0
zpět
 

diskuze k tématu: Jaké auto na LPG?

kategorie zařazení tématu: poradna, jaké auto koupit, technické dotazy, typ vozidla, osobní, hybridy, cng, lpg
Fuky
počet příspěvků1
datum registrace03.05.2017
Středa 03.05.2017 13:02, Jaké auto na LPG?
Prosím o radu.Jaké asi nejvhodnější auto (kombi,MPV) na přestavbu LPG.Rozpočet +/- 200 000 Kč. Děkuji za rady
reagovat
BobanHTP
počet příspěvků2404
datum registrace19.08.2015
Středa 03.05.2017 15:13, LPG není bezúdržbové
Ahoj zvaž všechna pro a proti a počítej, že většinou Tě čeká nějaká investice cca co 60tis.km,
Kamarádi mají tohle
1. VW Jetta 1.6 MPI, najeto cca 250tis.km, z toho 120tis.km na LPG, měněna řídící jednotka(Polská), lambda sondy, momentálně motor už papá olej, asi 0,5l/1000km

2. Ford Focus II 1.6 Duratec - skoro to samé, cca 250tis.km, na LPG najeto cca 100tis.km, zatím kupodivu vše šlape jak má, LPG je italské s přímazem, motor olej nepapá

3. Renault Megane II 1.6 LPG bez přímazu, najeto jen cca 60tis.km s LPG, celkově 140tis.km, zatím se nic nepokazilo, kupodivu také motor olej nepapá

Jinak obecně se má jednou začas jet na benzín.
V nádrži je benzín dlouho, takže brát prémiový bez řepky(Babiše), aby nedegradoval
Většina lidí škudlí a tak si nastaví zaptnutí LPG sotva se motor rozjede, já bych to nejraději nastavil až po 5min jízdy

Moje úvaha je taková, že do 200tis.kč koupíš fajnový VW Golf kombi 1.6 TDI, který s přehledem na okreskách jezdí za 4,5l pokud nezávodíš, LPG potom nedává skoro smysl
Pak mám služební Rapid 1.2 TSI, na okreskách se neomezuji a po zimě nové auto má celkovou spotřebu 5,5l!!
Kamarád měl Fiestu 1.0 Ecoboost a ta bez omezování se na dálnici jezdila kolem 6l
Soused má Peugeot 308 1.6 HDI a to samé jako Rapid, celkově se dá jezdit kolem 5l na okreskách.


reagovat
smazaný uživatel
počet příspěvků
datum registrace
Středa 03.05.2017 16:52, mpv
pokud bys volil radši MPV, tak Seat Alhambra / VW Sharan motor 1.8 T, dělal se cca do 2010
reagovat
Giorgio
počet příspěvků814
datum registrace09.05.2007
Středa 03.05.2017 17:06, RE: Jaké auto na LPG?
Fuky napsal:
Prosím o radu.Jaké asi nejvhodnější auto (kombi,MPV) na přestavbu LPG.Rozpočet +/- 200 000 Kč. Děkuji za rady


