0
zpět
 

diskuze k tématu: BMW 5 E60 530d nebo 535d do 270 000kč

kategorie zařazení tématu: poradna, automobilky, německá vozidla
bitner
počet příspěvků216
datum registrace19.06.2012
Pondělí 17.08.2015 22:33, Nechapu ucel dotazu
Nepobral jsem, proc se vlastne vubec na neco ptas. Kup si wolitany bawo wosmilety za dvjestewosumdesat tisic, kdyz ho potrebujes. Neco ti vykladat je jako hazet hrach na stenu. Uvidis sam, jaka to bude parada. Nalej do toho naftu za 25 Kc, fsecko si na tom oprav sam s kamaradem, co to dela zadara a budes nejvetsi king. Tos chtel slyset?
reagovat
lakyporucik
počet příspěvků12
datum registrace16.08.2015
Pondělí 17.08.2015 22:45, Nechápu tvůj komentář
Vem si třeba příklad s komentáři co dávají hlavu a patu, já se ptal snad na nástrahy a rozdil mezi 530 a 535 ne jestli nechci Rapida. to je první věc, druhá věc pročetl sis snad všechny komentáře ? S Naftou jsem to už rozebíral nahoře že teda jen teda Benzina a OMV. A to s tím kamarádem, nechápu jaké mátek amarády ale je to známý kterýmu je normáolně 45let a pracuje už několik let jako automechanik a autoelektrikář a normálně děla auta vyšší třídy. Tak nevím proč tady píšeš jak kdyby to byl kamarád z garáže ? poukazoval jsem jen na to že díly a servis bych měl levnější o pár kč a ty hned jak s kamarádem atd. to jej ak kdyby jsi měl známého kde opravuje jen BMW a ja ti řekl no jasný s kamarádem si to opravuješ........ já poukázal na to že mohu mít opravy a údržbu za ceny nákupu a bez práce, u normáního kvalitního servisu, a naftu jsem řešil nahoře že radši ani tu co strýc tankuje do cele firmy do BMW i MB ML a radši teda jen OMV a Benzinu. Já chtěl radu jaké jsou nástrahy a na co si dát pozor při koupě BMW a když už tak jaký ročník a každý se tu chytá prvního slova.


Já zas nechápu účel komentáře. Napřed si uvědom že ten co to děla zadara je normalní servisák a autoelektrikář s profi diagnostikou a vybavenou dílnou jen protože mu tam pomáhám od 15let tak vždy nebyl problém za práci neplatit jen platit díle ktere ma vždy s nějakou slevou. Nic ví na tom není. Jen na to jsem poukázal, a já od vás chtěl vstřícně slyšet pár rad, a ne od pár chytrých lidí slyšet - kup si rapida, nalej do toho naftu za 25 ( ta nafta je kvalitnější než mužeš tankovat třeba ty- aletřeba tankuješ jen Benzina atd to pak ne ale furt kvalitnější než nějaká shell) atd. Proč někdo poradí atd a někdo jen kritizuje ? alespon poznám kdo to BMW opravdu má a kdo má jen hubu plnou keců a připomínek.
reagovat
Reno
počet příspěvků1352
datum registrace30.03.2010
Úterý 18.08.2015 07:42, RE: 530d nebo 535d
cypressjoe napsal:
Ahoj 535d (E61) jsem provozoval cca 2 roky a 530d (E60) jezdím teď. Určitě záleží na stavu v jakém je konkrétní auto. Ta 535d potrápila s měchy zprvu. Potom co už tu zaznělo, pár trojuhelníčků tzv. chybových hlášení, se kterými je nejlepší zajet za nějakým fanouškem případně specialistou (na bmwklub.cz) poradí pokud si nebudou vědět v tvém servisu rady. Dávej pozor na automat jak řadí. Pokud se zvednou otáčky před přeřazením a pak to cukne nemusí už být automat ok. Ta 535d jede jako nezmar a vyžaduje nutnou dávku sebeovládání! Oproti tomu nyní jezdím 530d - důvod byl, že jsem chtěl sedan a hlavně lepší výbavu. 530d 160kW je trochu línější v porovnání s 535d zejména pokud se jedná o zrychlování v rychlostech nad 100kmh, nicméně automaty mají možnosti si přehodit na sekvenčku a podřadit si manuálně. K těm neduhům, myslím, že obě pětky prošly tím samým servisem podvozku tzn - tyčky stabilizátoru a tlumiče, na E60 hurdy spojky na kardanu, dpf filtr pokud nejezdíš delší trasy, trubka k turbu, silentbloky a CIC jednotka(idrive) ráda zlobí. Poté jako všechny diesly dochlazovat turbo a ještě jednou pozor na české silnice, tydle auta patří na silnice bez děr. Držím palce při výběru a mnoho km bez nehod. S opičákem je sranda pokud máš na banány.


