0
zpět
 

diskuze k tématu: Daewoo Leganza - dobrý vůz za dva platy?

kategorie zařazení tématu: poradna, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, vše o spotřebě, technické dotazy, korejská vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 23.05.2011 08:53, rada
U auta za 35 tisíc se spotřeba neřeší. Řeší se celkový stav vozu, stav dokumentace, kvality bazaru (sleduji jaké má bazar spektrum aut) a jiné indicie. Považuji za nesmyslné sledovat u ojetiny spotřebu a podle litrového rozdílu spotřeby se orientovat na vůz, který by měl třeba horší ostatní parametry. Dvadvojka bude v průměru jezdit za 8-10 litrů dle težkosti nohy řidiče.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 23.05.2011 09:31, rada
motor bude Opel, z toho bych strach neměl. zkontroluj jestli nebylo moc bořený, jestli jo tak jak a jak bylo opravený. cena je nízká z důvodu strachu lidí ze staršího korejce, většího benzínu, je to sedan, prostě kombinace která by vyhrála v testu neprodejnosti. ještě kdyby to byl automat tak je to jasnej král.
ale neboj se toho, jestli je ve slušným stavu tak ho vem. za ty peníze je to kauf roku.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 23.05.2011 14:42, rada
Vlastnil jsem tento vůz (s motorem 2.0), a stručně - NIKDY VÍCE ! Podrobný popis všech závad, které jsem u něj řešil by vydal na samostatný článek; doporučuji něco přidat a koupit si slušně ojetou Octavii...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 23.05.2011 20:29, rada
Daewoo bude asi peknej s***, chce to projet a uvidi se, najezd minimalni, tenhle motor musi vydrzet pul mega, otazka je co ten zbytek ) Kazdopadne dobrej kauf, pokud neni boreny nebo ze dvou kusu (obvykle u passatu).
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 24.05.2011 12:47, rada
černá barva a automat, SPZ začíná 1H0 ? Jestli ano, je to pravděpodobně auto od nás a můžu jen doporučit - auto bylo od prodeje do poslední chvíle servisováno ve značkovém servisu, vždy absolutně bez problému, vše fungující a bez závad. Pouze na 120.000 je nutno vyměnit olej v převodovce a hlavně nezapomenout na výměnu rozvodů. Motor Opel.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 24.05.2011 18:46, rada
zdravím všechny majitele autobazarů, kteří se nemohou zbavit Leganzy a přispěli zde s kladnými příspěvky do "diskuse"...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 25.05.2011 08:28, rada
Vlastnil jsem Leganzu 2,2 s automatem,r.v. 2000, najel jsem poctivých 235.000 km za 8 roků s počtem tří závad - čidlo na motoru, zaoxidované ukostření a prasklý homokinetický kloub. Opravy těchto závad cca 6.000,-Kč. Auto mělo studený odchov na ulici, servis jak jsem si vzpoměl, ale s kvalitním olejem a nikdy jsem "nezávodil". Před Leganzou i po ní mám opět korejská auta k plné spokojenosti a opět s automatem - je to to nejlepší, co do aut bylo vymyšleno.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 26.05.2011 14:05, rada
Leganzu jsem koupil pred pul rokem za pouhych 18tis. byla absolutne bez koroze, neponicena, zachovaly interier, motor šlapal jak hodinky-byl tichý, měl jsem 2.0i a spotreba 9-10l pri bezne jizdě, jediný problém což vlastně problém není je opotřebení podvozku, když jsem auto kupoval tak nic nevrzalo, ale po tydnu užívaní se vše rozpohybovalo a začalo vrzat, bohužel to je tím jak Leganzi dlouho stojí v bazarech a všechno pěkně vytuhne, než si je najde další páníček:) Ale po vyměně potřebných sylembloků atd. auto bylo v pohodě, za ty prachy když pojezdíš 1-2roky a pak auto vyhodíš to je pořád menší provar, než když koupíš nové auto a za rok, nebo dva ho budeš chtít prodat.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 26.05.2011 14:17, rada
Co je to sylemblok?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 26.05.2011 19:03, rada
Leganzu jsem mel, r.v. 2001, motor 2.2, najeto 110 000km v plne vybave. a pak se to zacalo sypat. Pres spojku, prevodovku, az nakonec mi praskl blok motoru, a auto jsem mohl vyhodit. Dily se neshaneji snadno. Mechanici o tomto aute rikaji, ze se nikdy neopravuje. Jednou se zkazi a muzete ho dat pryc. Doporucuji ho NEKUPOVAT
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 27.05.2011 07:29, není co řešit
Pánové, máte někdo nějáký jiný nápad na srovnatelné auto za tyhle peníze? Jasně, interiér je fekální, ty imitace dřeva mě jednou zničí a celkově jeho design je podobný rozbité skříni, zvenku je to už o něco lepší....... Ale napadá vás někoho něco podobného, s podobným rokem výroby, třídou, za podobné peníze?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 27.05.2011 07:44, ???
