0
zpět
 

diskuze k tématu: Citroen Xsara - první dojmy z pohledu studenta

kategorie zařazení tématu: francouzská vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 27.03.2009 20:58, Milý jarokuklo!
jarokukla napsal:
POdvozok xsary hodnotím známkou 4- .Proste pre aspoň trošku športovejšiu jazdu je total nepoužitelný až vyložene nebezpečný.Súhlasím ,že po presadnutí napr.zo š120 sa môže niekomu zdať Xsara športovým ,ale no tak prevez sa na inom aute trebárs PrimeraGT,alebo BMW a potom môžeš napísať že auto má športového ducha:)
"4-" ?!?!?
Já tedy NEmám (skoro) žádné zkušenosti s těmi "běžnými" modely, ale maličko pár britsko-německo-italských testů jsem četla a i když bych normální verze nějak "vzívat" NEchtěla, tak myslím že s tím "vylosženě NEBEZPEČNÝ" - to jste trochu "přestřelil" či NEsmysl "plácl" a tak nějak ... verze VTS má (měla) "sportovního ducha" věru DOSTATEK, a ty "běžné" - NEmyslím že by byly "vyloženě NEbezpečné" jak píšete - co kde jak s čím jste to jezdil??? ,-)
Pěkný den
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 27.03.2009 21:00, RE: To je něco :-)
Muroň napsal:
V jakém světle slova smyslu to máte na mysli?
To by mne TAKÉ "zajímalo" ...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 28.03.2009 20:03, RE: Milý jarokuklo!
Kylie napsal:
"4-" ?!?!?
Já tedy NEmám (skoro) žádné zkušenosti s těmi "běžnými" modely, ale maličko pár britsko-německo-italských testů jsem četla a i když bych normální verze nějak "vzívat" NEchtěla, tak myslím že s tím "vylosženě NEBEZPEČNÝ" - to jste trochu "přestřelil" či NEsmysl "plácl" a tak nějak ... verze VTS má (měla) "sportovního ducha" věru DOSTATEK, a ty "běžné" - NEmyslím že by byly "vyloženě NEbezpečné" jak píšete - co kde jak s čím jste to jezdil??? ,-)
Pěkný den
Citroen Xsara je hatchback ze staré francouzské školy. Ta se vyznačovala tím, že vozidla podle ní konstruovaná a laděná celkem ochotně měnila směr, což je ovšem v příkrém rozporu se stabilitou. Zmíněné se samozřejmě neobejde bez vybočování zádě, ať už prudkou změnou směru jízdy (záměrně vyvolanou zahoupáním volantem), nebo prudkou změnou zatížení v podélném směru (třeba náhlé ubrání plynu v zatátčce, neřku-li přibrzdění). Kdo umí s volantem, může se s Xasrou VTS skvěle bavit. V opačném případě to skončí omotáním o strom. Bohužel běžné verze tohoto vozu bez sportovně naladěných pružin, tlumičů stabilizátorů a uložení ramen se až příliš vlní, všelijak pohupují a na nerovnostech jejich záď s sebou šije ze starny na starnu, což není zrovna projev za nějž bychom mohli pilotovanému stroji nějak extra věřit. V dnenšním kontextu jsou jízdní vlastnosti tohoto citroenu průměrné, či snad lehkce podprůměrné. Třeba C4 rovněž dobře zatáčí a přitom není zákeřná. Její přední náprava snese i velké boční síly a tak jedinou výtkou je chování na rozbitých silnicích, které má k ideálu hodně daleko.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 28.03.2009 20:28, RE: Milý jarokuklo!
Kylie napsal:
"4-" ?!?!?
Já tedy NEmám (skoro) žádné zkušenosti s těmi "běžnými" modely, ale maličko pár britsko-německo-italských testů jsem četla a i když bych normální verze nějak "vzívat" NEchtěla, tak myslím že s tím "vylosženě NEBEZPEČNÝ" - to jste trochu "přestřelil" či NEsmysl "plácl" a tak nějak ... verze VTS má (měla) "sportovního ducha" věru DOSTATEK, a ty "běžné" - NEmyslím že by byly "vyloženě NEbezpečné" jak píšete - co kde jak s čím jste to jezdil??? ,-)
Pěkný den
Milá p.Kylie.Prosím vás pozrite sa na úvod tejto diskusie .My sa nebavíme o top vrcholových verziách VTS ale o obyčajnej xsare.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 28.03.2009 22:09, RE: Milý jarokuklo!
jarokukla napsal:
Milá p.Kylie.Prosím vás pozrite sa na úvod tejto diskusie .My sa nebavíme o top vrcholových verziách VTS ale o obyčajnej xsare.
