0
zpět
 

diskuze k tématu: Jaké auto - zajímavý interiér?

kategorie zařazení tématu: poradna, jaké auto koupit, typ vozidla, osobní
free78
počet příspěvků300
datum registrace19.09.2008
Pátek 17.03.2017 11:37, interiér
Kvalita interiéru je pro mne taky důležitá a překvapuje mne, že drtivá většina lidí na interiér kašle. Hlavně ať je to zvenku huj a soused ať pukne vzteky. Na což zase kašlu já...
Velmi mi chybí kvalita potahů co se používala před lety. Ten semiš to byla paráda. A nebo potahy v takovém Renaultu 25 Baccara... To bývalo něco. Dnes je všude jen šedá hnusná hadra a nebo statisícové příplatky za kůži.
A mohlo by se pokračovat. Pro by nemohla být palubovka obšitá kůží, nebo alcantarou? Vždyť ten materiál by byl za řádově nižší jednotky tisíc. A v reále nic. Pouze u super prémie a jinak plastovej kentus.

A dalo by se položit otázku - Sedáváte doma v obýváku na plastových židlích u plastového stolku ? Ne? Tak proč je to pro většinu lidí normální v autě?
reagovat
sheogorath
počet příspěvků527
datum registrace27.05.2016
Pátek 17.03.2017 12:02, RE
Presne tak. Smradlavy plastovy vylisky jak z vietnamske trznice, a dokonalost tomu doda podsviceni oblibenyma modryma ledkama...

U tech nejlevnejsich modelu to celkem chapu, ale nedavno jsem jel taxikem v jednom z novejsich Passatu (snad uz B8), a treba provedeni palubky bylo celkem hrozny. Dali tam jakejsi hlinikovej dekor, kterej mel jakoby neopracovany hrany, mezery mezi dily ruzne siroky... Za ty prachy bych ocekaval trosku neco jinyho.
reagovat
Zdeny60
počet příspěvků1231
datum registrace08.09.2009
Pátek 17.03.2017 18:21, RE: Jaký auto?
gravestone napsal:
Zdeny60 napsal:
Pavlik napsal:
Zdeny60 napsal:
Kupovat auto podle interieru - hmmm, to se jen tak nevidí
Představ si Zdeny, že někdo jezdí uvnitř auta, místo aby na něj jen slintal zvenku . Také vybírám auto mimo jiné podle interiéru, nevím proč bych měl trávit hodiny v prostředí které se mi nelíbí.
Když to máš tak nastavený, je to tvoje válka a nikod s tím nehne. Já mám teda na vlastnosti auta trochu jiný pohled, než volit ho podle vzhledu vnitřku. Souhlasím s ergonomií - i když to je široký pojem, takže bych upřesnil - kvalita sedadel a poloha volantu a pedálů k němu. Zbytek je celkem volný a na jízdý má pramalý vliv. pro bezpečnou jídzu stačí dosáhnout na levou a pravou páčku u volantu, řadící páku a max. topení. Zbytek je akroát na rozptylování, o to více v rukou začátečníka. No nic, každej to má jinak.
Když jsem měnil vloni auto, tak jsem prvotně koukal na permanentní čtyřkolku Subaru Legacy v kombíku. Jízdní vlastnosti Suba byly super, ale právě kvůli interiéru auta (myšleno kvalita plastů, zpracování, odhlučnění, pohodlnost sedaček...) na úrovni Dacie, která je tak dobrá na vožení cihel a cementu na stavbu, jsem skončil u Volva. Tam mě interiér plně uspokojil.