No, řekl bych, že Péťa Šikl psal tenhle článek nějak narychlo a ani si ho po sobě nestačil přečíst:
V případě dvoulitru dokáže řidiče "potrápit" manuální převodovka slušně "potrápit" (zejména u prvních ročníků je kvalita "řízení" -nemá být řazení???- doslova tragická). "Řazení" se vyznačuje krajně nepřesným "řazením" s velkými vůlemi.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 27.05.2011 08:40, RE: ???
A4 napsal:
No, řekl bych, že Péťa Šikl psal tenhle článek nějak narychlo a ani si ho po sobě nestačil přečíst:
V případě dvoulitru dokáže řidiče "potrápit" manuální převodovka slušně "potrápit" (zejména u prvních ročníků je kvalita "řízení" -nemá být řazení???- doslova tragická). "Řazení" se vyznačuje krajně nepřesným "řazením" s velkými vůlemi.
Už je vložena verze správná verze. Včera jsem se nedokázal připojit do systému a nemohl nahrát finální verzi.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 27.05.2011 09:02, RE: ???
A4 napsal:
No, řekl bych, že Péťa Šikl psal tenhle článek nějak narychlo a ani si ho po sobě nestačil přečíst:
V případě dvoulitru dokáže řidiče "potrápit" manuální převodovka slušně "potrápit" (zejména u prvních ročníků je kvalita "řízení" -nemá být řazení???- doslova tragická). "Řazení" se vyznačuje krajně nepřesným "řazením" s velkými vůlemi.
Proč ho oslovuješ jako Péťu? Ta čtyřka ve tvém velenicku něco vypovídá o tvé sexuální orientaci?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 27.05.2011 09:05, RE: ???
gablenz napsal:
Proč ho oslovuješ jako Péťu? Ta čtyřka ve tvém velenicku něco vypovídá o tvé sexuální orientaci?
A ten smajlík to potvrzuje..., že A4ko...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 27.05.2011 10:28, Za tu cenu...
je to slušnej kauf. Tedy pokud to je vůz, který je na obrázku, tak asi není co řešit. Proti Korejským strojům nic nemám (beztak je to pod křídly GM). Mně se třeba líbí Chevy Cruze a teď ho začali dělat i v 5-ti dvéřovém provedení. Škoda, že je v něm maximálně jen 140 koňový 4-válec...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 27.05.2011 10:44, RE: ???
gablenz napsal:
A ten smajlík to potvrzuje..., že A4ko...
Má smysl na to vůbec nějak reagovat?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 27.05.2011 10:51, RE: Za tu cenu...
David V napsal:
je to slušnej kauf. Tedy pokud to je vůz, který je na obrázku, tak asi není co řešit. Proti Korejským strojům nic nemám (beztak je to pod křídly GM). Mně se třeba líbí Chevy Cruze a teď ho začali dělat i v 5-ti dvéřovém provedení. Škoda, že je v něm maximálně jen 140 koňový 4-válec...
Cruze je pěknej kousek, a myslím že do něj dávají i V6ku, viděl jsem na něj reklamu rok a půl zpátky v Dubaji, a mám pocit že tam právě ta V6ka byla.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 27.05.2011 10:54, RE: Za tu cenu...
David V napsal:
je to slušnej kauf. Tedy pokud to je vůz, který je na obrázku, tak asi není co řešit. Proti Korejským strojům nic nemám (beztak je to pod křídly GM). Mně se třeba líbí Chevy Cruze a teď ho začali dělat i v 5-ti dvéřovém provedení. Škoda, že je v něm maximálně jen 140 koňový 4-válec...
přiklánim se tady k Davidovi, já teda korejce moc nemusim, ale taková nová Kia Magentis s V6 pod kapotou se mi taky docela líbí. Každopádně za ty prachy bych to neřešil, i kdybys ho měl za dva roky shodit ze skály, tak to bude furt ´dobrej kauf...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 27.05.2011 11:30, RE: Za tu cenu...
David V napsal:
je to slušnej kauf. Tedy pokud to je vůz, který je na obrázku, tak asi není co řešit. Proti Korejským strojům nic nemám (beztak je to pod křídly GM). Mně se třeba líbí Chevy Cruze a teď ho začali dělat i v 5-ti dvéřovém provedení. Škoda, že je v něm maximálně jen 140 koňový 4-válec...
Cruze na pohled pěkný vůz ale při bližším zkoumání je vidět, že se na autě šetří... přední kapota - příjde mi ten plech kapoty až moc tenký. Plastove viko krytu baterie bez těsnění. Zvedání víka kufru ala Vectra B, čili zasahující do zavazadlového prostoru. Kabeláž do světel víka kufru vedena v obyčejném husím krku podél pantu(proč né v něm?) a přichycena stahovacími páskami. No a tapecírunk víka kufru z materiálu, který na mě působí jak tvrzený papír. Neříkám, že je vše špatně, ale je vidět šetření.... a to jsem vše určitě neviděl.... Jinak cena samozřejmě bezkonkurenční....
reagovat
1 2


aktualizovat
toto téma sledujete

přestat sledovat toto téma




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.