0
zpět
 

diskuze k tématu: BMW 525dA - jak slouží po 279 tis. km?

kategorie zařazení tématu: německá vozidla
Citroenak
počet příspěvků724
datum registrace13.04.2012
Čtvrtek 03.04.2014 13:22, RE: FAP
ctverak napsal:
Pořád ale mezi námi budou jezdit tisíce nakladáků a pracovních strojů, které mají úplně jiné limity a už z ekonomického hlediska nemůžou jen tak přejít na jiné palivo.

Ekonomicke hladisko by sa rychlo zmenilo, keby sa europske peniaze nedavali na dochodky v skrachovanych statoch, ale sa vyuzili na ozajstny vyskum s cielom robit nieco s tym znecistenim. Keby sa tak nezameriavali na ludi a ich auta, ale na seba a svoje 'legalne nadobudnute' fabriky, ktore znecistuju ovela viac, a taktiez na kamiony. Ale nemyslim pomoc v style, ze ich zdanime aby si dobre rozmysleli ci budu znecistovat, ale pomoc s tym, aby neznecistovali. To by som ale asi isiel proti politike Bruselu.
reagovat
Abík
počet příspěvků93
datum registrace20.01.2009
Pátek 04.04.2014 18:25, Proč projde STK vykuchaný filtr?
Filtr pevných částic FAP a DPF slouží k zachytávání a následnému spalování pevných částic, sazí. Auto na emisích projde, protože zařízení, které doposud má většina STK, není schopné posoudit obsah nespálených částic ve výfukových plynech. Posuzuje emise, ne saze. Ale každý truhlík na STK by měl vědět, jak vypadá koncovka výfuku u aut s funkčním filtrem a jak bez něj a podle toho to posoudit. Pracovníci STK jsou zajisté v tomto směru tolerantní, protože když se podíváte na ceny filtrů s následnou výměnou tak zjistíte, že je jim líto majitelů zpravidla ojetin. Dobře je to popsáno v časopisech SM speciál DIESEL, třeba č.1/2014, kde se i zabývají co s nimi.
reagovat
brin
počet příspěvků727
datum registrace28.03.2011
Sobota 05.04.2014 14:18, STK a emise
Hlavně normální technik při měření nežene vznětový motor do omezovače, protože ví, že by ho to oddělalo. Tímto varuji před STK a emisemi v Jičíně, jsou tam samí kreténi. Jeďte radši do vysokýho, tam si s vámi rádi popovídají a všechno probíhá v klídečku. Nejlepší bylo, když mě v Jičíně technik přesvědčoval, ať si nenechám psát evidenčku, že mi to s negativním stanoviskem nepřihlásí... Kretén. Tak jsem ho poslal do prdele, řek mu, ať nekecá a ten papír sepíše. Tož napsal evidenční kontrolu, že vozidlo neprošlo (gumy a chybějící výrobní štítek) a na přihlášení ani nehlesli a vůz přihlásili.
reagovat
stanikk
počet příspěvků61
datum registrace06.05.2013
Pátek 02.05.2014 11:51, RE: kuchání filtru
lunaris napsal:
Kuchání filtru by mělo být trestné. Když na to někdo nemá, ať si auto s FAP prostě nekupuje. Ten díl se tam nemontuje pro nic za nic. Že to na STK projde, je těžko pochopitelná věc. Emise může dělat každý šudlal s 50 let starým vybavením a nebo pro jistotu rovnou od stolu. Fakt hnus tohle.


A to jako proč? Protože chce někdo větší výkon, točivý moment a hlavně spolehlivost? O menší spotřebě paliva ani nemluvě.
Jaké je podle Vás ekologičtější a méně zatěžující životní prostředí? To co jezdí za 4-5 litrů nafty a nekazí se nebo co bere 7-8 litrů nafty a je pořád v servise?
reagovat
1 2 3




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.