0
zpět
 

diskuze k tématu: Ojeté BMW 5 (E60) - jaké je s benzínovým osmiválcem?

kategorie zařazení tématu: německá vozidla
Reno
počet příspěvků1352
datum registrace30.03.2010
Úterý 23.09.2014 17:05, RE: Neco k te SMG
Ne321 napsal:
Reno napsal:
a tohle je co?http://gtcarlot.com/data/BMW/5+Series/2006/640980/Transmission-13903317.html550i s SMG jsem řídil osobně a nedává mi smysl, proč by dávali odlišný volič pro stejnou převodovkuv 650i jsem měl hydroměnič a pádla pod volantem.
Tohle je jedina mozna vyjimka a sice 550tka pred faceliftem. Nepsal jsem o ni, protoze jich bylo naproste minimum, osobne jsem ji videl jenom v ETK, nikdy nazivo. V tom mem prispevku mluvim o vetsinovem provedeni 550tek, tedy pofaceliftovych vozech, kde uz SMG opravdu neni. Jak jsem psal, facelift moznost montaze SMG ukoncil u vsech modelu s vyjimkou M5. Takze pokud si dotycny koupi 550tku, tak s velkou pravdepodobnosti bude po faceliftu a i kdyz bude mit sport getriebe, tak pujde o HDM automat. Omlouvam se za nepresnost.


Ve svém příspěvku jsi napsal, že neexistuje žádná 550i s SMG, tak to tady nepřevracej

reagovat
babovkin.babovicFB
počet příspěvků16
datum registrace21.07.2013
Úterý 23.09.2014 19:13, BMW 55o I
VÁŽENÍ JESI SE DOBŘE DÍVÁM K DNEŠNÍMU DNI NA S AUTU ANI NA TIP CARS NENÍ ŽADNÁ 55o KA PO FACELIFTU , TAKŽE DOTYČNÝ ZŘEJMĚ BUDE PRAKTIKOVAT DOVOZ Z NDR COŽ SE MU PRODRAŽÍ ALE NEJSPIŠ BUDE MÍT KVALITU S NESTOČENÝMI KM .
reagovat
Ne321
počet příspěvků196
datum registrace02.07.2013
Úterý 23.09.2014 22:08, RE: Neco k te SMG
Reno napsal:
Ve svém příspěvku jsi napsal, že neexistuje žádná 550i s SMG, tak to tady nepřevracej


To sice ano, to byla ta nepresnost za kterou jsem se omlouval, nicmene zaroven tam mluvim o faceliftu. Prefacelift BMW 550 se vyrabely jenom jeden rok 2006, od roku 2007 byl pak uz facelift a tudiz bez SMG. Jenom pro upresneni rozsahu, ze 120 BMW 550 E60 co jsou aktualne na prodej v Nemecku pres mobile.de maji slovy dve SMG.
reagovat
Ne321
počet příspěvků196
datum registrace02.07.2013
Úterý 23.09.2014 22:11, RE: BMW 55o I
babovkin.babovicFB napsal:
VÁŽENÍ JESI SE DOBŘE DÍVÁM K DNEŠNÍMU DNI NA S AUTU ANI NA TIP CARS NENÍ ŽADNÁ 55o KA PO FACELIFTU , TAKŽE DOTYČNÝ ZŘEJMĚ BUDE PRAKTIKOVAT DOVOZ Z NDR COŽ SE MU PRODRAŽÍ ALE NEJSPIŠ BUDE MÍT KVALITU S NESTOČENÝMI KM .


To je celkem logicke, ona ta 550i byla celkem dost nesmyslna motorace. Zere to jako prokopnute, nejede to zasadne lepe nez 530i a samozrejme naprosta vetsina zakazniku uprednostni diesel se kterym se da jezdit treba i za polovicku. Jako ojetina je to zajimave rozumnymi servisnimi naklady a moznosti dat auto do plynu, ale takhle ti kdo kupuji nova auta neuvazuji.

