zpět
 

diskuze k tématu: Jaké SUV, které je bezpečné pro děti?

kategorie zařazení tématu: poradna, jaké auto koupit
Marko
počet příspěvků1
datum registrace27.12.2016
Úterý 27.12.2016 18:17, Jaké SUV, které je bezpečné pro děti?
Dobrý den

Chci Vás požádat o názor. S manželkou máme 4 děti: 6,4,3,1. V tomto okamžiku má manželka Sharan. Mám pocit že děti ve třetí řadě sedí v "deformační zóně" A celkově, ten sharan mi přijde jako nepříliš bezpečné auto. Manželka je nezkušená řidička, za 4 roky co má sharan, měla 3 menší nehody. Chci jí koupit ojetinu které bude bezpečná. Prosím ne kamion (hummer), ani zmrzlinářské auto (viano). I když kvůli bezpečnosti udělám jakýkoliv kompromis. Přemýšlím nad Mercedes GL nebo Volvo XC90. Limit mám do 1 milionu korun.

priority:

1. bezpečnost dětí
2. nic
3. nic
4. spolehlivost auta
5. všechno ostatní nedůležité

Víte mi dát prosím tip? Cokoliv co když vpálí do stromu v 90 km / h tak děti budou v pořádku. Nebo naopak, když nějaké auto vpálí do ní (třetí řada sedadel) .

Děkuji pěkně.

PS: Omlouvám se pokud píšu hloupě. Jednoduše auta jsou mimo mé kompetence.
reagovat
PatM
počet příspěvků199
datum registrace07.08.2016
Úterý 27.12.2016 19:46, RE
Pokud manželka neumí řídit tak v tom Hummeru dřív nebo později zabije nějaké jiné děti. No budu předpokládat, že ji nikdy nepotkám.

Takže chceš nějakou bezpečnost ve 3. řadě tak nesmí mít děti hlavu na skle -> zapomen na všechny auta vyráběná v EU
Není to SUV, ale bude skoro nové Chrysler Town
reagovat
Pepe
počet příspěvků1000
datum registrace09.05.2007
Úterý 27.12.2016 22:58, RE: Jaké SUV, které je bezpečné pro děti?
Marko napsal:
Dobrý denChci Vás požádat o názor. S manželkou máme 4 děti: 6,4,3,1. V tomto okamžiku má manželka Sharan. Mám pocit že děti ve třetí řadě sedí v "deformační zóně" A celkově, ten sharan mi přijde jako nepříliš bezpečné auto. Manželka je nezkušená řidička, za 4 roky co má sharan, měla 3 menší nehody. Chci jí koupit ojetinu které bude bezpečná. Prosím ne kamion (hummer), ani zmrzlinářské auto (viano). I když kvůli bezpečnosti udělám jakýkoliv kompromis. Přemýšlím nad Mercedes GL nebo Volvo XC90. Limit mám do 1 milionu korun.priority:1. bezpečnost dětí2. nic3. nic4. spolehlivost auta5. všechno ostatní nedůležitéVíte mi dát prosím tip? Cokoliv co když vpálí do stromu v 90 km / h tak děti budou v pořádku. Nebo naopak, když nějaké auto vpálí do ní (třetí řada sedadel) .Děkuji pěkně.PS: Omlouvám se pokud píšu hloupě. Jednoduše auta jsou mimo mé kompetence.


