0
zpět
 

diskuze k tématu: Honda Accord Tourer – rajská hudba na jeden akord

kategorie zařazení tématu: japonská vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 20.05.2009 20:29, RE: Milý rohYpnole ...
Kylie napsal:
... dovolím si "opravit" několik vašich NEpřesností ...
"... při výběru nového auta jsem vybíral z vw passat, peugeot 407 a škoda octavia"
"... Accord je velice dobré a spolehlivé auto ... samozřejmě na voktávku v tdi na hliníkách nemá"
"... Accorda budou kupovat jen fajnšmekři s vytříbeným vkusem, většina si stejně koupí passata nebo mondeo nebo oktávku"
"... srovávám cenovou hranici Octavie a Accordu a tady peněžitý rozdíl hraje saktra velkou roli"
Toto jsou citace z JEDiNÉ náhodné diskuz...
Milá, Kylie,
můžete napsat ještě košatější článek, ale s věcně a přesně argumentujícím rohYpnolem jste prostě prohrála.
Hezký večer
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 20.05.2009 22:17, Milý Radek_G(é)!
Radek_G napsal:
Milá, Kylie,
můžete napsat ještě košatější článek, ale s věcně a přesně argumentujícím rohYpnolem jste prostě prohrála.
Hezký večer
Myslím že NEjde o "prohru/výhru", ale o FAKTa ,-)
Takže i když VY jste svůj příspěveček napsal STRUČNĚ a PĚKNĚ - tak v FAKT není ni jeden - tak prosím/prosím - napište KDE v ČEM jsem se já "mýlila", resp. CO napsal rohYpnol "správně" (já se již moc Moc a MOC ťoším ,-)
Hezký večer (a zítra pěkný den .-)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 21.05.2009 08:32, RE: Milý Radek_G(é)!
Kylie napsal:
Myslím že NEjde o "prohru/výhru", ale o FAKTa ,-)
Takže i když VY jste svůj příspěveček napsal STRUČNĚ a PĚKNĚ - tak v FAKT není ni jeden - tak prosím/prosím - napište KDE v ČEM jsem se já "mýlila", resp. CO napsal rohYpnol "správně" (já se již moc Moc a MOC ťoším ,-)
Hezký večer (a zítra pěkný den .-)
Pro pořádek - Octavii jste do tohoto vlákna vnesla Vy, srovnávat s Accordem jste začala Vy (už jenom tím, že jste do diskuze vtáhla Octavi)i , "třídní" problém jste rozpoutala zase Vy, nikoli Santino. Dříve než budete nesouhlasit, přečtěte si zpětně vlákno.
Napsala jste hodně dlouhý článek - ano, článek, protože tohle není odpověď rohYpnolovi. Odvoláváte se sice na body jeho příspěvku, ale nic nevyvracíte. Píšete o pocitech, převisech, prodlužování rozvoru u sedanů, co si koupí Helmut v Německu, kdo je držitelem "Car of the Year", jak drahá je Octavia, atd. Co to má proboha společného s příspěvkem od rohYpnola? Končíte zase jen a jen mezitřídním srovnáváním , resp. Vaší interpretací téhož - že srovnávat nelze. Postupujete jen zrcadlově obráceně - svým způsobem se mi tento postup líbí - má vtip. Ale je to tak, srovnáváte Vy, nikoli rohYpnol, kterému to jen podsouváte. RohYpnol uvádí důvody, proč bude Čech uvažovat o koupi Octavie. Marně hledám Vaši reakci, resp. opravy, jak jste v úvodu slíbila. Vaše reakce jde zcela mimoběžně.
Já se těšil na diskuzi, tj. odpověďi, argumentace na hodně věcný příspěvek rohYpnola. Těch jsem se nedočkal. Místo toho jste vložila článek, který jsem si se zájmem přečetl.
Hezký den
Radek
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 21.05.2009 12:12, RE: Milý Radek_G(é)!
Radek_G napsal:
Pro pořádek - Octavii jste do tohoto vlákna vnesla Vy, srovnávat s Accordem jste začala Vy (už jenom tím, že jste do diskuze vtáhla Octavi)i , "třídní" problém jste rozpoutala zase Vy, nikoli Santino. Dříve než budete nesouhlasit, přečtěte si zpětně vlákno.
Napsala jste hodně dlouhý článek - ano, článek, protože tohle není odpověď rohYpnolovi. Odvoláváte se sice na body jeho příspěvku, ale nic nevyvracíte. Píšete o pocitech, převisech, prodlužování rozvoru u sedanů, co si koupí Helmut v Německu...
