0
zpět
 

diskuze k tématu: Pohodlí, spotřeba, prostor a cena do 240 tis. Kč?

kategorie zařazení tématu: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, německá vozidla, francouzská vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 18.04.2010 00:21, RE: Mondeo
AutoAZ napsal:
Vcelku souhlasím, většina CR dieslů je v posledních letech při vyšším nájezdu náchylnější k poruchám. U Mondea to může být i jejich velkým množstvím na trhu = více strojů ke zkoumání = logicky se jich může více porouchat..
Teda já nevím s čím máte zkušenosti vy, ale většina dieselů přes 150t km je poruchová tak možná u nás v ČR prtože mají většinou najeto 300 a více... Já měl různá naftová auta s nejrůznějšími motory a s daleko větším množstvím km a nikdy sem nic zásadního neřešil- Stilo 1,9JTD 245t km při prodeji, Octavia TDi 81kW 315t km, Mondeo z rou 05 TDCi 96kW 190t km, bmw 320d 190t km a koho sem vezl, tak ani nepoznal, že je to diesel... Momentálně mám opět Octavii 81kW najeto 140t km a motor běží jak hodinky a nepředpokládám, že na něm budu během příštích minimálně 100t km cokoliv řešit, snad kromě repasu turba, který vyjde na cca 5000Kč a není tedy žádnou pohromou pro rodinný rozpočet... A i ten setrvačník není taková pohroma, protože oproti benzínu si na něj ušetřím za nějakých 25t km!!! Tak ty lidi zbytečně nepleťte a nestraště velkými náklady na provoz a opravu naftového motoru...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 18.04.2010 00:25, RE: citroen?
Pavlik napsal:
Filtr pevných částic odchází pouze lidem, kteří si diesel koupili přesto, že se pohybují výhradně po městě. Neznám žádný případ zničeného filtru u auta, které se alespoň jednou za týden "podívá" mimo město. Filtr se prostě musí "regenerovat" - já hlášku palubního PC o regeneraci filtru znám pouze z manuálu ( 0-150 tisíc km), ale jezdím často dálnici a nebojím se přidat (je mi celkem jedno, jestli jedu za 5,3 nebo za 5,6) takže filtr má příležitost k regeneraci.
Souhlas, pokud lidi jezdí na spotřebu a nebo skáčou jen po městě, nemá šanci se regenerovat a odejde o dost pravděpodobněji a dříve, než když to člověk střídá a očas tomu i naloží a pořádně ho vypálí ...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 18.04.2010 10:36, Kangoo
Mám Kangoo, 2006, benzín a spokojenost, když vezmete oboustranné dveře, lyžiny, případně labutí krk, tak to dohromady s prostorem v kufru nemá konkurenci a je to fajn i do města. Luxus samozřejmě nic moc, ale kdo hledí na užitkovost a multifunkčnost, není lepší řešení. Myslím, že mezi Berlingem, Partnereme a Kangem je nulový rozdíl.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 19.04.2010 10:47, Veledůležité krámy
Ano zejména autochladnička s pivkem na několikadenní výlet je alfou-omegou pro průměrný český mužský mozek. Zejména potom, když pivo prodávají naprosto všude. Přijel jsem z víkendu s kamarády, kteří mají kombíky a jeli s totálně narvanýma kombíkama, že měli věci i vevnitř v autě. Já kombíka nemám, mám liftback s 500 ltr kufrem. Všechny věci, které jsem vezl se mi tam pohodlně vešly tak, aby mě uvnitř vozidla žádné krámy neotravovaly a co víc, vše, co jsem vezl, jsem použil. Na rozdíl od kamarádů, kteří mají kombíka, tak se "nemuseli omezovat", ale spoustu krámů z auta nakonec vůbec nevytáhli.
Tady s čoklama je jiná situace. Ti svoje místo potřebují. Bohužel se nedá nikde vyčíst, jestli jsou to 3-kilové rukavičky nebo 2 exempláře psa Svatobernadského, což výrazně ovlivňuje velikost zavazadlového prostoru vybíraného vozu. Kombík v kombinaci se střešním boxem může být dobrým řešením pro rodinný výlet na delší dobu, ale proboha, pivo si kupte na místě, když už je musíte tak ve velkém chlemtat.
reagovat
  1 ... 3 4 5




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.