0
zpět
 

diskuze k tématu: BMW Řada 3 E46 - první dojmy majitele

kategorie zařazení tématu: německá vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 14.03.2011 12:46, Zábavné
Člověk, který prodá 7-mi leté Báwo v chrochtě s 94 tkm na tacho je buď podvodník nebo filantrop.
Vtipné mi pak doslova přijde, že majitel bere nedostatek místa jako pozitivum, přičemž asi těsný interiér nazývá útulným. A poznámka o držáku nápoje je též vtipná. Nechápu potom, že majiteli nevadí, že jeho vůz má kufr, protože chtěl přeci auto a ne skříňovou Avii.
Tyhle zaslepené recenze zrovna moc rád nemám. Jenak nepřináší objektivní pohled a jednak by mě zajímalo, co znamená citlivé ABS. Tento nesmysl se v recenzích často vyskytuje.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 14.03.2011 13:38, RE: Zábavné
David V napsal:
Člověk, který prodá 7-mi leté Báwo v chrochtě s 94 tkm na tacho je buď podvodník nebo filantrop.
Vtipné mi pak doslova přijde, že majitel bere nedostatek místa jako pozitivum, přičemž asi těsný interiér nazývá útulným. A poznámka o držáku nápoje je též vtipná. Nechápu potom, že majiteli nevadí, že jeho vůz má kufr, protože chtěl přeci auto a ne skříňovou Avii.
Tyhle zaslepené recenze zrovna moc rád nemám. Jenak nepřináší objektivní pohled a jednak by mě zajímalo, co znamená citlivé ABS. Tento...
nechcem rypat ale vidim to podobne...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 14.03.2011 15:55, RE: Zábavné
nstar napsal:
nechcem rypat ale vidim to podobne...
Něco podobnýho, jako když mu to žere 5l při 130km/h...ha ha ha
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 14.03.2011 19:18, RE: Zábavné
zigi napsal:
Něco podobnýho, jako když mu to žere 5l při 130km/h...ha ha ha
no nevim, zase tak mimo mi tahle hodnota nepřijde, při ustálený rychlosti 130km/h.., proč ne, kor když má převodovka 6°
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 14.03.2011 21:08, RE: Zábavné
ivan2 napsal:
no nevim, zase tak mimo mi tahle hodnota nepřijde, při ustálený rychlosti 130km/h.., proč ne, kor když má převodovka 6°
No říkej si co chceš, ale auto při 130km/h nemůže žrát průměrně 5l/100km! Možná aktuální spotřeba taková být může, ale ne průměrná!

Moc bych se divil, kdyby majitel jel ( např. ) z Prahy do Brna a zpět na tempomat celou cestu tam i zpět při dálniční rychlosti 130km/h, a spotřebu by měl 5l/100km. Nechám se podat...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 14.03.2011 21:16, RE: Zábavné
zigi napsal:
No říkej si co chceš, ale auto při 130km/h nemůže žrát průměrně 5l/100km! Možná aktuální spotřeba taková být může, ale ne průměrná!

