0
zpět
 

diskuze k tématu: BMW 5 E60 530d nebo 535d do 270 000kč

kategorie zařazení tématu: poradna, automobilky, německá vozidla
lakyporucik
počet příspěvků12
datum registrace16.08.2015
Neděle 16.08.2015 22:34, BMW 5 E60 530d nebo 535d do 270 000kč
Ahoj všem, pročítám celou diskuzi na téma BMW 5 E60 přesněji se rozhoduji mezi 530D a 535D. Abych nějak objasnil situaci, doteď jsem jezdil Fabii I 1.9TDI kterou mám od svých 18tin což je už 5 let. Vždy jsem si říkal že si napřed koupím už nějaké pohodlné ale taky sportovní trochu auto než budu řešit pořádně bydlení. Mám našetřeno něco okolo 200 000kč ale dokážu sehnat 230 000 až 300 000kč. Vždy jsem se rozhodoval mezi Audi a BMW. Mnoho kamarádů i v rodině má právě 5 řadu E60 ale nikdo neporadí. Tak se chci zeptat, protože zde na fórum každý píše něco jiné, tak chci prosím + a - na BMW 530D a BMW 535D rok nejraději 2007 a víc, poruchovost, náklady i na spotřebu a hlavně poruchovost automatu čehož se bojím nejvíce - naftu jelikož mám naftu přes rodinu za 25kč. Teď jezdím Fabii za 6,5-7,5l/100km a jsem smířený s spotřebou do 10l ale 11 a více je už na mě moc. Vyrostl jsem už z takové závodní doby kdy jsem jen šlapal po plynu. Chtěl bych už pohodlné auto a taky prostorné jelikož mám velkou postavu také ale i sportovní trochu což se mi líbí 535d protože mám rád občas plyn na podlaze a rychlou jízdu.

Abych to trošku teda shrnul, tak prosím o rady a váš názor jestli se dá sehnat zachovalé BMW 5 E50 rok 2007 + za 270 000kč
Pak názory na motory 530d a 535d, jediný mám strach na opravy automata u 535 ale jeho výkon je podstatně někde jinde jen by mě konečně zajmala spotřeba klidnou jízdou každý píše něco jiné někdo 8-9 někdo 12l kombinovaná samozřejmě

Do kolika tisíc km si myslíte že je dobré ještě auto kupovat za tuhle cenovku a třeba i jestli by někdo si dal takovou práci a poslal mi pár inzerátů třeba z Německa co by mi doporučil, může být i lehce bourané mám možnost opravy levně.

Názory majitelé a kdyby byli tak hodní třeba i FB nebo skype kde bych se mohl zeptat na pár věcí

A poslední věc, mám možnost z Německa kde bych tohle řešil přes chlapíka který bere hromady aut takže má i nějakou tu slevu u lidí, někdy mu pomáhám v dílně,

Jen pro info, pracuji jako finančák, ale vypomáhám i v autodílně kde náhradní díly mám s 30-40% slevou a neplatím za práci jelikož vždy když mi mechoš dělá na autě já mu opravuji ostatní věci co jsou jednodušší takže servis je levnější pro mě, ale i tak prosím za názory a všechno co vás napadne. Děkuji moc, snad se v tom vyznáte - v mém článku samozřejmě