Nepřestavovat, ale koupit něco, co je na LPG už z fabriky - například Subaru Outback.
reagovat
Ricky001
počet příspěvků12
datum registrace15.03.2011
Čtvrtek 04.05.2017 16:29, LPG ano, ale...
Do ´malorážek´ bych LPG necpal. Stejně to moc nejede a když to ještě budeš krmit plynem...
Další věc je kolik toho najezdíš? Předělávat auto na LPG kvůli 10-15tkm/rok, nemá moc smysl.
Pokud koupíš starší naftu, ano, spotřeba je fajn, jen údržba bude náročnější. Když se něco pokazí, třeba repase vstřikovačů, turba, dvojhmota, je úspora v nákladech na palivo v pr...
LPG má taky svoje mouchy. Asi bych nekupoval auto s již namontovaným plynem, protože nevíš jak s tím dotyčný jezdil a bude pár věcí zralých na výměnu.
Třeba zmiňované Subaru Outback s origo zástavbou je fajn, ale co servis? Jenom seřízení ventilových vůlí bude stát v servisu ranec a ND na systém Vialle bude ceno jinde než něco obyč.
Kup něco staršího, 200 tis na auto není málo. Do 150 tis budeš mít spolehlivý auto, pokud nepotřebuješ machrovat před sousedama, 25 tis dáš za plyn do 4 válce a zbytek máš na nějaký ten servis.
reagovat
Pavlik
počet příspěvků1325
datum registrace09.10.2008
Čtvrtek 04.05.2017 18:40, RE: LPG není bezúdržbové
BobanHTP napsal:
Ahoj zvaž všechna pro a proti a počítej, že většinou Tě čeká nějaká investice cca co 60tis.km, Kamarádi mají tohle1. VW Jetta 1.6 MPI, najeto cca 250tis.km, z toho 120tis.km na LPG, měněna řídící jednotka(Polská), lambda sondy, momentálně motor už papá olej, asi 0,5l/1000km2. Ford Focus II 1.6 Duratec - skoro to samé, cca 250tis.km, na LPG najeto cca 100tis.km, zatím kupodivu vše šlape jak má, LPG je italské s přímazem, motor olej nepapá3. Renault Megane II 1.6 LPG bez přímazu, najeto jen cca 60tis.km s LPG, celkově 140tis.km, zatím se nic nepokazilo, kupodivu také motor olej nepapáJinak obecně se má jednou začas jet na benzín. V nádrži je benzín dlouho, takže brát prémiový bez řepky(Babiše), aby nedegradoval Většina lidí škudlí a tak si nastaví zaptnutí LPG sotva se motor rozjede, já bych to nejraději nastavil až po 5min jízdy Moje úvaha je taková, že do 200tis.kč koupíš fajnový VW Golf kombi 1.6 TDI, který s přehledem na okreskách jezdí za 4,5l pokud nezávodíš, LPG potom nedává skoro smysl Pak mám služební Rapid 1.2 TSI, na okreskách se neomezuji a po zimě nové auto má celkovou spotřebu 5,5l!! Kamarád měl Fiestu 1.0 Ecoboost a ta bez omezování se na dálnici jezdila kolem 6l Soused má Peugeot 308 1.6 HDI a to samé jako Rapid, celkově se dá jezdit kolem 5l na okreskách.


Koupit fajnový Golf s 1,6 TDI je masochismus. Ten motor je vhodný snad jen na dálnici, kde je docela tichý, jinak má naprosto příšernou charakteristiku ještě podpořenou nesmyslně poskládanou 5° převodovkou. Pokud bude jezdit za 5 litrů na okresce, hodně rychle zničí dvouhmotu, jezdit dlouhodobě s podtočeným motorem je jistota jejího konce do 50 tisíc km. Lahůdkový je také FAP za 40 tisíc, který po nahrání legalizovaného software vydrží cca 120 tisíc km.
S výběrem auta na LPG bohužel neporadím, protože modernějších aut vhodných dlouhodobě na LPG je jako šafránu. Osobně bych hledal spíš u CNG, do daného limitu se vejde např. Opel Zafira 1,6 turbo nebo VW Touran.
reagovat
capslock
počet příspěvků354
datum registrace28.07.2007
Čtvrtek 04.05.2017 19:14, Dacia
taky jde koupit funglový Logan s továrním LPG za ~ 260 ...
reagovat
i
počet příspěvků36
datum registrace09.05.2007
Čtvrtek 04.05.2017 22:09, volba
Dobrý den,

pokud chcete vozidlo provozovat na plyn a chcete jej používat delší dobu poradím dvě věci, které by měl motor takového vozu mít. Zaprvé nepřímý vstřik (provozní i ekonomické důvody, až se vyřeší spolehlivost kapalné fáze - 100% pohon na lpg, tato podmínka pomine) a hydraulické vymezování ventilové vůle. Nemusí to platit vždy (rozumějte výjimky existují).
Pokud si toto ohlídáte, zvolte si prověřeného úpravce s dobrými referencemi a v dosahu (na 90% bude potřeba po instalaci provést jemné doladění/kalibrace a je otravné kvůli tomu jezdit 100 km).
Co se týče konkrétního vozu, pak doporučuji vozidla vybavená motorem 1,8 turbo 20v (MPV Alhambra, Sharan, Galaxy, kombi A4, Seat Exeo, Octavii Tour - tady pozor na převodovku).
Dobré reference od plynařů jsou rovněž na Renault 2,0 turbo (Laguna, Espace), kdy se svým rozpočtem máte šanci ulovit zachovalý kus.

Šťastný výběr.
reagovat
Giorgio
počet příspěvků814
datum registrace09.05.2007
Pátek 05.05.2017 06:03, RE: LPG ano, ale...
Ricky001 napsal:
Třeba zmiňované Subaru Outback s origo zástavbou je fajn, ale co servis? Jenom seřízení ventilových vůlí bude stát v servisu ranec a ND na systém Vialle bude ceno jinde než něco obyč.Kup něco staršího, 200 tis na auto není málo.