Mýlíte se ,-)
1) pro pořádek - Octavii jsem do tohoto vlákna ne a Ne a NEvnesla já (což lze SNADNO dohledat - data a časy příspěvků jsou "připojeny", že? ,-)
2) dřív než budete NEsouhlasit, přečtěte si zpětně (od ZAČÁTKU) - NEchce se mi to teď OPĚT "dohledávat", ale to jako "varianta" výběru passat, mondeo, accord atd. je tu přeci VŽDY brán i golf (tedy ten levnější "s batohem" - "originál" samozřejmě NE ,-)
3) "... proč bude Čech uvažovat o koupi Octavie" - a proč by NEuvažoval? Ale NE jako variantu passat a C5 a Mondeo atd. (jako variantu Mazdy 3 a Hyundai i 30 a Kia Ceed a Peugeot 308 atd.? Ale JISTĚ!). To je přeci ta PODSTATA
4) A teď SHRNUTí: Vy jste ("také") NEpojmenoval žádný FAKT, v čem jsem se "mýlila" - prostě ZÁVĚREM to tak nějak "vychází", že většině lidí Octavia "stačí" - ale PROČ zrovna TENTO model nižší střední třídy "srovnávnávají" nebo dokonce jako PLNOhodnotnou variantu STŘEDNí třídy berou - to zatím NIKDO NEnapsal (a vozy se ZCELA stejnou technikou/konstrukcí/motory - vším, tedy vw jetta/seat toledo/leon ... NE - to zůstává "tajemstvím" - přitom snad KAŽDÝ z místních diskutujících Ví, že passat či současné Exeo je OPRAVDOVÝ vůz o třídu výš. Ta SKUTEČNOST, že se zde bere škoda octavia i jako varianta vozů STŘEDNí třídy je prostě FAKT. A bez urážky a ironie, já osobně bych jí NEhodnotila ani jako NEJlepší vůz nižší střední - stejně tak nikdo NEchápe/NEbere fabia sedan jako konkurenta golf a Civic a mazda 3 apod - byť "na délku" trochu "konkuroval" ,-) a superb asi nikdo NEchápe jako variantu Citroën C6 a Jaguar XF a Mercedes E apod (i když vlastně také, a tam je v použité technice rozdíl snad ještě větší - já mám prostě již "z dětství" naučené určité ZÁKLADy a pokud vím STÁLE platí a ty "hry" že jde o vozy "překračující" hranice tříd apod. - to je přeci (vždy) JEN a JEN marketing (česky "obubování" .-) - myslím že v NAPROSTÉ většině případů lze BEZ problémů určit kam vůz patří (že v českých ofic. statistikách se desetiletí objevuje Octavia mezi vozy střední třídy je prostě jen důsledek schopného marketingu - "originál" a popravdě v detailech ještě "lepší" dárce orgánů golf je přitom řazen tam kam patří - a to "přidělání" batohu/většího zadního převisu a použití některých levnějších komponent - to asi z výsledku zvaného Octavia "vůz vyšší třídy" spíše NEudělá ... ale díky DLOUHODOBÉ "masírce" tak je opravdu velkou skupinou lidí "chápán" a to i zde, kde se "scházejí" lidé, kteří o autech přeci jen něco VĚDí
PS: Je-li to možné, zkuste napsat k tématu něco KONKRÉTNíHO - i když (mírně) "kritizujete" moji odpověď, myslím že je k věci a hlavně "bez chyby" (že jsem napsala JEN "fakta").
Nebo OBRÁCENĚ: Proč si myslíte VY, že je zde Octavia (a z vozů "své" kategorie vždy JEN octavia) "používána" jako "varianta" ... alfy 159 - Volvo S60/vw passat? Podle MÉHO rozumu/znalostí to TYPICKÁ a JEDNOZNAČNÁ (technicky i rozměrově) "varianta/soupeř" pro vw golf a volvo 40/50 atp/atd. ...
Pěkný den ,-)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 21.05.2009 12:18, RE: Milý rohYpnole ...
Kylie napsal:
... dovolím si "opravit" několik vašich NEpřesností ...
"... při výběru nového auta jsem vybíral z vw passat, peugeot 407 a škoda octavia"
"... Accord je velice dobré a spolehlivé auto ... samozřejmě na voktávku v tdi na hliníkách nemá"
"... Accorda budou kupovat jen fajnšmekři s vytříbeným vkusem, většina si stejně koupí passata nebo mondeo nebo oktávku"
"... srovávám cenovou hranici Octavie a Accordu a tady peněžitý rozdíl hraje saktra velkou roli"
Toto jsou citace z JEDiNÉ náhodné diskuz...
Nepopírám, že Octavii mám rád. Ale ani NEpopírám, že je to zcela nepochybně vůz NIŽŠÍ střední třídy. Pamatuješ si, že bych tohle někde zpochybnil? Ne, to já vůbec netvrdím.
K citacím - ono totiž podle mě santitni myslel tyto věci ironicky, resp. s nadsázkou.
Ani netvrdím, že O2 je nejprostornější ve své třídě. Já jen napsal, že nabízí DOSTATEK místa pro passengers i pro bagage. A co se prostornosti týká, pak např. v Passatu současné generace, byť je samozřejmě celkově prostornější, není vzadu dostatek místa na hlavu, což v O2 neplatí. Takže cestovat vzadu, raději bych sedl do O2.
Popularita Octavie podle mě vychází z jejího novodobého počátku - tam je třeba hledat. Dále třeba mohu porovnávat předchozí generaci Passatu s O1. Že bych se v Passatu na delších trasách cítil výrazně pohodlněji, to opravdu říci nemohu. V r. +- 1996 nabídla O1 mnohem více, než mnozí její konkurenti. Užitnou hodnotou se tehdy blížila střední třídě, ale tehdy byla výrazně levnější. I u nás v ČR. To, že její cena se pak u nás vyšplhala do nesmyslných výšin, a že slogan "simply clever" deklasovala na "simply never" je věcí zcela jinou.
