0
zpět
 

diskuze k tématu: Citroën C5 Break 2.2 HDi - je úspornější než 2.0 TDI? - test spotřeby

kategorie zařazení tématu: francouzská vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 19.06.2007 08:25, no potěš
Zase srovnání se Škodovkou a věta cituji: srovnání je objektivní, i když každé patří do jiného segmentu ( srovnání osobáku s SUV ) konec citátu, to je tedy věc. Zvláště, že pokud se podívám na tabulku, je hospodárnější Scout.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 19.06.2007 08:47, RE: no potěš
edmund napsal:
Zase srovnání se Škodovkou a věta cituji: srovnání je objektivní, i když každé patří do jiného segmentu ( srovnání osobáku s SUV ) konec citátu, to je tedy věc. Zvláště, že pokud se podívám na tabulku, je hospodárnější Scout.
Vzhledem k poskytované výkonu je C5 doopravdy úspornější. Oproti Scoutu nabízí o 33 koní více. To samé platí i o hodnotě točivého momentu (370 Nm u C5 oproti 320 Nm u Škody). Navíc dvě použitá turba zaručují u C5 dostatečný přínus výkonu v širším spektru otáček.
Škodu Octavii Scout nepovažuji za SUV. To bychom rovnou i C5 se systémem pérování Hydroactive3 mohli rovnou označit za SUV. Díky možnosti nastavení světlé výšky je schopná projet stejný terén jako Scout (proto toto srovnání). Svaz dovozců automobilů oba porovnávané vozy řadí do stejné kategorie. Podle mě je C5 o třídu výše.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 19.06.2007 08:57, Citroen s biturbem
Tenhle motor je jednoznačně lepší, než srovnávaný . TDI od VW Group. Za prvé se v Citroenu jedná o konstrukčně novější motor oproti zastaralé technologii PD a výkonové srovnání jasně ukazuje jeho plusy. Pánové, kteří se zde budou zastávat motoru ve své služební Octavii prosím, aby se s testovanou motorizací projeli.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 19.06.2007 09:05, RE: no potěš
Petr - TipCars.com napsal:
Vzhledem k poskytované výkonu je C5 doopravdy úspornější. Oproti Scoutu nabízí o 33 koní více. To samé platí i o hodnotě točivého momentu (370 Nm u C5 oproti 320 Nm u Škody). Navíc dvě použitá turba zaručují u C5 dostatečný přínus výkonu v širším spektru otáček.
Škodu Octavii Scout nepovažuji za SUV. To bychom rovnou i C5 se systémem pérování Hydroactive3 mohli rovnou označit za SUV. Díky možnosti nastavení světlé výšky je schopná projet stejný terén jako Scout (proto toto srovnání). Svaz dovozc...
Pokud už tedy chcete, a vidím, že tak velice rádi činíte, srovnávat s koncernem, nebylo by pak vhodnější vybrat vůz z podobné kategorie?? Tady se přímo nabízí Passat. Podle logiky tzv. stejného dojezdového času bychom záhy mohli dojít i k Fábii.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 19.06.2007 09:10, RE: Citroen s biturbem
anonym napsal:
Tenhle motor je jednoznačně lepší, než srovnávaný . TDI od VW Group. Za prvé se v Citroenu jedná o konstrukčně novější motor oproti zastaralé technologii PD a výkonové srovnání jasně ukazuje jeho plusy. Pánové, kteří se zde budou zastávat motoru ve své služební Octavii prosím, aby se s testovanou motorizací projeli.
S Octávií prosím srovnávat třeba C4. C5 je podstatně blže SuperBu. Ostatně to je již známá taktika odpůrců koncernu, srovnávat absolutně jiné vozy. Ono už o touze iných vyrovnat se koncernu hovoří i fakt, že srovnání s ním ( někdy až úsměvně zoufalé )zaznívá ve 100% článků a ve 100% diskuzí.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 19.06.2007 09:10, RE: no potěš
edmund napsal:
Pokud už tedy chcete, a vidím, že tak velice rádi činíte, srovnávat s koncernem, nebylo by pak vhodnější vybrat vůz z podobné kategorie?? Tady se přímo nabízí Passat. Podle logiky tzv. stejného dojezdového času bychom záhy mohli dojít i k Fábii.
Teď zbývá nalítat 250.000km a který motor vydrží více bez oprav...osobně si myslím, že u TDi se vymění 1x váha vzduchu, u HDi to bude turbo i vstřikovače.....
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 19.06.2007 09:11, RE: no potěš
anonym napsal:
Teď zbývá nalítat 250.000km a který motor vydrží více bez oprav...osobně si myslím, že u TDi se vymění 1x váha vzduchu, u HDi to bude turbo i vstřikovače.....
nepočítám další věci, tedy pomalu celé auto, které se vymění u citroenu,....:)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 19.06.2007 09:13, RE: no potěš
Petr - TipCars.com napsal:
Vzhledem k poskytované výkonu je C5 doopravdy úspornější. Oproti Scoutu nabízí o 33 koní více. To samé platí i o hodnotě točivého momentu (370 Nm u C5 oproti 320 Nm u Škody). Navíc dvě použitá turba zaručují u C5 dostatečný přínus výkonu v širším spektru otáček.