reagovat
Reno
počet příspěvků1352
datum registrace30.03.2010
Úterý 23.09.2014 22:18, RE: BMW 55o I
Ne321 napsal:
babovkin.babovicFB napsal:
VÁŽENÍ JESI SE DOBŘE DÍVÁM K DNEŠNÍMU DNI NA S AUTU ANI NA TIP CARS NENÍ ŽADNÁ 55o KA PO FACELIFTU , TAKŽE DOTYČNÝ ZŘEJMĚ BUDE PRAKTIKOVAT DOVOZ Z NDR COŽ SE MU PRODRAŽÍ ALE NEJSPIŠ BUDE MÍT KVALITU S NESTOČENÝMI KM .
To je celkem logicke, ona ta 550i byla celkem dost nesmyslna motorace. Zere to jako prokopnute, nejede to zasadne lepe nez 530i a samozrejme naprosta vetsina zakazniku uprednostni diesel se kterym se da jezdit treba i za polovicku. Jako ojetina je to zajimave rozumnymi servisnimi naklady a moznosti dat auto do plynu, ale takhle ti kdo kupuji nova auta neuvazuji.


nejede to zásadně líp než 530i?
a žere to jak prokoplé? jezdil jsi s tím autem někdy? já dva roky a k tomuhle závěru jsem určitě nedošel...
reagovat
Reno
počet příspěvků1352
datum registrace30.03.2010
Středa 24.09.2014 08:43, RE: Neco k te SMG
Ne321 napsal:
Reno napsal:
Ve svém příspěvku jsi napsal, že neexistuje žádná 550i s SMG, tak to tady nepřevracej
To sice ano, to byla ta nepresnost za kterou jsem se omlouval, nicmene zaroven tam mluvim o faceliftu. Prefacelift BMW 550 se vyrabely jenom jeden rok 2006, od roku 2007 byl pak uz facelift a tudiz bez SMG. Jenom pro upresneni rozsahu, ze 120 BMW 550 E60 co jsou aktualne na prodej v Nemecku pres mobile.de maji slovy dve SMG.


Procházel jsi všechny inzeráty a příslušné fotografie? Že to není napsáno ve specifikaci neznamená, že ji nemají. Spousta inzerentů tam prostě napíše, že to je automat /což taky de facto je/. A já jsem taky hlavně psal, že verzi s SMG nebrat, protože v dotazu vůbec není napsáno, jaký ročník tazatel hledá.

reagovat
babovkin.babovicFB
počet příspěvků16
datum registrace21.07.2013
Středa 24.09.2014 11:47, BMW 55o i DO PLYNU ?????????? :-D
TAK BMW 55o i BYCH DO PLYNU NIKDY NEDAL PRDĚT DO NÁDRŽE DĚKUJI PĚKNE NECHCI !!!!! BMW 55o IČKO LOGICKY ŽADNY NORMÁLNÍ ČLOVĚK NEPŘEDĚLÁ NA PRDY ANI NA ETHANOL TODLE BY MOHL UDĚLAT JEN EŠUS Z KARVINÉ , ORLOVÉ , NEBO OKOLÍ TĚŠÍNA KDE SE JEDNA 55o KA ROK 2oo6 S PRDY PRODÁVALA DLOUHO NA SPORTOVNÍCH VOZECH , BYLA V MANUÁLU , ALE MOOOOOOOOOOC OSTUDA . NA ALU 17 55o I ŽERE 1o.4 LITRU POKUD ČLOVĚK NENÍ DIVOČÁK . NEEE V8 NA PRDY JEZDIT NEMŮŽE TO BY BYL MAJITEL TAKOVÉHO VOZU VŠUDE NA OSTUDU , A 53o i 2OO kw ROZHODNĚ NEJEZDÍ LÉPE NEŽ 55o , TO I TA 545 KA JE VE VŠECH SMĚRECH LEPŠÍ NEŽ 53o I .
reagovat
Ne321
počet příspěvků196
datum registrace02.07.2013
Čtvrtek 25.09.2014 09:50, RE: BMW 55o I
Reno napsal:
nejede to zásadně líp než 530i? a žere to jak prokoplé? jezdil jsi s tím autem někdy? já dva roky a k tomuhle závěru jsem určitě nedošel...


