0
zpět
 

diskuze k tématu: Existuje celoročně použitelné a přitom zábavné auto?

kategorie zařazení tématu: německá vozidla, italská vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 28.08.2012 07:15, rada
montec: řekl bych 3.2 V6 je motor od GM ( ale ruku do ohně za to nedám ). Pokud je to jak říkám, tak do klenotu to má daleko. Navíc tyto motory hodně žerou a nijak extra nejedou. Najdou se mnohem lepší "třílitry"

TonyK: tip dobrý, auto vynikající, ale moc drahé a o provozování ani nemluvě
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 28.08.2012 08:33, rada
to už tady bylo, ty motory byly dva, jeden od Alfy a druhý od američanů /ten mizernější, kupodivu/
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 28.08.2012 09:02, rada
for zigi- měl jsem možnost projet se v 147 GTA a jestli 3.2 v tomhle autě nejede tak už nic...naštěstí jsem neřídil ale vyblikání motorkáře z levého pruhu ve 250ti byl silnej zážitek. proti je kvalita, dvě pevodovky měněné na záruku mluví za vše. osobně bych doporučil 350Z. hodně legrace za rozumné peníze, mechanická odolnost, přiměřená spotřeba, kufr na dva golfový pytle, s dobrejma zimákama se dá i na sněhu. cena 200+, ale brát jen evropskou verzi v manuálu. kdyby byla za výbornou cenu amerika tak jedině verze s Brembo a ať tam jsou ty nádherný kovaný Rays.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 28.08.2012 10:04, rada
Mondeo mě napadlo taky, ale spíš ST220, kde je ovšem rizikový motor. 2,5- ka je na zábavu slabá, protože Mondeo je hodně těžký. To spíš starší generace ST200, ale to už je hodně stará popelnice.
Mně se třeba líbí i Jaguar XJ, kde z 2,5 V6 dolují 143 kW a dá se koupit 4x4, jinak je myslím taky standardně zadokolka. Ale o spolehlivosti a nákladových nárocích u Jaguárů nevím prakticky nic.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 28.08.2012 10:20, rada
Samozřejmě jsem myslel X-type
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 28.08.2012 10:21, rada
Požadavky přesně splňuje Ford Mondeo V6 roky 2004 - 2005 - má 6 válců, dobré jízdní vlastnosti, 170 koní, použitelné celoročně a má pěkný zvuk - a provozně Tě nezrujnuje ...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 28.08.2012 10:40, rada
David V: Jaguar X-Type je standardně předokolka jako Mondeo, se kterým má hodně společného.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 28.08.2012 11:26, rada
Tak to bych pro zábavu možná spíše zvolil X-type s 2,5 V6 s pohonem 4x4 než Mondeo. 3-litr je shodný jak pro X-type tak pro Mondeo ST 220 a může se přidírat na klice, do toho bych šel jen s opravdovým odborníkem s dobrým sluchem a často kontroloval stav oleje.
Jinak ceny jsou docela příznivé. Bez kontroly inzerce bych je tipoval na výrazně nižší než pro Nissan nebo Báwo ze stejných let (if any).
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 28.08.2012 11:27, rada
TAZATEL SE ZDE NESMÍ NECHAT ZVIKLAT POCHYBNÝMI NÁPADY RESPONDENTŮ , KTEŘÍ DOPORUČUJÍ VOZY JAKO JE FORD MONDEO ,ALFA ROMEO 3,2 i ČI JAGUAR X-TYPE 2,5i - ROZUMNÝ ČLOVĚK VÍ , ŽE TYHLE VOZY MAJOU PRAMÁLO SPOLEČNÉHO SE SLOVEM AUTO . TAZATELI , NEBO TAZATELCE JEDNOZNAČNĚ DOPORUČUJU BMW 6 KOVÉ ŘADY 4,5 I NEBO 5 TI LITR , ZÁLEŽÍ KOLIK CHCE TAZATEL DO VOZU INVESTOVAT ALE 645 KA SE POHYBUJU UZ KOLEM HRANICE 37o TISIC . JAK TADY NĚKDO NAZNAČIL BMW 63o i tak mohu říci že je to pro smích - stejná spotřeba jak 645 ka k tomu 6 válec což znamená nudná jízda a žadný zvuk 63o ičko si kupují jen důchodci , nebo ti co neměli na vrcholnou verzi . V PŘÍPADĚ ŽE BY SE TAZATELI -CE NELÍBILO 6 KOVÉ BMW DOPORUČIL BYCH 335 i CUPE MODE E9o 225 KW . VZKAZ PRO OSTATNÍ : RADY TYPU X-TYPE, MONDEO , CAYMAN , 147 ČI 159 KA ALFA NEDEJ BOŽE CLIO SI STRČTE ZA KLOBOUK BMW JE SÍLÁ RYCHLOST ŠTYL DYNAMIKA . S POZDRAVEM A PŘÁNÍM HEZKÉHO LÉTA PŘEJE MAREK KŘÍŽ .
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 28.08.2012 11:47, rada
645i je k smíchu. Pokud už by to musela být 6-ka, tak jedině 660i. Nic menšího nemá smysl. Ještě jsem uvažoval nad Bugatti Veyron, ale tam je o 10 váců více, než žadatel píše, tak nevím. Rozumná alternativa je Maserati 3200 GT, které má pěkných 272 kW a je za podobnou cenu, jako 6-ka Báwo. A Aston Martin se dá pořídit ojetý od cca 1,5 M. Též se dá doporučit a zábavy s ním bude kopec...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 28.08.2012 12:17, rada
David V . já jsem bmw 66O i ještě neřídil Bugatti Veyron v ČR ma snad jen Richard CHlad nebo Zdena Passer a co se tyká Vašeho doporučení ke starému Masserati budte tak laskva a kupte si to radši sám a nenabízejte jiným , ale chválím na Vás že dokážete za jménem napsat aspon V. pokud je to opravdová zkratka Vašeho příjmení . Hezký den .
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 28.08.2012 12:54, rada
Tak už do něj nerejte... Jestli je nemocnej, tak buďte schovívaví. Buďte rádi, že z něj vypadlo alespoň něco k věci, a nejspíš úplnou náhodou či omylem doporučil něco reálného.
Nebyl bych to býval řekl, ale s 645 - 650i bych souhlasil(jak už jsem psal níže).
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 28.08.2012 15:12, rada
Mě třeba napadlo High Torque Performance ... výkon trošku nižší než V6 ale spotřeba stejná
Nebo bych se skusil podíva trušku jinam a svezl bych si Priuse

