu a kdo ví jaké další výhody a to prý na dnešní poměry.Bože viděl ten člověk auto s rokem výroby mladším než ten jeho ruskej škopek?Je to auto snad s nejhoršíma jízdníma vlastnostma co u nás jezdí.A to nemuluvím o emisích a pasivní a aktivní bezpečnosti.To auto nemá na silnicích co dělat!!
Starej vrak to je ale lepši Žigul než jet za P... s WARTBURGEM nebo TRABEM. Pohodlny je to víc než když jedu s kamošem ve vyskákaným GOLFU z 90 roku.Jinak je pravda že to musí človek brat jako něco co už ma mít odslouženo.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 21.12.2005 18:53, ááááááááááááááááá
kuža napsal:
Starej vrak to je ale lepši Žigul než jet za P... s WARTBURGEM nebo TRABEM. Pohodlny je to víc než když jedu s kamošem ve vyskákaným GOLFU z 90 roku.Jinak je pravda že to musí človek brat jako něco co už ma mít odslouženo.
chapu ze se chceme pochlubit svymi auty ale tohle je fakt sila....nebo je mezi vama nekdo kdo uvazuje o koupi zigula?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 21.12.2005 19:56, RE: ááááááááááááááááá
pola napsal:
chapu ze se chceme pochlubit svymi auty ale tohle je fakt sila....nebo je mezi vama nekdo kdo uvazuje o koupi zigula?
jóóó dežo, já bych jednu auto Zigul bral, je to super auto ne? Naberu tam svoje brachi i jejich kamoše, že?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 21.12.2005 21:07, RE: ach jo
Zdenek napsal:
Autor si z nás dělá snad prdel, jak může u tak starého pekáče napsat, že má krásný interier a že má slušnou výbavu a kdo ví jaké další výhody a to prý na dnešní poměry.Bože viděl ten člověk auto s rokem výroby mladším než ten jeho ruskej škopek?Je to auto snad s nejhoršíma jízdníma vlastnostma co u nás jezdí.A to nemuluvím o emisích a pasivní a aktivní bezpečnosti.To auto nemá na silnicích co dělat!!
nevím jestli jsi viděl 2103 ze vnitř, ale když jsem to porovnal s favoritem 93,což sice není poslední novinka, ale ohodně mladší auto,tak v žigulu jsem se cítil o poznání lépe. A s tou vybavou a funčností má autor také pravdu.musím uznat, že kvalita jízdy není nejlepší, zvláště v zatáčkách docela plave.S 2103 jsem toho najezdil asi 65 000km a nebýt toho ,že se tím celá rodina, krom mne a bratra, bála jezdit tak ho mám dodnes. Je pravda, že jak na jaře vyměním auto tak asi na ladu trochu změním názor:) ,ale teď bych ho za fa.klidně měnil.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 21.12.2005 21:12, Asi tak
Po strance prostoru a pohodli je opravdu lepsi nez golf z roku 1990. Narozdil od neho neskace a vsechno v nem nedrnci. Motor do prichodu Favorita nejlepsi, co tu za bolsevika bylo. Dneska je to srot, ale udrzovanej kus s chromem je docela zajimavej..:)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 22.12.2005 11:30, :)
Jsem rad, ze se tu objevuji i takove prispevky, tohle nemusi byt jen o tom, ze si nekdo takove auto chce koupit, ale zkratka ho auta zajimaji, zigula jsem nikdy nemel a uz asi mit nebudu, ale rad si neco takoveho prectu a neco se dozvim, koho to nezajima cist to nemusi :)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 22.12.2005 21:52, RE: ach jo
Roman napsal:
Přesně tak. To auto se dalo porovnávat tak leda se Škodovkama 105, nebo 120. Teď je to veterán. Nebylo to špatný auto, ale pokrok nezastavíš. Mimochodem jsem kdysi Žigula měl, ale teď v tom jezdí jenom důchodci, nebo cikáni.
