0
zpět
 

diskuze k tématu: Honda Accord CG

kategorie zařazení tématu: japonská vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 01.12.2007 13:08, RE: Ty některé keci, se tady nedají číst!
anonym napsal:
Najede-li takové auto za rok 50 tis. km, tak při prům. spotřebě 8 l., spotřebuje 4000 litrů benzinu, 30,- Kč za litr je to 120000,- Kč. K tomu tak 3x výměna oleje za 25000,-. A to nepočítám výměnu běžně se opotřebujících dílů, pneumatik, pov. ručení a jiné. Napište mi sem pro Boha, kolik z vás, co si kupují ojetiny má na provoz auta ca 170000,- Kč ročně. Takže u řady prvotně koupených aut, je normou 12 - 20 t. uj. km. ročně. Neslouží-li ovšem některým podnikatelům. Před 3 měsíci jsem prodával 9...
Souhlasím, podle mého jezdím až moc a stejně mám za 7 let provozu najeto 100 000 km. Při městském provozu při průměrné rychlosti do 20 km/h to chvíli trvá než se něco najede. Když to přepočítám na benzín při spotřebě 7.5 l, tak omdlívám K tomu pořizovací cena přes 600 tisíc korun. Tvrzení, že auto musí nutně najet 20 000 km je zcestné. To bych celé dny trávil jen za volantem. Občas člověk musí i pracovat, rekreovat se nebo spát.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 10.12.2007 11:14, RE: Kilometry - HAHAHAHA
anonym napsal:
vůz střední třídy bude mít po 8 letech provozu najeto 105 tis. km, čili cca 13 tis km/rok - tomu bych tak věřil :)))))). Sám mám Fofo r.v. konec 2002, a má najeto cca 140 tis km - tj. cca 20 tis km/rok . A je to taky benzín. Jezdím denně, ale krátké vzdálenosti, o víkendu najedu víc, a přesto jezdím tak cca 18-20 tis km/rok. Auto velikosti Hondy Accord si nové koupí z 95% někdo, kdo potřebuje jezdit, takže po 10 letech bude mít najto 200-250 tis km, to bych vsadil boty.
Souhlasím, že v dnešní době není problém, aby auto mělo najeto po třech letech klidně i 200 t.km. Ale taky nesouhlasím s těmi co říkají, že šesti leté auto nemůže mít 106 t. km (klidně může mít i 30 t. km, i když to je referentský vůz - hodně špatně se taková shánějí, ale neznamená, že neexistují). Představte si člověka, který je vysoce postavený v nějaký bance nebo pojišťovně. Samozřejmě má služevní BMW, Audi A6 nebo Passata, tzn taky, že má i vysoký plat. I přesto, že má výborné služební auto si koupí i své, a koupí si něco "lepšího" (např. A4, a jistě v plný výbavě). A pokud může (což vzhledem k jeho postavení může), tak využívá služební. Soukromá A4 bude mít málo najeto a bude servisovaná - takže později to bude asi dobrý kup. To samé i služební vůz, protože taková auta jezdí většinou podstivě do servisu a kilometry u nich nikdo asi nebude stáčet. Samozřejmě, že to tak být nemusí, ale může. Vedle toho existují zmiňovaní "sváteční jezdci" nebo lidé, kteří jezdí opravdu málo. Auta jsou různá. A kilometry nejsou tím hlavní podle čeho soudit a vybírat auto. Toto je čistě jen můj názar na věc. A chápu, že někdo nemůsí souhlasit .
reagovat
1 2




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.