Ne ale teď doopravdy .... ty BMW od \'\'Capslocka\'\' nejsou špatný ikdyž dotaz se týkal jen V6
Podíval bych se i na Mercedes, ty šestihrnky docela umějí ...
Švédi nic takového asi nedělali co ??? (až na Scanii R420 To je taky V6 ale v trošku jiné dimenzi )

A z Japonců mě snad ani nic nenapadá ...

Suzuki a Toyota ne-e ... (kdyby jste ve Swiftu nechtěli V6 místo zadních sedaček ... třeba)

Nissan 350 Z ... Subaru nic takového nemá, Honda asi tatky ne ...

Já osobně bych dal přednost Mercedesu nebo BMW ...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 28.08.2012 15:49, rada
Kája Mekáč - máš recht bmw je bmw z Mercedesu se mi líbí pouze CL 63 amge co měl DAVID STEEL, ale to je naročné auto jak na provoz tak na servis a nemyslím si , že tazatelka či tazatel by měla zájem vo tak drahý a naročný vůz . 6 KA BAF JE DOSTAČUJÍCÍ DÍLO PRO OBOJÍ POHLAVÍ CO UDĚLÁ RADOST A NEURAZÍ .
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 28.08.2012 16:32, rada
zigi: v GT je poslední evoluce V6 od alfy(busso) je to vlastně poslední alfa s tímto motorem. 3,2 od GM je pak v AR 159, Brera a spider...bohužel:(
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 28.08.2012 17:20, rada
Diskuze se trochu zvrtla k podstatně dražším autum (Aston, CL 63, atd) tak bych snad mohl vyhovět i Nissan GT-R, je to V6 sice s turbem jede neskutečně, převodovka řadí hodně rychle a i díky 4x4 má velmi dobrou trakci.
Předpoklám, že tazatel určitě nechtěl auto za 1M+, spíš bych jej tipoval že má v prkenici tak 250tis Civic TypeR.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 28.08.2012 18:14, rada
Kája Macháč: ale má, Legacy SpecB. kdo zná, ten ví. Jinka si dovolím upozornit, že nechť tazatel dává svým choutkám zelenou na okruhu a uzavřených tratích a že nebude svým "uměním" ohrožovat ostatní. Nechápu, co by mělo být zábavného na ježdění po D1, Praze, Brně či Ostravě. Já osobně jsem vždy rád, když v cíli vystoupím zdravý, protože nenarazím po cestě na nikoho, kdo dává naplno propuknout v těchto místech své zábavě. křížů u cest je už fakt dost.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 28.08.2012 19:42, rada
jízdu po dálnici rovně a rychle snad nikdo nepovažuje za zábavu... je to otrava a jezdím po ní rychle většinou proto, abych to měl rychle z krku...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 28.08.2012 22:36, rada
Ano, je těžké definovat, co je zábava. Např. takový GMC Delorean z 83. roku má taky 6 válců a více než 170 koní a zábavy s ním při postupném uvádění opět do provozu může být taky kopec. Já mít garáž (teda ještě jednu někde poblíž) a víc času, koupím nějakou starou ameriku, řeba Camaro nebo Corvettu neb Firebirda a postupně to dám dohromady a budu jezdit kochací výlety. V Brně jezdí bílý myslím Camaro (na d-fensu je o něm krásný článek a od stejného autora i o trolejbusech) a to když mi zabublá pod okny, tak je to fakt balzám pro uši, byť ta 2,8 V6 má jen 105 kW...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 28.08.2012 23:31, rada
Pre mna osobne by to bola xantia activa. Kara, ktora nedovoli v zakrutah naklony, ma paradne brzdy napajane na hydrauliku, komunikativne riadenie, a je celorocne pouzitelna (velky kufor, dost miesta, rozumna spotreba= lahke auto). Jej nevyhoda je rok vyroby (mohla by sa vyrabat aspon do 2008, keby nebola EU) a bezpecnost. Velkym plusom je cena (ked sa nejaka nahodou objavi)
Ale aj alfa 156 GTA by nebola na zahodenie.
reagovat
  1 2 3 ... 8




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.