0
zpět
 

diskuze k tématu: BMW 5 - jaké je po desti letech provozu a třista tisíci km.

kategorie zařazení tématu: německá vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 19.06.2008 11:45, RE: Mondeo a 5 litrů?
tomaskrtek napsal:
Kdysi jsem měl Escorta, kombíka, rv 89, 1.8 bez turba, a při rozumné jízdě se skutečně dalo jezdit kolem 5ti litrů, i pod.
Souhlas, měli jsme FORD ORION 1.8 D 44kW a v pohodě se s tím dalo jezdit za 5 L ale i pod 5 L na dálku. na nádrž to ujelo 900km. Ale tohle auto bylo z roku 89 a vážilo 950 kg. U escorta 1.8TD (stejný motor jako v Mondeu) a hmotnosti 1200 kg se pod 6,2 nedostanu, takže u ještě těžšího Mondea je těch 5 litrů velice nepravděpodobných.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 19.06.2008 11:46, RE: Osel
anonym napsal:
A proto říkám, taději Dacia Logan Dracula Edition s pěti lety záruky než deset let starou, bývalou luxusní plečku.
Leda že by to byla stříbrná Octávie atd.... .

Zdraví

Osel
Ty jsi opravdu osel.
Ať už je řeč o čemkoli, osel udělá to jediné, co umí: Í-Á
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 19.06.2008 12:33, P405
P405 1,8i r.v. 95 skutečných 487tkm.
4x rozvoďák (2x sada)
2x čepy (komplet)
3x tyčka stabil.
1x jedno ložisko!!!!
2x!!!! kotouče
6x destičky
2x těsnění pod hlavou
1x chladič
2x zadní díl v.
1x komplet výfuk krom litiny
2x řemen drážka (klima+pumpa+alt???-nevím co tom všechno točí)

samozřejmně oleje svíčky filtry... nepočítaně.

toď opravdu vše. Kontrolováno dle servisky+pozdějších vlastních záznamů.

Auto koupil můj fotřík, a teď ho mám už asi 8 járů já. Maximální spokojenost. Je mně úplně jasný, že mně nikdo nevěří. Ale je to prostě tak. Už to vidím-francouz? Ten najezdí kilo a jde do kytek...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 19.06.2008 12:37, RE: P405
anonym napsal:
P405 1,8i r.v. 95 skutečných 487tkm.
4x rozvoďák (2x sada)
2x čepy (komplet)
3x tyčka stabil.
1x jedno ložisko!!!!
2x!!!! kotouče
6x destičky
2x těsnění pod hlavou
1x chladič
2x zadní díl v.
1x komplet výfuk krom litiny
2x řemen drážka (klima+pumpa+alt???-nevím co tom všechno točí)

samozřejmně oleje svíčky filtry... nepočítaně.

toď opravdu vše. Kontrolováno dle servisky+pozdějších vlastních záznamů.