reagovat
spiteful
počet příspěvků71
datum registrace18.06.2015
Neděle 16.08.2015 23:25, Tak nevim
Jestlis jezdil ve Fabce 1.9 a chceš žraloka 3.5d s 200kW a je ti 23, tak sorry, ale v tom autě se zabiješ. Krouťák je totiž úplně jinde a nedá ti to, abys to nezkoušel, kde máš limit....... Už jsem vás mladejch seškraboval dost..... Začni s trojkou na slabějších benzínových motorech (dvoulitr a výš) a bawora si ošahej, pak jdi teprve na E60 3.5d.... Další poznatek, pokud máš domácí naftu, tak ho nekupuj vůbec, jsou na naftu dost háklivý. Pokud budeš používat OMV a Benzinu, tak to bude jakžtakž, ale jak do toho leješ něco jinýho, jde to do háje. I když jsi finančák, jseš si opravdu jistej, že máš na servis 3.5d??? Víš co, to auto je spoecifický a jak použiješ někde na autě druhovýrobu, kde zrovna být nemá, tak máš ámen....... Už se prodávalo tady v Čechcách dost E60tek a X5 či X6tkek kvůli tomu, že jejich majitelé nepochopili, jakou údržbu těm autům dát.... ALE NECHCI DĚLAT CHYTRÝHO, KAŽDEJ MÁ SVOJI HLAVU...... Podle mě pravý BMW žilo ještě pár let po roce 2000, to co ale předváději v Mnichově teď, to už je spotřební zbží a ne auto.
reagovat
lakyporucik
počet příspěvků12
datum registrace16.08.2015
Neděle 16.08.2015 23:51, Nejsem závodní typ, spíš se kochám :D
Vím jak to myslíš, ale opravdu už nejsem ten co jezdí rádoby závodníci po cestě, jedu si po dálnici 130km a když opravdu spěcham tak 160km, po okreskách ano jedu 110km max 120km tam kde je to široké, a už jsem vyrostl z toho se nechat vyprovokovat někým že mě předjede jezdím klidnou jízdu a bezpečnou, a né jak moji vrstevníci, k další věci naftu beru přímo od známého který má velko uautodopravu aj e puntičkář a nenalívá tam žádný šump když to bere i do své 7čky, jinak od něj beru jen někdy, jinak tankuju i do fábky jen OVB, BENZINA, SHELL nic jiné žádný slovan atd. a i do fabie nedávám žádné druhořadé věci, jako olej atd, vše dělám jak se má, a liji jen předepsané věci. Protože jezdím motocross, takže vím co to je nalít šunt nebo dát neoriginální díl a originální věci. Mohu se ale zeptat na cenu normálního servisu atd a hlavně stále nevím odpověd na 535 a 530 a jaká je spolehlivost automatů u BMW vím že nejlepší éra do roku 2000 je dávno pryč ale popravdě mám škodovky plné zuby, jak je vše nedodělané málo místa žádný komfort měřím 190cm a vážím 105kg cvičím a když se soukám do Octavie i do dvojky nebo do fábie tak toho mám plné zuby, jestli je tu nějaky majitel nemůže dát kontakt a prohodit pár rad prosím
reagovat
spiteful
počet příspěvků71
datum registrace18.06.2015
Pondělí 17.08.2015 00:28, 535d
OK, tak automaty do toho už dělá ZF, ty jsou v poho, pokud se dodrží pár rad. Předně doložený servis, výměna filtrů a náplní po 60.000km. BMW říká kravinu, že náplň v převodovce je doživotní, že se nemění-ale-auto musí splnit nájezd normohodin, které jsou normovány na 170.000km, které auto v pohodě najede bez výměny náplní v automatu, ale z oleje v automatu se pak stane pryskyřice a musí se celý mechatronik automatu vyměnit, což je sranda za 50.000,- peněz. Jinak 530d měla ještě pár slabých míst, které vyladili u 535d, je to vlastně ten samý motor, jen s jinou řídící jednotkou, takže pokud možno rozhodně 535d. Ale jak říkám, ten motor má 200kW a krouťák 500Nm, auto jede jak svině. Za každých okolností. Motor nemá žádné prodlevy, ani slabá místa. Pro turbo je u tohohle motoru extremně důležitý dochlazovat. Měl jsem ho přes rok, ale musel pryč-bejval bych přišel o noty. Vybírej limuzínu, a pokud možno nedávej na auto runflatový pneu, jsou tvrdý jako kráva.... a netankuj SHELL
reagovat
David V
počet příspěvků2053
datum registrace16.05.2007
Pondělí 17.08.2015 00:28, RE: Nejsem závodní typ, spíš se kochám :D
lakyporucik napsal:
Vím jak to myslíš, ale opravdu už nejsem ten co jezdí rádoby závodníci po cestě, jedu si po dálnici 130km a když opravdu spěcham tak 160km, po okreskách ano jedu 110km max 120km tam kde je to široké, a už jsem vyrostl z toho se nechat vyprovokovat někým že mě předjede jezdím klidnou jízdu a bezpečnou, a né jak moji vrstevníci, k další věci naftu beru přímo od známého který má velko uautodopravu aj e puntičkář a nenalívá tam žádný šump když to bere i do své 7čky, jinak od něj beru jen někdy, jinak tankuju i do fábky jen OVB, BENZINA, SHELL nic jiné žádný slovan atd. a i do fabie nedávám žádné druhořadé věci, jako olej atd, vše dělám jak se má, a liji jen předepsané věci. Protože jezdím motocross, takže vím co to je nalít šunt nebo dát neoriginální díl a originální věci. Mohu se ale zeptat na cenu normálního servisu atd a hlavně stále nevím odpověd na 535 a 530 a jaká je spolehlivost automatů u BMW vím že nejlepší éra do roku 2000 je dávno pryč ale popravdě mám škodovky plné zuby, jak je vše nedodělané málo místa žádný komfort měřím 190cm a vážím 105kg cvičím a když se soukám do Octavie i do dvojky nebo do fábie tak toho mám plné zuby, jestli je tu nějaky majitel nemůže dát kontakt a prohodit pár rad prosím


