0
zpět
 

diskuze k tématu: Koupit BMW řady 7 nebo Audi A8?

kategorie zařazení tématu: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, vše o spotřebě, německá vozidla, německá vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 24.05.2010 08:53, rada
Budte zdráv -----------neváhejte a pořídte si bmw 745i nebo 73O D zaleží na vas čemu dáváte přednost zdali naftě nebo benzinu. Rohodně audi A8 je dražší na nahradní díly než bmw 7řada. AUdi a8 7 let staré bych nechtěl už z toho důvodu , že bych měl strach v jakém stavu budou vzduchové měchy dale se u audi musí měnit rozvody , v audi A8 není start stop atd . Pokud Vám to pálí za 3 kila seženete slušnou , provozu schopnou 7mičkovou řadu BMW.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 24.05.2010 09:51, rada
Netvrdím že se nedá narazit na pěkný kus a to jak u Audi tak u BMW, ale finanční hladina 300tkč mi k těmto modelům moc nesedí. Následné investice v servisu ( a to i za běžnou údržbu) jsou úměrné ceně nových aut.
Za mě říkám, oželet pár centimetrů přihodit 50 tisíc a koupit krásnou 545i. Nájezd 30/rok si až tolik nežádá diesla. Popřípadě máte-li pocit že na to nemáte, zvolte něco lidovějšího ať se ze snu nestna noční můra.
Přeji hodně štěstí při výberu a hlavně následně bez nehody
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 24.05.2010 10:45, rada
Naprostý souhlas s Valnohou! Otázka by neměla být jestli 7er nebo A8, ale spíš 7er nebo 5er. U sedmičky jen vozíte 200kg něčeho navíc a fakt je, že je to jen o pár centimetrech místa. Když budete volit vůz bez M paketu a s rozumnou velikostí kol (na naše silnice rozhodně nepatří 275/35/19), pak Vám 545i nabídne svezení (nebojím se říct proti Cadillacu) o jakém se Vám ani nezdá!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 24.05.2010 12:08, rada
545i je pecka, ale 7 mička bmw je 7mička bmw to je dělo . Velké, komfortní , noblesní- prostě vlajková lod . Bmw to je životni styl. 745i , 735i - nevím řekl bych že to bude žrat stejně jak 745i ale ma to slabší výkon. Záleží co si vybere tazatel.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 24.05.2010 13:24, rada
audi A8 od r.v. 2003 není špatné auto, ale jsou to problematické modely kdy ještě nebyly vychytány všechny chyby například problémy se vzduchovým podozkem, též zlobilí a zlobí ř.j. a motorizace jen 4,2 ta je celkem osvědčená. BMW je lepší po stránce jízdních výkonů ale pro klid je nutné si pořídít sedmičku jen se servisní knížkou a raději si vše prověřit jinak motorizace745i je výtečná. Bez servisní knihy bych si nekoupil ani jedno protože když se něci vykaší tak se může stát že pořizovací cena se může lehce téměř zdvojnásobit. Ať tak či onak dnes je to o šteští.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 24.05.2010 16:25, rada
kup znovu 2006 CTS kdyz si s tim byl spokojen...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 24.05.2010 16:29, rada
pokud máš jen 300000 tak se na A8 i na 745i vyprdni, protoze nebudes mit na servis a uz jen beznej spotrebak bude drahej...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 24.05.2010 16:35, rada
Já tedy nechci být skeptik, ale dát 300 tisíc za 7-9 let starou ojetinu, byť se zvučným jménem a renomé mi nepřijde při zmiňovaném nájezdu úplně nejmoudřejší krok. V tomto případě by tazatel měl ještě zmínit, kolik peněz ročně je bez mrknutí oka nasypat do servisních prací (palivo a olej je bokem, to jsou výdaje mandatorní). Já netvrdím, že ta auta musí mít problém, ale protože sám kupuji a provozuji auta tohoto stáří, tak vím, že prostě nějakou nečekanou investici vyžadují, a to i přes relativně zevrubný průzkum při jejich nákupu. A u raritních vlajkových lodí může některý "repas" finančně dost zaskočit.
Rozhodně bych se tady nepouštěl do udělování rad, jestli je lepší 7er nebo A8, protože při tomhle stáří bude nejvíce záležet na konkrétním exempláři, ovšem už tady padlo, poohlédnout se v jiných vodách a vybrat mladší stroj i třeba v jiné třídě rozhodně může být s těmito penězi lepší volba, minimálně rozumnější. Protože se může stát, že běžnější vůz bude mít náklady na servis stejné, jako ten exot a ještě může být i spolehlivější (to ovšem není dogma).
