0
zpět
 

diskuze k tématu: BMW 5 - jaké je po desti letech provozu a třista tisíci km.

kategorie zařazení tématu: německá vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 20.06.2008 17:20, RE: poradite nejakeko drzaka jako je 405
anonym napsal:
Dokaze mi nekdo doporucit nejake auto, ktere je nenarocne na udrzbu s rozumnou spotrebou? mam 405 kombika 1.9d r93 najeto 501 tisic km a uz chci neco novejsi od roku 2003 v dieslu kombi do 260 000,- najedu 35-40 000km za rok. Jinak musim potvrdit, ze 405 je drzak bez vetsich investic spotrebak olej po 10000km, zhavici svicky jednou za 2roky rozvodak sada a spojka po 90000km repase altiku po 120000km vymena vyfuku v 350000km tlumice a brzdove kotouce po 120000km v 450000km vod. cerpadlo motor bez...
Doporučuju Mazdu 6. K tomu není co dodat. Roky 03 se dají sehnat už za dobrou cenu, i když je dost často bazary předražují. Ročně najezdíš dost, takže se ti Japonečka vyplatí, hlavně spolehlivostí, nebudeš stát věčně v servisu (samozřejmě jde i o štěstí), podvozek má mnohem, mnohem větší výdrž než konkurence a s tim taky odpadají nemalé investice (jen dodržet správné ET, jinak na to zapomeň, ale to u každýho auta), v případě kombi máš naprosto rovnou podlahu a pořádnej kufr, v zatáčkách sedí jako přibitá, atd..... o kvalitách tohohle auta bylo řečeno už dost. Jen si dát pozor na korozi zadních lemů, jestliže ale koupíš dobrej, opečovávanej kus, tak to chytneš včas - chce to se jen starat, pravidelný nástřiky zase nevyjdou tak draho, že? A tohle auto se ti odvděčí. Mě osobně bavilo ho řídit, to je další jeho plus.........
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 20.06.2008 17:28, RE: poradite nejakeko drzaka jako je 405
anonym napsal:
Dokaze mi nekdo doporucit nejake auto, ktere je nenarocne na udrzbu s rozumnou spotrebou? mam 405 kombika 1.9d r93 najeto 501 tisic km a uz chci neco novejsi od roku 2003 v dieslu kombi do 260 000,- najedu 35-40 000km za rok. Jinak musim potvrdit, ze 405 je drzak bez vetsich investic spotrebak olej po 10000km, zhavici svicky jednou za 2roky rozvodak sada a spojka po 90000km repase altiku po 120000km vymena vyfuku v 350000km tlumice a brzdove kotouce po 120000km v 450000km vod. cerpadlo motor bez...
Pro ty, co najezdí hodně km za rok, se vyplatí koupit Japonce, kvůli spolehlivosti. Provozní nebo servisní náklady nejsou vůbec vyšší než u ,,Němců", nebo ,,Frantíků". Ve výsledku to auto vyjde levnějc, protože nebude každou chvíli postávat v servisu. U Šestky bych se akorát ještě vyhnul xenonům, to je jejich bolest. Jinak neni co moc vytknout, nemít tu slabší antikorozní ochranu, ale to se dá dohnat kvalitní péčí. Někdo, kdo na auto sere, nemůže čekat, že bude pořád jako nový. Na dieselovejch Šestkách toho ani moc neodchází, nic takovýho chronickýho, jako třeba čerpadlo u Opelu Vectra za veliký prachy apod. Proto je tohle auto dobrý pro velikej roční nájezd, i kvůli podvozku.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 20.06.2008 22:32, RE: Je to tak
anonym napsal:
Ja mam opacne zkusenosti, narpiklad croma tdi 68 kw (tacho cca 350000 pri nakupu, z Italie) z.r.96, za dva roky najeto cca 60000km tady a opravy tak za 5000k a servis (oleje a rozvodak za tu dobu tak 12000k), passat 98 81kw tdi najeto zatim cca 20000km, bez poruchy, i kdyz od zacatku zlobi central v zadnich dverich, casem se na to podivam, ted bude rozvodak (tacho 250000km, cz koupeno)) Ja osobne nemam strach, ale asi BMW bych nechtel, zustavam u lidovek, ten passat je max.