Kamarád toho outbacka má 4. rokem a (autorizovaný) servis je cenově naprosto normální, skoro bych řekl až levný. Navíc pro tuhle značku je dost specializovaných mechaniků, kteří nemají problém ani s tím LPG. Kolega měl legacy 2.0, na LPG ho přestavěl a vloni dělal na motoru generálku - s jeho nájezdem se mu ta úspora i tak vyplatí, ale je to komplikace, když se člověk na několik týdnů musí vzdát svého auta.
reagovat
Fanda
počet příspěvků551
datum registrace28.09.2008
Pátek 05.05.2017 06:49, RE: LPG není bezúdržbové
Pavlik napsal:
BobanHTP napsal:
Ahoj zvaž všechna pro a proti a počítej, že většinou Tě čeká nějaká investice cca co 60tis.km, Kamarádi mají tohle1. VW Jetta 1.6 MPI, najeto cca 250tis.km, z toho 120tis.km na LPG, měněna řídící jednotka(Polská), lambda sondy, momentálně motor už papá olej, asi 0,5l/1000km2. Ford Focus II 1.6 Duratec - skoro to samé, cca 250tis.km, na LPG najeto cca 100tis.km, zatím kupodivu vše šlape jak má, LPG je italské s přímazem, motor olej nepapá3. Renault Megane II 1.6 LPG bez přímazu, najeto jen cca 60tis.km s LPG, celkově 140tis.km, zatím se nic nepokazilo, kupodivu také motor olej nepapáJinak obecně se má jednou začas jet na benzín. V nádrži je benzín dlouho, takže brát prémiový bez řepky(Babiše), aby nedegradoval Většina lidí škudlí a tak si nastaví zaptnutí LPG sotva se motor rozjede, já bych to nejraději nastavil až po 5min jízdy Moje úvaha je taková, že do 200tis.kč koupíš fajnový VW Golf kombi 1.6 TDI, který s přehledem na okreskách jezdí za 4,5l pokud nezávodíš, LPG potom nedává skoro smysl Pak mám služební Rapid 1.2 TSI, na okreskách se neomezuji a po zimě nové auto má celkovou spotřebu 5,5l!! Kamarád měl Fiestu 1.0 Ecoboost a ta bez omezování se na dálnici jezdila kolem 6l Soused má Peugeot 308 1.6 HDI a to samé jako Rapid, celkově se dá jezdit kolem 5l na okreskách.
Koupit fajnový Golf s 1,6 TDI je masochismus. Ten motor je vhodný snad jen na dálnici, kde je docela tichý, jinak má naprosto příšernou charakteristiku ještě podpořenou nesmyslně poskládanou 5° převodovkou. Pokud bude jezdit za 5 litrů na okresce, hodně rychle zničí dvouhmotu, jezdit dlouhodobě s podtočeným motorem je jistota jejího konce do 50 tisíc km. Lahůdkový je také FAP za 40 tisíc, který po nahrání legalizovaného software vydrží cca 120 tisíc km.S výběrem auta na LPG bohužel neporadím, protože modernějších aut vhodných dlouhodobě na LPG je jako šafránu. Osobně bych hledal spíš u CNG, do daného limitu se vejde např. Opel Zafira 1,6 turbo nebo VW Touran.