Chevrolet Suburban.
Tam je za 3. řadou dost deformačního prostoru. Vychází dokonce levněji, než kratší Tahoe. Možná proto, že ne na každé křižovatce je schopné zatočit
reagovat
Bronn
počet příspěvků95
datum registrace23.11.2014
Středa 28.12.2016 01:15, to snad neni mozny
Hele jako nezlob se, ale tohle je fakt hnus. Jak sam rikas - nezkusena ridicka co v podledni dobe mela hned 3 nehody a tebe nenapadne nic lepsiho nez ji posadit do obrovskeho tanku
Chapu ze chces to nejlepsi pro svou rodinu, ale co takhle dat manzelce nejake lekce rizeni, nez ji poridit tank ktery nezvladne a zabije deti nekomu jinemu.... A ja se porad muzu divit jak je mozny, ze kazdy den vidim ve zpravach tolik nehod a sam jsem za 40 let rizeni nemel zadnou....
reagovat
ivan2
počet příspěvků118
datum registrace11.11.2010
Středa 28.12.2016 13:50, 123
Auto ve kterém budou vždycky děti v pořádku po nárazu do stromu v 90km/h asi neexistuje. A vůbec to, že někdo neumí řídit, tak mu pořídím kvůli bezpečí dětí co největší auto, to mi přijde jako ptákovina. Ne všechno jde řešit silou. A vůbec - je nůtný vozit děti i ve třetí řadě, druhá nestačí?
reagovat
subarák
počet příspěvků85
datum registrace22.03.2010
Středa 28.12.2016 14:04, Gratuluji k početné rodině,
jako otec o něco starších dětí chápu prioritu bezpečnosti, ale řekl bych, že je třeba uvážit i praktičnost vozidla, když to zlechčím, tak přeci jen budete častěji děti usazovat do sedaček a připoutávat než bourat. A pokud budu dedukovat dál, manželky většinou rozváží děti do škol, školek, na kroužky atd., tudíž často po městě, kde o drobné ťukance není nouze, na druhou stranu většinou v malých rychlostech a tudíž potenciálně s menším rizikem újmy na zdraví. Pokud SUV, k čemuž nevidím jediný důvod, tak GL z mého pohledu jediná volba z aut běžně se dovážejících. Na Vašem místě bych se podíval na VW Multivan, dětských sedaček tam dáte pět (máte rezervu na ještě jedno), a hlavně přístup k nim je nesrovnatelně lepší než u jakéhokoli SUV. Akorát nevím, jestli to je nebo není zmrzlinářské auto. Motor podle typu jízd, na delší cesty naftu, na krátké rozvozy dětí určitě benzin. Hodně štěsí při výběru.
reagovat
md11fr
počet příspěvků9
datum registrace22.06.2015
Středa 28.12.2016 14:58, Cadillac Escalade
Zdravím, řeším obdobný problém, nemáme sice tři děti, ale bezpečnost je priorita, a já zatím skončil u dvou kandidátů, GL 500, nebo Cadillac Escalade, zatím to vypadá spíš na ten Cadillac, bydlíme na malé vsi a děti vozíme do školy cca 10km také do vsi, takže nemusíme řešit parkování. Nájezd malý takže velký benzin, Escalade je asi trošku bezpečnější a líp vybavený. Na druhou stranu servis bude míň dostupný
reagovat
BobanHTP
počet příspěvků983
datum registrace19.08.2015
Středa 28.12.2016 15:53, RE: Jaké SUV, které je bezpečné pro děti?
Marko napsal:
Dobrý denChci Vás požádat o názor. S manželkou máme 4 děti: 6,4,3,1. V tomto okamžiku má manželka Sharan. Mám pocit že děti ve třetí řadě sedí v "deformační zóně" A celkově, ten sharan mi přijde jako nepříliš bezpečné auto. Manželka je nezkušená řidička, za 4 roky co má sharan, měla 3 menší nehody. Chci jí koupit ojetinu které bude bezpečná. Prosím ne kamion (hummer), ani zmrzlinářské auto (viano). I když kvůli bezpečnosti udělám jakýkoliv kompromis. Přemýšlím nad Mercedes GL nebo Volvo XC90. Limit mám do 1 milionu korun.priority:1. bezpečnost dětí2. nic3. nic4. spolehlivost auta5. všechno ostatní nedůležitéVíte mi dát prosím tip? Cokoliv co když vpálí do stromu v 90 km / h tak děti budou v pořádku. Nebo naopak, když nějaké auto vpálí do ní (třetí řada sedadel) .Děkuji pěkně.PS: Omlouvám se pokud píšu hloupě. Jednoduše auta jsou mimo mé kompetence.