Škodu Octavii Scout nepovažuji za SUV. To bychom rovnou i C5 se systémem pérování Hydroactive3 mohli rovnou označit za SUV. Díky možnosti nastavení světlé výšky je schopná projet stejný terén jako Scout (proto toto srovnání). Svaz dovozc...
Předpokládám, nepochybujích o Vaši zkušenostech a kvalifikaci, že opravdu ta obrovská předokolka C5 projede ten samý terém jako podstatně menší 4kolka Octávia Scout. Tak nějak si dovolím pochybovat. A to nebudu vůbec zabíhat do srovnání pořizovacích cen atd.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 19.06.2007 09:13, RE: no potěš
edmund napsal:
Pokud už tedy chcete, a vidím, že tak velice rádi činíte, srovnávat s koncernem, nebylo by pak vhodnější vybrat vůz z podobné kategorie?? Tady se přímo nabízí Passat. Podle logiky tzv. stejného dojezdového času bychom záhy mohli dojít i k Fábii.
Ano, Passat je ideální konkurent pro srovnání s C5. Bohužel jsem tento vůz ještě na okruhu netestoval.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 19.06.2007 09:17, RE: no potěš
edmund napsal:
Předpokládám, nepochybujích o Vaši zkušenostech a kvalifikaci, že opravdu ta obrovská předokolka C5 projede ten samý terém jako podstatně menší 4kolka Octávia Scout. Tak nějak si dovolím pochybovat. A to nebudu vůbec zabíhat do srovnání pořizovacích cen atd.
C5 je samozřejmě limitovaná velikostí, absencí ochranných krytů a hlavně rychlostí (pro max. světlou výšku maximálně 10 Km/h).
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 19.06.2007 09:19, RE: no potěš
Petr - TipCars.com napsal:
C5 je samozřejmě limitovaná velikostí, absencí ochranných krytů a hlavně rychlostí (pro max. světlou výšku maximálně 10 Km/h).
Prostě absolutně jiné vozy. není jeden horší a druhý lepší. Prostě jsou jiné.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 19.06.2007 09:24, RE: no potěš
edmund napsal:
Prostě absolutně jiné vozy. není jeden horší a druhý lepší. Prostě jsou jiné.
Srovnání mimo jiné mělo také ukázat, že není podmínkou, aby větší a silnější vůz měl vždy vyšší spotřebu.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 19.06.2007 09:41, RE: no potěš
edmund napsal:
Zase srovnání se Škodovkou a věta cituji: srovnání je objektivní, i když každé patří do jiného segmentu ( srovnání osobáku s SUV ) konec citátu, to je tedy věc. Zvláště, že pokud se podívám na tabulku, je hospodárnější Scout.
Ale chlapče, to chceš tvrdit že Scout je SUV ??? Docela si mě rozesmál poránu...... Opravdu je příšerné, co marketing udělá s lidmi.......když vezmeš Škodu 100 a místo chromovaných nárazníků jí obeženeš kusem plastu a místo orig.kol R14 jí posadích na "sedmnáctky" tak nevěřim že by si řekl, že by to mohlo být SUV.....
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 19.06.2007 09:49, RE: no potěš
Tomáš napsal:
Ale chlapče, to chceš tvrdit že Scout je SUV ??? Docela si mě rozesmál poránu...... Opravdu je příšerné, co marketing udělá s lidmi.......když vezmeš Škodu 100 a místo chromovaných nárazníků jí obeženeš kusem plastu a místo orig.kol R14 jí posadích na "sedmnáctky" tak nevěřim že by si řekl, že by to mohlo být SUV.....
