0
zpět
 

diskuze k tématu: Ford Mondeo 2,5 V6 a servisní zásahy během hypotetické záruční doby

kategorie zařazení tématu: německá vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 22.08.2011 00:57, ježíškunakřížku
Pěkný a detailní popis. Dávám jedna. Ale prosím vysvětlete mi, proč u tak starého auta využíváte služeb autorizáku? Vše co jste vyjmenoval lze řešit za řádově třetinové ceny a troufnu si říci s velice podobnou kvalitou, ne-li větší. Samozřejmě jsou to vaše rozhodnutí, ale kdyby jste ty peníze dal dětem do prasátek, tak by jste udělal lépe. A že jich jak čtu bylo...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 22.08.2011 06:22, Pán asi neví co s penězi.
Jsou i neautorizované servisy s polovičníma cenama.A vůbec-cpát tolik peněz do auta ,který bude co nevidět rezatý a přestane bavit?S ročním nájezdem 10000km?Asi fanda značky.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 22.08.2011 07:39, 25000 za tři roky
...to je osm tisíc km ročně, byl bych docela zvědav jak by to auto snášelo mojich 30-50 tisíc za rok...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 22.08.2011 09:11, RE: ježíškunakřížku
kožich napsal:
Pěkný a detailní popis. Dávám jedna. Ale prosím vysvětlete mi, proč u tak starého auta využíváte služeb autorizáku? Vše co jste vyjmenoval lze řešit za řádově třetinové ceny a troufnu si říci s velice podobnou kvalitou, ne-li větší. Samozřejmě jsou to vaše rozhodnutí, ale kdyby jste ty peníze dal dětem do prasátek, tak by jste udělal lépe. A že jich jak čtu bylo...
To je taková moje filosofie. Koupím relativně staré auto za nízkou cenu (v porovnání s pořizovací), takže mi zbyde spousta peněz, abych jej servisoval v autorizovaném servise, kde když už nic, tak alespoň mají k dispozici správný vercajk, dokumentaci a diagnostiku. Rozhodně nesouhlasím s tím, že bych výměnu pružin s horními uloženími pořídil za 7 tisíc a u ostatních věcí by ten rozdíl nebyl tak markantní, abych laboroval a zkoušel, zda zrovna tento neautorizovaný servis je levnější a lepší. Nicméně, nevím, co jste tam četli, ale výměna podvozku byla z důvodů nepohodlí a kábl mi přežrala kuna, což byly nejdražší položky, když nepočítám gumy, které by za 1/3 taky nebyly. Ostatní věci byly za přijatelné ceny. Kdyby auto bylo z roku 2007 (prakticky stejný vůz), tak se nad tím tady nikdo pozastavovat nebude.
Pokud bych chtěl šetřit za každou cenu, jezdím ještě to Vectrou...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 22.08.2011 09:34, Ford-Hnůj
