0
zpět
 

diskuze k tématu: Fiat Bravo 1.6 76 kW - pár nedotažených detailů

kategorie zařazení tématu: italská vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 06.06.2007 17:10, RE: zadní ostřikovač
anonym napsal:
No Jsou tam standardně na všech ostřikovače vzdau. Ještě se na to mrkni a uvidíš...
tak tak..... já když dával stěrač pryč, tak jsem musel hadičku ucpat
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 06.06.2007 17:39, RE: zadní ostřikovač
anonym napsal:
Hele já na Bravu mám ostřikovač zadního skla, stejné to je i u Bravy...
Taky bych doplnil, že se zadní sklo za jízdy sice nešpiní / nezmokne, jenže při parkování se stejně zapráší a při stání / popojíždění ve městě zmokne. Ono to nemoknutí funguje až tak od 40 km/h.

Ale za jízdy sklo rychle uschne a čisté zadní sklo v lijáku je příjemné.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 06.06.2007 17:53, RE: článek
anonym napsal:
Dobrý den, mohl bych vás požádat o pár vašich zkušeností? Uvažuju právě kvůli orzrůstající se rodině o pořízení Multiply, ale spousta hlasů na netu zrazuje od motoru 1.6, prý je do Multiply slabý, hodně žere a musí se vytáčet, a tím pádem je od něj hodně hluku uvnitř. Co vy na tyhle výtky?
1,6 je super, ale do Multiply se moc nehodí. Daleko víc jí "sluší" JTD.
Je to podobné jako kdybyste si chtěl koupit Tranzit s motorem z focusu RS. Prostě k sobě moc nepasují. Multipla má oproti Bravě/Bravu přeci jen vyšší hmotnost a neustálé vytáčení motoru Vás bude ze začátku bavit a brzy otravovat. Neříkám, že 1,6 je špatná volba, ale k rodinému autu (jakým Multipla nepochybně je) se JTD hodí víc.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 06.06.2007 18:07, Fiat je nejlepší
Pán je asi nějakej básník. Nechápu, jak může bejt někdo tak zamilovanej do starýho verglu. Věčné porovnávání s koncernem mě utvrzuje v tom, že koncernová auta jsou pravděpodobně etalonem. Proč to pán nesrovnává třeba s Astrou, nebo s 306? A jinak, fakt super kára, ještě, že se tomu nešpiní zadní sklo jako všem koncernovejm autům.. A jestli se pánovi ještě nic nerozbilo, tak má štěstí na dobrej kousek. Kazí se totiž všechny auta a pověst Fiatu to jen potvrzuje. A porovnávat poruchovost trojkovýho golfu, kterej je kvalitou vyhlášenej a poruchovostí bravy je trochu zcestný. Stačí se zeptat kterýhokoliv mechanika. Ale, jak se říká, každej si bude chválit to co má doma. A k větám typu je krásná jak z venku tak zevniř nemá cenu něco psát. Někdo si myslí třeba o Multiple, že je krásná. Podle mě je to obluda. Takže věc vkusu.....................ale je mi jasný, že všechny koncernový auta sou strašně škaredý
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 06.06.2007 18:31, Poruchovost Golfu III
Vepř napsal:
Pán je asi nějakej básník. Nechápu, jak může bejt někdo tak zamilovanej do starýho verglu. Věčné porovnávání s koncernem mě utvrzuje v tom, že koncernová auta jsou pravděpodobně etalonem. Proč to pán nesrovnává třeba s Astrou, nebo s 306? A jinak, fakt super kára, ještě, že se tomu nešpiní zadní sklo jako všem koncernovejm autům.. A jestli se pánovi ještě nic nerozbilo, tak má štěstí na dobrej kousek. Kazí se totiž všechny auta a pověst Fiatu to jen potvrzuje. A porovnávat poruchovost trojkovýho...
Není to tak dávno, tak v německé verzi Auto Motor- und Sport (v české nevím, jestli to bylo) vyšlo srovnání všech pěti řad Golfu, co se týče poruchovosti. Maximum bylo pět hvězdiček. Golf jedna nedostal žádnou s poznámek, že je to exemplář tak pro sběratele a skalní fanoušky. Golf II dostal čtyři z pěti s tím, že je to nejpovedenější řada. Golf III dostal překvapivě hvězdičky tři, myslím s odůvodněním, že odcházejí nápravy a elektrika, Golf IV myslím taky - kvůli elektrice, stabilizátorům, tradičním vadám na TDI, Golf V, tj. současný - čtyři hvězdičky, v podstatě zase elektrika, rychlá koroze na podvozku, nekvalitní měkčené plasty uvnitř - to auto bylo dva roky staré, najeto 80 tis. km a mělo úplně ošoupaná vnitřní madla dveří, volant, šaltpáku atd. (a v Německu není zvyk přetáčet tachometry).
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 06.06.2007 18:52, HGT
U HGT, tedy aspoň jeho první verze se 108kW není třeba motor pri výměně rozvodů vyzvedat ani vyvěšovat. Měl jsem ho, rozvody jsem nechával dělat, takže vím o čem mluvím. Jsem rád, že to autor aspoň taknějak naznačil. Na mýtus o vyzvedání motoru šířený lidmi, co se HGT ani nesvezli jsem alergický už léta ..
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 06.06.2007 19:38, RE: móda
edmund napsal:
nechybí módní rýpnutí do VW - recenze hotová. jen jestli ono to nebude tím, že ten, kdo si pořídí koncernové auto má nastavenu laťku poněkud výše a nestačí mu pouhé: skoro se to nekazí a jede to. takže recenze sice dobrá ( dokonce velmi ), ale podobné výlevy mi spíše připadají jako nadšení majitele Trabanta, že se mu nikdy nepokazila klima.
