0
zpět
 

diskuze k tématu: Ojeté BMW 5 (E60) - jaké je s benzínovým osmiválcem?

kategorie zařazení tématu: německá vozidla
tomaskrtek
počet příspěvků982
datum registrace18.03.2008
Čtvrtek 25.09.2014 21:53, RE: 55O i na plyn ??
babovkin.babovicFB napsal:
NEBUDU SE TADY BAVIT S ŽADNOU HLUPOU HOLOTOU CO BY BMW V8 55o I PŘEDĚLÁVALO NA PLYN TO JE POD MOJÍ UROVEN . NIC PROTI ROMÁKŮM NEMÁM , VADIJOU MI JEN .......... A HLAVNĚ TI KTEŘÍ ......... AUTA , ŽE JE NECHAJ PŘEDĚLAT NA PLYN ABY VÍC UJELI . ......... SNAD LOGICKY KDYŽ NEMÁM NA PROVOZ 55o I KUPIM SI 52o D NEBO 523 I ALE NESERU SE DO 55o I NA PLYN KDYŽ PLYN MI ZABERE CELY KUFR A S NALEPKOU ŽE MÁM AUTO NA PLYN TO JE SPIŠ NA OSTUDU NEŽ NA ZAMYŠLENÍ A JAKÉ PAK SAKRA UŠETŘENÍ ?? CO UŠETŘÍM ?? VŠAK S PLYNEM SE POJÍ PROBLÉMY S ČASTOU VYMĚNOU OLEJE V MOTORU , TEN KDO CHCE PRDĚT DO WAGNU AT SI KUPÍ OPLA NEBO ŠKODOLI NA VÝSOST FRAJER SI KUPÍ V8 KLIDNĚ I NA 17 ALU ALE BUDE MIT 27o KW A VOTO TADY JDE !!!!!!!!!!!!! KDYŽ DOVOLÍTE TOMU CHYTRAKOVI PŘEPOŠLU KLIP MÉHO BRÁCHY DAVIDA STEELA LSD AT SI TOHLE VYSLECHNE A ZAMYSLI SE SÁM NAD SEBOU NAZDAR http://www.youtube.com/watch?v=GO7LitOyZUk

co to plácáš o oleji a LPG? je to přesně naopak! ty jsi hodně velkej zoufalec, co?
reagovat
brin
počet příspěvků727
datum registrace28.03.2011
Čtvrtek 25.09.2014 22:43, Olej + lpg
Tomáši, při jízdě na LPG se více kazí olej, protože při spalování LPG vznikají vyšší teploty a ten olej to prostě nedává. To má zase pravdu. Ale jinak je to idiot. O tom žádná.
reagovat
Zdeny60
počet příspěvků1232
datum registrace08.09.2009
Pátek 26.09.2014 07:08, Psychiatr - jediné možné řešení
Tento příspěvek byl smazán administrátorem.
reagovat
Zdeny60
počet příspěvků1232
datum registrace08.09.2009
Pátek 26.09.2014 07:15, RE: BMW 55o i DO PLYNU ?????????? :-D
Reno napsal:
Zvirak napsal:
citace:
předělávat 550i do plynu je cigánská praktika.
Tohle moudro jsi vzal kde?
citace:
když na to nemám...
to přece neni o tom mám nebo nemám !!!To jako když na benzínce bude tankovat a nechá tam 3 tisíce, tak jako ukáže jakej to je frajer, co "na to má" ??? Aby jako nasral sousedy nebo aby záviděla ženská, která na tý benzínce kasíruje??bože, takhle stupidní a retardované uvažování odpovídá spíše té výše zmíněné cigánské praktice....
Takže by ti přišlo normální,kdybych šel do salónu, koupil si novou S-klasse s V12 benzínem a pak ji přehodil do plynu? Ano, cikáni jsou známí svojí zálibou v olítaných limuzínách, a samozřejmě, protožejejich provoz něco stojí, tak je zplynujou.Když na to nemám, tak si koupím 520d. Nebo 520i.