Jinak recenze slušná. Akorát jsem si chvílema myslel, že to je apríl. Padaly věty o pěkných cenách... a ony to nebyly pěkné ceny. Spíše ceny pěkně debilní. Dement z autorizáku napálil naivního zákazníka. Já říkám jedno: Autorizák je čuňárna toho nejhrubšího zrna. Jsou to jenom zloději, hajzli a navíc NEJSOU TAM odborníci. Spíše zlodějští mechanici, které pobrali někde po pracovních úřadech. A taky tohle všechno popírá páně profesorovu teorii o neviditelné ruce trhu. Žádná neexistuje, protože jinak by normální lidi nechodili do autorizáku, kde mají náhradní ORIGINÁLNÍ díly z Bangladéše za cenu třikrát, čtyřikrát větší než je kvalitní značkový díl... Já bych jim dal MOTORCRAFT! Do huby narvat! Výměna uložení tlumiču za 18 litrů? Kde to jsme? Za to by měly být fungl nové tlumiče, uložení, prachovky, dorazy, přední ložisko...geometrie a to všechno v top kvalitě... A ne jejich čínksé uložení od FORD Nang-li waj company Shangai.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 22.08.2011 09:41, RE: Ford-Hnůj
gablenz napsal:
Jinak recenze slušná. Akorát jsem si chvílema myslel, že to je apríl. Padaly věty o pěkných cenách... a ony to nebyly pěkné ceny. Spíše ceny pěkně debilní. Dement z autorizáku napálil naivního zákazníka. Já říkám jedno: Autorizák je čuňárna toho nejhrubšího zrna. Jsou to jenom zloději, hajzli a navíc NEJSOU TAM odborníci. Spíše zlodějští mechanici, které pobrali někde po pracovních úřadech. A taky tohle všechno popírá páně profesorovu teorii o neviditelné ruce trhu. Žádná neexistuje, protože jin...
a taková pružina stojí běžně 1000-1500 Kč. NEvím, co ty hovada z Fordu za těch osmnáct litrů měnili... Kdysi před deseti lety mi ty čuňata v Ostravském Fordu řekli na moji starou Sierru sedan za vytónování bočních skel 10 000!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Za pár "polepů". Ford šel do prdele. Stejně jako Opel. Ještě horší zkušenosti. Za řídící jednotku na Vectru chtěli 30 000..hahahaha.... za zapalovací kabely (4ks obyčejné, pouze kabely!) 4500. Za znak opelu vepředu (samolepka) 850 Kč. Za pokličku litých kol (malý plast se znakem) 800 Kč kus. Za zadní kotouče a destičky 9000. Tehdy jsem koupil Bremba za 850 kus a sadu destiček Textar za 1000 Kč. Zlatý internet!!!!!!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 22.08.2011 10:30, RE: Ford-Hnůj
gablenz napsal:
Jinak recenze slušná. Akorát jsem si chvílema myslel, že to je apríl. Padaly věty o pěkných cenách... a ony to nebyly pěkné ceny. Spíše ceny pěkně debilní. Dement z autorizáku napálil naivního zákazníka. Já říkám jedno: Autorizák je čuňárna toho nejhrubšího zrna. Jsou to jenom zloději, hajzli a navíc NEJSOU TAM odborníci. Spíše zlodějští mechanici, které pobrali někde po pracovních úřadech. A taky tohle všechno popírá páně profesorovu teorii o neviditelné ruce trhu. Žádná neexistuje, protože jin...
Vlastním Mondeo 2002 combi 1.8 Duratec (92kW) a některé závady napsané autorem zábavné recenze, se u mě projevily nebo projevují taky.
Dovolím si výčet a zkušenosti. Automobil mám třetím rokem a jsem s jeho pohodlím a komfortem/výbavou nadmíru spokojen, jen má pár zásadích neduhů, ale jelikož je to 10ti leté auto tak zase si říkám co bych chtěl i přestože vím, že 4 roky stálo nepoužívané a z toho důvodu jsem ho kupoval se zárukou stavu tachometru 125 000.