A jel jsi nekdy s 530i pro porovnani? Ano, je tam priblizne tretina koni navic (ale zaroven s tim i pres sto kilo hmotnosti), ale fakticky i ta 530i ma v ramci bezneho provozu dost obtizne vyuzitelny vykon a to i pokud je ridic naprosty bezmozek co predpisy vubec neresi. Dalsi narust vykonu uz prinasi dost mizivy prakticky prinos vymenou za tri litry spotreby navic, coz z meho pohledu neni az tak vyhodny deal.
BMW 550 dava smysl jako ojetina, protoze se da hodit do plynu a netrpi zanasenim karbonem jako trilitr, ale pro noveho kupujiciho daval ten sestivalec rozhodne vetsi smysl. I kdyz samozrejme co si budeme povidat nejlepsi motorace pro E60 byla BMW 535d, ktera jede stejne dobre jako 530tka (ovsem s pruznym zrychlenim 550tky), pricemz umoznuje narozdil od obou benzinu jezdit i plny kotel za smesne penize.

reagovat
Zdeny60
počet příspěvků1232
datum registrace08.09.2009
Čtvrtek 25.09.2014 11:32, RE: BMW 55o i DO PLYNU ?????????? :-D
babovkin.babovicFB napsal:
TAK BMW 55o i BYCH DO PLYNU NIKDY NEDAL PRDĚT DO NÁDRŽE DĚKUJI PĚKNE NECHCI !!!!! BMW 55o IČKO LOGICKY ŽADNY NORMÁLNÍ ČLOVĚK NEPŘEDĚLÁ NA PRDY ANI NA ETHANOL TODLE BY MOHL UDĚLAT JEN EŠUS Z KARVINÉ , ORLOVÉ , NEBO OKOLÍ TĚŠÍNA KDE SE JEDNA 55o KA ROK 2oo6 S PRDY PRODÁVALA DLOUHO NA SPORTOVNÍCH VOZECH , BYLA V MANUÁLU , ALE MOOOOOOOOOOC OSTUDA . NA ALU 17 55o I ŽERE 1o.4 LITRU POKUD ČLOVĚK NENÍ DIVOČÁK . NEEE V8 NA PRDY JEZDIT NEMŮŽE TO BY BYL MAJITEL TAKOVÉHO VOZU VŠUDE NA OSTUDU , A 53o i 2OO kw ROZHODNĚ NEJEZDÍ LÉPE NEŽ 55o , TO I TA 545 KA JE VE VŠECH SMĚRECH LEPŠÍ NEŽ 53o I .


Čoveče, ty jsi nějakej jasnovidec, ne? Úroveň příspěvků jak u druháka ze ZDŠ, gramatika ti evidentně neříká kámo a zapnutý CAPS svědčí o nadbytku nezdravého sebevědomí.

Tak abych ti trochu oponoval, 550i do LPG dává právě smysl obrovský, zrovna tak, jako manuální převodovka. Ne každý chce totiž mít automat, který po nájezd X set tisíc km bude zralý na generálku. Tvoje tvrzení o ma nuálu a nějaké ostudě jsem radši přešel bez komentáře. Já zrovna bych byl ten, který by upřednostnil manuál před automatem. Jediné, na čem se shodnem, je to, že mezi 530i a 550i je propastný rozdíl v motorovém projevu. Bohužel ale i ve spotřebě. Tento rozdíl se doslova násobí v městském provozu.
reagovat
babovkin.babovicFB
počet příspěvků16
datum registrace21.07.2013
Čtvrtek 25.09.2014 12:33, 55o i V PLYNU A MANUALU ?
TEN KDO DÁ 55o KU DO PLYNU A VYBERE SI JEŠTĚ VERZI MANUAL JE ....... . JAKY MANUAL ?? DÁŠ REŽÍM SPORT A MŮŽEŠ VERGLOVAT JAK CHCEŠ , UŽ CHCI VIDĚT JAK BUDEŠ V TAKOVÉM PRESTIŽNÍM AUTĚ JAKO JE 55o I VERGLOVAT SEM A TAM , TO JE LEDA NA OSTUDU A TEN KDO SI TENDLE WAGEN KUPÍ V MANUALCE A PŘEDĚLÁ NA PLYN ČI ETHANOL JE NAPROSTÝ CHRAPOUN.