Mám takovej dojem, že tu je víc kazatelů. Osobně znám ve svém okolí lidi, kteří mají fakt daleko dražší a exkluzivnější vozy, než nějaké volítané báwo a mají je přestavěné na LPG (například Toyota Sequioa s V8 a 5 litrem pod kapotou vesele brumlá na LPG a to je auto o X desítek tisíc světelných let před nějkým 550i úplně zcela ve všem od imdiž, provedení, luxusum, o kterém se BMW ani nesní - a hle - jezdí na LPG. Majitel rozohdně netrpí finanční nouzí. Ale proč by byl hloupej, když může jezdit za 4Kč/km a nebo za 8 s benzínem??? Nechápu tu logiku uvažování, že někdo nedokáže pochopit smysl přestavby luxusního auta naLPG.
Jinak asi bydlím v blbé vesnici, ale u nás mají cigání volítaný felicie a starý vybydlený W124)) A ty je mají navíc v naftě, cčetně té filcky

A dotaz na Infiniti: je možné nějak komunikovat přes mail či SZ? Mám totiž stejný motor, jen v jiném autě a zajímal by mě provoz a spokojenost s LPG v 3,7VHR.
reagovat
Reno
počet příspěvků1352
datum registrace30.03.2010
Pátek 26.09.2014 08:31, RE: BMW 55o i DO PLYNU ?????????? :-D
Zdeny60 napsal:
Reno napsal:
Zvirak napsal:
citace:
předělávat 550i do plynu je cigánská praktika.
Tohle moudro jsi vzal kde?
citace:
když na to nemám...
to přece neni o tom mám nebo nemám !!!To jako když na benzínce bude tankovat a nechá tam 3 tisíce, tak jako ukáže jakej to je frajer, co "na to má" ??? Aby jako nasral sousedy nebo aby záviděla ženská, která na tý benzínce kasíruje??bože, takhle stupidní a retardované uvažování odpovídá spíše té výše zmíněné cigánské praktice....
Takže by ti přišlo normální,kdybych šel do salónu, koupil si novou S-klasse s V12 benzínem a pak ji přehodil do plynu? Ano, cikáni jsou známí svojí zálibou v olítaných limuzínách, a samozřejmě, protožejejich provoz něco stojí, tak je zplynujou.Když na to nemám, tak si koupím 520d. Nebo 520i.
Mám takovej dojem, že tu je víc kazatelů. Osobně znám ve svém okolí lidi, kteří mají fakt daleko dražší a exkluzivnější vozy, než nějaké volítané báwo a mají je přestavěné na LPG (například Toyota Sequioa s V8 a 5 litrem pod kapotou vesele brumlá na LPG a to je auto o X desítek tisíc světelných let před nějkým 550i úplně zcela ve všem od imdiž, provedení, luxusum, o kterém se BMW ani nesní - a hle - jezdí na LPG. Majitel rozohdně netrpí finanční nouzí. Ale proč by byl hloupej, když může jezdit za 4Kč/km a nebo za 8 s benzínem??? Nechápu tu logiku uvažování, že někdo nedokáže pochopit smysl přestavby luxusního auta naLPG. Jinak asi bydlím v blbé vesnici, ale u nás mají cigání volítaný felicie a starý vybydlený W124)) A ty je mají navíc v naftě, cčetně té filcky A dotaz na Infiniti: je možné nějak komunikovat přes mail či SZ? Mám totiž stejný motor, jen v jiném autě a zajímal by mě provoz a spokojenost s LPG v 3,7VHR.


Já dokážu pochopit provoz opravdu velkého SUV na plyn, obzvlášť, když se dieselová verze nedělá, jako např. u Lexusu LX570, nebo zmiňované Sequoi. Tyhle auta žerou 20. Ale když chci osobáka, tak bych řekl, že jednou za čas je ten kufr prostě potřeba a nezabetonuju si ho nádrží.
Mně se plyn líbí, ale CNG, o tom dokonce silně uvažuju. Tam už jde o skutečnou úsporu. Ale v autě,
které je tomu pohonu přiměřené. Jak by ses tvářil na Caymana v LPG? Už jsem to viděl na mobile.de
Italové dávají do plynu ledasco, to jsou fakt magoři. Ale prznit 550i přestavbou na plyn... no každému
co jeho jest.
reagovat
danet - redakce TipCars
počet příspěvků535
datum registrace16.11.2012
Pátek 26.09.2014 08:31, Pravidla diskuze
Prosím všechny účastníky diskuze pouze o věcné příspěvky k tématu. Osobní útoky a vulgarismy do diskuze dospělých lidí na úrovni nepatří. Děkuji D.Pravdová
reagovat
Reno
počet příspěvků1352
datum registrace30.03.2010
Pátek 26.09.2014 08:33, Pane Blaháčku,
v roce 2007 do aut nic nepřišlo, automatické převodovky od ZF jsou v BMW dá se říct "odjakživa".
reagovat
tomaskrtek
počet příspěvků982
datum registrace18.03.2008
Pátek 26.09.2014 11:09, RE: Olej + lpg
brin napsal:
Tomáši, při jízdě na LPG se více kurví olej, protože při spalování LPG vznikají vyšší teploty a ten olej to prostě nedává. To má zase pravdu. Ale jinak je to idiot. O tom žádná.