Pavlíku,opět zde píšeš nepřesnosti,1.6 Tdi nemá dvouhmotu,takže ji nemůžeš zničit.dále u 1.6 tdi se nepřehrával software,ale upravovalo sání,dále v těchto motorech FAP vydrží při správném používání hodně přes 200 000 km a pokud odejde,tak rozhodně nestojí 40 000 kč.
reagovat
Pavlik
počet příspěvků1325
datum registrace09.10.2008
Sobota 06.05.2017 12:51, RE: LPG není bezúdržbové
Fanda napsal:
Pavlik napsal:
BobanHTP napsal:
Ahoj zvaž všechna pro a proti a počítej, že většinou Tě čeká nějaká investice cca co 60tis.km, Kamarádi mají tohle1. VW Jetta 1.6 MPI, najeto cca 250tis.km, z toho 120tis.km na LPG, měněna řídící jednotka(Polská), lambda sondy, momentálně motor už papá olej, asi 0,5l/1000km2. Ford Focus II 1.6 Duratec - skoro to samé, cca 250tis.km, na LPG najeto cca 100tis.km, zatím kupodivu vše šlape jak má, LPG je italské s přímazem, motor olej nepapá3. Renault Megane II 1.6 LPG bez přímazu, najeto jen cca 60tis.km s LPG, celkově 140tis.km, zatím se nic nepokazilo, kupodivu také motor olej nepapáJinak obecně se má jednou začas jet na benzín. V nádrži je benzín dlouho, takže brát prémiový bez řepky(Babiše), aby nedegradoval Většina lidí škudlí a tak si nastaví zaptnutí LPG sotva se motor rozjede, já bych to nejraději nastavil až po 5min jízdy Moje úvaha je taková, že do 200tis.kč koupíš fajnový VW Golf kombi 1.6 TDI, který s přehledem na okreskách jezdí za 4,5l pokud nezávodíš, LPG potom nedává skoro smysl Pak mám služební Rapid 1.2 TSI, na okreskách se neomezuji a po zimě nové auto má celkovou spotřebu 5,5l!! Kamarád měl Fiestu 1.0 Ecoboost a ta bez omezování se na dálnici jezdila kolem 6l Soused má Peugeot 308 1.6 HDI a to samé jako Rapid, celkově se dá jezdit kolem 5l na okreskách.
Koupit fajnový Golf s 1,6 TDI je masochismus. Ten motor je vhodný snad jen na dálnici, kde je docela tichý, jinak má naprosto příšernou charakteristiku ještě podpořenou nesmyslně poskládanou 5° převodovkou. Pokud bude jezdit za 5 litrů na okresce, hodně rychle zničí dvouhmotu, jezdit dlouhodobě s podtočeným motorem je jistota jejího konce do 50 tisíc km. Lahůdkový je také FAP za 40 tisíc, který po nahrání legalizovaného software vydrží cca 120 tisíc km.S výběrem auta na LPG bohužel neporadím, protože modernějších aut vhodných dlouhodobě na LPG je jako šafránu. Osobně bych hledal spíš u CNG, do daného limitu se vejde např. Opel Zafira 1,6 turbo nebo VW Touran.
Pavlíku,opět zde píšeš nepřesnosti,1.6 Tdi nemá dvouhmotu,takže ji nemůžeš zničit.dále u 1.6 tdi se nepřehrával software,ale upravovalo sání,dále v těchto motorech FAP vydrží při správném používání hodně přes 200 000 km a pokud odejde,tak rozhodně nestojí 40 000 kč.

Fando, nevím kde ty svá moudra bereš.
Motor 1,6 TDI v Golfu i Octavii dvouhmotu má a to vždy (http://www.autokelly.cz/Catalog/skoda-octavia-5e3-11-12-1-6-tdi-1598ccm-77kw-105hp-11-12-spojka-setrvacnik/39849642;39850140;7;4855030;535597;36034039;40392689).
U 1,6 TDI se přehrává software a navíc (oproti dvoulitru TDI) se montuje do sání usměrňovací mřížka. Software velí zdvojnásobit recirkulaci výfukových plynů a tím snižovat teploty hoření = nižší tvorbu NOx a současně vyšší tvorbu sazí. Jestliže původně měl filtr projektovanou životnost cca 240 tisíc km (alespoň tak to psali v tvém milovaném světě motorů), po úpravě na "legální" soft to bude cca polovina.
Jediné v čem máš alespoň trochu pravdu je cena za FAP. Oněch zmíněných 40 tisíc je za originál od škodovky, z druhovýroby stojí repasovaný cca 15+práce.

reagovat
FRmarkEE
počet příspěvků4
datum registrace04.05.2017
Sobota 06.05.2017 14:26, lpg hatchback , 100-150k ?
Zdravím , mám podobný dotaz a přijde mi zbytečné zakládat nové vlákno , tak to vložím tady.

Měl bych takovou větší prosbu o radu s výběrem auta v ceně 100-150k.

Po většinu času jezdím spíše krátké trasy kdy se motor kolikrát ani pořádně nezahřeje ,zárověň ,ale často jezdím na výlety různě po republice i mimo ní. Je mi 25 a jsem bez rodiny ,takže mi příjde ideální volba střední až větší hatchback (5ti dveřový) s LPG.