Nejsu ani cigán ani důchodce a žigula mám. Jsou to betelný a skvělý auta, kam se na ně hrabou dnešní vergle jako například ochcávky... Žádný z dnešních aut vydrží tolik jako žiguli, jsou to jen spotřební plečky.... 2 roky se povozit a pak zahodit, protože by se na servisu nikdo nedoplatit!!!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 23.12.2005 08:32, RE: ach jo
nsu napsal:
Nejsu ani cigán ani důchodce a žigula mám. Jsou to betelný a skvělý auta, kam se na ně hrabou dnešní vergle jako například ochcávky... Žádný z dnešních aut vydrží tolik jako žiguli, jsou to jen spotřební plečky.... 2 roky se povozit a pak zahodit, protože by se na servisu nikdo nedoplatit!!!
Áááách jo strééécu...s tímhle názorem jdi do putiky u dvou lip..Já osobně sem žigula nikdy neměl, jel sem s ním asi dvakrát a přes ten glorifikovaný výkon jsem se vždycky radši vrátil ke svojí Š125(podotýkám, je to už aspoň 15-16let). nechlastala jak tank, i když byla slabší, tak jezdila 160(kdo jí měl mi to potvrdí) a v zimě všude vyjela...
to je ale věcí názoru na vozy "tehdejší doby" . Ale plácat tady něco o tom, že dnešní auta jsou po 2 letech totál je hodno 4 cenovky v horní dolní...já osobně najezdím ročně s osobákama a s dodávkou okolo 80 tisíc kilometrů. jezdím výhradně s vozy TDi koncernu vw(Golf,Passat Toledo, Octavia a LT) a některé z těchto aut měly najeto v době odprodeje přes 450 tisíc km, na původní motor a původní turbo bez oprav a byly de-facto v top kondici!!! (nepočítám běžnou údržbu). tak mi někdy stréécu ukaž žigula kterej má najeto 450 a není před smrtí...
jjinak abych byl spravedlivej, jedinej žigul, kterej je podle mého k něčemu je Niva...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 23.12.2005 10:24, RE: ach jo
anonym napsal:
Áááách jo strééécu...s tímhle názorem jdi do putiky u dvou lip..Já osobně sem žigula nikdy neměl, jel sem s ním asi dvakrát a přes ten glorifikovaný výkon jsem se vždycky radši vrátil ke svojí Š125(podotýkám, je to už aspoň 15-16let). nechlastala jak tank, i když byla slabší, tak jezdila 160(kdo jí měl mi to potvrdí) a v zimě všude vyjela...
to je ale věcí názoru na vozy "tehdejší doby" . Ale plácat tady něco o tom, že dnešní auta jsou po 2 letech totál je hodno 4 cenovky v horní dolní...já osob...
Ááááááách jo synovčeeeeeeeeeeeee!!!!
Tak teď mě jen povrzuješ to, co vím o řidičích dodávek. Jsou to ti nejbezohlednější účastníci silničního provozu. Pokud někdo předjíždí tam, kde není ani náhodou vidět tak má buďto dodávku nebo má ochcávku....
Ale abych se vrátil k tématu. Srovnáváš nesrovnatelný. Jeden studej start způsobí stejný opotřebení motoru jako 300 km po dálnici a teď se zkus zamyslet nad tím kolik studenejch startů má za sebou žiguli po cca 25 - 30 letech a kolik dodáka, která najezdí 80 tisíc za rok. Taky nepíšeš o tom, kolik stojí jedna servisní prohlídka a kolik když se na tom moderním zázraku něco posere....
Mě se v žigulovi jezdí skvěle, je spolehlivej - nikdy nikde mě nenechal. Parodii na auto z našeho koncernu bych si nepořídil - asi nejsem simply clever....
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 23.12.2005 14:36, RE: ach jo
nsu napsal:
Ááááááách jo synovčeeeeeeeeeeeee!!!!
