Humusus napsal:
Možné je že předchozí majitel na servisní prohlídky nejezdil do autorizovaného servisu. Znám minimálně dva takové případy, po platbě za první prohlídku se jim protočily panenky a raději jezdili do neautorizované dílny.Tak se toho majitele zeptejte jak to bylo. Pokud je to ale dovoz, tak bych do toho nešel, tam to smrdí.
Já mám takovou zkušenost: Hledal jsem auto pro známého. Našel si 2 roky starý vůz s původem ČR. Když jsem prověřoval minulost vozu a volal do toho bazaru, proč to nemá servisní knížku, kdo byl předchozí majitel, jestli byla havárie apod, tak mi bazarník taky řekl, že pův. majitelka nejezdila do značkového servisu, protože to bylo drahé. S odpovědí jsem se nespokojil. Podařilo se mi kontaktovat původní majitelku a ta se podivila, že vůz je na prodej, protože s ním měla velkou havárku a pojišťovna to likvidovala jako totální škodu.
Jinak jak už tu zaznělo, ty auta z čerstvých dovozů na přihlášení budou prakticky všechny stočené. Již několik let jsou u nás ojetiny levnější jak v Německu, takže např. 5 let stará Oc. II najeto 150.000 bude u nás za 200.000kč a v Německu třeba za 220.000,-. Takže ji v D koupím za 140.000,- s nájezdem 350 tis.km. Tady ji stočím na těch 150 tis. km a mám vyděláno. Když to tak našinec chce, tak proč mu to nenabídnout. Ono, když se podíváte pořádně na inzerce aut, tak vlastně vidíte, že větší polovina dovozu kolem těch 150tis. km najeto má. To je totiž taková psychologická hranice u ojetiny v česku. Nemusíme chodit ani moc daleko. Jen tady na fóru, je měsíčně mnoho dotazů jakou koupit ojetinu a ve spustě z nich je přímo psáno, že by chtěl takové nebo makové auto do tolika peněz a najeto tak 150tis.
Před třemi lety bratr narazil v jednom bazaru na jihu moravy na auto z čerstvého dovozu z Francie.najeto 98tis.km. Zadal VIN do Googlu a co se nestalo. Inzerát toho auta z Francie ještě nebyl smazaný. Najeto o 40. tis. více.