Bytelnost Octavie je prosím do značné míry věcí subjektivní. Je to takový ten pocit, že z auta nic neupadne. Nicméně u O1 je také ověřený praxí. Podvozek toho snese dost a dlouho zůstává původní, aniž by bylo potřeba měnit ložiska, čepy, stabilizátory, tlumiče či pružiny, nebo dokonce ramena... Pocit, kdy člověk vezme za kliku a otevře dveře, pak zase jemně zaklapnou, pohled na domyšlené a precizně vyvedené těsnění kolem oken a také i interiér - u O2 podle mě velmi povedený. Výdechy klimatizace vytažené k zadním cestujícím, místo pro velké petky v předních dveřích... O2 JE domyšlené auto.
Všilma sis někdy kvality lakování? U Kie doporučuji prohlédnout a srovnat s O2 (či Škodou obecně). Ano, myslím si, že Kia Ceed vydrží méně než Octavia, ano, působí na mě horším dojmem. Ano, oba to jsou vozy stejné třídy...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 21.05.2009 12:32, RE: Milý Radek_G(é)!
Kylie napsal:
Mýlíte se ,-)
1) pro pořádek - Octavii jsem do tohoto vlákna ne a Ne a NEvnesla já (což lze SNADNO dohledat - data a časy příspěvků jsou "připojeny", že? ,-)
2) dřív než budete NEsouhlasit, přečtěte si zpětně (od ZAČÁTKU) - NEchce se mi to teď OPĚT "dohledávat", ale to jako "varianta" výběru passat, mondeo, accord atd. je tu přeci VŽDY brán i golf (tedy ten levnější "s batohem" - "originál" samozřejmě NE ,-)
3) "... proč bude Čech uvažovat o koupi Octavie" - a ...
Já myslím, že tady spíš šlo o to, že ses opět věnovala a hezky popsala to, o čem tady asi nikdo nepochybuje. To jest rozdíl mezi třídami. To, co jsem pal já, je proč Octavia je vnímána jako konkurent o třídu větších vozů. A to si opět pěkně opsala a vyhla se tomu.
1) Jednalo se konkrétně o nájezd - dle TUV průměrný nájezd u O2 vyšší než u vozů stř. třídy. Proč proboha? I Nemci jsou tak tupí, aby na delší štreky kupovali Golf s kufrem místo pořádného vozu?
2) 4x4 - střední třída de facto nemá co nabídnout a mnou uvedené značky jdou do kytek - ano, uznala jsi
3) Dostatek prostoru v O2. I pro posádku. Jestli má vůz tolik prostoru, že se do něj pohodlně posadím, pak víc zkrátka nepotřebuji - viz. minulý Superb vzadu - naprostá zbytečnost. A do O2 se pohodlně 4 normální osoby poskládají. Proto i v nižší střední třídě mohou být prostornější vozy a je mi to srdečně jedno, protože víc prostě nepotřebuji.
4) ano, i ten kufr. Když se někdo vydá na dovolenou, což by asi měl rodinný vůz zvládat, je vhodné mít nějaké ty litry. O2 rodinnou dovolenou zvládne se ctí, Golf či Ceed jen s rakví na chrbátě...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 21.05.2009 12:41, RE: Milý Radek_G(é)!
Kylie napsal:
Mýlíte se ,-)
1) pro pořádek - Octavii jsem do tohoto vlákna ne a Ne a NEvnesla já (což lze SNADNO dohledat - data a časy příspěvků jsou "připojeny", že? ,-)
2) dřív než budete NEsouhlasit, přečtěte si zpětně (od ZAČÁTKU) - NEchce se mi to teď OPĚT "dohledávat", ale to jako "varianta" výběru passat, mondeo, accord atd. je tu přeci VŽDY brán i golf (tedy ten levnější "s batohem" - "originál" samozřejmě NE ,-)
3) "... proč bude Čech uvažovat o koupi Octavie" - a ...
Co se nafty u Octavie týká, pak tady toto opravdu příliš nechápu, ale zdá se, že se situace vrací do normálu, kdy klesl podíl dieselů u nás nově prodávaných Octavií na cca 50%
5) Vím, že na test, který člověk neviděl, se špatně reaguje, ale mnou zmíněný test BRITSKÉHO časopisu, kde porovnávali O2 s Mondeem minulé (tehdy aktuální) generace a P407. Proč tedy proboha i Britové porovnávají neporovnatelné? A jak je možné, že i bez účasti českých novinářů, tento test vyhrála O2?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 21.05.2009 13:08, RE: Milý Radek_G(é)!
Kylie napsal:
Mýlíte se ,-)
1) pro pořádek - Octavii jsem do tohoto vlákna ne a Ne a NEvnesla já (což lze SNADNO dohledat - data a časy příspěvků jsou "připojeny", že? ,-)
2) dřív než budete NEsouhlasit, přečtěte si zpětně (od ZAČÁTKU) - NEchce se mi to teď OPĚT "dohledávat", ale to jako "varianta" výběru passat, mondeo, accord atd. je tu přeci VŽDY brán i golf (tedy ten levnější "s batohem" - "originál" samozřejmě NE ,-)
3) "... proč bude Čech uvažovat o koupi Octavie" - a ...