Tento příspěvek byl upraven administrátorem z důvodu obsažených vulgarit.
reagovat
Pepe
počet příspěvků1133
datum registrace09.05.2007
Čtvrtek 25.09.2014 13:57, RE: BMW 55o i DO PLYNU ?????????? :-D
Zdeny60 napsal:
babovkin.babovicFB napsal:
TAK BMW 55o i BYCH DO PLYNU NIKDY NEDAL PRDĚT DO NÁDRŽE DĚKUJI PĚKNE NECHCI !!!!! BMW 55o IČKO LOGICKY ŽADNY NORMÁLNÍ ČLOVĚK NEPŘEDĚLÁ NA PRDY ANI NA ETHANOL TODLE BY MOHL UDĚLAT JEN EŠUS Z KARVINÉ , ORLOVÉ , NEBO OKOLÍ TĚŠÍNA KDE SE JEDNA 55o KA ROK 2oo6 S PRDY PRODÁVALA DLOUHO NA SPORTOVNÍCH VOZECH , BYLA V MANUÁLU , ALE MOOOOOOOOOOC OSTUDA . NA ALU 17 55o I ŽERE 1o.4 LITRU POKUD ČLOVĚK NENÍ DIVOČÁK . NEEE V8 NA PRDY JEZDIT NEMŮŽE TO BY BYL MAJITEL TAKOVÉHO VOZU VŠUDE NA OSTUDU , A 53o i 2OO kw ROZHODNĚ NEJEZDÍ LÉPE NEŽ 55o , TO I TA 545 KA JE VE VŠECH SMĚRECH LEPŠÍ NEŽ 53o I .
Čoveče, ty jsi nějakej jasnovidec, ne? Úroveň příspěvků jak u druháka ze ZDŠ, gramatika ti evidentně neříká kámo a zapnutý CAPS svědčí o nadbytku nezdravého sebevědomí. Tak abych ti trochu oponoval, 550i do LPG dává právě smysl obrovský, zrovna tak, jako manuální převodovka. Ne každý chce totiž mít automat, který po nájezd X set tisíc km bude zralý na generálku. Tvoje tvrzení o ma nuálu a nějaké ostudě jsem radši přešel bez komentáře. Já zrovna bych byl ten, který by upřednostnil manuál před automatem. Jediné, na čem se shodnem, je to, že mezi 530i a 550i je propastný rozdíl v motorovém projevu. Bohužel ale i ve spotřebě. Tento rozdíl se doslova násobí v městském provozu.


Říkám to furt - takový trolly nekrmit . Za mě plyn jo, manuál ne. Ale každýho věc, nechápu, proč to tady vocas, co míchá písmena do číslic, řeší.
reagovat
Zdeny60
počet příspěvků1232
datum registrace08.09.2009
Čtvrtek 25.09.2014 15:34, manuál a LPG
Tak kamaráde, za prvé pochybuji, že jsem spolu pásli husy a nebo chodili do školy. Tudíž si vyprošuji podobné výrazy směřované na mě, nemusel bys dopadnout dobře. To za prvé. Za druhé, ty imperativně odsuzuješ manuál a já ti tvrdím, že manuál je pro ty, co ho chtějí. A asi nejsi chytřejší než výrobce, který ten manuál-zřejmě na základě poptávky-do 550i dává. A navíc ho s ním i prodává, jak patrno. Takže dej si sprchu a teplý ponožky, to ti pomůže, chytrolíne.
Sport režim je sice možný, to ano, ale pořád tam je prostě prodleva amezičláněk mezi motorem a kolama. Sebelepší HDM (který tedy v 550i neneí nejlepšé) má za následek opožděné reakce a nemá tu bezprostřední spojitost mezi motorem a koly. Takže já bych z tohoto důvodu volil manuál. PS: rychlý automat ve sportovním autě mám a věř, že v dalším autě ho mít nebudu.
O LPG není diskuze, tam to je jasné. Je to cesta jak jezdit rychle a levněji.
reagovat
Pavlik
počet příspěvků1325
datum registrace09.10.2008
Čtvrtek 25.09.2014 18:26, RE: 55o i V PLYNU A MANUALU ?
babovkin.babovicFB napsal:
TEN KDO DÁ 55o KU DO PLYNU A VYBERE SI JEŠTĚ VERZI MANUAL JE ..... . JAKY MANUAL ?? DÁŠ REŽÍM SPORT A MŮŽEŠ VERGLOVAT JAK CHCEŠ , UŽ CHCI VIDĚT JAK BUDEŠ V TAKOVÉM PRESTIŽNÍM AUTĚ JAKO JE 55o I VERGLOVAT SEM A TAM , TO JE LEDA NA OSTUDU A TEN KDO SI TENDLE WAGEN KUPÍ V MANUALCE A PŘEDĚLÁ NA PLYN ČI ETHANOL JE NAPROSTÝ CHRAPOUN.