Ahoj, spíše by to chtělo asistenční systémy pro parkování, hlídání mrtvého úhlu, aisitent rozjezdu do kopce a samozřejmě FrontAsist, tj. že občas auto zabrzdí místo tebe.
Sharan je vyšší, takže podle mě jsou děti docela v bezpečí, rozhedně více, než např. ve Fábii kombi.
Jinak pro 4 děti znám člověka, co je velmi spokojený s Renault Trafik, ten 8 místný, ale nevím jestli se tvá manželka nelekne většího vozu. To samé nabízí napž. Citroen Jumpy, opět 8-místný. Samozřejmě jdou sedačky dát pryč apod.
Za mě ale platí, že klidně koupit jen např. Ford Galaxy ale s těmi asistenčními systémy .... a klidně automat - kdo jej zkusí, tak do města už nic jiného nechce
reagovat
sheogorath
počet příspěvků419
datum registrace27.05.2016
Středa 28.12.2016 16:15, RE
S automatem 100% souhlasim, do mesta nema chybu, a v tomto pripade nezkusene ridicky se nebude muset soustredit na razeni, a vic se venovat okoli. Na druhou stranu automat = extra servisni vydaje. Je to na zvazeni

Tak jako tak, podle me ty asistencni systemy muzou dobry (treba pri unave po delsi ceste), ale ne jako nahrada schopnyho ridice. Verim, ze dost lidi tim ziska falesnej pocit bezpeci, a budou se na ten asistent spolehat vic nez by meli.

reagovat
brin
počet příspěvků727
datum registrace28.03.2011
Středa 28.12.2016 16:42, Nesmysl
Vyřešil bych to naprosto jinak. Za milion si místo obřího tanku kupte radši službu i s řidičem. Jednoduše si pronajměte někoho, kdo vám tu manželku i s dětma vždycky někam odveze a zase přiveze. Nakonec vás to vyjde šul nul, ale podstatně bezpečnějc.
reagovat
md11fr
počet příspěvků9
datum registrace22.06.2015
Středa 28.12.2016 17:23, autosedačky
já myslím, že váhu a kinetickou energii , (tak jako objem motoru), ničím nenahradíš, velké a těžké auto prostě vždycky bude bezpečnější než menší a lehčí a velký motor při nárazu taky udělá své, nouzové brzdění a asistenti jsou možná fajn pokud fungují, ale ne vždy je tomu tak.

Na druhé straně můžeme mít sebe větší SUV ale pokud nepoužíváme protisměrné autosedačky pro děti , které prošli švédským "plus testem", ale normální po směru jízdy, byť vychvalované ADAC a jinými pochybnými organizacemi, kde je bezpečí jen 50% kritériem, jsme nezodpovědní.
Při zmiňovaném nárazu do stromu, je násobně bezpečnější protisměrná sedačka ve Fabii, než normální sedačka v sebevětším SUV .
reagovat
Bronn
počet příspěvků95
datum registrace23.11.2014
Středa 28.12.2016 17:59, RE: Nesmysl
brin napsal:
Vyřešil bych to naprosto jinak. Za milion si místo obřího tanku kupte radši službu i s řidičem. Jednoduše si pronajměte někoho, kdo vám tu manželku i s dětma vždycky někam odveze a zase přiveze. Nakonec vás to vyjde šul nul, ale podstatně bezpečnějc.