Auto koupil můj fotřík, a teď ho mám už asi 8 járů já. Maximální spokojenost. Je mně úplně j...
Jo a to jsem zapomněl dopsat, že naprosto normálním stylem jízdy jezdí okolo 7L. Žádný brzda provozu-žádnej trhaač silnic.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 19.06.2008 12:41,
čuraku bmw je asi nejlepši auto co je 325 tds je bomba za 3 roky 9
50 do udrzby.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 19.06.2008 12:50, RE: bez předmětu
anonym napsal:
čuraku bmw je asi nejlepši auto co je 325 tds je bomba za 3 roky 9
50 do udrzby.
Tak buď su moravská kunda blbá, nebo temuto tadync vůbec nerozumím? Tak jako je báw dobrá kraksna nebo né? Jakože je je, a je to bomba za 3 roky 9 50 do údržby? Co je totonc za kundu?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 19.06.2008 13:05, RE: 525tds
anonym napsal:
2006 je nový auto. To by bylo blbý kdybys už měl problémy, nemyslíš?
Tolik km by zvládla i Dacia.
a von má deset let starý a sere se mu, to by bylo divný, kdyby se deset let stará věc nesrala, nemyslíš?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 19.06.2008 13:35, motor 525tds
anonym napsal:
Tak buď su moravská kunda blbá, nebo temuto tadync vůbec nerozumím? Tak jako je báw dobrá kraksna nebo né? Jakože je je, a je to bomba za 3 roky 9 50 do údržby? Co je totonc za kundu?
Tento motor jsem měl v omeze a byl dobrý a i celkem silný-hlavně dobře zrychluje v rychl.nad 100km.spotřeba je 7-10L,po městě 10l.hlavně je proti všem rachtajícím čtyřválcům tichý a kultivovaný.po 250tis.km začaly cvakat hydroštely a nějaké vstřiky.Do města motor nic moc-na dálky super.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 19.06.2008 13:43, RE: Mondeo a 5 litrů?
anonym napsal:
Souhlas, měli jsme FORD ORION 1.8 D 44kW a v pohodě se s tím dalo jezdit za 5 L ale i pod 5 L na dálku. na nádrž to ujelo 900km. Ale tohle auto bylo z roku 89 a vážilo 950 kg. U escorta 1.8TD (stejný motor jako v Mondeu) a hmotnosti 1200 kg se pod 6,2 nedostanu, takže u ještě těžšího Mondea je těch 5 litrů velice nepravděpodobných.
Souhlas. I když je Escort lehčí a menší, přece jenom ten motor není vysloveně úsporný: krouťák, zpřevodování. Tam, kde TDI 66 kW točí u srovnatelného Passata B4 nějakých 2500, potřebuje tohle Mondeo skoro 3000. Výjimečný nenaložený kousek při opravdovém dodržování oněch 90 kmh snad, ale nejezdit včetně dálnice přes tacho 100 je opravdu masochismus pro toho, kdo nikdy nikam nespěchá, nevozí náklad, nepředjíždí, stoicky se vleče za náklaďáky apod.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 19.06.2008 14:00, RE: ...no to je teda pecka....
vasapasa napsal:
Zdravím, toto vozidlo plánuji koupit v příštím roce sic v benzínu,ale že se vůbec dá koupit takto smolnej kus to bych nečekal. Předchozí majitel holt vystihl naprosto přesně kdy se má auta zbavit.... mám E36 2,5td sic bez toho "S" (td 85kw - tds 105kw) a musím říct že problém s hydroštelema je skutečně kolem těch 300tkm. Já jsem je měnil teďka ve 280t Jinak pokud chce někdo jezdit tyto starší kočáry tak bych rozhodně nejezdil do origo servisu (1200kč/hod) Sám mám šikovnýho člověka kterej dělá ...
"Chce to jen poznat ty správný lidi..." Tyhle správný lidi, mi čórnuli z volantu airbag, aby ho pak mohli dát v garáži někomu jinýmu do auta.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 19.06.2008 14:01, RE: P405
anonym napsal:
Jo a to jsem zapomněl dopsat, že naprosto normálním stylem jízdy jezdí okolo 7L. Žádný brzda provozu-žádnej trhaač silnic.
A proč by ti nikdo nevěřil? Já mám v rodině xantii s tímto motorem, doveženou bůhví kdy, bůhví kým, s bůhvi jakejma kilcama, a šlape pořád jako hodinky. Ta 30 klacků? No nekup to?! Super svezení, spotřeba jak píšeš-v pohodě i pod 7 (jezdí s tím starší pán), a bez problémů. Ale moje sestra má 206 1,4 HDI a krom auta má i velké starosti s údržbou...