já jsem naopak všude slyšel a četl že olej při lízdě na LPG je daleko méně degradován kilometrově ale stejně časově, má to co prý dělat s kyselostí LPG. já měním po 10ti max 12ti tisících/každý rok, takže je mi to celkem jedno. vím že při provozu na E85 je potřeba měnit olej 2x častěji. a to teplotní namáhání-používám už léta Castrol Edge 10W 60, dřív to byl Castrol RS. když jsem loni v Denkeru nechával měnit olej v AT tak mi ukazovali že už mají i 10W 70 prý na okruhy nemá chybu
reagovat
tomaskrtek
počet příspěvků982
datum registrace18.03.2008
Pátek 26.09.2014 11:10, RE: BMW 55o i DO PLYNU ?????????? :-D
Zdeny60 napsal:
Reno napsal:
Zvirak napsal:
citace:
předělávat 550i do plynu je cigánská praktika.
Tohle moudro jsi vzal kde?
citace:
když na to nemám...
to přece neni o tom mám nebo nemám !!!To jako když na benzínce bude tankovat a nechá tam 3 tisíce, tak jako ukáže jakej to je frajer, co "na to má" ??? Aby jako nasral sousedy nebo aby záviděla ženská, která na tý benzínce kasíruje??bože, takhle stupidní a retardované uvažování odpovídá spíše té výše zmíněné cigánské praktice....
Takže by ti přišlo normální,kdybych šel do salónu, koupil si novou S-klasse s V12 benzínem a pak ji přehodil do plynu? Ano, cikáni jsou známí svojí zálibou v olítaných limuzínách, a samozřejmě, protožejejich provoz něco stojí, tak je zplynujou.Když na to nemám, tak si koupím 520d. Nebo 520i.
Mám takovej dojem, že tu je víc kazatelů. Osobně znám ve svém okolí lidi, kteří mají fakt daleko dražší a exkluzivnější vozy, než nějaké volítané báwo a mají je přestavěné na LPG (například Toyota Sequioa s V8 a 5 litrem pod kapotou vesele brumlá na LPG a to je auto o X desítek tisíc světelných let před nějkým 550i úplně zcela ve všem od imdiž, provedení, luxusum, o kterém se BMW ani nesní - a hle - jezdí na LPG. Majitel rozohdně netrpí finanční nouzí. Ale proč by byl hloupej, když může jezdit za 4Kč/km a nebo za 8 s benzínem??? Nechápu tu logiku uvažování, že někdo nedokáže pochopit smysl přestavby luxusního auta naLPG. Jinak asi bydlím v blbé vesnici, ale u nás mají cigání volítaný felicie a starý vybydlený W124)) A ty je mají navíc v naftě, cčetně té filcky A dotaz na Infiniti: je možné nějak komunikovat přes mail či SZ? Mám totiž stejný motor, jen v jiném autě a zajímal by mě provoz a spokojenost s LPG v 3,7VHR.