Já přeci "vím", já poměrně "dost" ZKUŠENOSTí s tou ostrou verzí mám a (jak jsem psala) celkem DOST testíků (i o "obyč" verzích) jsem četla a v kontextu tehdejší doby (před 10ti-11ti lety? - či tak nějak) to dle německých testů "4-" NEbylo - toť vše (popravdě možná asi skoro určitě doma ještě nějaké staré Jahrbuch(y) mám, tak až náladu mítu budu, URČITĚ se podívám!)
Pěkný den
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 28.03.2009 23:10, RE: Milý jarokuklo!
Kylie napsal:
Já přeci "vím", já poměrně "dost" ZKUŠENOSTí s tou ostrou verzí mám a (jak jsem psala) celkem DOST testíků (i o "obyč" verzích) jsem četla a v kontextu tehdejší doby (před 10ti-11ti lety? - či tak nějak) to dle německých testů "4-" NEbylo - toť vše (popravdě možná asi skoro určitě doma ještě nějaké staré Jahrbuch(y) mám, tak až náladu mítu budu, URČITĚ se podívám!)
Pěkný den
Kylie, "testíky" jsou fajn, ale názory řidičů obyčejné Xsary jsou asi o něčem jiném. Protože vypovídací hodnota několka málo ujetých kilometrů novým vozem a letitý provoz už ojetinou je fakt o něčem jiném. A pokud TO NEmůžeš " POchopit" (vidíš, jak to blbě vypadá, když píšeš ta všelijaká písmena jak Tě napadne ?¨) půjčím Ti na " testík" tento vůz. Vše ale na vlastní nebezpečí, protože nejen po několika letech provozu je to podvozkem nevyzpytatelný auťák.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 29.03.2009 01:37, :-(
stručněji to nešlo?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 29.03.2009 10:13, RE: Milý mikes(i)!
Kylie napsal:
Tak tentokrát se OMLOUVÁM - to NEměla být nějaká "demagogie" či něco podobného, to spíše "zkrat" a "špatné spojení" - ano na DRUHÝ řadící stupeň jste (skoro) ťukl o 100 km/h - na 1čku opravdu "těžko" ,-)
Tak YouTube NENí "seriózní zdroj"? To mne ale "muzí" ,-)
Ale jinak to spíše "sedí" a ani se NEdivím že vy spíše k tomu YouTube se vyjádřil, než třeba k tomu Autocar či Auto-moto und sport - NIC to ale NEmění na faktu, že má praxe spíše těm testům (i "YouTubeobrázkům") odpovídá - že je v česku ...
Hm, tak to byl dost velký zkrat s tou stovkou na jedničku. Ťuknout si na stovku na dvojku už nezní nijak zvláštně. Myslím, že většina benzinových dvoulitrů a vějš si ťukne na dvojku na stovku. Dokonce i starý Žigul si tuknul na dvojku na stovku - pravda byl to jen čtyřkvalt, ale zase taky jen patnáctka.
A přirovnávat pasivně natáčecí nápravu xsary s dnešní v Laguně GT či BMW 7 je dost mimo samotný princip takové nápravy. To snad z konstrukčního hlediska uznáte- to je asi jako nebe a dudy. Možná by se to dalo spíš přirovnat k pasivnímu řízení zadní nápravy u Superbu-což ale plno lidí ani neví, že to má že?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 29.03.2009 11:07, Milý frupo!
frupo napsal:
Kylie, "testíky" jsou fajn, ale názory řidičů obyčejné Xsary jsou asi o něčem jiném. Protože vypovídací hodnota několka málo ujetých kilometrů novým vozem a letitý provoz už ojetinou je fakt o něčem jiném. A pokud TO NEmůžeš " POchopit" (vidíš, jak to blbě vypadá, když píšeš ta všelijaká písmena jak Tě napadne ?¨) půjčím Ti na " testík" tento vůz. Vše ale na vlastní nebezpečí, protože nejen po několika letech provozu je to podvozkem nevyzpytatelný auťák.