A na co si dát pozor. Všechno jednání o autě musí být křišťálově čisté bez zádrhelu, který by nešel logicky vysvětlit. Z prodávajícího musí být cítit, že má zájem vůz prodat, ovšem ne za každou cenu. A všechny přiložené dokumenty musí sedět. To je alfa dobrého výběru. Jak něco z popsaného selže, tak to auto za to nestojí a nemá smysl si ho ani prohlížet. Pokud první část je v pořádku tak druhá fáze je kontrola vozu a zrovna tady bych ho šoupl do autorizáku a nechal ho za několik tisícikorun zkonrolovat tam, ale to by musel být ten, o kterým i kamarád, který tomu aspoň amatérsky rozumí, je přesvědčen, že po stránce optických ukazatelů je OK. Ono kontrolovat každý auto, by za chvilku pěkně lezlo do peněz.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 24.05.2010 17:05, rada
Take jsem se rozhodoval, ta auta jsou na srovnatelné úrovni, moje volba byla A8 kuli pohonu 4x4, měl jsem dříve zadokolku a na sněhu je to fakt na nic, rád a často jezdim na hory, i když letos jsem ji ocenil i v praze, mám A8 zatím asi 2 roky rok 04 a krom pár drobností s ní nebyl problém, ale byla kupována s jasnou servisní historií, tak přeji šťastnou volbu ...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 24.05.2010 17:48, rada
Měl jsem CTS a po 2 letech jsem se ho s chutí zbavil.Výhra u mountfilda....
Možná napíšu nesmysl ale CTS snese srovnání spíše s A6 a BMW5.
Navíc si s nimi na silnici vice užijete než s rozměrově náročnějším BMW7 nebo Audi A8.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 24.05.2010 20:10, rada
audi A8 je nejlepsi
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 24.05.2010 20:36, rada
Shodou okolností, ale opravdu velkou shodou, měl soused přes ulici doma A8, kterou "dostal" jako protihodnotu za práci, která mu nebyla zaplacena při stavbě RD jednomu člověku. Šlo o naftovu verzi z roku asi 2003-4, objem nevím, nebylo to pro mě podstatné.
Jednou jsem se s ním bavil a ptal se ho na zážitky a požitkly. Ňapřed mávnul rukou, pak něco zabrblal jakože shit či co a už to moc nechtěl rozebírat. Pak z něj vypadlo, že taková banalitka jako nedobíjení baterky - prokázala se porucha regulace dobíjení - v servise VW/Audi - 25.000.
Za nedlouho přišla výměna vodního črpadla - což znamená rozhodit prakticky celý předek (prý)- dalších asi 30.000.
Měl 2x radost z té A8. Poprvé, když ji dostal a pak asi za necelý rok, když se jí veeelmi pracně pod cenou znavil.
Tím chci říct, že premiovky od Audi či BMW budou něco stát a bude to asi více než na Kadla, ale to každý, kdo chce mít premiovku, musí vědět a být s tím srozuměn.
A auto za PC kolem 2 mega dnes za 300.000, to bude opravdu jen sbírka problémů, protože takovýhle auto si Helmut nekoupí pro 2x týdně cestu pro rohlíky do Kauflandu.
Na drzhou stranu, znám člověka - taky shodou okolností od nás ze vsi, co má 740i na LPG. A jezdí vesele, auto si dovetzl před 3 lety z Německa, kde pracuje jeho syn.
Riziko potřeby nasypat balík peněz je u obou aut s tímto stářím a kilometry, značné.
A spotřeba se u těchto aut moc neřeší. Opice chce žrát banánky
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 24.05.2010 21:10, rada
projet rocne 120tis v benzinu a kupovat sunku za 300tis, to mi nejak nesedi
netahas nas tak trochu za nos??
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 24.05.2010 23:14, rada
Já si myslím že pan Franc nikoho za nos netehá.Takový lidé prostě existují.Mů bratr před dvěma lety šel do bazaru s našetřeným obnosem s úmyslem koupit dva roky starou octavii.Když tu náhle objevil 9 let strarou Audi A8 za stejnou pořizovací cenu,která ho doslova okouzlila.Jakožto samotář bez rodiny si usmyslel že toto je ta pravá frajeřino podle jeho gusta a udělá si radost.Na rady nedbal a vůz koupil.Na tachometru typických 198000 km koupeno v ČR, druhý majitel, bez servisní knihy!!!
