0
zpět
 

diskuze k tématu: Citroën C4 - nestárnoucí francouz

kategorie zařazení tématu: francouzská vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 24.01.2008 20:38, RE: Pricina "uspechu"
anonym napsal:
Pokud jsem nucen prodavat srovnatelny vyrobek za cenu konkurence, tak za predpokladu, ze ho nejsem schopen i vyrabet levneji (coz nepredpokladam) jde tenhle rozdil z meho zisku a je to ma chyba.
Možná. Ale z pohledu zákazníka - neboť majitel firmy Citroen asi mezi námi není, to je přece jejich problém. Ne můj.
Můj problém je, co a za kolik koupím.
Nebo ne?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 25.01.2008 07:17, Technické parametry
Pěkný přehled technických parametrů všech těchhle aut je na http://carspector.com , kde si můžete udělat i srovnávací tabulku.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 25.01.2008 10:00, RE: Pricina "uspechu"
TOM napsal:
Pokud prodám víc výrobků s nižším ziskem,vydělám celkově víc a je to má výhoda....
Zas takove prodeje ta C4rka nema.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 25.01.2008 12:25, RE: Jizdni vlastnosti !
Petr - TipCars.com napsal:
S testovanými vozy jezdím pro objektivní posouzení pokaždé tři trasy. Jedna je popsána v testu spotřeby, druhá vede po Praze a třetí mimo Prahu. Přičemž první trasa odráží kombinovaný reálný provoz a obsahuje i technické pasáže ve kterých vyniknou jízdní vlastnosti jednotlivých automobilů. Bohužel české silnice nejsou nikterak rovné a bez děr, a tak je nutné často mimo města kličkovat a vyhýbat se nástrahám. Bohužel ne vždy je to možné. Protijedoucí auta přece neohrozíte a nezbývá než nerovnosti...
Súhlasím, airbagy si tiež nadávame každý večer pred spaním pod hlavu, ale chceme ich v aute mať!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 25.01.2008 12:26, RE: dumping
Petr - TipCars.com napsal:
Ano, tomu se říká úspěch. Máte pravdu, že tomto případě bylo úspěchu dosaženo agresivní cenovou politikou Citroënu. Při uvedení na trh dovozce nadsadí pořizovací cenu na úroveň premiových vozů daného segmentu a poté dělá výrazné slevové akce, ze kterých se lidem zamotá hlava a kupují ... Stačí se podívat do statistik prodejnosti a uvidíte, že se za uplynulý rok 2007 obsadila C4 čtvrté místo v žebříčku nižší střední třídy.
Koupil by jste si ještě někdy produkt který ztratí administrativním rozhodnutím ze dne na den polovinu hodnoty? Vždyť je to normální podraz a výsměch citroena vůči zákazníkům.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 26.01.2008 11:52, wumpy
Pokud dovozce trochu sleví na novém autě vydělá později na servise, které každé auto bude potřebovat. Jinak lidé taky bourají a budou potřebovat i jiné díly než jen spotřebák, takže v konečné fázi vydělá určitě
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 14.02.2008 14:38, ceny
Ceny mají teď fakt dobrý, ale k těm, co tu uvádíte je třeba připočíst zpátky slevu, která platí jen při "výhodném" leasingu.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 18.02.2008 13:51, RE: Jizdni vlastnosti !
Petr - TipCars.com napsal:
S testovanými vozy jezdím pro objektivní posouzení pokaždé tři trasy. Jedna je popsána v testu spotřeby, druhá vede po Praze a třetí mimo Prahu. Přičemž první trasa odráží kombinovaný reálný provoz a obsahuje i technické pasáže ve kterých vyniknou jízdní vlastnosti jednotlivých automobilů. Bohužel české silnice nejsou nikterak rovné a bez děr, a tak je nutné často mimo města kličkovat a vyhýbat se nástrahám. Bohužel ne vždy je to možné. Protijedoucí auta přece neohrozíte a nezbývá než nerovnosti...
Já mám s tímto autem najeto 40 tis a pod tento váš článek bych se nepodepsal....ale vy jste odborník...:)) Jinak toto neni moje první auto, rukam mi prošlo cca 10 aut /od aut za řádově desítky tisíc až po auta za řádově stovky tisíc/....se kterýma jsem najezdil cca 300 tis km...během cca 6 let. Ale jak jsem psal, vy jste odborník.
reagovat
1 2




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.