Co na tebe říct - snad jen "běž si napsat domácí úkoly, potřebuješ dokončit alespoň tu základní školu" a také by ti maminka měla vysvětlit, že není slušné plést se dospělým do hovoru.
reagovat
Reno
počet příspěvků1352
datum registrace30.03.2010
Čtvrtek 25.09.2014 20:03, RE: BMW 55o i DO PLYNU ?????????? :-D
Pepe napsal:
Zdeny60 napsal:
babovkin.babovicFB napsal:
TAK BMW 55o i BYCH DO PLYNU NIKDY NEDAL PRDĚT DO NÁDRŽE DĚKUJI PĚKNE NECHCI !!!!! BMW 55o IČKO LOGICKY ŽADNY NORMÁLNÍ ČLOVĚK NEPŘEDĚLÁ NA PRDY ANI NA ETHANOL TODLE BY MOHL UDĚLAT JEN EŠUS Z KARVINÉ , ORLOVÉ , NEBO OKOLÍ TĚŠÍNA KDE SE JEDNA 55o KA ROK 2oo6 S PRDY PRODÁVALA DLOUHO NA SPORTOVNÍCH VOZECH , BYLA V MANUÁLU , ALE MOOOOOOOOOOC OSTUDA . NA ALU 17 55o I ŽERE 1o.4 LITRU POKUD ČLOVĚK NENÍ DIVOČÁK . NEEE V8 NA PRDY JEZDIT NEMŮŽE TO BY BYL MAJITEL TAKOVÉHO VOZU VŠUDE NA OSTUDU , A 53o i 2OO kw ROZHODNĚ NEJEZDÍ LÉPE NEŽ 55o , TO I TA 545 KA JE VE VŠECH SMĚRECH LEPŠÍ NEŽ 53o I .
Čoveče, ty jsi nějakej jasnovidec, ne? Úroveň příspěvků jak u druháka ze ZDŠ, gramatika ti evidentně neříká kámo a zapnutý CAPS svědčí o nadbytku nezdravého sebevědomí. Tak abych ti trochu oponoval, 550i do LPG dává právě smysl obrovský, zrovna tak, jako manuální převodovka. Ne každý chce totiž mít automat, který po nájezd X set tisíc km bude zralý na generálku. Tvoje tvrzení o ma nuálu a nějaké ostudě jsem radši přešel bez komentáře. Já zrovna bych byl ten, který by upřednostnil manuál před automatem. Jediné, na čem se shodnem, je to, že mezi 530i a 550i je propastný rozdíl v motorovém projevu. Bohužel ale i ve spotřebě. Tento rozdíl se doslova násobí v městském provozu.
Říkám to furt - takový trolly nekrmit . Za mě plyn jo, manuál ne. Ale každýho věc, nechápu, proč to tady vocas, co míchá písmena do číslic, řeší.


Hoši, upřímně, předělávat 550i do plynu je cigánská praktika. Když na to nemám, koupím si 520d.
Jediný plyn, který uznávám, je plyn od výroby, ideálně CNG.