Můžu se zeptat o jaký model a ročník šlo?
reagovat
Papagelo
počet příspěvků52
datum registrace06.07.2015
Pátek 17.03.2017 18:56, RE: interiér
free78 napsal:
Kvalita interiéru je pro mne taky důležitá a překvapuje mne, že drtivá většina lidí na interiér kašle. Hlavně ať je to zvenku huj a soused ať pukne vzteky. Na což zase kašlu já...Velmi mi chybí kvalita potahů co se používala před lety. Ten semiš to byla paráda. A nebo potahy v takovém Renaultu 25 Baccara... To bývalo něco. Dnes je všude jen šedá hnusná hadra a nebo statisícové příplatky za kůži.A mohlo by se pokračovat. Pro by nemohla být palubovka obšitá kůží, nebo alcantarou? Vždyť ten materiál by byl za řádově nižší jednotky tisíc. A v reále nic. Pouze u super prémie a jinak plastovej kentus.A dalo by se položit otázku - Sedáváte doma v obýváku na plastových židlích u plastového stolku ? Ne? Tak proč je to pro většinu lidí normální v autě?


No, každý má priority a kvality (včetně interiérů automobilů) čehokoli nastaveny různě. Já patřím k těm "ůchýlům", co jim je nějaký interiér a exteriér auta šumafuk a to samé platí na to, co si o mě
myslí nějací sousedé. A co mi vůbec hlava nebere, proč by měla být palubovka obšita vůbec
čímkoli. Já na palubku nepokládám ani ruce, ani obličej, ani ji neolizuji ani se na ni nedívám.
Dívám se z auta ven a sleduji provoz. Takže je mi zcela jedno, že je z hnusných plastů.
A na otázku, zda doma sedávám na plastových židlích odpovím ne. Nesedávám.
Nepřirovnávám totiž auto k obýváku. Auto mi poskytuje jen službu na přepravu z jednoho místa
na druhé a požaduji po něm jen jediné, aby tak učinilo, bez poruchy a odstávky, nic více a nic
méně. A tak proto mi připadá, že sedět a prožívat jízdu v automobilu, jako hovění si v obýváku,
jako něco nenormálního. Ale jak jsem psal již výše, každý to má nastaveno jinak a každý má
jiné záliby. A také vnímání estetiky a krásna, toho co je vkusné a co nikoli je u každého jedince
individuální...
reagovat
gravestone
počet příspěvků105
datum registrace14.02.2016
Pátek 17.03.2017 20:45, RE: Jaký auto?
Zdeny60 napsal:
gravestone napsal:
Zdeny60 napsal:
Pavlik napsal:
Zdeny60 napsal:
Kupovat auto podle interieru - hmmm, to se jen tak nevidí
Představ si Zdeny, že někdo jezdí uvnitř auta, místo aby na něj jen slintal zvenku . Také vybírám auto mimo jiné podle interiéru, nevím proč bych měl trávit hodiny v prostředí které se mi nelíbí.
Když to máš tak nastavený, je to tvoje válka a nikod s tím nehne. Já mám teda na vlastnosti auta trochu jiný pohled, než volit ho podle vzhledu vnitřku. Souhlasím s ergonomií - i když to je široký pojem, takže bych upřesnil - kvalita sedadel a poloha volantu a pedálů k němu. Zbytek je celkem volný a na jízdý má pramalý vliv. pro bezpečnou jídzu stačí dosáhnout na levou a pravou páčku u volantu, řadící páku a max. topení. Zbytek je akroát na rozptylování, o to více v rukou začátečníka. No nic, každej to má jinak.
Když jsem měnil vloni auto, tak jsem prvotně koukal na permanentní čtyřkolku Subaru Legacy v kombíku. Jízdní vlastnosti Suba byly super, ale právě kvůli interiéru auta (myšleno kvalita plastů, zpracování, odhlučnění, pohodlnost sedaček...) na úrovni Dacie, která je tak dobrá na vožení cihel a cementu na stavbu, jsem skončil u Volva. Tam mě interiér plně uspokojil.
Můžu se zeptat o jaký model a ročník šlo?


