0
zpět
 

diskuze k tématu: Jak slouží Ford Mondeo po 220 tis. km?

kategorie zařazení tématu: německá vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 04.10.2008 10:05, Spolehlivost aut
Mimochodem, až se to bude hodit, mám poslední výsledky GÜV - přehledy spolehlivosti dle kategorií vozů (srovnání bmw1 x golf - mikeše NEpotěší, Mondeo x C5 - zase Kolosse). Výsledky jsou ... NEčekané
PS: C5 je stále ... průměrně spolehlivý vůz (a OKOLO se dějí "věci")
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 04.10.2008 10:07, RE: Spolehlivost aut
Kylie napsal:
Mimochodem, až se to bude hodit, mám poslední výsledky GÜV - přehledy spolehlivosti dle kategorií vozů (srovnání bmw1 x golf - mikeše NEpotěší, Mondeo x C5 - zase Kolosse). Výsledky jsou ... NEčekané
PS: C5 je stále ... průměrně spolehlivý vůz (a OKOLO se dějí "věci")
Mondeo = prima podvozek, ale spolehlivost (bohužel) občas VELMI pokulhává (je opravdu vtipné, že i tak vyjdou náklady nižší než u Škoda Octavia
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 04.10.2008 13:58, RE: Spolehlivost aut
Kylie napsal:
Mondeo = prima podvozek, ale spolehlivost (bohužel) občas VELMI pokulhává (je opravdu vtipné, že i tak vyjdou náklady nižší než u Škoda Octavia
Až budu mít čas, připíši výsledky spolehlivosti dle GÜV (NE TÜV - rozděleno dle "kategorií" vozidel), nečekané místy až šokující..
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 07.10.2008 01:10, RE: Autor je asi velky optimista
rohYpnol napsal:
A nez Bristol spis mam rad ducha TVR Sagaris a nebo Wiessmann. To jsou kary.
A na zapad od Prague se nepohybuji, nebot muj region je na vychod od Brna. Spis jsem myslel, jestli nejsou tabulky nekde na nasi uzasne web siti.
Autobildu zdar ;)
TVR bylo velmi zajímavé a "nadějné", ale bohužel - i přes ruské finanční injekce je asi "dead". Wiesmann JE docela zajímavá automobilka, roadstery mne neberou (obecně), kupka GT ale verry "šik" je, to rozhodně ano (dobrý vkus
Tabulky (nebo alespoň nějaké údaje) někde na webu určitě budou - ale to přehled moc nemám - víte já už jsem ten ročník co sice počítač ještě zvládne zapnout "bez navigace", ale když vidím co zvládá "můj" devatenáctiletý hacker ...
PS: TVR a Wiesmann atraktivní jsou, ale tahle "štěňata" si "můj" Bristol dává k svačině..
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 07.10.2008 01:53, RE: Autor je asi velky optimista
rohYpnol napsal:
Octavia ted po tech vsech slevach spadla na relativne solidni cenu. Bohuzel, pri pozadavku na nejaky slusny benzin zbyl jen 1.8T (byt spickovy motor). A ten uz je na nizsi stredni tridu cenove v oblacich. Jsem opravdu zvedavy na cenovou politiku 1.4TSI. 1.6MPI uz je davno pase (byt ve sve dobe 74kW patril podle me k velmi povedenym). No a tim jsme vycerpali vse, co Skoda pro tento model nabizi. Fabia mi take az tak nevadi vzhledem, spis koncepci. 1.2HTP jsou podle me nic moc (ano, jede to, ale t...
S tou "solidní" cenou Octavie - stále nevím. Myslím, že taková Toyota Auris je furt ještě o 100.000 kč levnější (což je dost) + má klimatizaci a i motor je "lepší". Ano, souhlasím s vámi, že "zato" stojí až motor 1.8 T (ten pochvalu opravdu zaslouží), ale to jsme - spolu s "odpovídající" výbavou již opravdu VELMI vysoko (cenově) - vaše pojmenování "v oblacích" vskutku "sedí".
Benzín 1.6 74 kW nebyl problém, ale do nějakého "top" výběru rozhodně nepatřil. I "levný" Citroën nabízel 80 kW dnes má už absolut TOP motor 1.6 ze spolupráce s bmw - hlavně verze 150 koní je možná nejlepší "jednašestka" vůbec, mnohé japonské automobilky byly tehdy ještě dál - ostatně v "malých" motorech má koncern VW dlouhodobý dluh - a VELKÝ. Zatímco 1.8 T a 2.0 TFSi jsou velmi dobré, resp. výborné - dvoulitr je možná nejlepším motorem své kategorie, malý 1.2 je hrůza, 1.4 - je ... "normální" .... no prostě jak sám říkáte AŽ 1.8T stojí "za hřích".