Testíky JSOU celkem "fajn" - jen NEvím proč je zrovna v česku "všechno" JINAK.
Chápu, že Xsara s kterou mám JÁ zkušenosti je/byla maličko "jinde", ale i když můj zájem (a přehled) o ojeté vozy jen jen "omezený", nějaký ten Gebrauchtwagenkatalog jsem za posledních pár desetiletí viděla a četla - takže mne místní "vidění" modelů Citroën obecně a třeba i té Xsary trošičku "překvapuje"
Zrovna s tou Xsarou si na německém trhu výrobce dal celkem "záležet" a před těmi 11ti lety vstup na trh podpořil MASIVNí reklamní kampaní s tehdejší "star" Claudia Shiffer a lze si dohledat v hodnocení POCHVALNÉ hodnocení za prostor např. (zde v článku je napsáno že MÁLO místa ve voze je ... co se týče jízdních vlastností BĚŽNÝCH verzí "žádný zázrak" ale ani "žádná tragedie" - takže pokud VÁŠ vůz "na vlastní bezpeční jezdí" NEní to "konstrukcí" ale spíše stavem KONKRÉTNÍHO kusu (pravda vozy s ULTRApřetočenými tachometry NEjsou v česku ničím "zvláštním" a to samozřejmě může mít vliv na věc - co se německých přehledů týče, jsou většinou DO 12ti let věku a cca 1/4 milionu kilometrů brány/počítány/dělány - špatně udržovaný vůz s .... já nevím 350.000 km se může opavdu chovat "jinak" (máme ale kamaráda se stejně starou Xantií 2.0 HDi a "no problem" - tedy krom "normálních" drobností.
A nyní a TADY je to správné místo kdy ODPOVíM na "otázku" týkající se rozvodů a pohonných řemenů Citroën které DÉLE než konkurence vydrží - jsou POCHOPITELNĚ "kvalitnější" ,-) a jinak je to tím že jsou (výrazně) ŠIRŠí!
Takže prosím NE"maťte" veřejnost (a dejte si vůz do "normálního" stavu) - nebo TAKÉ patříte k těm jenž německé statistiky s (deseti-/sta-)TISÍCI vozy pracujícícmi za "výmysl" považejí?
K "vnímání" citroën mám z nedávného Auto moto und Sport VELMi "legrační" výsledky srovnávacího testu 14ti malých hatchback(ů), kde budete-li míti zájem některý naměřené hodnoty Citroën C4 HDi a Audi A3 Tdi RÁDA "dodám" - asi NEbudete "chápat" (a vaše domněnka, že to např. u 8letého vozu pak je ZCELA jinak je trošičku "zábavná" (tady bych zas dala na šéftéchnika Jaguar, který mi kdysi vysvětloval právě TENTO /celkem rozšířený/ "blud" - že materiály "jinak" stárnou na mercedes/jaguar apod. než na fiat punto - je tam v praxi "maličký" rozdíl, ZDALEKA ne takový jak si představujete ... tak zatím "napřečtenou", ráda si zase nějakou POHÁDKU přečtu (škoda jen že jsem si NEvšimla před spaním ,-)
Pěkný den
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 29.03.2009 13:46, Milý frupo!
frupo napsal:
Kylie, "testíky" jsou fajn, ale názory řidičů obyčejné Xsary jsou asi o něčem jiném. Protože vypovídací hodnota několka málo ujetých kilometrů novým vozem a letitý provoz už ojetinou je fakt o něčem jiném. A pokud TO NEmůžeš " POchopit" (vidíš, jak to blbě vypadá, když píšeš ta všelijaká písmena jak Tě napadne ?¨) půjčím Ti na " testík" tento vůz. Vše ale na vlastní nebezpečí, protože nejen po několika letech provozu je to podvozkem nevyzpytatelný auťák.
Jen "pro jistotu" dodávám (abychom si ROZUMĚLi) - ty "běžné" Xsary NEpovažuji za nějaký "zázrak" atd., já NE až tak na vás reaguji na to podvozkové 4 MíNUS - to je opravdu až NEsmyslné hodnocení (nebo-li NEJPŘÍSNĚJŠí, které já kdy četla - srovnávám s ODBORNÝM tiskem) - "dlouhodobě" se "hlásím" že z "normálních" vozů za NEJpodceňovanější Mazdu 3 považuji (s motorem 1.6 HDi) a "bomba" skoro je nová Impreza s motorem boxer 2.0D - to je také VELMi PODceňované auto - tedy dle mne
Pěkný den ,-)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 29.03.2009 15:00, RE: Milý frupo!