Ještě nožná zkusím jeden příměr, co mě teď napadl. Podle mě není rozdíl mezi Octavií 2 a vozy střední třídy v tom:
1) Co přepraví
2) Jak přepraví
Jediný rozdíl je podle mě v tom, jak se při přepravě bude cítit obsah vozu. Toto se ale v katalogu nenajde. Člověk tak nějak vybírá podle katalogů. A v položkách dynamiky, spotřeby či objemu zavazadelníku se člověk k rozdílu nedopátrá. Možná i proto takový úspěch Octavie.

Co bych ještě podotknul - současné generace vozů střední třídy zase nabobtnaly a přibraly a rozdíl oproti Octavii je tak výraznější. O čem vůbec nepochybuji, je, že Accord je vůz zcela jiné dimenze než O2, ale i cenové... Jinak ze střední třdy bych si vybral právě Accord.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 21.05.2009 14:12, RE: Milý Radek_G(é)!
Kylie napsal:
Mýlíte se ,-)
1) pro pořádek - Octavii jsem do tohoto vlákna ne a Ne a NEvnesla já (což lze SNADNO dohledat - data a časy příspěvků jsou "připojeny", že? ,-)
2) dřív než budete NEsouhlasit, přečtěte si zpětně (od ZAČÁTKU) - NEchce se mi to teď OPĚT "dohledávat", ale to jako "varianta" výběru passat, mondeo, accord atd. je tu přeci VŽDY brán i golf (tedy ten levnější "s batohem" - "originál" samozřejmě NE ,-)
3) "... proč bude Čech uvažovat o koupi Octavie" - a ...
To už snad pomalu zavání směšností, Octavii jste do vlákna opravdu vnesla Vy, jestli se vám to nechce dohledávat, tak alespoň vynechte ten svůj nesouhlas. Starší příspěvek s Octavií než je 18.5. 22:31 ve vlákně nenajdete - je to hned ten druhý a je od Vás.
Váš sáhodlouhý článek ( nyní už vlastně více článků )obsahuje řadu faktů, proti kterým nelze nic namítat a já to také nedělám. Jen uvádím, že dáváte přednášku na téma, ke kterému nikdo svým příspěvkem/dotazem nevyzval. Pokud tedy neberete sarkastický příspěvek Santiniho, že "Frau C .. všechny nesrovnalosti Accordu osvětlí". Osvěty stran Accordu se nám nedostalo (což je naprosto v pořádku, nikdo to po Vás nemůže a priori vyžadovat, jeden nemůže vědět vše, že ano? ), zato jsme se dočkali stokrát provařené analýzy mezitřídní nesrovnatelnosti, kterou tady nikdo nezpochybnil. Posuzuje-li někdo užitnost vozu, tak to ještě neznamená, že maže rozdíly mezi třídami.
Takže - uváděná fakta jsou (snad) v pořádku, k věci bohužel opravdu ne.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 21.05.2009 21:30, RE: Milý Radek_G(é)!
Radek_G napsal:
To už snad pomalu zavání směšností, Octavii jste do vlákna opravdu vnesla Vy, jestli se vám to nechce dohledávat, tak alespoň vynechte ten svůj nesouhlas. Starší příspěvek s Octavií než je 18.5. 22:31 ve vlákně nenajdete - je to hned ten druhý a je od Vás.
Váš sáhodlouhý článek ( nyní už vlastně více článků )obsahuje řadu faktů, proti kterým nelze nic namítat a já to také nedělám. Jen uvádím, že dáváte přednášku na téma, ke kterému nikdo svým příspěvkem/dotazem nevyzval. Pokud tedy neberet...
Hmmm, sice NEjde zrovna o TOTO jediné vlákno a jak jsem napsala, Octavia se nějak "přimotá" do VŠECH místních diskuzí (i přímo DOTAZů ... mám si koupit passat nebo octavii atd./apod.) ...
Ale když tak HEZKY a PŘESNĚ zmiňujete MŮJ příspěvek 18.5. ve 22:31 - to myslíte ten, jak tam píši: "... vůz o kategorii NÍŽ oktávku - to abych Kepo(a) CITOVALA ..."? ,-)
CITACE = Doslovné uvedení cizího textu
Máte PRAVDU - jeden NEmůže vědět vše, že ano - o ČUTANÉ a o HONĚNí kusu gumy pomocí klacků to vše na ledě apod. - o tom vám NEřeknu "ni slovo", ale "matně" si něco "maličko" vybavuji o vozu který se dostal do mého FINALového "mače" jeho vítězem se stal C5 Brumla (jmenoval se něco jako Honda Accord 2.4 i-VTEC .-)
Je to vůz opravdu VÝBORNÝ (a po nedávném faceliftu JEŠTĚ "lepší"!) a ve prospěch Brumly rozhodly spíše naprosté "detaily", reálný výkon je víceméně STEJNÝ (a při všem RESPEKTu k výborným motorům honda - to "brumlí" V6 je přeci jen "pohodovější/kultivovanější" a interiér o něco tižší - a na oba byla i podobná čekací lhůta - už si NEjsem jistá, myslím že Accord tehdy neměl bi-XENONy - nu prostě nakonec (u mne) "zvítězil" Citroën C5 (ale Accord RÁDA každému doporučím - i když v česku byl a stále je (a NEzaslouženě!!!) docela "ve stínu" konfekce jménem passat.