535d se kupodivu doporučuje více než 530d. Problém s měchy - to se asi týká jenom verze Touring, tedy kombi, ne? JInak bych taky doporučoval verzi 530i bez přímého vstřikování, příp. 520i...

reagovat
KoobaS
počet příspěvků1008
datum registrace23.04.2014
Úterý 18.08.2015 09:06, RE: Nechápu tvůj komentář
lakyporucik napsal:
Vem si třeba příklad s komentáři co dávají hlavu a patu, já se ptal snad na nástrahy a rozdil mezi 530 a 535 ne jestli nechci Rapida. to je první věc, druhá věc pročetl sis snad všechny komentáře ? S Naftou jsem to už rozebíral nahoře že teda jen teda Benzina a OMV. A to s tím kamarádem, nechápu jaké mátek amarády ale je to známý kterýmu je normáolně 45let a pracuje už několik let jako automechanik a autoelektrikář a normálně děla auta vyšší třídy. Tak nevím proč tady píšeš jak kdyby to byl kamarád z garáže ? poukazoval jsem jen na to že díly a servis bych měl levnější o pár kč a ty hned jak s kamarádem atd. to jej ak kdyby jsi měl známého kde opravuje jen BMW a ja ti řekl no jasný s kamarádem si to opravuješ........ já poukázal na to že mohu mít opravy a údržbu za ceny nákupu a bez práce, u normáního kvalitního servisu, a naftu jsem řešil nahoře že radši ani tu co strýc tankuje do cele firmy do BMW i MB ML a radši teda jen OMV a Benzinu. Já chtěl radu jaké jsou nástrahy a na co si dát pozor při koupě BMW a když už tak jaký ročník a každý se tu chytá prvního slova. Já zas nechápu účel komentáře. Napřed si uvědom že ten co to děla zadara je normalní servisák a autoelektrikář s profi diagnostikou a vybavenou dílnou jen protože mu tam pomáhám od 15let tak vždy nebyl problém za práci neplatit jen platit díle ktere ma vždy s nějakou slevou. Nic ví na tom není. Jen na to jsem poukázal, a já od vás chtěl vstřícně slyšet pár rad, a ne od pár chytrých lidí slyšet - kup si rapida, nalej do toho naftu za 25 ( ta nafta je kvalitnější než mužeš tankovat třeba ty- aletřeba tankuješ jen Benzina atd to pak ne ale furt kvalitnější než nějaká shell) atd. Proč někdo poradí atd a někdo jen kritizuje ? alespon poznám kdo to BMW opravdu má a kdo má jen hubu plnou keců a připomínek.