Tak teď mě jen povrzuješ to, co vím o řidičích dodávek. Jsou to ti nejbezohlednější účastníci silničního provozu. Pokud někdo předjíždí tam, kde není ani náhodou vidět tak má buďto dodávku nebo má ochcávku....
Ale abych se vrátil k tématu. Srovnáváš nesrovnatelný. Jeden studej start způsobí stejný opotřebení motoru jako 300 km po dálnici a teď se zkus zamyslet nad tím kolik studenejch startů má za sebou žiguli po cca 25 - 30 letech a kolik dodáka, která najez...
Boze ty jsi zaostalej
Jezdi si v tom ruskem sráči (Italové asi moc dobře věděli proč jim to dávaj) a víš co, odstěhuj se na Ukrajinu at nepotkáváš Oktávky a zajezdíš si v zácpach v podobných vonavých kárach jako máš ty.Zde s tímhle smradlavim a nebezpečnym sráčem nemáš co dělat, kéž bych se zakázal provoz vozů bez katalyzátoru Mimochodem nemáš doma schovanou rudou knížku?
Haníš Octavie, ale zřejmě si v tom nikdy nejel.Nechci se tě dotknout, ale zřejmě na ní ani na jiný vůz koncernu nemáš,Za to se ti nesměju, jen tě tiše lituju.
Až poznáš trošku modernější vůz než ten tvůj užasný šoukár, tak možná změníš názor.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 23.12.2005 15:00, RE: ach jo
Zdenek napsal:
Boze ty jsi zaostalej
Jezdi si v tom ruskem sráči (Italové asi moc dobře věděli proč jim to dávaj) a víš co, odstěhuj se na Ukrajinu at nepotkáváš Oktávky a zajezdíš si v zácpach v podobných vonavých kárach jako máš ty.Zde s tímhle smradlavim a nebezpečnym sráčem nemáš co dělat, kéž bych se zakázal provoz vozů bez katalyzátoru Mimochodem nemáš doma schovanou rudou knížku?
Haníš Octavie, ale zřejmě si v tom nikdy nejel.Nechci se tě dotknout, ale zřejmě na ní ani na jiný vůz koncernu n...
Tak ja to tak jednodude nevidim. Odsuzujete 20 let stare auto. Ano 5 let stare auto je na tom po vsech strankach lepe. Ale nove auto je na tom po vsech strankach lepe nez 5 let stare auto. Takze co kdyby jsme zakazali auta starsi 20 let, nebo radeji starsi 15 let nebo snad zrusime auta starsi 5 let.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 23.12.2005 15:05, RE: ach jo
anonym napsal:
Áááách jo strééécu...s tímhle názorem jdi do putiky u dvou lip..Já osobně sem žigula nikdy neměl, jel sem s ním asi dvakrát a přes ten glorifikovaný výkon jsem se vždycky radši vrátil ke svojí Š125(podotýkám, je to už aspoň 15-16let). nechlastala jak tank, i když byla slabší, tak jezdila 160(kdo jí měl mi to potvrdí) a v zimě všude vyjela...
to je ale věcí názoru na vozy "tehdejší doby" . Ale plácat tady něco o tom, že dnešní auta jsou po 2 letech totál je hodno 4 cenovky v horní dolní...já osob...
Možná by bylo dobré rozšířit obzory. Člověk co jezdí jen s TDi nemá možnost srovnávat. Tudíž do objektivnějšího názoru má dost daleko...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 23.12.2005 17:34, nsu uz to nehul!
anonym napsal:
Možná by bylo dobré rozšířit obzory. Člověk co jezdí jen s TDi nemá možnost srovnávat. Tudíž do objektivnějšího názoru má dost daleko...
hele nsu clovek kterej je tak mimo se na tipcars snad jeste neobjevil...ja nechapu tu tvou vetu ze prasata jezdi jen v dodavkach a oktavkach- to mas ze svy hlavy vid... vyfukovych plynu z toho tvyho uralskyho skvostu ses trochu nadychal ne? a ses hooooodne zaujatej proti oktavce a skodovce vubec, ze se te nekdo dovolil predjet se skodovkou kdyz si ze svy rachotiny vytlacil 140 co
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 23.12.2005 18:17, RE: ach jo
anonym napsal:
Možná by bylo dobré rozšířit obzory. Člověk co jezdí jen s TDi nemá možnost srovnávat. Tudíž do objektivnějšího názoru má dost daleko...