PS: Mám takový POCIT, že jsem vás DVAKRÁT "požádala" abyste napsal KDE a v ČEM jsem udělala "chybu" - a dle vašich odpovědí "soudím", že NIKDE ,-)
PPS: Takže - uváděná fakta jsou (snad - opravdu .-) v pořádku, k věci bohudík (trochu) ANO
Pěkný den (s Hondou Accord 2.4 i-VTEC by skoro URČITĚ byl! ,-)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 21.05.2009 21:53, RE: Milý rohYpnole ...
rohYpnol napsal:
Nepopírám, že Octavii mám rád. Ale ani NEpopírám, že je to zcela nepochybně vůz NIŽŠÍ střední třídy. Pamatuješ si, že bych tohle někde zpochybnil? Ne, to já vůbec netvrdím.
K citacím - ono totiž podle mě santitni myslel tyto věci ironicky, resp. s nadsázkou.
Ani netvrdím, že O2 je nejprostornější ve své třídě. Já jen napsal, že nabízí DOSTATEK místa pro passengers i pro bagage. A co se prostornosti týká, pak např. v Passatu současné generace, byť je samozřejmě celkově prostornější, není vzadu do...
Nu - trocha "ironie" a PODÍVEJ(te - to už vlastně NEe .-) jak se nám ROZBĚHLA diskuze
DOSTATEK místa pro 4 voyageurs i pro bagages je skoro ve VŠECH vozech této třídy (v tom není octavia ani "lepší" ani "horší" než ostatní - já myslím že její NEJ- je opravdu ten zavazadelník, jinak já bych asi ve třídě "preferovala" mazdu 3 1.6 HDi a při alespoń trochu NEomezeném rozpočtu bmw 1 - třeba 2.0d je SKVĚLÝ a 23d FAMÓZNí a docela mne ZAUJALA Lancia Delta, tu bych asi TAKÉ upřednostnila před octavií ... třeba s motorem 1.8 Di Turbo Jet 147 kW - ale "tipuji" že se v česku prodá tak jedna na 1000 Octavií TDi pumpe - düse)
NEsmíte přeci porovnávat JEN s passat (to je zde sice zdaleka NEJprodávanější vůz střední třídy, ale technicky NEJ- není "ni omylem ,-) - to si spíše zkuste projet stejnou trasu s "touto" hondou accord - TAM již rozdíl zaznamenáte (pardon "-náš"! .-)
Simply clever/never je docela dobrý černý humor - bohužel i REALITA
NEmyslím že by podvozek octavie/golf/toledo/jetta/atd. snesl nějak VÝRAZNĚ víc než všichni ostatní (to by "pasovalo" třeba spíše na subaru impreza)
Kvality lakování jsem si NEvšímala (takže NEvšimla .-), ale četla jsem nedávno německý dlouhodobý test na 100.000 km Kia Cee´d a dopadl skoro "na výbornou" (zcela vážně - žádné opravy - vůz JEN jezdil a jezdil - to se např. o octavii TDi říci NEdá ... benzínové verze jsou na tom o HODNĚ lépe)
Nu NEvím jak Ceed Octavia a další - ale NIKDO z nich se (dle mne) např. Hondě Accord NEvyrovná (i když v česku je Octavie dle OFiCiálních statistik již HODNĚ let NEJprodávanější vůz STŘEDNí třídy ,-)
Pěkný den
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 21.05.2009 22:01, RE: Milý Radek_G(é)!
rohYpnol napsal:
Ještě nožná zkusím jeden příměr, co mě teď napadl. Podle mě není rozdíl mezi Octavií 2 a vozy střední třídy v tom:
1) Co přepraví
2) Jak přepraví
Jediný rozdíl je podle mě v tom, jak se při přepravě bude cítit obsah vozu. Toto se ale v katalogu nenajde. Člověk tak nějak vybírá podle katalogů. A v položkách dynamiky, spotřeby či objemu zavazadelníku se člověk k rozdílu nedopátrá. Možná i proto takový úspěch Octavie.

Co bych ještě podotknul - současné generace vozů střední třídy zase nabobtnaly a...
1) co přepraví - v tom v praxi NENí až takový rozdíl (4 lidé a "kupka" věcí se vejdou do C3, C4, C5 i c6 ,-)
2) jak přepraví - v tom v praxi JE velmi velký rozdíl (mám "praktickoteoretické" zkušenosťo-znalosti od C1 po C6 ... no možná i "maličko" DÁL .-) a TO je "TO ONO" - v TOM je ten HLAVNí rozdíl mezi třídami
Já mám "praxi-názor", že s motorem 1.6 HDi; V6 3.0; V8 6.3; W12 6.0 i V12 5.5 jedu víceméně skoro STEJNĚ rychle (no v některých VÝJíMEČNÝCH případech to s některými z nich lze i "maličko" rychleji" .-) - ale VÁŽNĚ, v tom zas TAKový rozdíl není (v "pocitu" z jízdy, v "pocitu" jak tu rychlost dosáhnete atd. - tam ANO ... a V-E-L-K-Ý!!!).