Boha.... Tolik arogance tu zase dlouho nebylo. Vem si bokem pár tisíc na auto a najdi si lektorku češtiny. Dej se na nějakej sport a nauč se trochu pokoře.
Jsi na všeobecném fóru, je jasný, že ti budou lidi doporučovat alternativy k tebou vybranýmu autu. Alternativy který budou mladší, jednodušší, míň ojetý... Většina přispěvatelů se tu snaží doporučit auto, u kterýho čeká co nejmíň nástrah a s co nejjednodušším servisem vydrží co nejdýl. Pokud hledáš přímo a konkrétně info o E60, tak je logickej krok jít na forum BMW klubu a hledat tam. Ale chápu, že když tam založíš nový téma jako třetí puberťák v tomhle měsíci. Téma, který je omýlaný pořád dokola, že se s tebou nebaví.
Taky nechápu jak můžeš s fabkou jezdit s takovou spotřebou a tvrdit o sobě jak už ses od 18 vyklidnil. A přesto máš stejnou spotřebu jako já ve větší zafiře, a to jezdím prakticky jenom krátký trasy po městě. Pokud máš opravdu přístup ke kvalitní naftě za pár kaček, tak máš štěstí a pokračuj v tom. Pokud si jenom myslíš že je ta nafta kvalitní, tak já osobně doporučuju benzinu.
K E60 ti asi moc neřeknu, mě se to auto nelíbí. Mezi širokou veřejností bráno jako "luxusní bmw." Mezi motoristickou veřejností už je to prostě starý auto. Jasně, jezdí spousta krásných skvěle udržovaných kusů. Ale taky jezdí spousta vražd a v nich blbečci co si honí triko. Pokud bych měl na auto stejný prachy jako ty, splnil bych si sen a koupil buď E46, nebo E39 a uvedl do topstavu.
reagovat
bitner
počet příspěvků216
datum registrace19.06.2012
Úterý 18.08.2015 09:52, RE: Nechápu tvůj komentář
lakyporucik napsal:
Já chtěl radu jaké jsou nástrahy a na co si dát pozor při koupě BMW


Takovych rad jsi dostal spoustu. Ze se ti ty rady nelibi, protoze prevazuje "na to se mladej vyser, to nedas", to chapu. Jestli cekas, ze te tady budou vseci placat po rameni, jakej ses wostrey borec, tak na to zapomen.
Ve firme bylo taky jedno bawo. Byla to teda sedmicka, rok 2007 nebo 2008, benzin. Do 200 000 OK a pak to zacalo. Oleje to bralo litr na 800 km, vysypal se automat, opravy za statisice. Nakonec uz si s tim nevedel nikdo rady. Ani 45 leti znami, ani specialisti v CZ, Nemecku, Rakousku. Nejak se na tom podarilo doklepat 390000, polatalo se to tak, aby nic nesvitilo a prodalo se to do bazaru. Jeste dodam, ze s tim jezdil jeden clovek a choval se k tomu autu jak k miminku, protoze v tom vozil majitele. Enjoy.

reagovat
PetrT
počet příspěvků1076
datum registrace24.05.2009
Úterý 18.08.2015 11:36, RE: Nechápu tvůj komentář
bitner napsal:
lakyporucik napsal:
Já chtěl radu jaké jsou nástrahy a na co si dát pozor při koupě BMW
Takovych rad jsi dostal spoustu. Ze se ti ty rady nelibi, protoze prevazuje "na to se mladej vyser, to nedas", to chapu. Jestli cekas, ze te tady budou vseci placat po rameni, jakej ses wostrey borec, tak na to zapomen. Ve firme bylo taky jedno bawo. Byla to teda sedmicka, rok 2007 nebo 2008, benzin. Do 200 000 OK a pak to zacalo. Oleje to bralo litr na 800 km, vysypal se automat, opravy za statisice. Nakonec uz si s tim nevedel nikdo rady. Ani 45 leti znami, ani specialisti v CZ, Nemecku, Rakousku. Nejak se na tom podarilo doklepat 390000, polatalo se to tak, aby nic nesvitilo a prodalo se to do bazaru. Jeste dodam, ze s tim jezdil jeden clovek a choval se k tomu autu jak k miminku, protoze v tom vozil majitele. Enjoy.