TADY ASI NĚKDO NEPOCHOPIL, že když sem psal mojí zkušenost z koncernovejma autama (viz víše) tak sem tím jen reagoval na onoho strécu, kterej vynáší starej ruskej výplod až do nebes a plácá o tom, že 2 roky starý auta nic nevydržej. Proto jsem psal, že mám najeto hodně a že mi rukama prošlo dost koncernovejch aut, který měly v těle bezmála půl milionu kilometrů a byly bez problémů. Jinak je mi samozřejmě jasné, že srovnávat koncepčně i konstrukčně přes 30 let starý auto s koncernovejma autama starejma jen pár let. je nesmyslné..Proto ale opakuju, já sem s tím srovnáváním nezačal !!! Krom toho jsem v prvním příspěvku ke starýmu žigulu přirovnal škodovku 125L, kterou jsem tenkrát měl....
A JEŠTĚ NĚCO TOBĚ MILÉÉÉ STRÉÉÉCU: co si myslíš o řidičích dodávek nebo, jak jsi to psal, je čistě tvoje věc, faktem ale je, že postrachem nás všech řidičů profesionálů jsou přesně takový tipy, jako ty... vyprdlaj si to se svojím "úžasným" žigulíkem jednou za tejden na chajdu do toho největšího provozu, 50 jedou preventivně i mimo obec, držej se uprostřed takové té (zřejmě vodící) bílé čáry a z vejfuku jim páchne špatně seřízenej karburátor s příměsí spálenýho oleje... to pak je strééécuu postrach silnic....teď bez urážky, ale až budeš mít najeto, co já nacouváno, tak třeba pokecáme na rozumější a faktičtější rovině a nebudem tady vychvalovat žigulíky a hanit oktávky ŽE ? Ahoj.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 23.12.2005 18:49, RE: ach jo
anonym napsal:
TADY ASI NĚKDO NEPOCHOPIL, že když sem psal mojí zkušenost z koncernovejma autama (viz víše) tak sem tím jen reagoval na onoho strécu, kterej vynáší starej ruskej výplod až do nebes a plácá o tom, že 2 roky starý auta nic nevydržej. Proto jsem psal, že mám najeto hodně a že mi rukama prošlo dost koncernovejch aut, který měly v těle bezmála půl milionu kilometrů a byly bez problémů. Jinak je mi samozřejmě jasné, že srovnávat koncepčně i konstrukčně přes 30 let starý auto s koncernovejma autama s...
JO A JEŠTĚ NĚCO, taky jste tu někdo psal, že když jezdím jen s TDi, tak nemám možnost srovnávat...no...možná jsem to tedy napsal nepřesně...Takže v SOUČASNÉ době jezdím výhradně s vozy TDi a to hlavně z důvodu úspornosti... jinak věřte, že benzínových vozů mi rukama prošlo dost a dost od škodovek, přes feldy, oktávky 1.6 a 1,8T, přes Mitsubishi galant 2,5 V6 24v až po Dodge Grandcaravan 3,8i.
Takže věřte, že srovnávat mohu a když mám stesk po benzínu, svezu se manželky Astrou1.4 16v(90koní) a mám klid...po 20 kilometrech mi chybí mohutnej krouťák a zátah TéDéíčka. Ale pořád to nic nemění na mém názoru na žigula, je to prostě starý vůz, který už byl za zenitem před 20 lety, kdy například BMW 525e mělo spotřebu benzínu stejnou, jako tento úžasný žigulík...
reagovat
1 2 3


aktualizovat
toto téma sledujete

přestat sledovat toto téma

podobná vozidla v nabídce:




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.