Kylie napsal:
Jen "pro jistotu" dodávám (abychom si ROZUMĚLi) - ty "běžné" Xsary NEpovažuji za nějaký "zázrak" atd., já NE až tak na vás reaguji na to podvozkové 4 MíNUS - to je opravdu až NEsmyslné hodnocení (nebo-li NEJPŘÍSNĚJŠí, které já kdy četla - srovnávám s ODBORNÝM tiskem) - "dlouhodobě" se "hlásím" že z "normálních" vozů za NEJpodceňovanější Mazdu 3 považuji (s motorem 1.6 HDi) a "bomba" skoro je nová Impreza s motorem boxer 2.0D - to je také VELMi PODceňované auto - tedy dle mne
Pěkný den ,-)
Já vím, někdy bývám takový šťoura - ale jak může být Impreza 2,0D velmi podceňované auto, když je na trhu teprve velmi krátko? - jak se to projeví?
To je totiž to co já říkal už dávno a několikrát - různí lidé mají různé hodnoty a priority.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 29.03.2009 15:19, Milý TOM(e)!
TOM napsal:
Já vím, někdy bývám takový šťoura - ale jak může být Impreza 2,0D velmi podceňované auto, když je na trhu teprve velmi krátko? - jak se to projeví?
To je totiž to co já říkal už dávno a několikrát - různí lidé mají různé hodnoty a priority.
Pravda - "šance" ještě "žije" - ale já NEpředpokládám, že se něco "změní" (v dalších měsících v tabulkách prodejnosti - ABSOLUTNí "totální" VÍTĚZ bude i nadále octavia (tdi? ,-)
S "prioritami" to "chápu" - já hodnotím vpodstatě "jen" KVALITU (vozu jako takového - takže z mého pohledu je v v té octavii "zajímavější/lepší" snad jen ten ZAVAZADELNíK)
NEvím z hlavy přesná číslíčka, ale jaký je asi tak ročně POMĚR těch s prioritou ZAVAZADELNíK, proti těm s prioritou podvozek/motorf?
99 ku jedné? (no - spíš MíŇ!!!!)
TAKhle nějak jsem to "myslela" ..... JAK to, milý "šťouro" (to NEní myšleno nějak "zle" ,-) vidíte vy?
Škoda podceňovaného auta (impreza 2.0D), místo něhož si "dav" spíše "horší" vůz koupí, ale i tak ...
Pěkný den ,-)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 29.03.2009 16:01, RE: Milý TOM(e)!
Kylie napsal:
Pravda - "šance" ještě "žije" - ale já NEpředpokládám, že se něco "změní" (v dalších měsících v tabulkách prodejnosti - ABSOLUTNí "totální" VÍTĚZ bude i nadále octavia (tdi? ,-)
S "prioritami" to "chápu" - já hodnotím vpodstatě "jen" KVALITU (vozu jako takového - takže z mého pohledu je v v té octavii "zajímavější/lepší" snad jen ten ZAVAZADELNíK)
NEvím z hlavy přesná číslíčka, ale jaký je asi tak ročně POMĚR těch s prioritou ZAVAZADELNíK, proti těm s prioritou podvozek/motorf?
99 ku ...
Já nevím , já ty tabulky prodejnosti přesně neznám. Máte k dispozici čísla?
Octavii jako "domácí" bych dal stranou. Na kolikátém místě si potom stojí ta Impreza v dané cenové hladině? Nebo lépe - jak si stojí v rámci Evropy? Třeba hraje roli i jiná věc - množství zastoupení značky, náklady na servis....
A využití priorit čí jednotlivých kvalit? ono je to velmi sporné - obyčejní lidé totiž nedokáží docenit dobrý podvozek či jízdní vlastnosti. Oni stejně jezdí většinou na padesát procent maxima nebo lépe řečeno možností.