To nemá cenu. On chtěl opravdu jen slyšet hlášky jak je dobrej že bude kupovat starou olítanou plechovku s proprděným interiérem.
Kdyby ho zajímalo něco technického nepíše sem ale pročte si pořádně nějaké BMW forum kde se píše vše. Tak to udělá rozumný člověk.
reagovat
tomaskrtek
počet příspěvků982
datum registrace18.03.2008
Úterý 18.08.2015 12:02, RE: Nechápu tvůj komentář
PetrT napsal:
bitner napsal:
lakyporucik napsal:
Já chtěl radu jaké jsou nástrahy a na co si dát pozor při koupě BMW
Takovych rad jsi dostal spoustu. Ze se ti ty rady nelibi, protoze prevazuje "na to se mladej vyser, to nedas", to chapu. Jestli cekas, ze te tady budou vseci placat po rameni, jakej ses wostrey borec, tak na to zapomen. Ve firme bylo taky jedno bawo. Byla to teda sedmicka, rok 2007 nebo 2008, benzin. Do 200 000 OK a pak to zacalo. Oleje to bralo litr na 800 km, vysypal se automat, opravy za statisice. Nakonec uz si s tim nevedel nikdo rady. Ani 45 leti znami, ani specialisti v CZ, Nemecku, Rakousku. Nejak se na tom podarilo doklepat 390000, polatalo se to tak, aby nic nesvitilo a prodalo se to do bazaru. Jeste dodam, ze s tim jezdil jeden clovek a choval se k tomu autu jak k miminku, protoze v tom vozil majitele. Enjoy.
To nemá cenu. On chtěl opravdu jen slyšet hlášky jak je dobrej že bude kupovat starou olítanou plechovku s proprděným interiérem. Kdyby ho zajímalo něco technického nepíše sem ale pročte si pořádně nějaké BMW forum kde se píše vše. Tak to udělá rozumný člověk.


jen ho nechte ať se spálí. napřed mu odejdou turba, nechá je repasovat co nejlevněji, tzn. za desítku kus, samozřejmě nevymění hadice ani filtry (jestli si dobře vzpomínám tak 535d má u každého turba filtr vzduchu), turba mu za chvilku odejdou a třeba s sebou vezmou i motor, ona taková hřídelka v sání umí věcí, ti co je ´´repasovali´´ budou tvrdit že je to špatnou montáží, montér kamarád to samozřejmě popře, takže se ve finále koupí nová turba bratru za 40k, potom začne haprovat iDrive což bude ignorovat protože na něj to nejezdí, na pořádný gumy mít nebude protože stojí víc než jeho současná Fábie takže to v zimě rozstřelí, na opravu mít nebude, prodá to a bude rád když si koupí.... Fábii. jako kdyby jste to neznali, neverending story. a to ještě když bude mít kliku tak stihne hypotéku kvůli repasi automatu a generálce motoru.
reagovat
lakyporucik
počet příspěvků12
datum registrace16.08.2015
Úterý 18.08.2015 17:12, Omlouvám se za chování
omlouvám se jestli jsem působil arogantne. Jen jsem odpovídal stejne jak byli psané některé komentáře. Jinak to že jezdím Fabii za 6.5 az 7 se vám zdá divne když je to combi chiple 1.9tdi PD zvláštní že je známo že PD žere trochu víc a jsou tam 15tky širší ano delši cesty jsou za 5.9 až 6.2 další věc je že máte pravdu napsal jsem na BMW a dostal jsem informace co se tam kazí atd. Sám se rozhoduji ještě jaké auto. Ale to mi už příjde kdyby někdo napsal třeba. A co tak superb II pokud chces pohodlí nebo passat. Neni to snad lepší rada než Rapid ? Nebo nez veta kup si starou popelnici atd. Vsadím se že 70% má starší auto než 10 let ale nepovažují to za šrot. Zrovna dnes jsem opravoval Octavii která je 2 roky stará a hned klima, ESP brzdy a další proste auto na odpis. Ale pak mistr na škole, nevím jak teď ale má staré BMW 2000 rok a to auto je v perfektním stavu. Moje výplata je 20 až 32tis. Nechtěl jsem jen plácat po rameni. Ale třeba to napsat slušně a ne jak velký drsňák. Ale véřím že je to sázka do loterie. Ale to je u každého auta. Jen škoda že škoda atd tak rychle stárnou a za 2 roky i nové auto je jak 10tileté. Ale i tak děkuji za všechny rady nechám si to projít hlavou, hlavně věřím že si to chce poslechnout názory těch co mají BMW a ne jen ti co slyšeli atd. Měl jsem si napřed projít forka na BMW omlouvám se že mě to nedošlo každý zná jiné auta. Tak děkuji za všechny komentáře co byli k tématu. A ano vyrostl jsem z takové doby a spotřeba v městě 6.5 až7.5 a jinak 6 až 6.8 mi přijde na PD akorát.
reagovat
PetrT
počet příspěvků1076
datum registrace24.05.2009
Úterý 18.08.2015 17:27, RE: Omlouvám se za chování
lakyporucik napsal:
omlouvám se jestli jsem působil arogantne. Jen jsem odpovídal stejne jak byli psané některé komentáře. Jinak to že jezdím Fabii za 6.5 az 7 se vám zdá divne když je to combi chiple 1.9tdi PD zvláštní že je známo že PD žere trochu víc a jsou tam 15tky širší ano delši cesty jsou za 5.9 až 6.2 další věc je že máte pravdu napsal jsem na BMW a dostal jsem informace co se tam kazí atd. Sám se rozhoduji ještě jaké auto. Ale to mi už příjde kdyby někdo napsal třeba. A co tak superb II pokud chces pohodlí nebo passat. Neni to snad lepší rada než Rapid ? Nebo nez veta kup si starou popelnici atd. Vsadím se že 70% má starší auto než 10 let ale nepovažují to za šrot. Zrovna dnes jsem opravoval Octavii která je 2 roky stará a hned klima, ESP brzdy a další proste auto na odpis. Ale pak mistr na škole, nevím jak teď ale má staré BMW 2000 rok a to auto je v perfektním stavu. Moje výplata je 20 až 32tis. Nechtěl jsem jen plácat po rameni. Ale třeba to napsat slušně a ne jak velký drsňák. Ale véřím že je to sázka do loterie. Ale to je u každého auta. Jen škoda že škoda atd tak rychle stárnou a za 2 roky i nové auto je jak 10tileté. Ale i tak děkuji za všechny rady nechám si to projít hlavou, hlavně věřím že si to chce poslechnout názory těch co mají BMW a ne jen ti co slyšeli atd. Měl jsem si napřed projít forka na BMW omlouvám se že mě to nedošlo každý zná jiné auta. Tak děkuji za všechny komentáře co byli k tématu. A ano vyrostl jsem z takové doby a spotřeba v městě 6.5 až7.5 a jinak 6 až 6.8 mi přijde na PD akorát.