Dobrá, Passat je většinou ok i po 200tis.km, ale Báwa dostávají na prdel od kdekoho, kdo to má jen na machrování a pak zjistí, že ho ani vlastně neuživí, to až se začne auto sypat, tak to radši prodá a je to. Pak ho koupí někdo další a ten už je v hajzlu, protože chytne oddělaný auto. Je to náhoda, ale u deset let starejch Baworáků je moc veliký riziko, že koupíš odhoněnej kus. Proboha, dyť se kolikrát prodávají některý ošuntělý kusy za babku a kupujou si je cikáni, pak vypadaj jak frajeři, užijou si ho, dorazej, značkovej servis? Haha. Auto za čas končí někde na dvorku na náhradní díly, nebo se prodá nějakýmu tupci za pár korun. Taky ho ten ,,tupec" může dát dohromady, aby auto vypadalo k světu a pak ho střelí do bazaru.......... Toť příběh mnoha starších BMW u nás. Dovozy třeba bejvaj jistější, ale.......... pořád s tim jezdí většinou nějakej ,,honibrk", kterej tomu autu dává zabrat.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 20.06.2008 22:37, RE: Je to tak
anonym napsal:
Ja mam opacne zkusenosti, narpiklad croma tdi 68 kw (tacho cca 350000 pri nakupu, z Italie) z.r.96, za dva roky najeto cca 60000km tady a opravy tak za 5000k a servis (oleje a rozvodak za tu dobu tak 12000k), passat 98 81kw tdi najeto zatim cca 20000km, bez poruchy, i kdyz od zacatku zlobi central v zadnich dverich, casem se na to podivam, ted bude rozvodak (tacho 250000km, cz koupeno)) Ja osobne nemam strach, ale asi BMW bych nechtel, zustavam u lidovek, ten passat je max.
Osobně taky nemam strach z kilometrů, kdejaký auto je dneska stočený, dřív sem ho měl, ale už mě to nějak přešlo a hlavně že jezdí. Starší Báwa ale bejvaj už míň pojízdný. Strach nemam z Japonců. To i když člověk schrastil sebevětší plečku, tak to auto jezdilo a jezdilo dokaď prostě nazaklepal a neodešel do věčných lovisť. Báwa ale odchází postupně a jedna závada za druhou a to se potom prodražuje, živit takovou plečku.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 20.06.2008 23:36, RE: Je to tak
anonym napsal:
Osobně taky nemam strach z kilometrů, kdejaký auto je dneska stočený, dřív sem ho měl, ale už mě to nějak přešlo a hlavně že jezdí. Starší Báwa ale bejvaj už míň pojízdný. Strach nemam z Japonců. To i když člověk schrastil sebevětší plečku, tak to auto jezdilo a jezdilo dokaď prostě nazaklepal a neodešel do věčných lovisť. Báwa ale odchází postupně a jedna závada za druhou a to se potom prodražuje, živit takovou plečku.
si zadneho japonce nemas!!!kolega ma sportage..tlumic 5 tis v elitu.A moje 535? 11let,300tis km a zatim vodni pumpa 2500 od BMW!!! dale snimac otacek vac.hridele 3000 od BMW!!! a orisek spinacky 1000 od BMW!!!..hura do japonska!!! ale v BAWU vy sulini...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 21.06.2008 00:39, RE: Je to tak
anonym napsal:
si zadneho japonce nemas!!!kolega ma sportage..tlumic 5 tis v elitu.A moje 535? 11let,300tis km a zatim vodni pumpa 2500 od BMW!!! dale snimac otacek vac.hridele 3000 od BMW!!! a orisek spinacky 1000 od BMW!!!..hura do japonska!!! ale v BAWU vy sulini...