Ano nový Superb (ten starý byl "ostuda") mi přijde za rozumnou cenu "hodně železa" v rozumně kvalitním provedení. Fabia je předražená a těžko k ní hledat "rozumnou" motorizaci (a je VELMI úzká - to trošičku přehnali); Octavia není špatná, ale také těžko hledat motor - a cenová politika je prostě NADsazená
Ano, že slušně vybavená, slušným motorem osazená Octavia stojí opravdu stejně jako Lexus - to je snad až "šílené" (a "provozní" náklady a požadavky na sevis jsou kapitola sama pro sebe - některé varianty Fabia vyjdou po 100.000 km opravdu DRÁŽ než můj třílitrový Brumla - to už není ani ostudné (finanční "šílenosti" vedení VW - koupě Rollsu, "výmysl" Veyron atd. holt někdo zaplatit musí).
Českou "pověst" citroën znám - sice moc nechápu - ale to snad Kia si stojí lépe. Co se servisu týče, tohle NENí o značkách, ale o lidech - a to JE problém (ostatně za "5" byl ohodnocen i servis Mercedes - v česku - co dodat). Nikdy jsem to nechápala, ale dlouhodobě platí, že Peugeot modely bývají poruchovější než "identické" Citroën. To s tím kartonem ve 407 - tomu nějak nerozumím. Proč? Máme známého s 407 2.0 HDi - je trochu šílenec - vlastně nevím proč říkám trochu - jestli jste četl že jakési auto jelo ve strahovském tunelu téměř 200 km/h - byl to on (od té doby jezdí "pomaleji", nad 160 to prý dělá nějkou zvukovou "kapsu" a okolní hluk začíná být nesnesitelný). Nicméně to hlavní - o kartonu se nikdy nezmínil - a myslím že bych si i všimla ...
S malými Citroën nemám příliš zkušeností, ale koukám na GÜV a C2 si nestojí nějak zvlášť špatně (vpodstatě je průměrný). Z 25ti hodnocených je v kategorii do 3 let 16tý, v kat. do 5 let 15tý a v kat. do 7 let dokonce 8.! Ne skvělé, ale ZA ním najdete vozy jako Audi A2, VW Polo a Lupo, Škoda Fabia, Opel Corsa, Fiat Punto a Panda, Peugeot 206, Seat Ibiza, Renault Clio a Twingo, Ford Ka i Mini - takže, žádný zázrak, ale katastrofa také ne.
Opravdu NEtuším, proč je vnímání značky TAK negativní a "každý" ví o poruchovosti. Myslím, že nebude náhoda, že shodou okolností C3 i C5 dopadají "podobně", tedy "průměrně". Když se někde objeví informace o stahování modelů či poruchách (dejme tomu) VW - všichni si řeknou, byla to výjimka ... Již jsem to psala, jedny z nejvážnějších problémů v poslední "pětiletce" měl Mercedes E - jakoby se nic nestalo. Určitou "výhodou" poruch u Citroën navíc bývá, že poruchy jsou většinou spíše (na "nerv" ale také jdoucí) drobnosti, maličkosti - NE motory apod.
Ale já nechci propagovat Citroën jako takový (jak je mi občas podsouváno), "jen" uvádím věci na pravou míru, k čemuž používám běžně dostupné informace - že se se mnou občas někdo hádá na základě toho, že ON se rozhodl že to je jinak (a tabulky a testy a naměřené hodnoty ho "neberou") je někdy snad až "komedie"
Takže, pokud je tím jediným proč s Citroën váháte - spolehlivost, netřeba se trápit - samozřejmě záleží na konkrétním modelu a konkrétním motoru - ale obecně to NENí takový problém, jak se (bůhví proč) lidé v česku domnívají (ostatně i s těmi "spolehlivými a nejspolehlivějšími" se často pletou - zní to sice trochu "hloupě", ale lidé si ty údaje o spolehlivosti/NEspolehlivosti opravdu snad "vymýšlejí"
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 29.10.2008 17:19, http://www.flickr.com/photos/30642098@N08/
David V napsal:
Ale doufám, že olej se mění častěji než při 30-ti kkm. To ten motor totiž dostává pořádně zabrat, "nejpříjemnější" pro olej je zima ve městě.
Tady malý "důkaz" o datech z provozu C5 V6
reagovat
  1 ... 3 4 5




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.