Do chlapce mám bohužel skutečně daleko, i když v tomto případě to byl spíše jen zoufalý pokud dodat váhu svým vysněným arguentům a pokus o urážku. Prostě poku máš znalosti takové, že jsi rozdíly mezi Škodou 100 a Octávií Scout shrnul do plastů a kol, pak je jakákoli debata zbytečná. Kolega si po Xsaře ( mimochodem je mnohem vlíže Octávii než C5 ) koupil Octávii 4x4 a jediné za co by měnil je 4kolový Passat kvůli prostoru. A rozodně to není člověk, který by si nemohl dovoli 10 takových C5 nebo auto vyměnit po měsíci.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 19.06.2007 09:55, Mondeo
Tak mondeo neumi jezdit moc usporne, zato kdyz se na to slape, tak zere vyrazne mene nez ostatni, takze pro sporilky Avensis a pro zavodniky Mondeo :) Jinak Octavia je opravdu o tridu mensi, nevim jaky je rozdil v hmotnosti, ale C5 asi bude i tezsi. Jediny co trosku omlouva skodovku na vyssi spotrebu buje, ze je to 4x4, ktera papa trosku vice. Opravdu by bylo nejlepsi srovnat Passat kombi 2.0 TDI s prednim nahonem. Ale i tak nezpochybnuji vyborny vysledek C5. Opravdu bych to od tak velkeho auta s takovym vykonem necekal takove hodnoty. Jak je na na tom se spotrebou klasicke 2.0 HDI 80kw 110 koni v predchozi generaci C5 se spotrebou? vykonem by me dostacovala, ale hodne se pise, ze ty prvni HDI byli sice dobre, ale meli pomerne vyssi spotrebu a pak asi opet common rail, odchazi u tech starych HDI taky vstriky a po 200 tis i na kvalitni naftu, jsou zrale na vymenu z duvodu opotrebeni?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 19.06.2007 10:04, RE: Mondeo
mufik.martin napsal:
Tak mondeo neumi jezdit moc usporne, zato kdyz se na to slape, tak zere vyrazne mene nez ostatni, takze pro sporilky Avensis a pro zavodniky Mondeo :) Jinak Octavia je opravdu o tridu mensi, nevim jaky je rozdil v hmotnosti, ale C5 asi bude i tezsi. Jediny co trosku omlouva skodovku na vyssi spotrebu buje, ze je to 4x4, ktera papa trosku vice. Opravdu by bylo nejlepsi srovnat Passat kombi 2.0 TDI s prednim nahonem. Ale i tak nezpochybnuji vyborny vysledek C5. Opravdu bych to od tak velkeho auta ...
Srovnání hmotností: (pohotovostní / celková)
C5 - 1610/2150 kg
Scout 1530/2190 kg
Jinak u Scouta dochází k pohonu 4x4 jen tehdy, pokud přední kola nestačí přenést výkon na vozovku. K této situaci na suché vozovce téměř vůbec nedochází.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 19.06.2007 10:19, RE: no potěš
Petr - TipCars.com napsal:
Srovnání mimo jiné mělo také ukázat, že není podmínkou, aby větší a silnější vůz měl vždy vyšší spotřebu.
Já bych jako organizátor "testu" rozhodně nepřiznával, že nějaké srovnání "mělo ukázat", že něco je ve srovnání s něčím jiným nějaké. To zavání podujatostí, i když jde třeba jen o formulační nešikovnost. (Ta je ovšem u člověka píšícího do médií těžkým prohřeškem.)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 19.06.2007 10:27, RE: Mondeo
Petr - TipCars.com napsal:
Srovnání hmotností: (pohotovostní / celková)
C5 - 1610/2150 kg
Scout 1530/2190 kg
Jinak u Scouta dochází k pohonu 4x4 jen tehdy, pokud přední kola nestačí přenést výkon na vozovku. K této situaci na suché vozovce téměř vůbec nedochází.
Jenze on i ten rozvod 4x4 neco vazi, i kdyz momentalne netahne, coz zvysuje spotrebu samo o sobe. Srovnavaji opravdu hrusky s jablkama...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 19.06.2007 10:36, RE: no potěš
anonym napsal:
Já bych jako organizátor "testu" rozhodně nepřiznával, že nějaké srovnání "mělo ukázat", že něco je ve srovnání s něčím jiným nějaké. To zavání podujatostí, i když jde třeba jen o formulační nešikovnost. (Ta je ovšem u člověka píšícího do médií těžkým prohřeškem.)
Ono srovnávání aut stejné kategorie je ošemetné. Například SDA-CIA řadí Octavii po bok testované C5. Osobně bych Octavii zařadil o třídu níže...
Myslím, že jistě zajímavé by bylo porovnání spotřeby u vozů napříč celým spektrem obchodních tříd. Tím myslím porovnat například benzínový tříválec s nízkým objemem se silnějším čtyřválcem a třeba i šestiválcem. Na stejné trase by bylo zajímavé sledovat, jak nízkoobjemové motory nemusí být vždy úsporné, jak se řada řidičů milně domnívá...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 19.06.2007 10:54, RE: no potěš
edmund napsal:
Zase srovnání se Škodovkou a věta cituji: srovnání je objektivní, i když každé patří do jiného segmentu ( srovnání osobáku s SUV ) konec citátu, to je tedy věc. Zvláště, že pokud se podívám na tabulku, je hospodárnější Scout.
Srovnání C5 se Scoutem není zrovna objektivní hlavně u spotřeby ono roztáčet přední kola a 4x4 je poměrně rozdíl takže spotřeba letí nahoru i se spojkou Haldex která spíná zadní kola pouze při rozdílech otáček předních /zadních kol. Přesto se stále točí kardan a rozdělovací převodovka. Připadá mi že někteří redaktoři stále potápí a to záměrně koncern. I když za posledních pár led se opravdu rapidně změnil.
reagovat
1 2 3




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.