Hele, co si to takhle tady najít v článcích. Přiložit taky ruku k dílu, když něco chceš? Tady je za ty roky spousta informací. Na stříbrným podnose by to chtěl každej. Jo a jestli chceš BMW 5er a druhým dechem řešíš spotřebu, tak mně to přijde trochu jako protimluv...
Další věc, která mi nepřijde šťastná, je dát všechny úspory za ojetinu. Něco si nech bokem pro strýčka příhodu. Vždycky se něco najde, co budeš chtít buď opravit nebo trochu jinak. Jen gumy můžou stát i 12 tisíc, záleží na discích.
reagovat
lakyporucik
počet příspěvků12
datum registrace16.08.2015
Pondělí 17.08.2015 02:05, Děkuji za radu.
Spite nemáš FB nebo něco ? pár rad by se mi od tebe hodilo, jinak tomu doživotnímu určitě nevěřím, i když jsem o tom četl, tak jsem trošku puntičkář takže jakmile se má něco dodržet už klepu na dveře v servisu a měním, ještě před uplynutím, děkuji za tip u shell už nene teda. jinak děkuji za radu na 535d a jak jsem řekl nejsem závodník ale mám rád když předjíždím tak rychle předjet a zařadit se když to člověk potřebuje. Jinak určitě neplánuji se řítit 200km a žádné slimky pneu tam taky nedám, normální origo mám už rád pohodlí a né machrování jak mám silné auto s tenkými koly ono taky proto 5tku kdybych chtěl tenké kola tak si koupim tam 3ku a je to chci už jen pohodlí a klid a třeba i vyrazit do Itálie s přítelkyní a rodinou a ve fábii se to určitě nedá. A myslíš že se dá za 270tis koupit už nějaká dost slušná 535tka ? a nejlépe od 2007 ? děkuji za odpověď.
reagovat
lakyporucik
počet příspěvků12
datum registrace16.08.2015
Pondělí 17.08.2015 02:08, David D
říkal jsem že do 10l mi to problém nedělá a diskuze pročítám celý den ale nikdo se nemůže shodnout alespon na něčem ten kdo má 530 tvrdí jak je to o dost lepši a kdo má 535 tak zas opak, někdo zase spotřeba 13litrů někdo zase 7, a jinak nedávám všechny peníze jen říkám kolik dokážu sehnat přímo na auto vždy mám rezervní polštářek kde to mám ukryté alespoň 30týtku. Já to nechtěl na podnose, jen kdyby někdo dal třeba i kontakt a mohl sním podiskutovat
reagovat
brin
počet příspěvků727
datum registrace28.03.2011
Pondělí 17.08.2015 05:07, Fabie
Jestli si jezdil s Fábií se spotřebou 6,5 až 7,5 litru na sto, pak nejsi řidič, ale hovado. Já se svojí Fóbií combi 1,9 TDi ATD jezdím pod 5 na sto a to to nijak zvlášť nešetřím (pravda, mám trochu přehuštěný gumy).