SPORTAGE JE JAPONEC? AHA TAK POTOM SE TU CELOU DOBU BAVIME JAK? UKRAJINSKY?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 21.06.2008 11:16, RE: mira
anonym napsal:
nemuzu si jeste pomoct ,ale opravdu vas nechapu,ale chapu servis,gord jestli to byl ten samej,pokud jste byl ochotnej dat za novou jednotku k abs 35tis-bez vahani ,vymenil bych cesem jeste hlavni"menena o)" pak jeste turbo -aspon za 40tis o)

ty vase jednotky jsou ted pekne opraveny v jinem automobile bmw
Já dostávám v servisu starý nefunkční díl zpět. Zákazník má na to ze zákona právo. Nepište sem nesmysly.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 21.06.2008 11:40, RE: klasika
autofanda napsal:
je potreba se hlavne zbavit scifi predstavy,ze kdyz prijdu k cizim lidem do servisu [ktereho hlavnou motivaci je vydelat co nejvic] s tim ze neco blbne,tak ti mili a ochotni panove v monterkach zmeni motivaci a budou se snazit najit jenom tu pokazenou vec,pak ji budou hledat na vrakaci nebo daji spravit repas jen aby to vyslo pro zakaznika nejlevneji.v lepsim pripade vymeni vsechno mozny a hlevne drahy a v horsim to opravi tim nejlevnejsim spusobem a pak nauctujou poradnou palku a jeste vam rekn...
V autorizovaných servisech nejsou opraváři, tam jsou pouze výměnáři vadných dílů za nové. Prý je to levnější s ohledem na cenu za hod. práce. Proč přebrousit třeba brzdové kotouče? Proč přetěsnit a očistit třmeny? Prostě vše vyhodit a dát nové, značkové, drahé. Máš na auto? Tak dej za opravu brzd klidně 65 tis. Kč. T. zv. fušer mi to zvládl za 8 tis. Kč. Auto brzdí jako nové.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 21.06.2008 11:43, RE: Je to tak
anonym napsal:
si zadneho japonce nemas!!!kolega ma sportage..tlumic 5 tis v elitu.A moje 535? 11let,300tis km a zatim vodni pumpa 2500 od BMW!!! dale snimac otacek vac.hridele 3000 od BMW!!! a orisek spinacky 1000 od BMW!!!..hura do japonska!!! ale v BAWU vy sulini...
Pokud vim, tak je to Kia Sportage, jestli se nepletu. Což je Korejec tupče. Je vidět, že spíš ty nemáš s Japoncema vůbec žádný zkušenosti a plácáš si tady játra typu ,,lplega má...... jeden kámoš má.........." ale člověka, kterej má zkušenosti jak s BMW, tak s řadou Japoců, tady opravdu poučovat nemusíš. Seš jeden z těch, kterej ví kulový a kecá. V životě si Japončíka nevlastnil a jestli jo, tak nejspíš nějakou paštiku z osmdesátých let a bylo to tvoje první auto........ Takovejch ,,všeználků" sem znal až moc. V životě si nekupoval díly na žádnýho Japončíka. Ten tvuj zmiňovanej Elit je celkem drahej. Je taky dobrý znát kterej výrobce vyrábí pro tu danou automobilku do prvovýroby a pak kupovat díly třeba právě od tohohle výrobce, ale jako ,,náhradu" za originál někde v autodílech a za pár kaček. Proto tvoje machrování, že máš tohle a tohle, za tolik a tolik přímo od BMW není na místě. Taky bys mohl zmínit jak je ta tvoje paštika stará a já ti potom povim, kolik stáli mě ty samý díly na Japončíka z toho samýho roku jako je tvůj ,,Blborák". Jenže možná budeš zklamanej, ty díly sem totiž ani kupovat nemusel........