Určitě to byl šestikvalt s ruční parkovací brzdou, sedačky v elektrice (posuv i výhřev), diesel 2L, Legacy ročník tuším 2009.
Každý má na auto svoje specifické požadavky. Za mně, auto se dvěma pedály a elektrickou parkovačkou ke mně nesmí domů. Dále moje auto musí mít dnes blinkry v zrcátkách, zadní stěrač, vyhřívané sedačky a xenony, přes tohle taky nejede vlak. Naopak mne nezajímá jestli to má 3,4,5 nebo 6 válců. Taky mně nezajímá zvuk motoru, hlavně ho nechci v kabině slyšet. Kola ani barvu auta neřeším, pokaždé jsem měl jinou. Věci jako rádio, handsfree nebo parkovací kameru v autě vůbec k ničemu nepotřebuju. Nicméně interiér je pro mne ale veledůležitý, především kvalita použitých materiálů, zpracování a čistota designu (něco nesymetrického, extravagantního a od kolotoče v autě nechci) a vždy jsem si auto podle toho vybíral.
reagovat
Zdeny60
počet příspěvků1231
datum registrace08.09.2009
Sobota 18.03.2017 08:40, RE: Jaký auto?
gravestone napsal:
Zdeny60 napsal:
gravestone napsal:
Zdeny60 napsal:
Pavlik napsal:
Zdeny60 napsal:
Kupovat auto podle interieru - hmmm, to se jen tak nevidí
Představ si Zdeny, že někdo jezdí uvnitř auta, místo aby na něj jen slintal zvenku . Také vybírám auto mimo jiné podle interiéru, nevím proč bych měl trávit hodiny v prostředí které se mi nelíbí.
Když to máš tak nastavený, je to tvoje válka a nikod s tím nehne. Já mám teda na vlastnosti auta trochu jiný pohled, než volit ho podle vzhledu vnitřku. Souhlasím s ergonomií - i když to je široký pojem, takže bych upřesnil - kvalita sedadel a poloha volantu a pedálů k němu. Zbytek je celkem volný a na jízdý má pramalý vliv. pro bezpečnou jídzu stačí dosáhnout na levou a pravou páčku u volantu, řadící páku a max. topení. Zbytek je akroát na rozptylování, o to více v rukou začátečníka. No nic, každej to má jinak.
Když jsem měnil vloni auto, tak jsem prvotně koukal na permanentní čtyřkolku Subaru Legacy v kombíku. Jízdní vlastnosti Suba byly super, ale právě kvůli interiéru auta (myšleno kvalita plastů, zpracování, odhlučnění, pohodlnost sedaček...) na úrovni Dacie, která je tak dobrá na vožení cihel a cementu na stavbu, jsem skončil u Volva. Tam mě interiér plně uspokojil.
Můžu se zeptat o jaký model a ročník šlo?
Určitě to byl šestikvalt s ruční parkovací brzdou, sedačky v elektrice (posuv i výhřev), diesel 2L, Legacy ročník tuším 2009.Každý má na auto svoje specifické požadavky. Za mně, auto se dvěma pedály a elektrickou parkovačkou ke mně nesmí domů. Dále moje auto musí mít dnes blinkry v zrcátkách, zadní stěrač, vyhřívané sedačky a xenony, přes tohle taky nejede vlak. Naopak mne nezajímá jestli to má 3,4,5 nebo 6 válců. Taky mně nezajímá zvuk motoru, hlavně ho nechci v kabině slyšet. Kola ani barvu auta neřeším, pokaždé jsem měl jinou. Věci jako rádio, handsfree nebo parkovací kameru v autě vůbec k ničemu nepotřebuju. Nicméně interiér je pro mne ale veledůležitý, především kvalita použitých materiálů, zpracování a čistota designu (něco nesymetrického, extravagantního a od kolotoče v autě nechci) a vždy jsem si auto podle toho vybíral.