Jinak - u mne "posledně" skončil ve STŘEDNí třídě Accord "až" 2hý ,-)
Pěkný den
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 21.05.2009 22:24, Milý rohYpnol(e)!
rohYpnol napsal:
Já myslím, že tady spíš šlo o to, že ses opět věnovala a hezky popsala to, o čem tady asi nikdo nepochybuje. To jest rozdíl mezi třídami. To, co jsem pal já, je proč Octavia je vnímána jako konkurent o třídu větších vozů. A to si opět pěkně opsala a vyhla se tomu.
1) Jednalo se konkrétně o nájezd - dle TUV průměrný nájezd u O2 vyšší než u vozů stř. třídy. Proč proboha? I Nemci jsou tak tupí, aby na delší štreky kupovali Golf s kufrem místo pořádného vozu?
2) 4x4 - střední třída de facto nemá co ...
1) Já vím (to s tím "nájezdem" jsem tu - myslím - dokonce "hlásila" jako první já ,-) ... že Octavia má dle tabulek TÜV v průměru VYSOKÉ nájezdy
Já NEvím - proč (asi jde často o služební vozy "cesťáků" apod.? - NEtuším) - ale lidé si VĚTŠINOU NEvybírají auta (televize apod.) dle toho co jen "nej-" nebo dokonce co je PRO NĚ "optimální" - pro VYSOKÉ nájezdy jsou prostě LEPŠí vozy než octavia (o tom asi "žádná", nebo?), to proč "typ" lidí co jezdí s octavia najezdí např. VÍCE než ti co jezdí s ... čímkoliv o třídu výš - klidně ten Citroën C5 - to je "otázka" NEsouvisející NIJAK s technikou (v česku se od začátku roku prodalo pomalu "dobíhajícího" modelu passat více než Citroën C5 a Volvo S60 a Alfa Romeo 159 a Honda Accord a Mazda 6 a Lexus IS a Subaru Legacy a Saab 9-3 a Toyota Avensis a to DOHROMADY.
Tito všichni DOHROMADY se NE"vyrovnají" vw passat.
Mám DŮLEŽITOU a KLÍČOVOU otázku: Je to o TECHNICE nebo o MARKETINGu? ,-)
2) já tedy když už 4x4 tak raději třeba subřenku, ale NIC proti možnosti připlatit si za Haldex v Octavii (kolik % prodaných octavií asi tak je ...?)
3) ok - ale to přeci octavii NIJAK NE"vyzdvihuje" na úroveň vozů o třídu "výš" (dokonce ani NAD ostatní vozy "své" kategorie)
4) doba kdy se jezdí (narvanou) octavií na dovolenou k (chorvatskému) moři - jednou i zde SKONČí (a ten kdo na ní vozem chtít je bude, tak pojede - tak jak je to jinde "běžné" - spíše nějakým Wohnmobil(em) či alespoň van/mpv/malým autoBUSem - NE vozem nižší střední s větším zavazadelníkem! Ono je to totiž i "pohodlnější" - byť se to i do té octavia "poskládá" - a jsme opět u MARKETINGu, ten vw je SKVĚLÝ a SPRÁVNĚ "trefili" potřeby/možnosti/požadavky obyvatel bývalých postsovětských států (i když také ne všech - v Romania je HITem zase něco jiného ,-)
Pěkný den
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 21.05.2009 22:31, RE: Milý Radek_G(é)!
rohYpnol napsal:
Co se nafty u Octavie týká, pak tady toto opravdu příliš nechápu, ale zdá se, že se situace vrací do normálu, kdy klesl podíl dieselů u nás nově prodávaných Octavií na cca 50%
5) Vím, že na test, který člověk neviděl, se špatně reaguje, ale mnou zmíněný test BRITSKÉHO časopisu, kde porovnávali O2 s Mondeem minulé (tehdy aktuální) generace a P407. Proč tedy proboha i Britové porovnávají neporovnatelné? A jak je možné, že i bez účasti českých novinářů, tento test vyhrála O2?
O naftách v Octavii bych si v roce 2009 opravdu troufla říci že jsou až PODprůměrné ("zlatá" Lancia Delta)
5) Já přeci NEvím, já ten test NEčetla, tam k tomu NIC NEpsali?
Ale připomnělo mi to trochu PODOBNÝ testík kde byl srovnán nový "středotřídní" superb v NEJvyšší výbavě s NEJ- motorem a bmw 5 a Audi A6 v nějakých cca "základních" motorizacích a výbavách (aby se všechny 3 vozy dostaly cca na podobnou pořizovací cenu) a NEJlepší/NEJvýhodnější také "vyšel" superb (ale neznám moc lidí, co plánují 5kové bmw či 6kovou audi a místo ní raději koupí škodu superb .-) - nicméně "logicky" byla ve své TOP verzi rychlejší atd. než ty základní motorizace zmíněných vozů vyšší střední ... (a všichny vozy byly za stejnou/podobnou cenu ...)
Pěkný den ,-)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 22.05.2009 21:49, RE: Milý Radek_G(é)!
