0
zpět
 

diskuze k tématu: BMW řady 5 E28 (1981 -1987)

kategorie zařazení tématu: poradna, jaký typ motoru vybrat, vše o spotřebě, technické dotazy, německá vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 28.11.2007 15:40, RE: Jako prvni auto BMW ??
Mart napsal:
To: anonym

Ja ale vubec nezavidim ... to se pletes.
Uprimne, ani neni moc co a vazne nemam mindrak z toho, ze jsem zacinal se S120.

Kazdopadne jsem to myslel z legrace a vida nekdo se chytl.
Asi by bylo dobre, kdyby jsi se tady zaregistroval a ja budu priste vedet, ze jsi to ty se smyslem pro humor )))

Ono by to tady bez urážek snad ani nešlo, to už je takový folklór. Kolikrát stačí jen napsat, co máš za auto a určitě se najde někdo, kdo ho "objektivně" zhodnotí.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 28.11.2007 16:14, RE: Jako prvni auto BMW ??
David V napsal:
Ono by to tady bez urážek snad ani nešlo, to už je takový folklór. Kolikrát stačí jen napsat, co máš za auto a určitě se najde někdo, kdo ho "objektivně" zhodnotí.
David V : no já nevím kdo koho urazil. Mart na kterého to bylo směřováno myslím pochopil, že to je legrace. Spíše je smutné jak jsou někteří lidé hákliví .... netykavky ... že, Davide
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 28.11.2007 16:14, RE: Jako prvni auto BMW ??
anonym napsal:
David V : no já nevím kdo koho urazil. Mart na kterého to bylo směřováno myslím pochopil, že to je legrace. Spíše je smutné jak jsou někteří lidé hákliví .... netykavky ... že, Davide
pardon, to jsem byl já ... ///M3Power
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 28.11.2007 16:29, RE: Jako prvni auto BMW ??
anonym napsal:
David V : no já nevím kdo koho urazil. Mart na kterého to bylo směřováno myslím pochopil, že to je legrace. Spíše je smutné jak jsou někteří lidé hákliví .... netykavky ... že, Davide
No, já to myslel čistě obecně průřezově všemi diskuzemi, ale souhlasím, že humoru je tady počertech málo. A ještě v jedné věci dávám za pravdu, příspěvek jsem myslel vážně, ale jinak jsem docela veselá kopa a netykavka taky ne, to bych sem nesměl chodit. Pokud se mě něco fakt dotkne, ta to napíšu a taky proč. Nicméně já taky začínal na rodinné 120-ce, která byla posledním novým vozem v naší rodině. Hmmm, ta vůně novoty, to byla něco extra, teď jezdím v proprděné kraxně nějakým Helmutem a velmi často mého hořícího Opla objíždějí v kvalitnějších vozech německé výroby montované kdekoliv jinde.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 28.11.2007 22:18, RE: Jako prvni auto BMW ??
David V napsal:
No, já to myslel čistě obecně průřezově všemi diskuzemi, ale souhlasím, že humoru je tady počertech málo. A ještě v jedné věci dávám za pravdu, příspěvek jsem myslel vážně, ale jinak jsem docela veselá kopa a netykavka taky ne, to bych sem nesměl chodit. Pokud se mě něco fakt dotkne, ta to napíšu a taky proč. Nicméně já taky začínal na rodinné 120-ce, která byla posledním novým vozem v naší rodině. Hmmm, ta vůně novoty, to byla něco extra, teď jezdím v proprděné kraxně nějakým Helmutem a velmi ...
OK Davide, neboj taky jsem jezdil i ve 120L a na nynější BMW jsem veeelmi dlouho šetřil .... ale i tak je proprděné od Helmuta, na nové prostě nemám .... ale alespoň nehoři (maximálně gumy) :)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 29.11.2007 15:52, RE: Jako prvni auto BMW ??
mufik.martin napsal:
No tak neurazel bych jine brigady. Ja taky mel prvni skodu 120 na lpg, ta se rozpadla, dostal jsem od strejdy krasnou skodovku 120, a z brigad tahl opravy, benzin, a pak klasicke veci jako nejaka dovolena s pritelkyni, kino atd. Kdyz mate parnera tak se neda vse uetrit a koupit treba i starsi BMW.
Máte auta dostavat od rodicu a hotovo:)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 04.12.2007 17:21, Je to fajn auto
Co k tomu dodat, holt je to už dědeček automobil, ale srovnejte si co se tehdá vyrábělo u nás a co nabízelo BMW. E28 je pohodlné a s velkou výbavou i luxusní auto. Začínal jsem s 525e a teď mám M535i. Má vše co od auta vyžaduju: sílu motoru, spolehlivost, kožený interiér s vyhřívanými sedačkami elektricky stavitelnými včetně opěrek hlav, kůží potažené obložení dveří, přístrojová deska, volant, el. ovládaná okna včetně střešního, ABS, kotoučové brzdy vpředu ventilované, arbag řidiče, samosvorný diferenciál, tempomat, klimatizaci, tónovaná skla, posilovač řízení, elektronicky hlídanou teplotu interiéru, stěrače a ostřikovače světel, systém CHECK control (hlídá která žárovka na vozidle není funkční, jestli nedochází voda v ostřikovači, motorový olej, chladící kapalina, air bag.....apod), centrální zamykání všeho (včetně nádrže) s alarmem, klíček s osvětlením, čtecí lampičky zabudované ve zpětném zrcátku, skivak, palubní počítač se všemi potřebnými funkcemi (teplota, spotřeba, doba jízdy, limit rychlosti, hodiny, datum, PIN = druhý alarm), sluneční roleta na zadním skle. Pohodlnou a praktickou věcí je i "zabudované" potřebné nářadí ve víku kufru. Na přání mohla být v autu namontovaná i automatická převodovka. Dodávaly se různé barevné provedení exteriéru i interiéru, vše mohlo být elektricky ovládané, mohli jste si vybrat nejen sportovní převodovku, ale také sedadla. A teď si vzpomeňte na kulturu nákupu nových vozů Škoda 120......... Prostě byla jiná doba a technický pokrok a obrovský rozdíl mezi automobilkami byl propastný. Např první počítačem řízený motor byla až Škoda Felicia - ročník 1995. U BMW se již dodávaly počítačem řízené motory v počátcích osmdesátých let.
Nechci vám tady namlouvat, že je to kdovíjak perfektní auto na současné poměry, ale chtěl jsem se pouze podělit s vlastními zkušenostmi s autem. S autem běžně rozhodně nejezdím (na to mám služební), chovám :o)) si ho doma v garáži a jeho služeb využívám jen na cesty za dovolenou nebo na víkendové výlety. Projezdil jsem s ním skoro celou Evropu a věřte, že to není nepohodlné auto - denně s ním najedete klidně 1200 km a nejste z toho nijak zničeni a auto také ne. Auto mám v perfektním technickém stavu - vyměnil jsem na něm snad už vše co se dalo :o)) za fungl nové náhradní díly originál BMW. A výsledkem je, že mě doposud nikdy nezradilo a cestování s ním mi přináši velkou radost z jízdy.
Jasně že toužím po nejnovější pětce, ale jaksi našetřit skoro 2 mega dá dosti práce a nejsmutnější na tom je, že i když s tím novým autem nebudete jezdit, jeho cena propastně padá a vás ročně stojí statisíce.
Moje E28 spíše na hodnotě začíná stoupat........
Musel jsem to auto tady trošku pochválit, protože na svou doby bylo hodně dobré.
Co myslíte že se tady bude psát za 20 let o současných nejvyspělejších vozech? Samozřejmě jen to nejhorší, protože pokrok jde neuvěřitelným tempem dál a bylo by to hooooodně smutné, kdyby tomu tak nebylo. Mějte se fajn.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 03.02.2008 05:44, RE: Je to fajn auto
anonym napsal:
Co k tomu dodat, holt je to už dědeček automobil, ale srovnejte si co se tehdá vyrábělo u nás a co nabízelo BMW. E28 je pohodlné a s velkou výbavou i luxusní auto. Začínal jsem s 525e a teď mám M535i. Má vše co od auta vyžaduju: sílu motoru, spolehlivost, kožený interiér s vyhřívanými sedačkami elektricky stavitelnými včetně opěrek hlav, kůží potažené obložení dveří, přístrojová deska, volant, el. ovládaná okna včetně střešního, ABS, kotoučové brzdy vpředu ventilované, arbag řidiče, samosvorný d...
ahoj, mám také e28čku a to 528i a nemůžu na ní říct jediné křivé slovo!! velice by mě zajímala ta tvoje m535i v plné palbě! mohl bys mi polat nějaké fota? g.spergl@seznam.cz jsem fanda bmw a taky jsem v bmw klubu a s fotkami by jsem se podělil s ostatními členy.