Děkuji za objasnění. Dál už není co komentovat a obrázek jsem si udělal.
reagovat
Valnoha
počet příspěvků322
datum registrace03.01.2011
Sobota 18.03.2017 19:18, Hhhhhh mmmmmm nnnnnn
Je to horka slina ze maji vozy subaru prumerne ci spise podprumerne interiery, ale je treba si sundat ruzove bryle a spolknout ji. Jak dobre vis Zdendo hovorim o Foresteru 2014. Pokud se v soucansych modelech neco zmenilo k lepsimu tak je to jak probuzeni sipkove ruzenky
reagovat
Zdeny60
počet příspěvků1231
datum registrace08.09.2009
Neděle 19.03.2017 07:18, RE: Hhhhhh mmmmmm nnnnnn
Valnoha napsal:
Je to horka slina ze maji vozy subaru prumerne ci spise podprumerne interiery, ale je treba si sundat ruzove bryle a spolknout ji. Jak dobre vis Zdendo hovorim o Foresteru 2014. Pokud se v soucansych modelech neco zmenilo k lepsimu tak je to jak probuzeni sipkove ruzenky


Ta podprůměrnost spočívá v čem? Že po 250tkm nevržou? Nebo že po 250tkm nemají rozervané sedačky jako Volva? Nebo že mezery mezi panely jsou jako z laseru? To, že po 10 letech parkování venku na slunci a mrazu plasty nemění ani barvu ani struktur? Ano, nemusí ti sedět dyzajn, ale to není projev NEKVALITY. Mně třeba silně odpuzuje vntřek BMW a u některých modelů ty jeho čudle jak na sporáku z 50. let. Ale to je dyzajn, ne jeho kvality.
reagovat
Valnoha
počet příspěvků322
datum registrace03.01.2011
Neděle 19.03.2017 07:30, Hhhhhh mmmmmm hhhhh
Momentalne najeto 85 tkm. 2x v zaruce resena vrzajici palubka, doslova katastrofalni predni sedadla (kratky sedak zadne bocni vedeni) spinace vyhrevu sedadel ala II golf, venec volantu obrousenej jak po 500tkm. Ale treba to je jen smula na kus..... Rozhodne ale dalsi auto nebude subaru abychom si to potvrdili ci vyvratili
reagovat
Zdeny60
počet příspěvků1231
datum registrace08.09.2009
Neděle 19.03.2017 17:56, RE: Hhhhhh mmmmmm hhhhh
Valnoha napsal:
Momentalne najeto 85 tkm. 2x v zaruce resena vrzajici palubka, doslova katastrofalni predni sedadla (kratky sedak zadne bocni vedeni) spinace vyhrevu sedadel ala II golf, venec volantu obrousenej jak po 500tkm. Ale treba to je jen smula na kus..... Rozhodne ale dalsi auto nebude subaru abychom si to potvrdili ci vyvratili


Tak co na to říct? Moje Lego mělo 235.000km, když šlo z domu. Sedačky ve stvau 9/10, nikdy nebyly potahy. Posezení - dle mě patřilo k jednomu z nejlepších (měl jsem tu edici Sport). Sedák dlouhá ažaž, boční vedení výtečné. Bohužel u MY2008 už byly sedačky horší, měly menší boční vedení. Forestera 2014 nemohu hodntiti, nejel sjemv toma ani nesděl. Pokud to je, jak říkáš, pak For. není model pro tebe. Sedni do Oťase a uvidíš rozdíl hned. Nic nevrže, nechrastí, sedačky majhí vedení velmi slušný (mám kůži, takže žádný klouzání v zatáčkách se nekoná, opravdu opěrák drží fakt dobře). Volant (Momo) po 235.000km 8/10*. Asi se ti potí ruce, nebo nevím. Outback má nyní 101.000 a je lehounce lesklý ve 3/4 na tři, ale že by odřený? Ani omylem.
Vidíš, moje dlaší volba je už dnes jasná: Levorg
reagovat
1 2


aktualizovat
toto téma sledujete

přestat sledovat toto téma




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.