Hele ber to tak že to co do toho chceš investovat moc peněz na bávo střední třídy neni, to neber jako urážku nebo tak něco. Jak psal Krtek, už jen kvalitní zimáky jsou pecka a ty potřebovat budeš jako sůl. Si mladej, nepotřebuješ velký auto ne? Kup si trojku, už z principu levnější auto. Nebo sežen pěknou jedničku. Oboje bude novější.
Mě ale být co tobě koupím si Z4.
Na sup II je vykašli, to neni ani pohodlné ani rychlé. Už ten passat je o panelák lepší.
reagovat
bitner
počet příspěvků216
datum registrace19.06.2012
Úterý 18.08.2015 21:52, RE: Omlouvám se za chování
lakyporucik napsal:
omlouvám se jestli jsem působil arogantne. Jen jsem odpovídal stejne jak byli psané některé komentáře. Jinak to že jezdím Fabii za 6.5 az 7 se vám zdá divne když je to combi chiple 1.9tdi PD zvláštní že je známo že PD žere trochu víc a jsou tam 15tky širší ano delši cesty jsou za 5.9 až 6.2 další věc je že máte pravdu napsal jsem na BMW a dostal jsem informace co se tam kazí atd. Sám se rozhoduji ještě jaké auto. Ale to mi už příjde kdyby někdo napsal třeba. A co tak superb II pokud chces pohodlí nebo passat. Neni to snad lepší rada než Rapid ? Nebo nez veta kup si starou popelnici atd. Vsadím se že 70% má starší auto než 10 let ale nepovažují to za šrot. Zrovna dnes jsem opravoval Octavii která je 2 roky stará a hned klima, ESP brzdy a další proste auto na odpis. Ale pak mistr na škole, nevím jak teď ale má staré BMW 2000 rok a to auto je v perfektním stavu. Moje výplata je 20 až 32tis. Nechtěl jsem jen plácat po rameni. Ale třeba to napsat slušně a ne jak velký drsňák. Ale véřím že je to sázka do loterie. Ale to je u každého auta. Jen škoda že škoda atd tak rychle stárnou a za 2 roky i nové auto je jak 10tileté. Ale i tak děkuji za všechny rady nechám si to projít hlavou, hlavně věřím že si to chce poslechnout názory těch co mají BMW a ne jen ti co slyšeli atd. Měl jsem si napřed projít forka na BMW omlouvám se že mě to nedošlo každý zná jiné auta. Tak děkuji za všechny komentáře co byli k tématu. A ano vyrostl jsem z takové doby a spotřeba v městě 6.5 až7.5 a jinak 6 až 6.8 mi přijde na PD akorát.