Jen chci říct, že člověk co se trochu v autech vyzná totiž hledá uplně jiné hodnoty než slepý dav. - a já znám hodně lidí ze slepého davu a to byste se lidi kolikrát až divili na základě jakých hodnot či priorit je někdo schopý si vybrat auto.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 30.03.2009 08:10, RE: Milý frupo!
Kylie napsal:
Testíky JSOU celkem "fajn" - jen NEvím proč je zrovna v česku "všechno" JINAK.
Chápu, že Xsara s kterou mám JÁ zkušenosti je/byla maličko "jinde", ale i když můj zájem (a přehled) o ojeté vozy jen jen "omezený", nějaký ten Gebrauchtwagenkatalog jsem za posledních pár desetiletí viděla a četla - takže mne místní "vidění" modelů Citroën obecně a třeba i té Xsary trošičku "překvapuje"
Zrovna s tou Xsarou si na německém trhu výrobce dal celkem "záležet" a před těmi 11ti lety vstup na trh podpo...
Kylie, je to o teoreii a praxi. Na jedné straně přečtené testíky z Německa, na druhé straně 7 letý denní provoz. Vůz je pravidelně servisován, koupen byl nový a má najeto cca 110 tkm, tedy, není důvod jej "dávat do pořádku". Pro názornost, několik let jsem sedlal "dědka" Nissan Primeru s úplně jiným podvozkem, což je sice neporovnatelné, ale s Xsarou jsem si něco perných chvil užil a znovu podtrhuji, že podvozek má mizerný a v krizových situacích při nečekaných manévrech až nebezpečný. Na tom nic nezmění ani Tebou tak zdůrazňované "testíky made in Deutschland". Konečně, opusť na chvíli Brumlu a svez se ostřeji "obyč. Xsarou", jsem přesvědčen, že "testíky poletí do kouta".
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 30.03.2009 15:01, RE: Milý TOM(e)!
TOM napsal:
Já nevím , já ty tabulky prodejnosti přesně neznám. Máte k dispozici čísla?
Octavii jako "domácí" bych dal stranou. Na kolikátém místě si potom stojí ta Impreza v dané cenové hladině? Nebo lépe - jak si stojí v rámci Evropy? Třeba hraje roli i jiná věc - množství zastoupení značky, náklady na servis....
A využití priorit čí jednotlivých kvalit? ono je to velmi sporné - obyčejní lidé totiž nedokáží docenit dobrý podvozek či jízdní vlastnosti. Oni stejně jezdí většinou na padesát procent maxima n...
Číslíčka prodejů PRAVIDELNĚ vycházejí v německém Auto moto und Sport a občas je i v něčem českém zahlédnu, ale momentálně nic "v ruce" NEmám, tak až míti budu - já to někdy někam "dodám" (MIMO téma - snad pak tu "kritiku", co za tyto mé "aktivity" občas od někoho "schytám", nějak "unesu" ,-)
S těmi PRAPODIVNÝMi "kritérii" a "prioritami" s vámi mohu jen SOUHLASit, na to že je vůz ZDALEKE NEJdražší "spotřební zboží" jaké kdy kupujeme - je to (bývá to) někdy skoro NEpochopitelné ...
S tím: "...lidé NEdokáží ocenit" ... já vám NEvím. Když vezmu co znám i z jiných oborů, ano JSOU tací, které dobré jídlo/víno hudbu atd NEzajímá, ale mám spíše praxi že když MOHOU porovnat i naprostý amatér POZNÁ jesli pije víno krabicové či červené z kalifornských vinic F.F.Copolla(y) a POZNÁ jesli obraz tv je stará skleněná Tesla či LCD/plasma Bang and Olufsen či Pioneer Kuro (TO jsem "znalá", že? ,-) - stejné je to (dle mne) i s auty. Panují někdy až NEpochopitelné "představy/pověry" (tím asi "suplujeme", že už na duchy, čarodějnice a strašidla NEvěříme .-) a realita často docela JINÁ bývá (já třeba MILUJi tu bajku o tom jak Citroën NEumí zatáčet! Dokonce jsem se tu dočetla že ve Felicii 1.6 mi to v zatáčce hravě kdosi "nandá" ,-) - ostatně tady "vedle" zkušenost s fiat NEmusí být "vybájená" - já opravdu jedno takto "fungující" Stillo znám
Já ÚMSLNĚ s vozem k "limitům" TAKÉ NEsahám, ale i při "normální" (skoropředpisové) jízdě člověk "pozná/cítí" JAKý vůz řídí, jedno zda 90/100 km po okresce či 140 km/h po dálnici CÍTÍTE zda ve Ferrari či v ... třeba Octavii jedete, ale samozřejmě ROZDÍL je i mezi "stejnědrahými" vozy - a nechť mi NIKDO NEříká že ne, ale lidé opravdu JINAK vybírají JINAK k věci přistupují (než já ,-) ... a NEjen u aut.