A ted k autu: motor velice slušně jede, je krásně pružný, není potřeba vytáčet, lze jet 50 i na pětku , prostě lechtačka plynu a jedeme. s 2,8čkou klidne 10l na 100km
Ve vnitř luxus jako prase, hlavně na zadních, krásně vytvarovaných sedadlech.
Podvozek je velice zdařilí a na naše cesty jako dělaný, je sice trochu tvrdší ale díky víceprvkovému uložení je víceméně luxusní.
Je to prostě nekompromisní auto a když si chci užít adrenalin, tak stačí šlápnout pedál plynu až na zem a to je pak pekelský ohen, prostě to auto nevypadá, ale jede a taky umí driftovat a to i bez samosvorného diferenciálu. každý známí mému autu neřekne jinak než žralok a to mě těší a každý by se chtel se mnou vozit, ale na provoz, jak už víme, je bmw drahé, ale zato se umí odměnit sametovou jízdou..

Prostě jestli se někomu líbí e28 a má možnost koupit v pěkném stavu-neváhejte a běžte do něj, ale jen pokud máte na jeho uživení a servis.
reagovat
inqur
počet příspěvků1
datum registrace14.08.2014
Čtvrtek 14.08.2014 21:30, bmw e28
na konci 90tých let jsem si od dobrého známého koupil 520i z roku 1986. Na svou dobu vynikající auto, mělo najeto tehdy 129000, mělo originál Alu disky, elektrická okna....na naše poměry bomba. Před týdnem jsem zahlédl nějaké povědomé auto na parkovišti u LIDLu a světe div se - byl to on. Moje bávo, ke kterému jsem měl téměř citový vztah, a dokonce s těmi samými známými, kterým jsem to prodal. Denně jezdí cca. 60 km s majiteli do práce, rozdíl je v nájezdu - má na tachu skoro 400.000 :) Motor, převodovka původní......tak mě napadlo, jak bude ve 400 tis. km vypadat to moje oktávkový TDI. Těžko říct. Bávo je stařeček, ale spolehlivý. Jasně, má spoustu nových dílů, ale jdou sehnat a nejsou nijak závratně drahé. Určitě bude jezdit ještě dlouho, je v dobrých rukou. A o tom to je :)
reagovat
1 2




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.