Tak pod tohle se rad podepisu. A jeste si myslim, ze 1 milion za osobniho ridice neutratite ani za 100let a navic manzelka bude bez nervu s popojizdeni velkym autem po meste a jeste hure parkovanim... a to nemluvim o nervech az se dostane do dalsi nehody atp.
reagovat
PatM
počet příspěvků199
datum registrace07.08.2016
Středa 28.12.2016 18:01, RE: Jaké SUV, které je bezpečné pro děti?
BobanHTP napsal:
Marko napsal:
Dobrý denChci Vás požádat o názor. S manželkou máme 4 děti: 6,4,3,1. V tomto okamžiku má manželka Sharan. Mám pocit že děti ve třetí řadě sedí v "deformační zóně" A celkově, ten sharan mi přijde jako nepříliš bezpečné auto. Manželka je nezkušená řidička, za 4 roky co má sharan, měla 3 menší nehody. Chci jí koupit ojetinu které bude bezpečná. Prosím ne kamion (hummer), ani zmrzlinářské auto (viano). I když kvůli bezpečnosti udělám jakýkoliv kompromis. Přemýšlím nad Mercedes GL nebo Volvo XC90. Limit mám do 1 milionu korun.priority:1. bezpečnost dětí2. nic3. nic4. spolehlivost auta5. všechno ostatní nedůležitéVíte mi dát prosím tip? Cokoliv co když vpálí do stromu v 90 km / h tak děti budou v pořádku. Nebo naopak, když nějaké auto vpálí do ní (třetí řada sedadel) .Děkuji pěkně.PS: Omlouvám se pokud píšu hloupě. Jednoduše auta jsou mimo mé kompetence.
Ahoj, spíše by to chtělo asistenční systémy pro parkování, hlídání mrtvého úhlu, aisitent rozjezdu do kopce a samozřejmě FrontAsist, tj. že občas auto zabrzdí místo tebe.Sharan je vyšší, takže podle mě jsou děti docela v bezpečí, rozhedně více, než např. ve Fábii kombi.Jinak pro 4 děti znám člověka, co je velmi spokojený s Renault Trafik, ten 8 místný, ale nevím jestli se tvá manželka nelekne většího vozu. To samé nabízí napž. Citroen Jumpy, opět 8-místný. Samozřejmě jdou sedačky dát pryč apod. Za mě ale platí, že klidně koupit jen např. Ford Galaxy ale s těmi asistenčními systémy .... a klidně automat - kdo jej zkusí, tak do města už nic jiného nechce


Dodávka by mohla být ok.
Asistenty ve Fordu Galaxy jsou mu úplně k ničemu když budou mít děti hlavu 2cm od zadního okna takže při sebemenším nárazu zezadu nebude poznat co jsou děti a co už 5. dveře. Ono totiž narvat 3 řady sedadel do 4,5m dlouhého auto může napadnout jenom vola a koupí si to ještě větší. Osobně bych koupil při potřebě 3. řady americký MPV/SUV sice to bude mít na délku 6m, ale děti se nebudou hlavou bouchat do zadního okna! Až vyrostou tak se do těch evropských parodií stejně nevlezou a nic jinýho mu nezbyde
reagovat
Reno
počet příspěvků1344
datum registrace30.03.2010
Středa 28.12.2016 18:17, RE: Nesmysl
Bronn napsal:
brin napsal:
Vyřešil bych to naprosto jinak. Za milion si místo obřího tanku kupte radši službu i s řidičem. Jednoduše si pronajměte někoho, kdo vám tu manželku i s dětma vždycky někam odveze a zase přiveze. Nakonec vás to vyjde šul nul, ale podstatně bezpečnějc.
Tak pod tohle se rad podepisu. A jeste si myslim, ze 1 milion za osobniho ridice neutratite ani za 100let a navic manzelka bude bez nervu s popojizdeni velkym autem po meste a jeste hure parkovanim... a to nemluvim o nervech az se dostane do dalsi nehody atp.