Můj roční nájezd je okolo 25 - 30tisíc km.

Teplé starty viz popis autora, musí se déle točit startérem (nepřišel jsem na to, výměna svíček, diagnostika OK-stejně to dělá)

Centrál (kapitola sama pro sebe), auto se mě několikrát samo zamklo s klíčky uvnitř/tragédie, nebo se samo od sebe za jízdy zamkne nebo se stáhnou zrcátka u uzamčeného auta na parkovi supermarketu (mám autorádio Alpine iPhone compatible a takhle mě asi dlouho nevydrží.
Jedná se údajně o vadný spínač 5tých dvěří - zatím jsem neměnil, ale co pomohlo, že jsem vyndal baterku z klíčku a už se tato závada neprojevuje a auto prostě zamykám klíčkem a ušetřím si nervy než na tu závadu přijdu. Napadá mě, že klíč vysílá nějaký zmršený kód nebo má závadu na vysílači a od toho se projevuje "nestandartní" chování centrálu.

Bouchání a vrzání ze zadní části podvozku, řešil jsem výměnou tlumičů a jelikož jsem šetřil kamarád osadil zadek tím nejlevnějším (značku ani nevím) - což nepomohlo,
jsem rozzlobený a tak uvažuji na auto koupit když už komplet celý podvozek s tlumiči a pružinami, navíc jeden nejmenovaný server má nyní akci na tlumiče Sach, kde když se koupí komplet auto tak čtvrtý tlumič je zdarma.
Což zásadně mění cenu a ani neautorizovaný servis se na ní nedostane. Mám to spočítané, že tlumiče Sachs + pružiny Monroe vyjdou na 13 000 + a ještě to vidím na uložení, a stabilizátory jsem dělal loni. Otázou zda nenechat jak je a do tak starého auta již tolik neinvestovat, jelikož to zatím jezdí.
Na výměnu uložení zadku jsem si volal do autorizovaného servisu a byla mě sdělena cena max 6500 s tím, že to takhle bude pokud nastane problém a bude to déle trvat - jinak to bude údajně méně.

Dále mám stejný postřeh s řízením které když je mokro tak jakoby volant při zatáčení lehounce, ale opravdu velice málo pocukává nebo ještě lépe je cítit škubání, ale zatím se to jinak neprojevuje a dělá to celou dobu co ho mám, takže neřeším.

Co jsem na autě měnil po zakoupení jsou vyloženě spotřební ND jako: destičky komplet auto, přední kotouče, gumy (Continental Contipremium které vřele doporučuji a mám pocit jako by se auto vznášelo, minulé Fuldy hučely jak traktor), dále termostat a teplotní čidlo (auto netopilo a teplota na palubce kolísala), zadní tlumiče (asi nebyly potřeba neb závada přetrvává viz víše), potom samo sebou olej po 10tkm a filtr + prachový do interiéru jelikož byl strašně zanešenej.

Co popisuje autor mi přijde, že jeho auto si pořádně vymýšlí a narovinu já bych to finančně neutáhl a zlostí bych to poslal z baráku.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 22.08.2011 10:53, RE: ježíškunakřížku
David V napsal:
