0
zpět
 

diskuze k tématu: BMW 5 (E39) - Vzorňák s duší sportovce

kategorie zařazení tématu: německá vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 10.02.2006 12:35, RE: A BMW 528i???
Radek napsal:
Dovoz auta je mozny do stari 8 let pricemz musi splnovat alespon EURO 2. Pokud ma auto homologaci ES, tak neni dovoz omezen vekem.
Co je prosím homologace ES? děkuji
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 10.02.2006 14:47, RE: A BMW 528i???
Aleš napsal:
Co je prosím homologace ES? děkuji
Jedna se o globalni evropskou homologaci. Radeji bych se ale soustredil na ten limit 8 let.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 10.02.2006 21:32, RE: A BMW 528i???
Radek napsal:
Jedna se o globalni evropskou homologaci. Radeji bych se ale soustredil na ten limit 8 let.
Proc byses mel soustredit na vek? Pokud auto ma globalni evropskou homologaci, tak muze mit treba dvanact let a a muzes si ho v pohode privezt. Jediny rozdil je, ze s nim musis napred do statni zkusebny.Cely te to bude stat asi o 2tis vic nez prihlaseni ojetiny do 8mi let stari. Ve statni zkusebne se ti podivaji na stitek, klepnou razitko a hotovo.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 10.02.2006 22:00, RE: a co 523i?
Tomáš napsal:
Já mám 530d, jak jsem už tady někde psal, ale co vím, tak 523 je současná alternativa k dřívější 525. Co se týká dieselových motorů, jak všichni píší - nedoporučoval bych kvůli hlavě 525 tds, ael 530. S touhlavou jsou problémy a nejen u bmw, ale i např u Opel Omega, který dieselový agregát má právě z BMW 525 tds, ale má tam ještě nižší výkon než bmw - a taky to praská.
hlavy praskali hlavne vtedy,ked sa niekto k tomu choval ako prasa
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 10.02.2006 23:02, RE: A BMW 528i???
Krkovicka napsal:
Proc byses mel soustredit na vek? Pokud auto ma globalni evropskou homologaci, tak muze mit treba dvanact let a a muzes si ho v pohode privezt. Jediny rozdil je, ze s nim musis napred do statni zkusebny.Cely te to bude stat asi o 2tis vic nez prihlaseni ojetiny do 8mi let stari. Ve statni zkusebne se ti podivaji na stitek, klepnou razitko a hotovo.
Ano. Tak jsem to psal - prispevek 22:38. Psal jsem radeji se soustredit na tu variantu do 8 let, protoze u auta starsiho (homologace ES) to nemusi jit vzdy hladce a muze se to prodrazit. Ono s tou homologaci ES si clovek stejne moc nepomuze. Dle mych zkusenosti ji maji auta cca od roku 1995 tzn 11 let stare. To je rozdil 3 roky. Proto jsem cloveku ktery se v tomto zrejme moc neorientuje radeji navrhoval variantu do 8 let + euro 2. Jevi se mi po vsech strankach jednodussi.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 13.02.2006 21:27, 525tds
me se zda se TDS v E39 docela jede a kdyz se da chip tak ma 170PS a to jde ne, teda ja s ni obcas pozavodim a nemam problem s dynamikou, pokud proti me nestoji 4.0i V8 a navic od leta bodovy system tak asi prejdeme na 316i ne? ) a nebo M5 bez SPZ ))
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 13.02.2006 23:33, RE: 525tds
tedeeso napsal:
me se zda se TDS v E39 docela jede a kdyz se da chip tak ma 170PS a to jde ne, teda ja s ni obcas pozavodim a nemam problem s dynamikou, pokud proti me nestoji 4.0i V8 a navic od leta bodovy system tak asi prejdeme na 316i ne? ) a nebo M5 bez SPZ ))
Asi budu volit spíš tu M5 bez SPZ....
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 14.02.2006 08:25, RE: 525tds
tedeeso napsal:
me se zda se TDS v E39 docela jede a kdyz se da chip tak ma 170PS a to jde ne, teda ja s ni obcas pozavodim a nemam problem s dynamikou, pokud proti me nestoji 4.0i V8 a navic od leta bodovy system tak asi prejdeme na 316i ne? ) a nebo M5 bez SPZ ))
A co zvuk TDS? Laka me cim dal tim vic,ale jeste jsem ho neslysel......
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 17.02.2006 16:47, RE: 525tds
anonym napsal:
A co zvuk TDS? Laka me cim dal tim vic,ale jeste jsem ho neslysel......
hele tds nemá špatnej zvuk....trošku se blíží benzínu a to nejen zvukem...pod 2000 to nejede a když to tam zabere mastí až do 5000otáček a to stále táhne!!! je to divnej diesel, má sice jen 143koní ale docela se umí sebrat a e39ku na 210km/hj rozjede,jde o to že jede i 200km/h do mírného kopce, spotřeba je reálná tak od 7-11litrů, při výběru tds ale hlavně proboha pozor na stav!!!!!!! natlakované hadice nebo hláška "kuhlwasserstand prufen" znamená tezkej problém