Při čištění interiéru našel vizitku jednoho autorizovaného servisu v Praze a jen tak ze zvědavosti si v místě prověřil.Podle jejich databáze vůz pravidelně servisovali naposledy při najetých 417000 km....Což mimichodem mě osobně vůbec nepřekvapilo,jak už zde někdo uváděl tyhle auta lidi opravdu nekupují pro ježdění jednou týdně na nákup a zalít kytičky na chatě.Je s podivem že bratr má auto dones a zatím alespoň co vím žádou velkou investici do něho nevrazil.Ovšem určiě žije o chlebu a vodě zas tolik si nevydělá a provoz musí být šíleně drahý. ..Můj názor je že auta této třídy jsou velmi precizně vyrobené a kvalitní.Kdo na to má koupí funglovku kterou prodá za dva roky.Poté jí koupí ještě jako solidní vůz další který už dojede co to de a poté by mělo jít auto do šrotu.Ovšem stále se najdou i lidé kteří takle starý auomobil s vidinou prémiové třídy koupí a pak se nestačí divit a zatracují ony výrobe automobilů at už je to BMW,Audi,Mercedes nebo jiné.Zde platí staré známé pořekadlo : Nejsem tak bohatý abych koupil takhle levné auto !
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 25.05.2010 08:11, rada
Zdravím. Pokud mohu také přispět troškou do mlýna, pak bych opravdu zvážil, za jakým účelem vůz kupuji. Oba vozy premiových značek mají své silné a slabé stránky ať už v rámcích výbavy či techniky, ale pokud tazatel zvažuje jezdit 30.000 km za rok a je pán přeci jen trošku ekonom tak si hravě spočítá že při volbě benzín diesel a rozdílu ve spotřebě 6 nebo 12 litrů průměrné spotřeby při stejné dynamice jízdy každý rok ušetří jen 50% nákladů na palivo, což je plus mínus 60.000kč ročně. Po 4 letech které by vozidlo používal by tedy ušetřil min 200-250t kč na případný servis nebo na další vůz po dané době. Pán by mohl zvážit jak a kde moc jezdí, a podle toho si rozhodnout či prémiový vůz nebo třeba passat či superb či vozy jiných značek které taky určitě odvedou dobrou službu.. sice menší a né tak prestižní ale přeci jen vozy které ho určitě uspokojí. Pokud však BMW či AUDI pak bych volil to co tazatele učiní osobně šťastnějšího.. Já třeba mám superba jezdím asi 25000za rok se spotřebou 5-6L.. a díky tomu se už poohlížím po autu na víkendy pro radost.. nějaká bmwE46 330CI.. :) a proč.. protože rozum volí šetřit ale srdce říká aspoň sem tam řádit..
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 25.05.2010 08:35, rada
to DanDee:
Myslím, že takto paušálně se to nedá posoudit. Nemám problém koupit benzínové auto stáří třeba 8-mi let, ale takové stáří je u naftového (pokud to není stará VW klasika) citelně větší riziko. Znamená to, že pro snížení rizika by bylo třeba vhodnější volit mladší stroj, kde ovšem poroste pořizovací cena.
Kdyby pan Franz nadřazoval ekonomiku nad užitnou hodnotu, tak by si mohl koupit Octavii první generace s TDI kolem 300 tisíc, dostal by nový vůz se zárukou a spotřebou do 6-ti litrů, ale o to mu asi nejde. Stačí si přečíst dotaz.
A závěrem se domnívám, že ten 50-ti % rozdíl ve spotřebách stejných vozidel, výkonů, ale rozdílných tepelných oběhů, je trochu nadnesený, myslím, že bude do 30%.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 25.05.2010 08:49, rada
DanDee ukaž mi 7er nebo A8 která v naftě žere 6 a já jí z fleku koupím.
Jedna stránka je náklad na palivo a stránka druhá je případné riziko fatálních závad ke kterým má cca 7 let jetý dýzl v luxusním segmentu mnohem blíže než benzínovej 8-mi vál
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 25.05.2010 09:00, rada
Vždyť za 300 litrů už máš cadilac cts 5 roků starý který navíc nemá najeto skoro nic Proč si nekoupíš znova ten?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 25.05.2010 09:04, rada
V jiném případě doporučuji se podívat sice na o třídu menší ,ale o dost lepší a zábavnější volvo s 80 nejlépe 2.5 turbo 155 kw .
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 25.05.2010 10:47, rada
pana France chápu. jsou lidé kteří ač mají vysoké příjmy tak dostatkem hotovosti netrpí a zadlužit se nehodlají. pro takové není problém auto náročnější na servis uživit. a fakt je že ´´Banglovská´´ 7er je krasavice, která se dá do uvedené ceny koupit v krásném stavu, při troše štěstí a hledání 745i rok 04, česká, po 1. majiteli, max 200 najeto. a pokud bude za 350 tak věřím že se s 300 na dlani dohodnete.
reagovat
  1 2 3 ... 5




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.