Kylie napsal:
O naftách v Octavii bych si v roce 2009 opravdu troufla říci že jsou až PODprůměrné ("zlatá" Lancia Delta)
5) Já přeci NEvím, já ten test NEčetla, tam k tomu NIC NEpsali?
Ale připomnělo mi to trochu PODOBNÝ testík kde byl srovnán nový "středotřídní" superb v NEJvyšší výbavě s NEJ- motorem a bmw 5 a Audi A6 v nějakých cca "základních" motorizacích a výbavách (aby se všechny 3 vozy dostaly cca na podobnou pořizovací cenu) a NEJlepší/NEJvýhodnější také "vyšel" superb (ale neznám moc lidí, co ...
Kdybych si z testu pamatoval více nebo ho měl k dispozici, tak bych sem přidal podrobnosti. Ale je to již notně delší dobu (ze začátku uvedení O2 - tudíž porovnání s tehdy aktuálními generacemi). Tady mi ale vůbec nešlo o fakt, že nějaká Octavia vyhrála. To je přeci celkem podružné (záleží, jak si kdo nastaví podmínky). Tady jsem chtěl ukázat, že nejen tupí Češi porovnávají Octavii s vozy vyšší třídy a i přes třídní propast to nemusí znamenat debakl!
Passat jsem co se týká místa hlavy uváděl JEN jako příklad, že notně větší vůz a více místa celkově nemusí znamenat lepší pocit z jízdy.
Ono porovnání Supa s BMW 5 apod. není až tak od věci. Uznávám ale, že je mimo realitu běžně smýšlejícího kupujícího. Ale za danou cenu může být Superb lepší volbou (pro někoho). Proto jsem tu již kdysi kritizoval ony úžasné srovnávací testy, kde výsledkem je 1. 2. a 3. místo. Přitom podle mě je MNOHEM důležitější, jestli vůz dává svým pojetím a zacílením smysl a pro jekého uživatele je vůz vhodný. Nebo z opačné strany - pro vybraného uživatele jaký je nejlepší vůz. Proto NIKDY nenapíšu, že obyč. kombi je LEPŠÍ než na dané platformě postavené MPV. Já bych se třeba MPV zdaleka vyhnul. Už z principu tyto krabice nemám rád. Ale chápu, že pro někoho JE to daleko lepší volba než kombi.
Diskuse se trošku rozjela, ale když je podnětná, tak mě to prostě baví ;)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 22.05.2009 21:54, RE: Milý Radek_G(é)!
Kylie napsal:
1) co přepraví - v tom v praxi NENí až takový rozdíl (4 lidé a "kupka" věcí se vejdou do C3, C4, C5 i c6 ,-)
2) jak přepraví - v tom v praxi JE velmi velký rozdíl (mám "praktickoteoretické" zkušenosťo-znalosti od C1 po C6 ... no možná i "maličko" DÁL .-) a TO je "TO ONO" - v TOM je ten HLAVNí rozdíl mezi třídami
Já mám "praxi-názor", že s motorem 1.6 HDi; V6 3.0; V8 6.3; W12 6.0 i V12 5.5 jedu víceméně skoro STEJNĚ rychle (no v některých VÝJíMEČNÝCH případech to s některými z ...
Vždyť jsem pisal, že je rozdíl ne jak a co, ale jak se při tom obsah cítí... Jinak k vysokému nájezdu Octavií dle TUV vůdči vozům stř. třídy jsi se taktně vyhla ;)
Alles gute!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 22.05.2009 22:53, Milý rohYpnol(e)!
rohYpnol napsal:
Vždyť jsem pisal, že je rozdíl ne jak a co, ale jak se při tom obsah cítí... Jinak k vysokému nájezdu Octavií dle TUV vůdči vozům stř. třídy jsi se taktně vyhla ;)
Alles gute!
Já TAKTní umím být a bývám ale NE"uhýbám" (viz již včera 21.5. 22:54 hod ,-)
PS: Já osobně si před 9ti (8mi a 1/2? .-) lety vybrala vůz STŘEDNí třídy právě kvůli tomu "pocitu" (teď to bude BEZ ohledu na znáček na kapotě platné OBECNĚ!), neb (teoreticky i praktickdy) VíM jaký rozdíl je ujet po (cca) podobné trasy 800 km s Citroën Xsara VTS (123 kW) a o rok později 1100 km s Citroën 2.2 HDi (98 kW) - tím maličko POMALEJŠíM a trochu MÉNĚ "živějším" je člověk po DELŠí trase DALEKO méně unavený (tím jsem NEchtěla říci, že na onu UNAVU měla vliv trochu vyšší rychlost či pružnost, ale JEN a HLAVNĚ rozdílná konstrukce mezi vozem NIŽŠí a VYŠŠí třídy - tak "praví" TEORIE i PRAXE) ... a když si "na test" vezmeme v prvním bazaru STEJNĚ starou a cca stejně MOTORizovanou (např.) C5 a Octavii a pojedeme s nimi stejnou trasu - tak já si v bazaru zvolím raději ten LEVNĚJŠí z vozů, ten co botičky bude mít MICHELINky (dávají se sériově na VŠECHNY vozy značky, na C5 mírně PŘEdimenzované s indexem do 270 km/h) a uvnitř bude větší ticho/klid a na konci cesty vystoupím snad až VÝRAZNĚ méně unavena a SVĚŽEJŠí, než vy (ehm TY), jenž se budeš (z mého pohledu) "trápit" v octavii (a dojedeme cca za stejnou dobu, za cca stejné náklady na palivo - i když tam TDi možná o něco ZVÍTĚZí - mně ta troška nafty ale za tu "pohodu" rozhodně STOJí - ostatně já za C5 v tom bazaru vlastně zaplatila MÉNĚ, takže jsem a ještě DLOUHO budu "v plusu" - to je MŮJ "pohled" a MŮJ názor ...