Preju ti, abys sehnal to prave, co te bude bavit a zaroven te to nesedre z kuze.
Mym snem je kuprikladu 6. generace Fordu Mustang 5,0 V8, ale vim, ze s pravdepodobnosti blizici se limitne 1 tim snem taky navzdy zustane.
reagovat
Pavlik
počet příspěvků1325
datum registrace09.10.2008
Středa 19.08.2015 09:54, pár postřehů z diskuse
BMW řady 5 jsem nikdy nevlastnil, ale i tak mě pár informací v diskusi zarazilo. Spiteful tady napsal, že 530 d a 535 d jsou stejné motory jen s jinou řídící jednotkou. To je nebetyčný nesmysl, ty motory mají stejný blok, ale jinou hlavu a hlavně 535 má dvě turba. Rozdílné vstřikovače a další "drobné" rozdíly v technice už ani nemá cenu zmiňovat.
Další dobrá rada od výše zmíněného pána je vyměnit runflat pneu za obyčejné - dobrá rada nad zlato z hlediska pohodlí i výdrže podvozku, JENŽE JE TO NELEGÁLNÍ. Použití výhradně runflat pneu máš zapsáno v TP, takže bez nich legálně neprojdeš přes STK a při nehodě může pojišťovna odmítnout plnění.
Příplatkový M paket může být kde co, počínaje M volantem a konče úplným M podvozkem a řídící jednotkou motoru (BMW je reálně katalogová skládačka-co kus, to originál), proto je potřeba pořádně projít konkrétní kus a zjistit, z čeho se vlastně skládá.

Každopádně se připrav na to, že servis i mimo síť BMW, ale u lidí kteří tomu opravdu rozumí není právě levný. I běžné spotřební díly jako gumy stojí řádově víc než na fabii (19" gumy stojí cca 10 000 za kus)
reagovat
tomaskrtek
počet příspěvků982
datum registrace18.03.2008
Středa 19.08.2015 10:07, RE: pár postřehů z diskuse
Pavlik napsal:
BMW řady 5 jsem nikdy nevlastnil, ale i tak mě pár informací v diskusi zarazilo. Spritful tady napsal, že 530 d a 535 d jsou stejné motory jen s jinou řídící jednotkou. To je nebetyčný nesmysl, ty motory mají stejný blok, ale jinou hlavu a hlavně 535 má dvě turba. Rozdílné vstřikovače a další "drobné" rozdíly v technice už ani nemá cenu zmiňovat.Další dobrá rada od výše zmíněného pána je vyměnit runflat pneu za obyčejné - dobrá rada nad zlato z hlediska pohodlí i výdrže podvozku, JENŽE JE TO NELEGÁLNÍ. Použití výhradně runflat pneu máš zapsáno v TP, takže legálně neproješ přes STK a při nehodě může pojišťovna odmítnout plnění.Příplatkový M paket může být kde co, počínaje M volantem a konče úplným M podvozkem a řídící jednotkou motoru (BMW je reálně katalogová skládačka-co kus, to originál), proto je potřeba pořádně projít konkrétní kus a zjistit, z čeho se vlastně skládá.Každopádně se připrav na to, že servis i mimo síť BMW, ale u lidí kteří tomu opravdu rozumí není právě levný. I běžné spotřební díly jako gumy stojí řádově víc než na fabii (19" gumy stojí cca 10 000 za kus)