reagovat
Reno
počet příspěvků1352
datum registrace30.03.2010
Čtvrtek 25.09.2014 20:10, RE: BMW 55o I
Ne321 napsal:
Reno napsal:
nejede to zásadně líp než 530i? a žere to jak prokoplé? jezdil jsi s tím autem někdy? já dva roky a k tomuhle závěru jsem určitě nedošel...
A jel jsi nekdy s 530i pro porovnani? Ano, je tam priblizne tretina koni navic (ale zaroven s tim i pres sto kilo hmotnosti), ale fakticky i ta 530i ma v ramci bezneho provozu dost obtizne vyuzitelny vykon a to i pokud je ridic naprosty bezmozek co predpisy vubec neresi. Dalsi narust vykonu uz prinasi dost mizivy prakticky prinos vymenou za tri litry spotreby navic, coz z meho pohledu neni az tak vyhodny deal. BMW 550 dava smysl jako ojetina, protoze se da hodit do plynu a netrpi zanasenim karbonem jako trilitr, ale pro noveho kupujiciho daval ten sestivalec rozhodne vetsi smysl. I kdyz samozrejme co si budeme povidat nejlepsi motorace pro E60 byla BMW 535d, ktera jede stejne dobre jako 530tka (ovsem s pruznym zrychlenim 550tky), pricemz umoznuje narozdil od obou benzinu jezdit i plny kotel za smesne penize.


Manželka má třílitr v Z4. Tam stačí a má i pěkný zvuk. Ale pětka je o kus větší auto. Co nedávalo smysl je 530i ve srovnání s 530d. V pětce byl třílitr opravdu zdechlý. V šestce byl o kus lepší, pravděpodobně lepší zpřevodování.
Uvědom si jednu věc: člověk, který chce 550i, nebude jezdit v 535d. I kdybys 535d vyladil na 350 koní
a měl k ní osmikvaltovou převodovku, pořád to bude chrochravec, se svojím projevem. Při rozjezdu se chvilku nic neděje, pak to obžije, má to turbodíru a při předjíždění musíš dupnout na plyn o dvě sekundy dřív. 550i pojede jako čert už od od startu a bude krásně výkonnostně gradovat za famózního soundtracku V8.
Krom toho, 535d má v průměru na spritmonitor.de 8,5 litru a největší střelci tam s ní jezdí za 11,5 litru.
To mi vůbec nepřijde jako směšné peníze.
Ale zopakuju to ještě jednou: kdo chce osmiválec, toho šestiválec chrochtavec neuspokojí. A můžeš si to ekonomicky zdůvodňovat jak chceš. Já to vidím právě naopak: chci diesel - koupím si 520d a budu jezdit
za 5,5. Chci benzín, co jede? Tak si klidně připlatím za 550i. Oproti 530i je to opravdová raketa.
A že její výkon nevyužiješ? To je mi líto, já jsem s tím problém nikdy neměl. Ale jestli si představuješ, že využít výkon znamená jet maximální rychlostí, kterou to auto umí, to tě musím zklamat. To potom
nevyužiješ ani tu 520d


reagovat
Zvirak
počet příspěvků459
datum registrace09.09.2012
Čtvrtek 25.09.2014 20:16, RE: BMW 55o i DO PLYNU ?????????? :-D
citace:
předělávat 550i do plynu je cigánská praktika.


Tohle moudro jsi vzal kde?

citace:
když na to nemám...


to přece neni o tom mám nebo nemám !!!

To jako když na benzínce bude tankovat a nechá tam 3 tisíce, tak jako ukáže jakej to je frajer, co "na to má" ??? Aby jako nasral sousedy nebo aby záviděla ženská, která na tý benzínce kasíruje??

bože, takhle stupidní a retardované uvažování odpovídá spíše té výše zmíněné cigánské praktice....
reagovat
Reno
počet příspěvků1352
datum registrace30.03.2010
Čtvrtek 25.09.2014 20:22, RE: BMW 55o i DO PLYNU ?????????? :-D
Zvirak napsal:
citace:
předělávat 550i do plynu je cigánská praktika.
Tohle moudro jsi vzal kde?
citace:
když na to nemám...
to přece neni o tom mám nebo nemám !!!To jako když na benzínce bude tankovat a nechá tam 3 tisíce, tak jako ukáže jakej to je frajer, co "na to má" ??? Aby jako nasral sousedy nebo aby záviděla ženská, která na tý benzínce kasíruje??bože, takhle stupidní a retardované uvažování odpovídá spíše té výše zmíněné cigánské praktice....