To je taková moje filosofie. Koupím relativně staré auto za nízkou cenu (v porovnání s pořizovací), takže mi zbyde spousta peněz, abych jej servisoval v autorizovaném servise, kde když už nic, tak alespoň mají k dispozici správný vercajk, dokumentaci a diagnostiku. Rozhodně nesouhlasím s tím, že bych výměnu pružin s horními uloženími pořídil za 7 tisíc a u ostatních věcí by ten rozdíl nebyl tak markantní, abych laboroval a zkoušel, zda zrovna tento neautorizovaný servis je levnější a lepší. Nicm...
Boha jeho, tolik penez a ponekud zbytecne, uvazte jak dlouho s tim budete jezdit a kolik najedete, autorizak se nikdy nevyplati, stejna ci lepsi kvalita se da poridit minimalne za polovic, mozna mene a mate jistotu, ze Vam tam Ti sikulove nic nevymontovali/nevymenili za neco jineho. JInak pri tomto najezdu je asi celkem sumak cim jezdite jestli Vectrou ci Mondeem, ale ta spotreba me desi....Howgh.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 22.08.2011 10:55, RE: ježíškunakřížku
David V napsal:
To je taková moje filosofie. Koupím relativně staré auto za nízkou cenu (v porovnání s pořizovací), takže mi zbyde spousta peněz, abych jej servisoval v autorizovaném servise, kde když už nic, tak alespoň mají k dispozici správný vercajk, dokumentaci a diagnostiku. Rozhodně nesouhlasím s tím, že bych výměnu pružin s horními uloženími pořídil za 7 tisíc a u ostatních věcí by ten rozdíl nebyl tak markantní, abych laboroval a zkoušel, zda zrovna tento neautorizovaný servis je levnější a lepší. Nicm...
A jeste k tomu ze maji spravny vercajk, dokumentaci a diagnostiku: leda s tou diagnostikou souhlasim, ale mnohdy s tim ani neumi poradne delat a proto to treba trva dvakrat ci trikrat dele nez na neco prijdou, a bratru pod 500 na hodinu asi nejsou , ze ?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 22.08.2011 12:08, nechápu
proč se rozčilujete? vždyť je snad každýho věc kolik do svýho auta nacpe, kde a za kolik si to nechá udělat.
a nazývat hned autorizované servisy zloději, prasaty apod., to je docela mimo mísu.
sám jezdím do autorizáku a naprosto bez problému, osobní přístup, na auto vidím po celou dobu servisu, když je nějaký problém tak se zeptají jestli to chci vyřešit origo dílem nebo druhovýrobou nebo si donesu vlastní, neušklíbají se když si přinesu olej i filtry...a to vše za 450,- na normohodinu. jestli se sebou necháte vorat a vláčet od nějakejch vyčůránků tak je to vaše chyba, nemáte tam jezdit.
dneska je vše jen otázka nabídky a poptávky, nebo snad ne? kdysi, ještě s Maximou, jsem potřeboval udělat geometrii. APS na Chodově za 1500,-, Nissan Autodružstvo Spořilov za 750,-. že by autorizák byl levnější než běžný servis??? není možná!
takže shrnuto-jestli se někde necháte napálit tak je to vaše chyba, jsme v čechách takže s tím musíme počítat, že se o to budou někteří pokoušet. to je daň za 40 let socializmu, to pokřivené myšlení. jediná šance jak to změnit je nedat jim vydělat, a když už tak se ozvat a nenechat si to líbit, tak jak mnozí činí a potom jen nadávají.