Taky by bylo dobrý říct, jestli máš tu paštiku německou od novýho auta, nebo ji kurvil už někdo před tebou.......... popřípadě kolik si na ní najel od koupě......... atd. Pokud mě ale paměť nešálí, tak ani tu vodní pumpu sem nikdy na Japonečku nekupoval, ani nějakej ,,snímač otáček vačkového hřídele" sem nekupoval, asi stárnu nebo co, ale nějak si to nevybavim........ ne, počkat, vlastně to nikdy nebylo třeba :) Zatim znam jen ceny rozvodů, destiček, kotoučů, olejů, svíček a kebelů, výfuků, filtrů, ale co to sem pletu, to je vlastně normální že? Když auto slouží jak má........... To, sem o BMW říkat nikdy nemoh. Uznávam, s některými typy a motory je radost jezdit, sou to dobrý auta, ale zároveň toho zase tak moc nesnesou. Nevim, teď mam na 3letý dieselový M Šestce 150tis.km a akorát mi praskly žárovky, jen měnim olej a pod. jak mam a jezdim. Starej Galant z osmdesátých let v turbodieselu jezdil až do zaklepání ve 350tis. km (ano, je to poměrně brzo, ale za svůj život dostával dost do těla) a to se říkalo, že Japonci diesely neumí. Takhle bych moh pokračovat s dalšími M323, M626, Honda Accord, Honda Civic, Toyota Corolla (vše benziny). No, alespoň trochu zkušeností s Japonečkami. A co ty? Baworisto?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 21.06.2008 15:32, RE: Spotřeba????
anonym napsal:
S-CLASSE 320 cdi KLIDNA JIZDA 6.5l/100km
S-Classe nevím ale 525tds určitě ne. Měl jsem ho, byl s ním maximálně spokojený ale pod 8l jsem se nikdy nedostal
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 21.06.2008 16:09, RE: klasika
anonym napsal:
Rozumný člověk vkročí do takového servisu jen jednou. Žasnu nad tím, kolik se takových servisů v ČR dokáže uživit, asi jsme národ hlupáků.
nic si z toho nerob, na slovensku je asi kazdy druhy servis taki
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 21.06.2008 16:24, RE: bez predmetu
anonym napsal:
BMW a vTDS to je šílenost už na začátku, asi nejhorší motor co kdy narvali do auta. Mám 39 2.8i a jezdí nádherně i při 370tis.km . Naftu snad jen 3.0D
kamos ma 528i rok 99 a to auticko je uplne dokonale a bezporuchove

reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 27.06.2008 17:19, on za to dal 250tis???
pán je asi "lehce dementní" ,zaplatit za 98rok 250tis když se dají koupit min o 100-150tis levněji :) ale zas bude mít někdo hezký Vánoce.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 02.08.2008 22:16, RE: on za to dal 250tis???
anonym napsal:
pán je asi "lehce dementní" ,zaplatit za 98rok 250tis když se dají koupit min o 100-150tis levněji :) ale zas bude mít někdo hezký Vánoce.
Trošku preháňaš, za to kúpiš tak možno o 5 rokov staršie.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 20.05.2009 01:02, 525 tds - zavady
Zdravim, ja si koupil take 525 TDS (96!), na tachometru melo 176 000 , ted jsem najezdil asi 13 000 a muzu rict ze do oprav jsem dal cca. 5 tis (podbeh+ par kravin) , ted se teda chystam na brzdy (samozrejmost) a tece z nej olej. Okrem toho jsem zatim v poho.
Nicmene tahle zkusenost + par clanku co jsem o tom cetl me desi, premyslim ze se ho zbavim a poridim 530 nebo 7
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 01.03.2010 09:07, RE: mira
anonym napsal:
No, to me prijde jako dost hloupa reakce.. Myslite ze kdyz to kupoval, tak tusil ze do toho bude muset 150 vrazit? A kdyz uz je to koupeny, co ma clove delat?

Jinak me prijde ze tahle recenze dokazuje to co rikaji v mem servisu - vsechny auta jsou dneska z hlediska spolehlivosti podobny, sype se to vsechno.... Zvucna znacka je zaruka jenom vyssi ceny, ne spolehlivosti.
Jasan svatá pravda měl jsešm feldu jako moje první auto měla namotanych 310 000km a kamos měl 185 000km furt neco tak je to od kusu vsechno se sere stary autaky kolem 10 let je riziko dvakrat měř jednou řež
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 01.03.2010 09:10, RE: 525tds
anonym napsal:
Ono kdyz koupite vcelku moderni vuz s motorem z 90let nesmite se divit ze se proste tem dnesnim nevyrovna ani spolehlivosti a ani jizdnima vlastnostma.
Jinak ty castky ktere nam tady pisete za ND ty mate odkud prosim vás?
taky se mi to zda strašný možna orig new
reagovat
  1 ... 3 4 5




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.