Tak nevím, jestli ti žabožrouti někde neudělali chybu...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 19.06.2008 15:10,
BMW a vTDS to je šílenost už na začátku, asi nejhorší motor co kdy narvali do auta. Mám 39 2.8i a jezdí nádherně i při 370tis.km . Naftu snad jen 3.0D
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 19.06.2008 15:15, 2.5tds
a hlava ještě nerupla?????
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 19.06.2008 15:45, RE: klasika
autofanda napsal:
je potreba se hlavne zbavit scifi predstavy,ze kdyz prijdu k cizim lidem do servisu [ktereho hlavnou motivaci je vydelat co nejvic] s tim ze neco blbne,tak ti mili a ochotni panove v monterkach zmeni motivaci a budou se snazit najit jenom tu pokazenou vec,pak ji budou hledat na vrakaci nebo daji spravit repas jen aby to vyslo pro zakaznika nejlevneji.v lepsim pripade vymeni vsechno mozny a hlevne drahy a v horsim to opravi tim nejlevnejsim spusobem a pak nauctujou poradnou palku a jeste vam rekn...
Rozumný člověk vkročí do takového servisu jen jednou. Žasnu nad tím, kolik se takových servisů v ČR dokáže uživit, asi jsme národ hlupáků.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 19.06.2008 16:02, Smula na kus
Proste smula na kus, nic jineho me nenapada. Stryc kupoval minuly rok 530d touring rv. 1998, z Nemecka dovoz, naj. 250tkm, dalsich 50tkm na nem uz udelal a to auto jezdi a slape jak svycarske hodinky... Svezeni je s tim autem paradni...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 19.06.2008 16:24, RE: P405
anonym napsal:
P405 1,8i r.v. 95 skutečných 487tkm.
4x rozvoďák (2x sada)
2x čepy (komplet)
3x tyčka stabil.
1x jedno ložisko!!!!
2x!!!! kotouče
6x destičky
2x těsnění pod hlavou
1x chladič
2x zadní díl v.
1x komplet výfuk krom litiny
2x řemen drážka (klima+pumpa+alt???-nevím co tom všechno točí)

samozřejmně oleje svíčky filtry... nepočítaně.

toď opravdu vše. Kontrolováno dle servisky+pozdějších vlastních záznamů.

Auto koupil můj fotřík, a teď ho mám už asi 8 járů já. Maximální spokojenost. Je mně úplně j...
Já mněl pažouta 405 taky, a můžu říct opravdu držák. Sice blbá 1,6 ale tuším, že z něj vyšel ten tvůj 1,8. Koupil jsem to v blbých áčkách, takže fakt jako nevím, kolik tomnělo nahrkaný. Tehdy jakože 130 (hahaha), ale byl jsem hodně nadrženej, tak sem to vzal. Najel sem sní sice jen necelý kilo, ale opravdu jsem na to nehrábl. Teda krom prvotního rozvoďáku, a následně po patnáctce oleje. Jinak ji sem tam ještě potkávám na okrese, a údajně s ní ten borec jezdí naprosto spokojenej i do taliánska. No pak už jsem peginy nemněl, tak nemůžu soudit. Ale na 405 pořád vzpomínám v dobrým! Do dalších auťáků už jsem jenom vrážel, a to jsem mněl i takový "jakože" držáky, jako primera.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 19.06.2008 16:30, RE: P405
anonym napsal:
A proč by ti nikdo nevěřil? Já mám v rodině xantii s tímto motorem, doveženou bůhví kdy, bůhví kým, s bůhvi jakejma kilcama, a šlape pořád jako hodinky. Ta 30 klacků? No nekup to?! Super svezení, spotřeba jak píšeš-v pohodě i pod 7 (jezdí s tím starší pán), a bez problémů. Ale moje sestra má 206 1,4 HDI a krom auta má i velké starosti s údržbou...