Majitelé koncernových aut mají skutečně laťku nastavenou výše, a proto si koupí Volkswagen. To je auto stejně poruchové jako všechna ostatní, je ale předražené. Z vyšší ceny si pak koncerňáci odvozují, že mají něco lepšího. Ale co, spokojeni jsou nakonec všichni - oni, majitel autoservisů i my ostatní, kteří si koupí třeba dvouletého fiata za poloviční cenu, protože ti první o něm šíří, že je to klump.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 06.06.2007 19:49, Jak vznikají pověsti značek
Včera jsem byl u souseda provozujícího neautorizovaný servis. Popsal mi typický rozhovor se zájemcem o auto:
"Chtěl bych si koupit tohle auto. Můžete mi ho doporučit?" "Ani náhodou, ta Laguna (dosaď cokoli jiného!) je ve stádiu klinické smrti! Kupte si něco mladšího v lepším stavu!" Za čtvrt roku: "Tak jste si ho přece jenom koupil!" "No jo, ale zlobí mě převodovka. Dala by se vyměnit a co by to stálo?" ...následuje několik dalších návštěv servisu, než se Renault odebere definitivně do kytek...zhrzený majitel pak všude vykládá (a píše): "Nikdy si nekupujte Renault! Já ho měl a furt se s...!"
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 06.06.2007 20:51,
To samé jsem měl /i s tímto motorem/ a nedám na něj dopustit. Kupoval jsem ho , když mělo najeto 40tis a prodával se 100tis km. Celou dobu absolutně bez závady. Už je to dlouho, co jsem ho prodal, ale rád vzpomínám! Poté jsem měl Alfu 156 a tam se pořád nějaké problémy vyskytovaly. Zlaté Bravo!! Díky za pěkný článek.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 06.06.2007 21:01, ..
Italové dycky uměli design aut ! A Brava/o jsou pořád designově hodně zajímavý auta. Kdybych chtěl malý auto , jdu do něj ! Jinak, zajímavá uživatelská recenze .
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 06.06.2007 22:18, RE: móda
Willy napsal:
Majitelé koncernových aut mají skutečně laťku nastavenou výše, a proto si koupí Volkswagen. To je auto stejně poruchové jako všechna ostatní, je ale předražené. Z vyšší ceny si pak koncerňáci odvozují, že mají něco lepšího. Ale co, spokojeni jsou nakonec všichni - oni, majitel autoservisů i my ostatní, kteří si koupí třeba dvouletého fiata za poloviční cenu, protože ti první o něm šíří, že je to klump.
Moje řeč, v září 2006 jsem koupil v IMOFĚ předváděcí Stilo MW 1.4 ani ne 2 roky staré (naj. 40k) za 50 procent pořizovací ceny. Proto šířím hrozné zkazky o tom, jak je poruchové (hrozná závada- v záruce mi vyměnili zrcátko, co nevyhřívalo). Rád bych za další dva roky zase tak dobře nakoupil
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 07.06.2007 09:32, RE: móda
edmund napsal:
nechybí módní rýpnutí do VW - recenze hotová. jen jestli ono to nebude tím, že ten, kdo si pořídí koncernové auto má nastavenu laťku poněkud výše a nestačí mu pouhé: skoro se to nekazí a jede to. takže recenze sice dobrá ( dokonce velmi ), ale podobné výlevy mi spíše připadají jako nadšení majitele Trabanta, že se mu nikdy nepokazila klima.
Nevím, jaká je móda, ale já mám spíš zkušenost, že to, co jiní u "nekoncernových" značek považují za závadu, hodnotí majitelé "koncernových" wagenů jako "běžnou údržbu" a "výměnu spotřebních součástek"...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 08.06.2007 14:22, Umelec
Lyricko-epicka basen o desatrocnom fiate ale nic v zlom, bravo/brava sa mi paci a nebyt toho motokaroveho podvozku tak by som do toho aj isiel.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 01.07.2007 16:37,
No myslím si,že je celkem jedno,jestli máte tu "lepší"značku auta,jak se to říká,ale postupem času i vám nastanou problémy,protože na značce auta ani tak moc nezáleží.Každý model dané značky má nějaké neduhy.pokud zůstanu u fiatu bravo-marea,tak bych jako hodně velikou bolest uvedl absolutně zmršené světla,jejichž svítivost je naprosto chabá a krom xenonů vám nepomůže vůbec nic,aby jste zvýšili efekt svítivosti a pak dále některé zákeřné elektro vady,např.navlhlými kontakty se vám samy spustí stěrače a nejdou vypnout,nebo obráceně,kdy za deště jedete bez stěračů a pod.Ale zase si myslím,že i přes takové chyby můžou tyto vozy dělat radost majitelům.Spíše bych se zaobíral problematikou moderních vozů,něž handrkováním,jestli je ochtávka lepší atd.Veliký problém vidím např.u CR motoru,kde je montován systém delphi,kdy se vám po x km(např.už po 50000 naj.km.)zadře vysokotlaké čerpadlo snad vlivem nekvalitní nafty a oprava cca 100 000 peněz.Tomu říkám prdel.Pak zlatý i Fiat kdy CR motory jezdí s naj 200 000 km a více a celkem bez problémů.Hold kde asi soudruzi s motory TDCi u fordu a částečně renaultu udělali chybu???Protože já jezdím taky na naftu a vys.čerpadlo mi ještě šlape i při mých 220000.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 21.07.2007 13:34, fiat
nemuzu sehnat chromovane kritky klik na fiat brava muze mi nekdo poradit
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 06.08.2007 14:47, RE: zadní ostřikovač
anonym napsal:
Taky bych doplnil, že se zadní sklo za jízdy sice nešpiní / nezmokne, jenže při parkování se stejně zapráší a při stání / popojíždění ve městě zmokne. Ono to nemoknutí funguje až tak od 40 km/h.