BMW má tzv. VIN dekodér kde zadáš část VIN kódu a vyjede ti kompletní specifikace daného vozu počínaje motorem převodovkou a barvou konče držákem nápojů. je to super když kupuješ starší auto aby jsi zjistil jestli nebylo něco předěláno/upraveno. u těch Runflat pneu si nejsem jistý že je to nelegální, rozhodně s sebou musíš začít vozit rezervu nebo opravnou sadu.


http://www.bmwarchive.org/vin/bmw-vin-decoder.html
reagovat
Pavlik
počet příspěvků1325
datum registrace09.10.2008
Středa 19.08.2015 16:40, RE: pár postřehů z diskuse
tomaskrtek napsal:
Pavlik napsal:
BMW řady 5 jsem nikdy nevlastnil, ale i tak mě pár informací v diskusi zarazilo. Spritful tady napsal, že 530 d a 535 d jsou stejné motory jen s jinou řídící jednotkou. To je nebetyčný nesmysl, ty motory mají stejný blok, ale jinou hlavu a hlavně 535 má dvě turba. Rozdílné vstřikovače a další "drobné" rozdíly v technice už ani nemá cenu zmiňovat.Další dobrá rada od výše zmíněného pána je vyměnit runflat pneu za obyčejné - dobrá rada nad zlato z hlediska pohodlí i výdrže podvozku, JENŽE JE TO NELEGÁLNÍ. Použití výhradně runflat pneu máš zapsáno v TP, takže legálně neproješ přes STK a při nehodě může pojišťovna odmítnout plnění.Příplatkový M paket může být kde co, počínaje M volantem a konče úplným M podvozkem a řídící jednotkou motoru (BMW je reálně katalogová skládačka-co kus, to originál), proto je potřeba pořádně projít konkrétní kus a zjistit, z čeho se vlastně skládá.Každopádně se připrav na to, že servis i mimo síť BMW, ale u lidí kteří tomu opravdu rozumí není právě levný. I běžné spotřební díly jako gumy stojí řádově víc než na fabii (19" gumy stojí cca 10 000 za kus)
BMW má tzv. VIN dekodér kde zadáš část VIN kódu a vyjede ti kompletní specifikace daného vozu počínaje motorem převodovkou a barvou konče držákem nápojů. je to super když kupuješ starší auto aby jsi zjistil jestli nebylo něco předěláno/upraveno. u těch Runflat pneu si nejsem jistý že je to nelegální, rozhodně s sebou musíš začít vozit rezervu nebo opravnou sadu. http://www.bmwarchive.org/vin/bmw-vin-decoder.html


Záměna runflat pneu za obyčejné je opravdu nelegální, jsou totiž zapsány jako jediná možná volba v TP. Možná se vyskytne výjimka u dovezených aut, tam je možné ledacos, ale ta s původem ČR to tak mají všechna.
WIN dekodér - tohle jsem myslel.
reagovat
lakyporucik
počet příspěvků12
datum registrace16.08.2015
Středa 19.08.2015 21:43, RUN FLAT pneumatiky
Dekuji za dobrou radu urcite bych pneu vymenil, moje vyhoda otec na STK s povolením dopisovat do tech. Prukazu takze v tomhle mám jedinou malou vyhodu. Pneu d klidne 17 nebo 18 i kdyz to nebude nejkrasnejsi pujde mi kdyztak o pohodlí. Stále mám čas se rozmyslet, kup nového auta plánuji na nový rok. A dekuji za tu radu s VIN.
PS: radši se už teď učím diagnostiku bmw z Německých fór.
reagovat
Robert24
počet příspěvků1
datum registrace17.10.2018
Středa 17.10.2018 19:57, Bmw prosim o radu 530d
Zdravim poridil jsem si bmw e60 530d mam ho asi 4 dny a dnes mi neco zacalo cvrdlikat v motoru na volno beh to slyset moc nejde ale kdyz se mu prida na otackach je to hlucnejsi ma nekdo skusenosti ? Diky za kazdou radu
reagovat
1 2


aktualizovat
toto téma sledujete

přestat sledovat toto téma

podobná vozidla v nabídce:




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.