já bych volil 525d 120-130kw nebo 530d 142kw-jsou mnohem lepší
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 18.02.2006 11:04,
Spíš netáhne do 3000 ale je to jedno a ten zvuk vrčícího šestiválce to se jen tak nevidí....
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 18.02.2006 15:38, RE: bez předmětu
HANZ napsal:
Spíš netáhne do 3000 ale je to jedno a ten zvuk vrčícího šestiválce to se jen tak nevidí....
tak máš něco špatně 280Nm/2000ot 105kw/4600ot
ovšem 530d je jinde 135,142,160kw 400-510Nm
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 18.02.2006 17:20,
To sem si taky myslel ale na diagnostice vše v poho.A bych to upřestnil ve 3000 už je max kroutáku do týhle cifry se to jen táhne.
Právě kvůli tomu je ten diesel divnej že do 3000 nic a pak super.To by nebylo nic divnýho kdyby ve 2000 max krouták
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 18.02.2006 20:21, RE: bez předmětu
Hanz napsal:
To sem si taky myslel ale na diagnostice vše v poho.A bych to upřestnil ve 3000 už je max kroutáku do týhle cifry se to jen táhne.
Právě kvůli tomu je ten diesel divnej že do 3000 nic a pak super.To by nebylo nic divnýho kdyby ve 2000 max krouták
hele já nechával tdso čipovat a mám po problému...táhne od 1700 do 5400 čip je na 133kw a 370Nm spotřebu mám kolem 9l průměr
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 19.02.2006 08:27,
To ty "zázračný"TDi nemají šanci jsou to strašný motory dole vystřelý jak hovado a na 3000 aby si už řadil
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 20.02.2006 08:56, RE: bez předmětu
JOHN napsal:
hele já nechával tdso čipovat a mám po problému...táhne od 1700 do 5400 čip je na 133kw a 370Nm spotřebu mám kolem 9l průměr
Ty hodnoty ti rekli oni nebo je to z brzdy?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 20.02.2006 15:24, RE: a co 523i?
Kamil Holensky napsal:
Nějak jste vynechali názor na motor 523i...Kvuli nesehnatelnosti 525 o nem zacinam uvazovat,ale nevim,jestli je dobry ci nikoli.Tento motor je udajne stejny jako 525 ale ma vyssi kroutak takze by teoreticky mel byt mene uhoneny,navic spada do nizsi sazby ruceni.Co si o nem myslite? Dale bych se chtel zeptat na 525tds,v e36 sel velmi dobre precipovat,jde to i v petce? ( jsou ty motory stejne? ) Diky K
Motory jsou identické až na drobné vizuální změny, čip do řídící jednotky se dá v německu sehnat doslova za pár EUR a šikovný opravář televizí ti ho pak přeletuje ( vlastní zkušenost ). Nevím co mají všichni s tím praskáním hlav u TDs - já s tím mám vesměs dobré zkušenosti ( nesrovnávat s 2.4d a td! ).
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 06.11.2006 14:59, RE: a co 523i?
Kamil Holensky napsal:
Nějak jste vynechali názor na motor 523i...Kvuli nesehnatelnosti 525 o nem zacinam uvazovat,ale nevim,jestli je dobry ci nikoli.Tento motor je udajne stejny jako 525 ale ma vyssi kroutak takze by teoreticky mel byt mene uhoneny,navic spada do nizsi sazby ruceni.Co si o nem myslite? Dale bych se chtel zeptat na 525tds,v e36 sel velmi dobre precipovat,jde to i v petce? ( jsou ty motory stejne? ) Diky K
Ahoj.Mám na prodej 523itouring r.v.1999 model 2000,125kw.Super stav.Slušná výbava.Podrobnosti na tel.774912984 cena 220 000 ale nutno vydět je to fešák ve stříbře.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 25.12.2006 23:58, Doporucovany motor
Jenom bych upozornil na takovou "malickost" k te doporucovane 530d 142kW, ze zivotnost vstrikovacu Common Rail v tomto vozu je nekde mezi 200 az 250 tisici kilometry, coz je, jiste ciste shodou okolnosti, take vetsinou presne najezd co maji tyhle ojetiny na prodej v Nemecku (u nas pak maji po dovozu uz 110.000km ). Oprava vyjde na 70.000Kc. Coz muze kapku narusit finacni vyhody koupe dieselu.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 29.07.2007 12:18, Veterán
Z pohledu moderní doby se jedná téměř o "veterána". Spíš bych počítal u takového starého krasavce s penězi na opravu. Taky si myslím, že u ojetin tohoto charakteru je 100.000km směšná položka, většinou bude mít natočeno okolo 300-400.000km!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 28.10.2007 15:03, RE: Doporucovany motor
Ne napsal:
Jenom bych upozornil na takovou "malickost" k te doporucovane 530d 142kW, ze zivotnost vstrikovacu Common Rail v tomto vozu je nekde mezi 200 az 250 tisici kilometry, coz je, jiste ciste shodou okolnosti, take vetsinou presne najezd co maji tyhle ojetiny na prodej v Nemecku (u nas pak maji po dovozu uz 110.000km ). Oprava vyjde na 70.000Kc. Coz muze kapku narusit finacni vyhody koupe dieselu.
AAAAAAA pán ví zřejme kuloví o BMW. Mám najeto 382000km a měnil jsem 3 vsřikovače. stojí 7tis kc v BMW. Nechaji se uz sehnat za 5800kc a jeste sem nevidl ze by odesli vsechny najednou. MAGORE když víš hovno tak se neozývej
reagovat
1 2 3




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.