Ale za jízdy sklo rychle uschne a čisté zadní sklo v lijáku je příjemné.
Taky v zadu strikam. Ale nestiram. Pouzivanim se me propadl zadni konektor a asi nejsem spojenej se zbytkem vozu.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 05.02.2008 19:24, Fiat Brava 1,6 74kw
Vlastnim tento vuz rok vyroby 1996 jako druhy majitel, koupeny novy v CR. Za 90 tis. km vuz jezdi bez problemu, motor je opravdu excelentni. Rodice vlastni Mareu 1.6 76kw koupenou jako novou v CR a Marea jde v pohodli a v kvalite podvozku jeste dal jak Brava. Opravdu tato motorizace je naprosto excelentni. Jinak i po letech u vsech aut funguje vsechno 100% bez sebemensich problemu. Jinak to srovnani s koncernem byl jsem chvili majitelem Skoda Octavia 1.6. T auto bylo daleko bytelneji udelane ovsem byl tu jeden maly a pro mne zasadni problem neustale navstevy servisu do te doby nez mi ji ukradli. Byl jsem tehdy strasne nas.. ale pevne verim ze se Octavka novemu majiteli za trest odvdecila stejne jako me. At si ji uzijou! Moje osobni zkusenost je ze octavia I nebyla schopna konkurovat Bravu nebo Marei.
reagovat
1 2




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.