Kup si co chceš, maximálně na tom vykrvácíš a uděláš zkušenost k nezaplacení.
reagovat
spiteful
počet příspěvků71
datum registrace18.06.2015
Pondělí 17.08.2015 05:48, žralok
Vykašlal bych se úplně na rok, jestli to bude 2006, nebo 2007 je šumák, rozhodující je stav auta. Jinak cenově jdou kolem 200.000,-peněz. Jo a neboj se aut s 200.000km, ty už paradoxně budou mít v sobě dost vyměněných dílů..... on ten tvrdej podvozek na tom našem místním tankodromu dost trpí a M technik tlumiče nepatří mezi levnější. Bez M podvozku bych 335d nekupoval..... apropo kolik najedeš ročně km, nedal bys radši benzin?? já teď mám M5 a jede taky dobře
reagovat
lakyporucik
počet příspěvků12
datum registrace16.08.2015
Pondělí 17.08.2015 12:09, Brin 1.9TDI PD a SPITE
Brine, ja tu nepočítám to že jedu do Prahy za 5.5litru atd ja tu počítal normálné provoz třeba když jedu do práce pár KM atd ted v léte mám pruměrnou 6l i s klimou atd. ani nevím proč jsem psal tolik, vždy píši o něco víc protože někdy opravdu jedu kolem 7 třeba město atd. Jinak mám to ještě z mích mladých let :D nachipované co nejvíc tak ono to i žere. Ale tvoji radu neberu jako radu, jen jako rýpnutí tak v pohodě :D





SPITEFUL
já právě myslel že 2007 prošel už faceliftem a interier už je o něco lepší atd. a jezdím tak 30-50tis jezdím i dálky tak tam to hodně naskáče právě, a m5 už je docela drahá ne ? Jako zatím jsem asi pro 535d a M technik tlumiče se tam montují normálně ?
reagovat
Valnoha
počet příspěvků322
datum registrace03.01.2011
Pondělí 17.08.2015 13:40, radši e90
rikša ze mas moznost servisovat u známého... Ma znamej Inpu diagnostiku? Pokud ano umí s ní? pokud ne tak až na základní údržbu stejně budeš jezdit k nějakýmu maníkovi s každym problémem. Co se elektroniky týče tak e60 je už hodně prošpikovaná a po těch letech se dá čekat že občas nějakej modul nebo jednotka prostě službu vypoví. Ostatně pročti si forum na bmwklubu. Pokud vyloženě nepotřebuješ prostor 5er šel bych do 330d e90 popřípadě 330xd. Oželel bych navigaci a vzal variantu bez iDrivu. Servisně i technicky je to výrazně méně náročné auto.

Pokud přeci jen toužíš po e60 tak bych volil určitě 530d. Výkonu má i tak na rozdávání a přeci jen o jedno turbo méně je ušetřených nemálo tisícovek při případné nutnosti opravy. Dále je možnost 530d pořídit i XDrivem.
Co se levné nafty týče, tak jak už tady někdo psal v tomhle případě je nejdražší šetření.....