Pěkný den ,-)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 22.05.2009 23:15, Milý rohYpnol(e)!
rohYpnol napsal:
Kdybych si z testu pamatoval více nebo ho měl k dispozici, tak bych sem přidal podrobnosti. Ale je to již notně delší dobu (ze začátku uvedení O2 - tudíž porovnání s tehdy aktuálními generacemi). Tady mi ale vůbec nešlo o fakt, že nějaká Octavia vyhrála. To je přeci celkem podružné (záleží, jak si kdo nastaví podmínky). Tady jsem chtěl ukázat, že nejen tupí Češi porovnávají Octavii s vozy vyšší třídy a i přes třídní propast to nemusí znamenat debakl!
Passat jsem co se týká místa hlavy uváděl JEN...
"... jak si kdo nastaví podmínky" - tahle věta mne opravdu POTĚŠILA! Ano, často je toaž trochu "fraška" (kandidátem na nejABSURDNĚJŠí hodnocení/kritéria by možná mohl být český Svět motorů)
Jak jsem napsala - znám podobný test i německý, ale NEmyslím si že BRITský kupec plánující nějaký vůz střední třídy najednou ZMĚNí a raději si koupí Škodu Octavia - neb je vlastně "výhodnější" a stejně tak NĚMECký kupec bmw 5 či Audi A6 si to najednou NErozmyslí a pořídí si superb (i když ten současný je již "ok" - ale stále o třídu POD zmíněnými "prémiovými" soupeři). Je celkem "logické", že TOP verze superb je v "měřených" disciplínách LEPŠí než ZÁKLADní verze obou "prémiových" vozů vyšší třídy - nějak "podobně" asi probíhal ten britský test a "na číslíčka" zvítězily vozy o třídu níž (za stejný/podobný peníz), ale asi OBA víme, že to NEznamená, že to jsou LEPŠí AUTOMOBILY
Myslím že hned ve svém PRVNíM místním příspěvku - tedy první diskuzi jsem za NEJ- automagazín označila britské Evo, neb to ("hloupě") NEporovnává "číslíčka", ale DŮSLEDNĚ popisuje "dojmy/pocity" z vozu/z jízdy ...
... a TO je to PODSTATNÉ
"... větší vůz ... nemusí znamenat" - to já SOUHLASíM - já asi NEJ- "pocit" z jízdy mám v MB SL 6.3 AMG, které je uvnitř OPRAVDU malé (skoro až MOC - tedy na mne "jen tak tak"), ale "řídí" se a "jezdí" se s ním "božsky" ,-)
Já sice NAPíŠi, že MPV/van/malý autoBUS je "horší" než všechny ostatní varianty na též platformě (neb z pohledu AUTA, tedy jízdních vlastností, řízení/ovládání, akcelerace i decelerace, spotřeby ... prostě VŠEHO co dělá auto autem ... vskutku horší je) - ale samozřejmě u někoho to jediné "plusové" kritérium může být to jeho "osobní NEJdůležitější" ...
Já už dělám "zív/zív", takže DOBROU ,-)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 23.05.2009 12:28, RE: Milý rohYpnol(e)!
Kylie napsal:
Já TAKTní umím být a bývám ale NE"uhýbám" (viz již včera 21.5. 22:54 hod ,-)
PS: Já osobně si před 9ti (8mi a 1/2? .-) lety vybrala vůz STŘEDNí třídy právě kvůli tomu "pocitu" (teď to bude BEZ ohledu na znáček na kapotě platné OBECNĚ!), neb (teoreticky i praktickdy) VíM jaký rozdíl je ujet po (cca) podobné trasy 800 km s Citroën Xsara VTS (123 kW) a o rok později 1100 km s Citroën 2.2 HDi (98 kW) - tím maličko POMALEJŠíM a trochu MÉNĚ "živějším" je člověk po DELŠí trase DALEKO m...
21.5. 22:54 hod od tebe tady žádný příspěvek není. Poslední z toho dne je 22:31, takže nějak nevím.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 23.05.2009 17:03, RE: Milý rohYpnol(e)!
rohYpnol napsal:
21.5. 22:54 hod od tebe tady žádný příspěvek není. Poslední z toho dne je 22:31, takže nějak nevím.
21.5. ano, nikoliv však 22:54 ale 22:24 - omlouvám se, "přeťukla" jsem se ...
... nicméně ROZHODNĚ "o den dříve" ,-)
PS: Poslední z toho dne bylo ono 22:31 a chvilku předtím ...
Pěkný den
reagovat
1 2 3




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.