Pro Davida-díky za hezkou recenzi, po dlouhé době fajn počtení, po tobě bych se nebál koupit auto. máš dobrej přístup.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 22.08.2011 12:21, asi technik
Tedy Davide, řeknu ti že tě auta musí opravdu hodně bavit. Chválit tady mondeo a potom se rozepsat o závadách a problémech v takovémto rozsahu. Můj "nespolehlivý" megane se 160 tisíci na tachometru neměl za těch 5,5 roku ani třetinu problémů - na podvozku mám za tu dobu měněny pouze tyčky stabilizátoru a přední desky (těď budu měnit kotouče) - jinak nic. Asi tě baví pod tím autem ležet a s tvým nájezdem km si to i můžeš dovolit, já potřebuji auto které jezdí.....Jinak chválím, hezky a poutavě napsáno.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 22.08.2011 12:35, RE: ježíškunakřížku
gottak napsal:
A jeste k tomu ze maji spravny vercajk, dokumentaci a diagnostiku: leda s tou diagnostikou souhlasim, ale mnohdy s tim ani neumi poradne delat a proto to treba trva dvakrat ci trikrat dele nez na neco prijdou, a bratru pod 500 na hodinu asi nejsou , ze ?
jenže autorizák má na veškeré úkony normy, takže jestli jim trvá výměna destiček půl hodiny nebo týden je jedno, zákazník zaplatí to na co je norma, tedy např. 3/4 hodiny. na rozdíl od šmudly z garáže kterej si nechá zaplatit každou minutu.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 22.08.2011 12:50, RE: ježíškunakřížku
tomaskrtek napsal:
jenže autorizák má na veškeré úkony normy, takže jestli jim trvá výměna destiček půl hodiny nebo týden je jedno, zákazník zaplatí to na co je norma, tedy např. 3/4 hodiny. na rozdíl od šmudly z garáže kterej si nechá zaplatit každou minutu.
Je a není pravda. Pokud máte dobrého šmudlu , tak jednoznačně vyděláte. Navíc můžete šmudloj koukat pod ruce, i když nadšenej zrovna nebude . Jinak šmudla má většinou k dispozici soft, kde jsou normo uvedený a snaží se toho alespoň trochu držet. teda aspoň to já tak dělám. Pokud mi něco nejde, nebo je to zarezlé a trvá to déle, zákazník stejně platí jen dobu "obvyklou"...ovšem samozřejmě pokud narazíte na šmejda, tak vám nepomůže nic. Ať garážník nebo kluk po vyučení v autorizáku. Možností vás okrást mají oba nepřeberné množství
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 22.08.2011 13:01, RE: asi technik
Pavlik napsal:
Tedy Davide, řeknu ti že tě auta musí opravdu hodně bavit. Chválit tady mondeo a potom se rozepsat o závadách a problémech v takovémto rozsahu. Můj "nespolehlivý" megane se 160 tisíci na tachometru neměl za těch 5,5 roku ani třetinu problémů - na podvozku mám za tu dobu měněny pouze tyčky stabilizátoru a přední desky (těď budu měnit kotouče) - jinak nic. Asi tě baví pod tím autem ležet a s tvým nájezdem km si to i můžeš dovolit, já potřebuji auto které jezdí.....Jinak chválím, hezky a poutavě napsáno.
Hele po těch letech vím jak to je. Každej chválí, jak do auta nemusel nic nacpat, ale já kupuju ta auta, do kteých se za ty roky "nemuselo nic nacpat" a pak napíšu pravdu, co auto potřebovalo. Já si auto nechám 6 klidně i 7 let, takže si to dám na začátku do kupy a pak už jsou to většinou jen drobnosti. Napíšu, co auto skutečně potřebovalo, aby bylo OK, a ne aby se s ním dalo jezdit.
Mám auto střední třídy za 200 tisíc ve stavu, který dobře znám a je s ohledem na stáří velmi slušný. Moje otázka pro místní kritiky. Jaké je lepší řešení za adekvátní peníze? A zúžím Vám to, chtěl jsem šestiválec v benzínu a nechtěl jsem sedan ani kombi.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 22.08.2011 13:11, RE: ježíškunakřížku
kožich napsal:
Je a není pravda. Pokud máte dobrého šmudlu , tak jednoznačně vyděláte. Navíc můžete šmudloj koukat pod ruce, i když nadšenej zrovna nebude . Jinak šmudla má většinou k dispozici soft, kde jsou normo uvedený a snaží se toho alespoň trochu držet. teda aspoň to já tak dělám. Pokud mi něco nejde, nebo je to zarezlé a trvá to déle, zákazník stejně platí jen dobu "obvyklou"...ovšem samozřejmě pokud narazíte na šmejda, tak vám nepomůže nic. Ať garážník nebo kluk po vyučení v autorizáku. Možností...
Já bych takovýho šmudlu i ocenil, pokud bych věděl, že fakt umí, ale pokud si mám vybrat mezi nějakým neautorizovaným s 300 Kč/hod nebo už ověřeným autorizovaným s 500 Kč/hod, přičemž ve Fordu kvůli vlastním ND ofuky nedělají, tak rozdíl neřeším. Té práce zas časově nebylo tolik, aby mi to udělalo zásadní rozdíl. Největší položkou byly díly, které se u těch základních věcí od aftermarketu zase tolik nelišily (pružiny, uložení). Kolik bych v nějaké garáži skutečně ušetřil?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 22.08.2011 13:40, RE: ježíškunakřížku