Tuhost již sériového podvozku ještě umocnují použité runflat pneumatiky, které si dost lidí mění za obyč, takže nutnost Mpaketu bych viděl spíše z estetické stránky než kvůli ještě tvrdšímu podvozku.
reagovat
PetrT
počet příspěvků1076
datum registrace24.05.2009
Pondělí 17.08.2015 17:09, BMW
Takže 200t máš, 100t si někde půjčíš a hurá do 8 let starého naftového zázraku z Mnichova. Jo a servisovat si to komplet budeš sám, to je jasný. To určitě zvládneš
Taky se mrkni kolik stojí ty tvoje M-Packet tlumiče, které budeš skoro jistě měnit. Aby si potom zase nemusel hledat kde si půjčit.
reagovat
lakyporucik
počet příspěvků12
datum registrace16.08.2015
Pondělí 17.08.2015 17:29, PetrT ..............SPITEFUL
Napřed si přečti celou diskuzi, a nevím jak mi má tvůj příspěvek pomoci. Jinak 200mám a sto jsem řekl že někde seženu, pro mě to znamená že mám něco ještě bokem a ještě fábku můžu prodat víš. a né že si půjčím. to zaprvé druhá věc, řekl jsem že mám známého co servisuje od x5tek až po A8 audiny atd tak u něho jsem řekl že mám levnější náhradní originální díle než přímo v BMW nebo u některých co dělají přímo BMW a u nich nemáš jistotu že ti to udělají taky dobře, to radši budu sním pracovat a vidím co vše tma dělá a ní že vám jen utře víko od palivového filtru a ještě řekne že to vše udělal, zajmalo by mě kolik vás jak jen rýpete udělá palivový filtr typem že vysaje zbytek paliva vyčistí i nadržku na filtr atd a teprve pak dá filtr a další věci..... a já zjištuji informace, jak mám vědět že jsou tam M packet tlumiče kdyby byli normální klidně mě to nevadí jde mi o pohodlí, a jak někdo píše že jedině vzduchové tak to třeba já bych nikdy nechtěl jelikož se to kazí ještě víc jak normální nejlepši rada byla asi od SPITEFULA ostatní jen hrozně chytří ale nijak neporadí :)

PS: Spitefule jestli tu jsi prosim dal by jsi kontakt a poradil mi s pár věcma

a jinak PetrT tyj si takový ten jak si přečte poslední větu a hned myslí jak chci M podvozek atd. si to přečti celé

ostatní prosím o radu jestli tu je nějaký majitel třeba a má svoje poznatky na srovnání 530d a 535d prosím
reagovat
smazaný uživatel
počet příspěvků
datum registrace
Pondělí 17.08.2015 19:00, RE: Fabie
brin napsal:
Jestli si jezdil s Fábií se spotřebou 6,5 až 7,5 litru na sto, pak nejsi řidič, ale hovado. Já se svojí Fóbií combi 1,9 TDi ATD jezdím pod 5 na sto a to to nijak zvlášť nešetřím (pravda, mám trochu přehuštěný gumy). Kup si co chceš, maximálně na tom vykrvácíš a uděláš zkušenost k nezaplacení.


Dobrý den, prosím ohodnoťte prosím Vaše auto http://www.tipcars.com/#vlozit-zkusenost

reagovat
PetrT
počet příspěvků1076
datum registrace24.05.2009
Pondělí 17.08.2015 20:16, RE: PetrT ..............SPITEFUL
lakyporucik napsal:
Napřed si přečti celou diskuzi, a nevím jak mi má tvůj příspěvek pomoci. Jinak 200mám a sto jsem řekl že někde seženu, pro mě to znamená že mám něco ještě bokem a ještě fábku můžu prodat víš. a né že si půjčím. to zaprvé druhá věc, řekl jsem že mám známého co servisuje od x5tek až po A8 audiny atd tak u něho jsem řekl že mám levnější náhradní originální díle než přímo v BMW nebo u některých co dělají přímo BMW a u nich nemáš jistotu že ti to udělají taky dobře, to radši budu sním pracovat a vidím co vše tma dělá a ní že vám jen utře víko od palivového filtru a ještě řekne že to vše udělal, zajmalo by mě kolik vás jak jen rýpete udělá palivový filtr typem že vysaje zbytek paliva vyčistí i nadržku na filtr atd a teprve pak dá filtr a další věci..... a já zjištuji informace, jak mám vědět že jsou tam M packet tlumiče kdyby byli normální klidně mě to nevadí jde mi o pohodlí, a jak někdo píše že jedině vzduchové tak to třeba já bych nikdy nechtěl jelikož se to kazí ještě víc jak normální nejlepši rada byla asi od SPITEFULA ostatní jen hrozně chytří ale nijak neporadí :) PS: Spitefule jestli tu jsi prosim dal by jsi kontakt a poradil mi s pár věcma a jinak PetrT tyj si takový ten jak si přečte poslední větu a hned myslí jak chci M podvozek atd. si to přečti celé ostatní prosím o radu jestli tu je nějaký majitel třeba a má svoje poznatky na srovnání 530d a 535d prosím