Takže by ti přišlo normální,kdybych šel do salónu, koupil si novou S-klasse s V12 benzínem a pak ji přehodil do plynu? Ano, cikáni jsou známí svojí zálibou v olítaných limuzínách, a samozřejmě, protože
jejich provoz něco stojí, tak je zplynujou.
Když na to nemám, tak si koupím 520d. Nebo 520i.

reagovat
Reno
počet příspěvků1352
datum registrace30.03.2010
Čtvrtek 25.09.2014 20:38, ...
On koupit 550i, pak to předělat za 50-60 tisíc do plynu a čekat až se mi to vrátí, a pak to prodat, to mi moc smyslu nedává. A plynu to bude žrát min. 15 na sto, jenže do kufru se vejde tak 60l bomba, když tam dám stovku, už mi z něho nic nezůstane. Takže budu tankovat každých 400 km. To mně brzo začne srát. Takže auto prodám. Jestli se předtím nedostaví nějaké problémy spojené s přestavbou na plyn u auta, které na to není od výroby připravené...
reagovat
babovkin.babovicFB
počet příspěvků16
datum registrace21.07.2013
Čtvrtek 25.09.2014 21:41, 55O i na plyn ??
NEBUDU SE TADY BAVIT S ŽADNOU HLUPOU HOLOTOU CO BY BMW V8 55o I PŘEDĚLÁVALO NA PLYN TO JE POD MOJÍ UROVEN . NIC PROTI ROMÁKŮM NEMÁM , VADIJOU MI JEN ........... A HLAVNĚ TI KTEŘÍ ........ AUTA , ŽE JE NECHAJ PŘEDĚLAT NA PLYN ABY VÍC UJELI . .......... SNAD LOGICKY KDYŽ NEMÁM NA PROVOZ 55o I KUPIM SI 52o D NEBO 523 I ALE NESERU SE DO 55o I NA PLYN KDYŽ PLYN MI ZABERE CELY KUFR A S NALEPKOU ŽE MÁM AUTO NA PLYN TO JE SPIŠ NA OSTUDU NEŽ NA ZAMYŠLENÍ A JAKÉ PAK SAKRA UŠETŘENÍ ?? CO UŠETŘÍM ?? VŠAK S PLYNEM SE POJÍ PROBLÉMY S ČASTOU VYMĚNOU OLEJE V MOTORU , TEN KDO CHCE PRDĚT DO WAGNU AT SI KUPÍ OPLA NEBO ŠKODOLI NA VÝSOST FRAJER SI KUPÍ V8 KLIDNĚ I NA 17 ALU ALE BUDE MIT 27o KW A VOTO TADY JDE !!!!!!!!!!!!! KDYŽ DOVOLÍTE TOMU CHYTRAKOVI PŘEPOŠLU KLIP MÉHO BRÁCHY DAVIDA STEELA LSD AT SI TOHLE VYSLECHNE A ZAMYSLI SE SÁM NAD SEBOU NAZDAR http://www.youtube.com/watch?v=GO7LitOyZUk


Tento příspěvek byl upraven administrátorem z důvodu obsažených vulgarit.
reagovat
tomaskrtek
počet příspěvků982
datum registrace18.03.2008
Čtvrtek 25.09.2014 21:45, RE: ...
Reno napsal:
On koupit 550i, pak to předělat za 50-60 tisíc do plynu a čekat až se mi to vrátí, a pak to prodat, to mi moc smyslu nedává. A plynu to bude žrát min. 15 na sto, jenže do kufru se vejde tak 60l bomba, když tam dám stovku, už mi z něho nic nezůstane. Takže budu tankovat každých 400 km. To mně brzo začne srát. Takže auto prodám. Jestli se předtím nedostaví nějaké problémy spojené s přestavbou na plyn u auta, které na to není od výroby připravené...


přestavba už dávno nestojí takovou palbu, letos v létě jsme s bratránkem nechali předělat naše FXka a stálo to mě na V6 necelých 24 a jeho na V8 necelých 27. českej magic, toroid na cca 60 litrů. jasně, dojezd cca 300-400 není nic moc ale upřímně, kdo vydrží bez zastávky dýl jak tři hodiny jízdy? teda-čí ženská? a za rok se nám to zaplatí i při nějakých 12ti nebo 13ti tisících, víc nenajedeme. cena auta resp. jeho možná budoucí prodejnost se zlepšila.
reagovat
1 2 3




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.