LOL stačí umět jen trochu počítat, abys zjistil, že osobní řidič je setsakradrahá zábava. Mohl si ji dovolit třeba Leoš Mareš, když byl bez řidičáku, ale pro běžného člověka je to dost nedostupná záležitost. A jedna, nevytížíš ho, ad dvě, ten řidič bude stejně potřebovat auto pro šest lidí. Jinak jen volat taxi a těch skutečně šestimístných moc nejezdí. A v neposlední řadě, to auto, když koupíš, tak ho potom zase prodáš, sic se ztrátou, ale prodáš.
Doporučuju nějaké starší GMC nebo podobnou americkou hovězinu. Leč počítat s tím, že takhle velké auto je zase o něco těžší řídit a pro člověka, který dobrým řidičem není je to další minus.
Není lepší rady, než že nechat manželku vyjezdit, zaplatit kondice atd.
Chce to jen čas, já boural za první rok třikrát, potom řadu let nic. Autoškolu jsem taky dělal natřikrát, rozhodně jsem byl antitalent na řízení.

reagovat
radek.slivaFB
počet příspěvků181
datum registrace16.03.2013
Středa 28.12.2016 19:56, tip
Premyslel jsem co by mohlo vejit do teto cenove relace a napadla me Nova kia Sorento je to obravske auto nabusene vybavou a do milionu se vejde nove a myslim ze tedka maj novou dvojspojkovou aut. prevodovku v treti rade je dost mista a neni to stisnene....takze je to jen tip na funglovku chce to jen nemit predsudky proti znacce ktere uz davno neplati
reagovat
Pepe
počet příspěvků1000
datum registrace09.05.2007
Středa 28.12.2016 21:33, RE: 123
ivan2 napsal:
Auto ve kterém budou vždycky děti v pořádku po nárazu do stromu v 90km/h asi neexistuje. A vůbec to, že někdo neumí řídit, tak mu pořídím kvůli bezpečí dětí co největší auto, to mi přijde jako ptákovina. Ne všechno jde řešit silou. A vůbec - je nůtný vozit děti i ve třetí řadě, druhá nestačí?


Stačí si přečíst dotaz, cituji:" S manželkou máme 4 děti: 6,4,3,1. "
Do kterýho auta se vejdou 4 autosedačky vedle sebe? Pokud teda to šestiletý není Goliáš a nesedí vepředu...
reagovat
Reno
počet příspěvků1344
datum registrace30.03.2010
Středa 28.12.2016 21:55, RE: 123
Pepe napsal:
ivan2 napsal:
Auto ve kterém budou vždycky děti v pořádku po nárazu do stromu v 90km/h asi neexistuje. A vůbec to, že někdo neumí řídit, tak mu pořídím kvůli bezpečí dětí co největší auto, to mi přijde jako ptákovina. Ne všechno jde řešit silou. A vůbec - je nůtný vozit děti i ve třetí řadě, druhá nestačí?
Stačí si přečíst dotaz, cituji:" S manželkou máme 4 děti: 6,4,3,1. "Do kterýho auta se vejdou 4 autosedačky vedle sebe? Pokud teda to šestiletý není Goliáš a nesedí vepředu...


Jedna sedačka dopředu, vypnout airbag, další tři za ně, vystačí s dvěma řadama, řekl bych. Krom toho se mi nezdá, že by jezdila se všema dětma naráz ale můžu se plést. Nicméně ovšem, někdy pojedou i s otcem a to už budou tři řady vskutku potřeba.


reagovat
Pavlik
počet příspěvků939
datum registrace09.10.2008
Středa 28.12.2016 22:37, RE: 123
Pepe napsal:
ivan2 napsal:
Auto ve kterém budou vždycky děti v pořádku po nárazu do stromu v 90km/h asi neexistuje. A vůbec to, že někdo neumí řídit, tak mu pořídím kvůli bezpečí dětí co největší auto, to mi přijde jako ptákovina. Ne všechno jde řešit silou. A vůbec - je nůtný vozit děti i ve třetí řadě, druhá nestačí?
Stačí si přečíst dotaz, cituji:" S manželkou máme 4 děti: 6,4,3,1. "Do kterýho auta se vejdou 4 autosedačky vedle sebe? Pokud teda to šestiletý není Goliáš a nesedí vepředu...