Hele dělej si co chceš. Třeba já bych si takovou starou popelnici v naftě určitě nekoupil. Vždyt do toho chceš nacpat méně než 1/5 původní ceny, jak to auto asi bude vypadat že ano.
Jestli chceš něco spolehlivého a provozně nenáročného tak si kup zánovní auto nějaké levnější značkyprotože to auto evidentně nechceš na rok. Pokud koupíš 535d může se ti stát že při kolapsu motoru (nijak výjmečné) zaplatíš za opravu třetinu ceny za kolik si to koupil. A je jedno že to budeš opravovat sám s kámošem, čemuž u těchto motorů stejně nevěřím.
Když už kup si to jednodušší, 530d. Co tam neni se nepodělá.

reagovat
Falewick
počet příspěvků25
datum registrace07.09.2011
Pondělí 17.08.2015 20:25, vyhazování prachů
kupovat osmiletý auto v dieselu je pakárna .. kup si 320i, nebo ještě líp něco novýho, dáš do toho 270 a třeba 50 do servisu, tak kup novej rapid 81kW za stejnou cenu
reagovat
cypressjoe
počet příspěvků23
datum registrace04.12.2008
Pondělí 17.08.2015 20:36, 530d nebo 535d
Ahoj 535d (E61) jsem provozoval cca 2 roky a 530d (E60) jezdím teď. Určitě záleží na stavu v jakém je konkrétní auto. Ta 535d potrápila s měchy zprvu. Potom co už tu zaznělo, pár trojuhelníčků tzv. chybových hlášení, se kterými je nejlepší zajet za nějakým fanouškem případně specialistou (na bmwklub.cz) poradí pokud si nebudou vědět v tvém servisu rady. Dávej pozor na automat jak řadí. Pokud se zvednou otáčky před přeřazením a pak to cukne nemusí už být automat ok. Ta 535d jede jako nezmar a vyžaduje nutnou dávku sebeovládání! Oproti tomu nyní jezdím 530d - důvod byl, že jsem chtěl sedan a hlavně lepší výbavu. 530d 160kW je trochu línější v porovnání s 535d zejména pokud se jedná o zrychlování v rychlostech nad 100kmh, nicméně automaty mají možnosti si přehodit na sekvenčku a podřadit si manuálně. K těm neduhům, myslím, že obě pětky prošly tím samým servisem podvozku tzn - tyčky stabilizátoru a tlumiče, na E60 hurdy spojky na kardanu, dpf filtr pokud nejezdíš delší trasy, trubka k turbu, silentbloky a CIC jednotka(idrive) ráda zlobí. Poté jako všechny diesly dochlazovat turbo a ještě jednou pozor na české silnice, tydle auta patří na silnice bez děr. Držím palce při výběru a mnoho km bez nehod. S opičákem je sranda pokud máš na banány.
reagovat
ivan2
počet příspěvků118
datum registrace11.11.2010
Pondělí 17.08.2015 20:39, pohodli = bmw?
Ahoj, helet pises ze chces pohodlny auto, ale to si u bmw zrovna nejsem jistej. Dalsi vec je nizko sedadla, cili i kdyz prostoru bude vic nez ve fabii, uplne pohodlny nastupovani a vystupovani to nebude. Jeden cas jsem se rozhodoval mezi koupi E60 a MB-E. Nakonec kvuli prostornosti a sedadlum jsem zvolil E, i kdyz srdcem bych radeji rozhodne bmw. Pred tim jsem prohledal info na internetu, co se kde dalo, a sehnal si patricna cisla casopisu Autoojetiny. To by byla moje rada. Bacha ale na internetu je spousta informaci, ale i blaboly, chce to brat s rezervou. A jak uz tady zaznelo, nesidit servis, tj. olej v automatu, filtry, i palivovej vcas atd. Neco ta sranda proste stoji. A osobne bych v CZ auto pokud mozno nekupoval. Jo a bacha, v DE podle my zkusenosti maji sice auta zachovala, ale prdej na vymenu oleje v automatu kuprikladu (jelikoz to vyrobce nenarizuje). Cili koupit si tam 535 s tacho 200.000km no nevim, aby ta prevodovka nebyla pred smrti. A jinak ta spotreba, mam 3.0D s 195kW a dlouhodoba spotreba za rok kde jezdim 50% okresky a 50% dálnice je 6,4. A nemam rad brzdy provozu. Takze asi tak.
reagovat
lakyporucik
počet příspěvků12
datum registrace16.08.2015
Pondělí 17.08.2015 21:30, odpovědi
Tak abych odpověděl na odpovědi na moji otázku, pár lidem děkuji za svůj názor jako je Ican a cypressjoe, pak jsou tu lidi typu Falewick atd, znám takové lidi. Někteří kupují opravdu zánovní auta typu hiunday nebo fabie atd. Asi nebudu z Fabie přesedlávat na RAPIDA to už bych si radši tu Fabii nechal protože, nezlobte se na mě ale RAPID mi příjde jako nepovedené od škodovky to už je lepší Octávie nebo SUPERB,
Dále Ivan2 :D všechno bude pohodlnější než škoda fábie :) nízký posed mi nevadí, a děkuji za rady, to už jsem si přečetl že měnit vše jak se má jen kvalitní paliva i náplně, určitě ne v CZ kde se o tyto auta neumí starat. děkuji za dobré typy,