Mým dosavatním vítězem je Fiat Bravo 1,4 66kw v LPG. Dle recenzí spolehlivé , slušná výbava za málo peněz , 6ti stupňová převodovka a navíc zajímavé z venku a zevnitř. Ještě raději bych šáhl po 1,4 T-Jet - vyšší výkon , sportovnější vzhled , většinou vyšší výbava a daleko lepší sedačky. Ale co jsem tak četl tak kombinace turba s LPG je zřejmě cesta do pekla nebo minimálně do blázince. Ňaký tip na auto ?

Děkuji za váš názor a tip
reagovat
Giorgio
počet příspěvků814
datum registrace09.05.2007
Sobota 06.05.2017 21:23, RE: lpg hatchback , 100-150k ?
FRmarkEE napsal:
Zdravím , mám podobný dotaz a přijde mi zbytečné zakládat nové vlákno , tak to vložím tady. Měl bych takovou větší prosbu o radu s výběrem auta v ceně 100-150k.Po většinu času jezdím spíše krátké trasy kdy se motor kolikrát ani pořádně nezahřeje ,zárověň ,ale často jezdím na výlety různě po republice i mimo ní. Je mi 25 a jsem bez rodiny ,takže mi příjde ideální volba střední až větší hatchback (5ti dveřový) s LPG.Mým dosavatním vítězem je Fiat Bravo 1,4 66kw v LPG. Dle recenzí spolehlivé , slušná výbava za málo peněz , 6ti stupňová převodovka a navíc zajímavé z venku a zevnitř. Ještě raději bych šáhl po 1,4 T-Jet - vyšší výkon , sportovnější vzhled , většinou vyšší výbava a daleko lepší sedačky. Ale co jsem tak četl tak kombinace turba s LPG je zřejmě cesta do pekla nebo minimálně do blázince. Ňaký tip na auto ?Děkuji za váš názor a tip


T-JET a sportovní vzhled nemají nic společného. T-JET se prodával i s oholenou výbavou, stejně tak výbava Sport byla jako paket dostupná i pro tu atmosférickou 1.4 16V FIRE (která si s plynem skutečně rozumí lépe, nicméně přestavby T-JETu jsou možné taky a není to cesta do pekel, pokud je plynař dobrý a umí ten motor správně seřídit).
reagovat
driver111
počet příspěvků528
datum registrace13.03.2013
Neděle 07.05.2017 12:06, T Jet a plyn
Když jsem nedávno hledal auto, líbílo se mi tipo kombi, můj dotaz právě zněl na T jet s LPG a bylo mi přímo ve fiatu doporučeno do této kombinace nejít.... Dříve tu přestavbu dělala nějaká firma pro fiat, teď to chodí přímo s fabriky a i přes to, že si myslím, že ital lpg umí, tak mě od toho vyloženě odrazovali s tím, že si to prostě nerozumí s tím turbem....
reagovat
PatM
počet příspěvků199
datum registrace07.08.2016
Neděle 07.05.2017 20:09, plyn bez motoru
nechápu smysl předělávat 1,4 do plynu, když na palivu nic neušetříš zato budeš každou chvíli něco měnit jednak kvůli tomu, že na plyn to má skrácený interval a druhak, že se to rozbije další supr věc je, že s tím nemůžeš do podzemních garáží a ještě máš ojeb s revizemi. Takže to co ušetříš na benzínu vrazíš do servisu, který by jsi s beznínem vůbec nedělal a budeš rád, když nebudeš v mínusu.
reagovat
Zvirak
počet příspěvků459
datum registrace09.09.2012
Neděle 07.05.2017 22:28, ..
LPG si s turbem rozumí. Jde jen o to, jestli umí plynař seřídit LPG pro turbomotor. Problém není v kombinaci LPG+turbo, ale v plynaři.
reagovat
driver111
počet příspěvků528
datum registrace13.03.2013
Pondělí 08.05.2017 12:32, RE: ..
Zvirak napsal:
LPG si s turbem rozumí. Jde jen o to, jestli umí plynař seřídit LPG pro turbomotor. Problém není v kombinaci LPG+turbo, ale v plynaři.