Proč by jedno dítě nemohlo jezdit na sedadle spolujezdce? Buď vajíčko = vypnout airbag, nebo klasická autosedačka = airbag nechat funkční. Proč by se jinak montovaly na sedadlo spolujezdce kotevní body ISOFIXu? V3 tunovém GL je to dost jedno, většinu běžných aut svou hmotou odhrne z cesty.
reagovat
ales.preisler
počet příspěvků1
datum registrace30.12.2015
Středa 28.12.2016 22:56, Toyota Sienna
Dobrý den, řeším podobný problém, jen ten rozpočet je o dost nižší. Ale kdybych si mohl vybírat auto v této cenové úrovni, tak Toyotu Siennu. Za 22 let práce jako automechanik jsem poznal spoustu značek a za jiné auto než Toyotu bych peníze neutrácel (i když i jim lze leccos vytknout). Prioritou je pro mne to, aby auto v následném provozu mělo co nejméně poruch. Sienna je sice jen s benzínovými motory, ale předpokládám, že paní vozí děti do školy, školky, na kroužky - "popojíždění po městě", diesel se kolikrát ani neohřeje, takže se studeným motorem. Jestli případná oprava čerpadla, vstřikovačů, DPF, ... stojí to, co jsme ušetřili na palivu, nebo ještě víc jsem nepočítal. Je to sice "menší autobus", ale vysoký posez - ženy mají v oblibě - pomáhá k dobrému rozhledu kolem auta. Běžné servisní díly jako filtry a brzdy budou k dostání i u nás. Případně se dají díly objednat z US, cena i s dopravou bývá kolikrát nižší než by u nás bylo zvykem, dodání kolem 10 dnů i s proclením. Jinak originální náhradní díly bývají dražší, ale u Toyoty to trvá déle než jsou potřeba. Nejtěžší by asi bylo, najít ten správný kus. Trochu lepší nabídka je na mobile.de
reagovat
Zdeny60
počet příspěvků917
datum registrace08.09.2009
Čtvrtek 29.12.2016 07:37, RE: Jaké SUV, které je bezpečné pro děti?
Marko napsal:
Dobrý denChci Vás požádat o názor. S manželkou máme 4 děti: 6,4,3,1. V tomto okamžiku má manželka Sharan. Mám pocit že děti ve třetí řadě sedí v "deformační zóně" A celkově, ten sharan mi přijde jako nepříliš bezpečné auto. Manželka je nezkušená řidička, za 4 roky co má sharan, měla 3 menší nehody. Chci jí koupit ojetinu které bude bezpečná. Prosím ne kamion (hummer), ani zmrzlinářské auto (viano). I když kvůli bezpečnosti udělám jakýkoliv kompromis. Přemýšlím nad Mercedes GL nebo Volvo XC90. Limit mám do 1 milionu korun.priority:1. bezpečnost dětí2. nic3. nic4. spolehlivost auta5. všechno ostatní nedůležitéVíte mi dát prosím tip? Cokoliv co když vpálí do stromu v 90 km / h tak děti budou v pořádku. Nebo naopak, když nějaké auto vpálí do ní (třetí řada sedadel) .Děkuji pěkně.PS: Omlouvám se pokud píšu hloupě. Jednoduše auta jsou mimo mé kompetence.


Ty doporuč ženě, ať neleze do auta, protože je pro své okolí nebezpečná. Bude všem líp, když bude jezdit MHD. A haranty bude vozit taky radši autobusem, profesionální autobusáci jezdí bezpečně a autobus váží tolik tun, že ho jen tak něco nerozhodí (mimo pendolína).
Strašně miluji tyhle paranoiky. Lituji ty chudáky, co se s tvou ženou potkají na silnici.
reagovat
1 2


aktualizovat
toto téma sledujete

přestat sledovat toto téma




Copyright © EBM system s.r.o., 2005 – 2018, všechna práva vyhrazena.