Pěkný den (a až na nějaké tabulky prodejů narazím .... )
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 30.03.2009 15:13, RE: Milý frupo!
frupo napsal:
Kylie, je to o teoreii a praxi. Na jedné straně přečtené testíky z Německa, na druhé straně 7 letý denní provoz. Vůz je pravidelně servisován, koupen byl nový a má najeto cca 110 tkm, tedy, není důvod jej "dávat do pořádku". Pro názornost, několik let jsem sedlal "dědka" Nissan Primeru s úplně jiným podvozkem, což je sice neporovnatelné, ale s Xsarou jsem si něco perných chvil užil a znovu podtrhuji, že podvozek má mizerný a v krizových situacích při nečekaných manévrech až nebezpečný. Na tom n...
VELMi zajímavý příspěvek! Trošičku mi ty, co se tu shodou okolností po mém článku o Citroën C5 objevily a HANILI a KRITIZOVALI své ŠPATNÉ zkušenosti, připomíná.
Samozřejmě NEvím zda "bajkaříte", či opravdu 7 let ŠPATNÉ zkušenosti máte, ale dovolím si "poradit" a dát TIP: "Pořiďte si něco JINÉHO a NEčekejte (dalších) 7 let"
Pěkný den (a Primera bývala docela podvozková "hvězda" střední třídy, to Xsara před těmi lety jen "normální" vůz třídy NIŽŠí střední (mrkněte na tehdejší konkureci - NEtuším z jakého roku model máte a kdy/v jakém stavu jste ho kupoval, nicméně těch 110 t. km a 7 let - to z pohledu evropského spíše nepatrně PODprůměrně jezdíte)
Nu já "normální" verzí jezdila s C4 1.6 HDi 80 kW a proti Brumlovi opravdu "slabota", ale jinak "normální" vůz se slušným motorem bych ho nazvala a VTS verze Xsary dokonce DOST povedená byla ...
PS: A že v česku (v praxi počtem vozů) takovém JEDNOM větším německém městě skoro VŠE "jinak" je a JEDNO zda jsou to testy, Gebrauchtwagen katalogy (tabulky přehledy rady poruchovost ojetin) či COKOLIV - prostě (dle "některých") je to v česku prostě JINAK (tak mne mrzí že TAK ŠPATNĚ až NEbezpečně jste si vůz vybral ,-)
A protože vám to asi ještě NIKDO NEporadil, pro jistotu to zopakuji ještě jednou: "Vy ten vůz můžete PRODAT!" .... Věřte mi! A neb já BLONDýna, tak tomu co na papíře napsáno je (a v televizi vidím .-) VĚŘíM, takže STÁLE si myslím že poněkud "dramatizujete" či spíše BAJKAŘÍTE (= vymýšlíte si ,-)
I tak - pěkný den
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 30.03.2009 17:43, RE: Milý frupo!
Kylie napsal:
VELMi zajímavý příspěvek! Trošičku mi ty, co se tu shodou okolností po mém článku o Citroën C5 objevily a HANILI a KRITIZOVALI své ŠPATNÉ zkušenosti, připomíná.
Samozřejmě NEvím zda "bajkaříte", či opravdu 7 let ŠPATNÉ zkušenosti máte, ale dovolím si "poradit" a dát TIP: "Pořiďte si něco JINÉHO a NEčekejte (dalších) 7 let"
Pěkný den (a Primera bývala docela podvozková "hvězda" střední třídy, to Xsara před těmi lety jen "normální" vůz třídy NIŽŠí střední (mrkněte na tehdejší konkureci -...