Tomu rozumím, ale když jsem to řešil s prodejcem a ten mi sám řekl, že už to dělají přímo v itálii ve fabrice, tak jsem si myslel, že si za tím budou stát, že je to ok, když se všeobecně ví, že v itálii je LPG oblíbené a fiat to umí, ale právě mě vyloženě od toho odrazovali.
reagovat
Giorgio
počet příspěvků814
datum registrace09.05.2007
Pondělí 08.05.2017 12:52, RE: ..
driver111 napsal:
Zvirak napsal:
LPG si s turbem rozumí. Jde jen o to, jestli umí plynař seřídit LPG pro turbomotor. Problém není v kombinaci LPG+turbo, ale v plynaři.
Tomu rozumím, ale když jsem to řešil s prodejcem a ten mi sám řekl, že už to dělají přímo v itálii ve fabrice, tak jsem si myslel, že si za tím budou stát, že je to ok, když se všeobecně ví, že v itálii je LPG oblíbené a fiat to umí, ale právě mě vyloženě od toho odrazovali.


Z jediného důvodu - tady to neumějí, respektive nechtějí servisovat - těch aut je málo na to, aby na to drželi certifikované mechaniky, o přestavby se nemusejí starat.
reagovat
driver111
počet příspěvků528
datum registrace13.03.2013
Pondělí 08.05.2017 13:17, RE: ..
Giorgio napsal:
driver111 napsal:
Zvirak napsal:
LPG si s turbem rozumí. Jde jen o to, jestli umí plynař seřídit LPG pro turbomotor. Problém není v kombinaci LPG+turbo, ale v plynaři.
Tomu rozumím, ale když jsem to řešil s prodejcem a ten mi sám řekl, že už to dělají přímo v itálii ve fabrice, tak jsem si myslel, že si za tím budou stát, že je to ok, když se všeobecně ví, že v itálii je LPG oblíbené a fiat to umí, ale právě mě vyloženě od toho odrazovali.
Z jediného důvodu - tady to neumějí, respektive nechtějí servisovat - těch aut je málo na to, aby na to drželi certifikované mechaniky, o přestavby se nemusejí starat.


V tom máš pravdu, bo mi říkal prodejce, že to na servise neradi vidí.... Přitom si myslím, že to fiat umí, ale pak tu nenajdeš ve fiatu nikoho kdo toum rozumí a jsi v pasti. Jsou sami proti sobě.
reagovat
Jirik15
počet příspěvků2
datum registrace28.03.2018
Středa 28.03.2018 17:48, AUTO NA LPG
Já osobně nemám rád lidi co říkají že plyn do auta je na nic a takový ty řeči kolem,a osobně si myslím že je to dobrá volba pro ty co jezdí hodně kilometry a ušetří spoustu peněz a ani kdyby jezdil s naftou za 4 litry tak se nevyrovná lpg.Prostě při dnešních cenách, jestli máš benzín nebo diesel s lpg jezdíš pořád za půlku.Mám doma dvě auta na plyn fabia 2 1.4 16v a nedám na tyto motory dopustit.na jedné mám nájezd 260 tis na lpg krátká verze je úspornější než combi, bere 6 l plynu,s tím jezdí přítelkyně.já mám combi, nájezd 390 tisíc,nádrže lpg místo rezervy kola tak že kufr je plnohodnotný. průměrná 6,5_7 plynu a to nešetřím,olej nežere vydržím 15tis do výměny bez dolití.celou dobu je systém lpg bez problémů jestli je -15 nebo 45 stupňů ,vše se přepíná automaticky,mám odstředivý filtr to doporučuji všem vložku měním kolem stovky kč vydrží asi 40 tisíc kilometrů měním,přimazavání ventilů taky doporučuji dát vyplatí se to. je to také o tom kdo vám tu přestavbu udělá ,když o tom ví tužku tak se to bude ....,mě auta na lpg dělá kluk který je vývojářem jednotek a předělává i kamiony ,ve firmě má octavie i s 500 tisíc najeto,to nebudu už dál komentovat , tak že schrnu to ,můj roční nájezd 60 tisíc kilometrů,v plynu mě to stojí 60 tisíc korun,v benzínu jsem za 120 tisíce korun.ročně ušetřím 60 tisíc a za šest let jsem ušetřil 360 tisíc korun .Tak že můj názor je jasný kdo chce jezdit v naftě nebo v benzínu ať si jezdí ,,mě přestavba stála 20 tisíc a vyplatila se.Jak tu někdo tvrdí že údržba lpg stojí také peníze tak ani jediný co kupují je aditiva na přimazávání ,vložku do filtru a občas revizi ,otázka pár stovek za rok. Doufám že to někomu pomohlo,je to můj názor a osobní zkušenost.
reagovat
1 2


aktualizovat
toto téma sledujete

přestat sledovat toto téma




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.