Tak nevím, jestli ti žabožrouti někde neudělali chybu...
Auta kterým se dneska už lidi jen smějou, kolikrát bejvají nejlepší. Znám Felicii, která má na tacháči 380 tis. km, je to 1,3 MPI, používaná ve firmě. Vypadala jako posmrkanej kapesník, ale jezdila jak dělo (asi dobře zajetá), a to bez nějaký generálky motoru. Dělaný jen běžný věci, který potkají každý auto. Motor nikdy nebyl přetěsňovanej, hlava nebyla sundavaná. Ani s takovým nájezdem nemá problémy startovat, podezřele nehlučí, prostě jezdí. No, a umyla se, vyčistila se, stočila na 150 tis. km a prodala. A novej majitel je spokojenej jako želva, jakou má pěknou Felicii.............. ostatně jako každej, nevim, třetí člověk, co si myslí, že koupil nestočený auto.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 19.06.2008 16:47, RE: P405
anonym napsal:
Auta kterým se dneska už lidi jen smějou, kolikrát bejvají nejlepší. Znám Felicii, která má na tacháči 380 tis. km, je to 1,3 MPI, používaná ve firmě. Vypadala jako posmrkanej kapesník, ale jezdila jak dělo (asi dobře zajetá), a to bez nějaký generálky motoru. Dělaný jen běžný věci, který potkají každý auto. Motor nikdy nebyl přetěsňovanej, hlava nebyla sundavaná. Ani s takovým nájezdem nemá problémy startovat, podezřele nehlučí, prostě jezdí. No, a umyla se, vyčistila se, stočila na 150 tis. km...
"Auta kterým se dneska lidi už jen smějou"???
No nenech se vysmát chlape! Sice nejsem skalní zastánce žádné znakčky, a konkrétně ani P ani C jsem nikdy nevlastnil, zato 405 jsem se kurevsky najezdil! Řekl bych tak kolem šestiset kil, s kolegou napůl, a nikdy nás nenechala ve srabu!!! Nikdy kolego chápeš? Teď mám osvícenou M6 a nic moc... (krom samozřejmně lepších jízd. vl., sprac, hluku atd. co sebou nese doba) Ale vsadím vlastní ocas, že s tou 405 natrhnu prdel kde jakýmu dnešnímu rádoby autu. Pohodlný, tichý, spolehlivý, prostorný a ryhclý auto!! Kdyby ta kastle nebyla za zenitem, tak bych potom šel. Kdo se nesvezl, nerozumí, nevěří...

PS: prosím vás ať vás ani nenapadne to srovnávat s nějakou směšnou, o osm tříd nížší vochcáfkou.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 19.06.2008 16:47,
No jo, Baworáky sou hezký, pěkný svezení, značka má svoje jméno, prestiž a nevim co ještě, ale............. kdejakej jouda se v tom hrabe (takový ti domácí samoladiči), dává tomu čočku, aby zamachroval jak umí ,,zatáčku bokem" tak se sakra nedivte, že sou ty auta dojebaný jak se dá a narazit na opravdu slušnej kus, o kterej se někdo staral jak má, dá sakra práci. Dneska ,,postpuberťáci" na machrování: ,,hele já mám BMW". Jenže z těch aut, konkrétně z tý jejich kvaliy, už mnoho nezbylo - zhuntovaný blbým zacházením, mají hrozně nalítáno, značkovej servis? haha, ty auta ho nevidí, a kdo na něj opravdu má, si nekupuje deset let starý Báwo a dest let ,,oddělávanýho" Bawora už ani značkovej servis nespasí!
Pro mě, je dneska ojetý BMW málo muziky za hodně peněz, to samý platí o Audi. Nechci nikoho urážet, mají spoustu fandů, ale proto jsou to fandové a ti vědí jak na to, co jejich Baworáček potřebuje a nelitujou těch peněz. Člověk, kterej chce BMW na normální, spolehlivý ježdění, by si to měl sakra rozmyslet. Osobně bych si na každodenní ježdění koupil Japončíka, za málo peněz, hodně muziky (ať už kvality, nebo spolehlivosti). Nemusim dělat frajera, mít BMW, nebo Audi a ve skutečnosti bulit, jak je ten servis a jejich údržba drahá a vůči tomu, co ta auta normálnímu smrtelníkovi nabízí, i zbytečná
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 19.06.2008 16:52, RE: P405
anonym napsal:
Auta kterým se dneska už lidi jen smějou, kolikrát bejvají nejlepší. Znám Felicii, která má na tacháči 380 tis. km, je to 1,3 MPI, používaná ve firmě. Vypadala jako posmrkanej kapesník, ale jezdila jak dělo (asi dobře zajetá), a to bez nějaký generálky motoru. Dělaný jen běžný věci, který potkají každý auto. Motor nikdy nebyl přetěsňovanej, hlava nebyla sundavaná. Ani s takovým nájezdem nemá problémy startovat, podezřele nehlučí, prostě jezdí. No, a umyla se, vyčistila se, stočila na 150 tis. km...
S těma podnikovejma filckama máš recht...
Ale to jsou aji kokty-chrochty taklenc v různých bazech.

Jinak mám 405T16. Chtěl bys sis to rozdat třeba na okruhu? S jamkýmkoli vozem? Nebo jen tak na v D na dálnici? Jsem ze sokolova, přijedu kam budeš chtít.
reagovat
1 2 3 4 5




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.