Odpověd těm co si myslí že 8 let je auto na odpis, proč teda je tu plno lidí co mají 10let staré auto a krásně jezdí, ano je to podle toho jak se o to člověk stará mohu říct že moje Fábie s 240 000km je v lepším stavu než nějaká octávie s 150 000km. A jinak zrovna dnes jsme se tomu smáli je to tak měsíc co kousek od vesnice na dálnici shořel nový Mercedes týden stary, elektronika. a tak rok co BMW tak rok staré shořelo taky. Takže bych nebyl zastáne že jen nové nebo zánovní auta. Ale je pravda že mám takové kamarády co říkají že jen 2 roky staré auto a pryč, každý má svůj názor já jsem puntičkář a zastávám že můžeš mít i 15let staré auto a pokud se o něj staráš jak se má tak může najet 800 000-1 500 000km s tím že ano vyměníš tam plno věcí ale furt bude lepší než nějakého machra co má 5 let staré auto a neví jak se o něj starat.

PS: Děkuji za rady jak se o tohle vozidlo starat. a známí který opravuje jen BMW a specializuje se na to, má sám BMW 530d e60 a od něho bych ho bral hned, to auto je v TOP stavu jediny co měnil jsou brzdy a podvozek to ano ale taky u 320 000 jinak motor šlape jako hodinky, hold každý se o auto stará jinak, a prosím rady typu kup si RAPID prosim ne :D to beru jako fór na pohodlné auto a někdy rychlé auto jak jsem psal to opravdu ne :D
reagovat
lakyporucik
počet příspěvků12
datum registrace16.08.2015
Pondělí 17.08.2015 21:32, cypressjoe
Jo a měchy určitě nechci, bratrance 530d trápí už půl roku, ale jinak si na to nestěžuje a je spokojený, a těm co říkájí jak jen zánovní auto zkuste tohle říct lidem co mají E60 nebo MB třeba rok 2008 že jejich auta jsou už plečky, tak pokud narazíte na někoho kdo opravdu se o auto stará jako já i když jen o Fabii tak starám jak mám, tak vám zavře klapačku už jen stavem svého auta a pak stav nějakého Rapidu po dvou letech bude uplně jinde
reagovat
1 2


aktualizovat
toto téma sledujete

přestat sledovat toto téma

podobná vozidla v nabídce:




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.