David V napsal:
Já bych takovýho šmudlu i ocenil, pokud bych věděl, že fakt umí, ale pokud si mám vybrat mezi nějakým neautorizovaným s 300 Kč/hod nebo už ověřeným autorizovaným s 500 Kč/hod, přičemž ve Fordu kvůli vlastním ND ofuky nedělají, tak rozdíl neřeším. Té práce zas časově nebylo tolik, aby mi to udělalo zásadní rozdíl. Největší položkou byly díly, které se u těch základních věcí od aftermarketu zase tolik nelišily (pružiny, uložení). Kolik bych v nějaké garáži skutečně ušetřil?
Tak mam asi stesti, a vubec to neni smudla, co mi servisuje Polo, odhaduji ze usetrim cca 1/2 ceny, dily srovnatelne s originalem ale nakupovane za velkoobchodni ceny, cena za praci smesna v porovnani s autorizakem a hlavne duvera, nebot ho znam a vim ze si nedovoli zadne podrazy, jako treba Auto XXkas, kde jsem byl 2krat a na co sahli v podstate zmrsili (
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 22.08.2011 14:24,
No za takovou recenzi je třeba minimálně pochválit ( vzhledem k těm rádoby "recenzím", které zde redakce čas od času zveřejní). Tady je vidět, že když si člověk dá práci s výběrem vozu při koupi a pak mu věnuje patřičnou péči( a tím nemyslím jen periodické návštěvy servisu dle předpisu výrobce), může i desetileté auto sloužit. Jediné, co bych asi okamžitě řešil jsou ty zámky, protože představa, že se mi auto kdykoliv zamkne mě neděsí tak jak představa, že se může kdykoliv i odemknout. Parkuji na ulici. Prostě jak je určitá část nespolehlivá, nedá se centrálu věřit už jako celku. A ještě by mě zajímalo, co na tom podvozku vozu bylo k ošetřování. Přecejen doba pokročila a těch rezavých vozů od dob felicie na silnicích již moc vidět není, tak mě docela překvapilo, že ještě někdo spodek vozu ošetřuje. Ta výměna gufera je předpis výrobce nebo prevence?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 22.08.2011 14:31, RE: ježíškunakřížku
kožich napsal:
Pěkný a detailní popis. Dávám jedna. Ale prosím vysvětlete mi, proč u tak starého auta využíváte služeb autorizáku? Vše co jste vyjmenoval lze řešit za řádově třetinové ceny a troufnu si říci s velice podobnou kvalitou, ne-li větší. Samozřejmě jsou to vaše rozhodnutí, ale kdyby jste ty peníze dal dětem do prasátek, tak by jste udělal lépe. A že jich jak čtu bylo...
No není autorizovaný servis jako autorizovaný servis. Třeba zde v Brně mě překvapila cena autorizovaného škoda servisu a to negativně. Běžná prohlídka vozidla s naftovým motorem (3,5 roku, 38 tkm) za cenu atakující 7000Kč a to krom oleje a filtrů nic neměnili. Naopak mě pozitivně překvapila cena prohlídky ve Škoda autorizovaném servisu v Jablunkově, kde servisní prohlídka na nového Roomstera HTP po roce provozu- 2000Kč a pak po dvou letech provozu ještě o pár korun méně. A to po té druhé prohlídce byl v ceně i odvoz automobilu domů (cca 5 km vzdálenost). Říkal jsem si, že fungovat tahle servisy v Brně, tak vůbec neřeším, zda autorizovaný servis ano nebo ne.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 22.08.2011 14:34, RE: 25000 za tři roky
Michal napsal:
...to je osm tisíc km ročně, byl bych docela zvědav jak by to auto snášelo mojich 30-50 tisíc za rok...
Já si myslím, že velice obdobně, alespon tak první rok dva. Protože většina zde popsaných závad se nevztahovala k motoru a podvozku ale působil na ně spíše zub času (viz ty zámky). Krom toho si myslím, že kdo chce jezdit až 50 tisíc km ročně, poohlédne se pravděpodobně po něčem novějším, ne-li přímo novém.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 22.08.2011 14:47, RE:
Alkantpan napsal:
No za takovou recenzi je třeba minimálně pochválit ( vzhledem k těm rádoby "recenzím", které zde redakce čas od času zveřejní). Tady je vidět, že když si člověk dá práci s výběrem vozu při koupi a pak mu věnuje patřičnou péči( a tím nemyslím jen periodické návštěvy servisu dle předpisu výrobce), může i desetileté auto sloužit. Jediné, co bych asi okamžitě řešil jsou ty zámky, protože představa, že se mi auto kdykoliv zamkne mě neděsí tak jak představa, že se může kdykoliv i odemknout. Parkuji n...
Gufero prolínalo a řemen se přiblížil ke své preventivní výměně. Podvozek se Rezistinem ošetřovat v podstatě nemusel. Je to tak trochu koníček. Ono to pak hezky vypadá a nedrží se tam voda. Mám garáž a centrál se teď přes léto zhoršil, takže už začínám sondovat terén ohledně nápravy.
reagovat
1 2 3




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.