Milá Kylie,
no, nedomnívám se, že by se prodejem vozu změnily jeho vlastnosti. Máš pravdu v tom, že to chce změnu (byť je to druhý vůz v rodině) a již se na ní pracuje. Přesto, nic nedramatizuji, Xsara je podvozkem podprůměr. Brumlu - jak jsi určitě zaregistrovala, nekritizuji, ne proto, že bych si chtěl šplhnout, ale pouze proto, že s ním nemám zkušenost. S Xsarou však ano. A je trošku s podivem, že k článku byly napsány v drtivé většině spíše ty negativní zkušenosti majitelů, nikoliv čtenářů. Určitě nejde o partu prudičů, ale o majitele vozů, se kterým mají své vlastní zkušenosti, nikoliv vyčtené zaručené zprávy... .
Přeji Ti také hezký den.
Frupo.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 01.04.2009 11:24, RE: Kvalita se pozná - verze II.
Pepe napsal:
Tak v tom testu dopadly špatně vzorky "vylepšených" paliv, zejména nafty. Pod stejným jménem, jako se prodávají v D, ale s parametry obyč. Takže se srovnaly vzorky z D a od nás, speciálně česká nafta byla "vylepšená" jen cenově, kdežto ta německá měla deklarované parametry. Špatně dopadl Shell a tuším OMV, jediný, kdo "nešidil", byla Benzina...
Mas pravdu, ze ony "vykonnejsi" varianty paliv se moc vykonnejsi neprojevily. Ja jen upozornuji na to, aby se rozlisovaly dve veci, naprosto rozdilne, ale bohuzel nekteri (spis nektere) v tom nevidi rozdil. Je neco jineho nekvalitni palivo, tzn. nesplnujici zakladni pozadovane parametry na palivo a tedy skodici motoru a je rozdil pokud jen palivo nedosahuje svych "marketingovych" parametru - to sice taky neni hezke, ale utrpi tak maximalne penezenka za vyssi cenu paliva. U prvniho hrozi poskozeni motoru, u druheho ne. A v tom testu zadne poskozujici palivo nebylo. Proto jsem se ptal na test, kde bylo vyhodnoceno nejake palivo nevyhovujici/poskozujici, a kdyz tady Kylie pise jak je na tom SK a D palivo skvele, tak jsem chtel ten test videt. Na nej jsem odkaz jeste nedostal, i kdyz by me enormne zajimalo.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 01.04.2009 11:28, RE: Kvalita se pozná
Kylie napsal:
PERFECT napsáno (milý Rudlíku)!
PS: Já (už trochu "zkušenější"), takže bych řekla že Rudlík Muroň má kulky HODNĚ veliké - když už jste to zde "nanesli" ,-)
PPS: Ale JEDINÁ Xsara, která "za hřích" stojí, se jmenuje(-vala) VTS
(zkuste si představit 123 kW v celkem malém lehkém hbitém autě - to NEní NEzajímavé ani dnes ... .-)
Ze jednou budete resit na techto strankach i Rudlikovy kulky by me fakt nenapadlo ;o)))
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 01.04.2009 11:39, RE: Kvalita se pozná - verze II.
Kylie napsal:
Myslím že (NE)kvalitě českých paliv (zde konkrétně nafty) se věnuje i POSLEDNí (aktuální) číslo onoho AutoDIESEL - jen tak "mimochodem"
"Hrát" si na "normy" opravdu "miluji" - občas zahlédnu na ČT v 25 let staré tehdejší zprávy ... a vím jak to tu před 20ti lety pro TRVALÉM plnění na 110% vypadalo ,-)
Celkem PRAVIDELNĚ zmínky o místních palivech najdete i v zahraničním tisku (je chválené "podobně" jako místní "cech taxikářský") - TOHLE NE"hrajte" - s tím se "smiřte" - česká paliva prostě...
Co se tyka zavadneho paliva, odkazu na prispevek vyse. Nejaky seriozni test by to chtelo, ne to vase "ted jsem v cesku a nejede to, prejedu hranice a hned to jede lip" :o))). Ja nikdy rozdil ve vykonu nepozoroval kdyz jsem bral stejny typ (bezne) nafty ve cesku nebo nekde jinde. Ten vas udajny test v Autodieselu me tak zaujal ze jsem se snazil si vytisk poridit, bohuzel tento casopis (no casopis, spis obcasnik, kdyz vychazi jen 6x rocne) neni nikde k dostani. Asi je tak kvalitni ze ho radsi nikde nemaji >:o>
reagovat
1 2 3 4




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.