jasně, klidně mi napiš mejla. můj nick + seznam
reagovat
tomaskrtek
počet příspěvků982
datum registrace18.03.2008
Pátek 26.09.2014 11:19, RE: BMW 55o i DO PLYNU ?????????? :-D
Reno napsal:
Zdeny60 napsal:
Reno napsal:
Zvirak napsal:
citace:
předělávat 550i do plynu je cigánská praktika.
Tohle moudro jsi vzal kde?
citace:
když na to nemám...
to přece neni o tom mám nebo nemám !!!To jako když na benzínce bude tankovat a nechá tam 3 tisíce, tak jako ukáže jakej to je frajer, co "na to má" ??? Aby jako nasral sousedy nebo aby záviděla ženská, která na tý benzínce kasíruje??bože, takhle stupidní a retardované uvažování odpovídá spíše té výše zmíněné cigánské praktice....
Takže by ti přišlo normální,kdybych šel do salónu, koupil si novou S-klasse s V12 benzínem a pak ji přehodil do plynu? Ano, cikáni jsou známí svojí zálibou v olítaných limuzínách, a samozřejmě, protožejejich provoz něco stojí, tak je zplynujou.Když na to nemám, tak si koupím 520d. Nebo 520i.
Mám takovej dojem, že tu je víc kazatelů. Osobně znám ve svém okolí lidi, kteří mají fakt daleko dražší a exkluzivnější vozy, než nějaké volítané báwo a mají je přestavěné na LPG (například Toyota Sequioa s V8 a 5 litrem pod kapotou vesele brumlá na LPG a to je auto o X desítek tisíc světelných let před nějkým 550i úplně zcela ve všem od imdiž, provedení, luxusum, o kterém se BMW ani nesní - a hle - jezdí na LPG. Majitel rozohdně netrpí finanční nouzí. Ale proč by byl hloupej, když může jezdit za 4Kč/km a nebo za 8 s benzínem??? Nechápu tu logiku uvažování, že někdo nedokáže pochopit smysl přestavby luxusního auta naLPG. Jinak asi bydlím v blbé vesnici, ale u nás mají cigání volítaný felicie a starý vybydlený W124)) A ty je mají navíc v naftě, cčetně té filcky A dotaz na Infiniti: je možné nějak komunikovat přes mail či SZ? Mám totiž stejný motor, jen v jiném autě a zajímal by mě provoz a spokojenost s LPG v 3,7VHR.
Já dokážu pochopit provoz opravdu velkého SUV na plyn, obzvlášť, když se dieselová verze nedělá, jako např. u Lexusu LX570, nebo zmiňované Sequoi. Tyhle auta žerou 20. Ale když chci osobáka, tak bych řekl, že jednou za čas je ten kufr prostě potřeba a nezabetonuju si ho nádrží.Mně se plyn líbí, ale CNG, o tom dokonce silně uvažuju. Tam už jde o skutečnou úsporu. Ale v autě,které je tomu pohonu přiměřené. Jak by ses tvářil na Caymana v LPG? Už jsem to viděl na mobile.deItalové dávají do plynu ledasco, to jsou fakt magoři. Ale prznit 550i přestavbou na plyn... no každémuco jeho jest.

ještě větší fajnšmekři jsou Poláci. ale zrovna u té 550ky bych se toho asi nijak nebál. a asi bych to i pochopil. u šest nebo sedm let starého auta.
reagovat
PetrT
počet příspěvků1076
datum registrace24.05.2009
Pátek 26.09.2014 17:04, lpg
No řekl bych že první majitel 550i do plynu dá těžko, těch moc nebude. Zrovna tak jako jiné takové auto jakékoliv značky.
Ale dnes už ty auta stojí pětinu původní ceny a může si ho koupit i člověk co na něj vlastně reálně nemá. Chce se na to koukat jeho optikou. Už běžný servis pro něj bude celkem nálož, takže proč tam tan plyn nedat a neušetřit poměrně významnou částku. Samozřejmě pouze v případě že se počítá že si auto chvilku nechá.
Kecy o sociálech co dávají luxusní auta do plynu a nehynoucí obdiv k oktavii tdi jsou poněkud úsměvné když obě auta stála majitele prakticky stejně.
Osobně musím říct že provoz amerického SUV na plyn vyšel kilometrově levněji než multivan tdi. O pořizovací ceně ani nemluvím. Pohodlný to je každé po svém, to se těžko srovnává, spolehlivost u obou bez výhrad. Jediná nevýhoda je častější tankování, ale časem jsem si našel benzinky kde mají hezké pumpařky a dobré kafe :)
Pravda ale je že cikáni mě dost nakákli jejich láskou k mercedesům protože v době kdy se dala sehnat zachovalá w140 za slušnou cenu tím jezdili hlavně oni a to se mi nechtělo. Ted sice mají w220 ale slušný mamut už se sehnat za rozumnou cenu nedá.
reagovat
1 2 3




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.