Ahoj zvaž všechna pro a proti a počítej, že většinou Tě čeká nějaká investice cca co 60tis.km,
Kamarádi mají tohle
1. VW Jetta 1.6 MPI, najeto cca 250tis.km, z toho 120tis.km na LPG, měněna řídící jednotka(Polská), lambda sondy, momentálně motor už papá olej, asi 0,5l/1000km
2. Ford Focus II 1.6 Duratec - skoro to samé, cca 250tis.km, na LPG najeto cca 100tis.km, zatím kupodivu vše šlape jak má, LPG je italské s přímazem, motor olej nepapá
3. Renault Megane II 1.6 LPG bez přímazu, najeto jen cca 60tis.km s LPG, celkově 140tis.km, zatím se nic nepokazilo, kupodivu také motor olej nepapá
Jinak obecně se má jednou začas jet na benzín.
V nádrži je benzín dlouho, takže brát prémiový bez řepky(Babiše), aby nedegradoval
Většina lidí škudlí a tak si nastaví zaptnutí LPG sotva se motor rozjede, já bych to nejraději nastavil až po 5min jízdy
Moje úvaha je taková, že do 200tis.kč koupíš fajnový VW Golf kombi 1.6 TDI, který s přehledem na okreskách jezdí za 4,5l pokud nezávodíš, LPG potom nedává skoro smysl
Pak mám služební Rapid 1.2 TSI, na okreskách se neomezuji a po zimě nové auto má celkovou spotřebu 5,5l!!
Kamarád měl Fiestu 1.0 Ecoboost a ta bez omezování se na dálnici jezdila kolem 6l
Soused má Peugeot 308 1.6 HDI a to samé jako Rapid, celkově se dá jezdit kolem 5l na okreskách.