Moc bych se divil, kdyby majitel jel ( např. ) z Prahy do Brna a zpět na tempomat celou cestu tam i zpět při dálniční rychlosti 130km/h, a spotřebu by měl 5l/100km. Nechám se podat...
po tankodromu D1 asi ne , ale po slušnější rovinatější dálnici proč ne, mimochodem tempomat žere o dost víc
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 15.03.2011 02:48, RE: Zábavné
David V napsal:
Člověk, který prodá 7-mi leté Báwo v chrochtě s 94 tkm na tacho je buď podvodník nebo filantrop.
Vtipné mi pak doslova přijde, že majitel bere nedostatek místa jako pozitivum, přičemž asi těsný interiér nazývá útulným. A poznámka o držáku nápoje je též vtipná. Nechápu potom, že majiteli nevadí, že jeho vůz má kufr, protože chtěl přeci auto a ne skříňovou Avii.
Tyhle zaslepené recenze zrovna moc rád nemám. Jenak nepřináší objektivní pohled a jednak by mě zajímalo, co znamená citlivé ABS. Tento...
pneumatika 225/45 ma podle me vetsi obvod nez (predepsana) 205/50. to potom zkresluje udaje o rychlosti, ujete vzdalenosti i spotrebe. nebo ne? akorat, vetsi pneumatika by mela mit v realu mensi spotrebu, nez pise computer.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 15.03.2011 07:56, tempomat
ivan2 napsal:
po tankodromu D1 asi ne , ale po slušnější rovinatější dálnici proč ne, mimochodem tempomat žere o dost víc
tempomat žere o dost míň :) pokud ho umíš použít a chápeš jeho funkci, což je nejlépe dálnice nebo dlouhý, pokud možno co nejrovnější úsek, tak má vždy nižší spotřebu než tvoje noha. Ať chceš nebo ne, nedokážeš nohou udržet např. 10,20 nebo 80km stejné otáčky, tempomat ano a to je to tajemství.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 15.03.2011 08:34, RE: tempomat
Tomi napsal:
tempomat žere o dost míň :) pokud ho umíš použít a chápeš jeho funkci, což je nejlépe dálnice nebo dlouhý, pokud možno co nejrovnější úsek, tak má vždy nižší spotřebu než tvoje noha. Ať chceš nebo ne, nedokážeš nohou udržet např. 10,20 nebo 80km stejné otáčky, tempomat ano a to je to tajemství.
Souhlasil bych s tím, že tempomat bude žrát míň, hlavně v dlouhých dálničních přesunech to bude 100%, naopak třeba v kopcovité trati tempomat dle mě spotřebu zvýší.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 15.03.2011 10:58, RE: tempomat
Tomi napsal:
tempomat žere o dost míň :) pokud ho umíš použít a chápeš jeho funkci, což je nejlépe dálnice nebo dlouhý, pokud možno co nejrovnější úsek, tak má vždy nižší spotřebu než tvoje noha. Ať chceš nebo ne, nedokážeš nohou udržet např. 10,20 nebo 80km stejné otáčky, tempomat ano a to je to tajemství.
jistě že nejde udržet nohu v jedné přesné poloze, ale pan zigi mluvil o tempomatu na D1 a tam je dost kopců a bude tam tempomat žrát o nějaký ten litr víc
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 15.03.2011 13:03, RE: tempomat
ivan2 napsal:
jistě že nejde udržet nohu v jedné přesné poloze, ale pan zigi mluvil o tempomatu na D1 a tam je dost kopců a bude tam tempomat žrát o nějaký ten litr víc
Tempomat bude žrát vždy míň za předpokladu dodržení konstantní rychlosti. Pokud člověk jede bez tempomatu, tak má tendenci si z kopce pomoci rozjetím a do kopce mírným zpomalením a v tom spočívá tajemství úspory. Tempomat jen reaguje na okamžitou rychlost a podle podmínek buď ubírá nebo přidává "plyn" - nevidí dopředu charakter krajiny.
Tempomat nemám, nicméně na svých služebkách jsem ve vozidlech tempomatu hojně využíval (měl jsem ho zapnutý prakticky neustále) a dosahoval jsem běžných spotřeb, které se mi rozhodně o litr zvýšené nezdály (např 5.3 l/100 km s 1.9 TDi 77 kW na cestách Brno - Nbg - 550 km jedna cesta)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 15.03.2011 15:21, RE: tempomat
David V napsal:
Tempomat bude žrát vždy míň za předpokladu dodržení konstantní rychlosti. Pokud člověk jede bez tempomatu, tak má tendenci si z kopce pomoci rozjetím a do kopce mírným zpomalením a v tom spočívá tajemství úspory. Tempomat jen reaguje na okamžitou rychlost a podle podmínek buď ubírá nebo přidává "plyn" - nevidí dopředu charakter krajiny.
Tempomat nemám, nicméně na svých služebkách jsem ve vozidlech tempomatu hojně využíval (měl jsem ho zapnutý prakticky neustále) a dosahoval jsem běžných spotřeb...
pane Davide nemám Vás za blbce, protože přispíváte často a dobrými příspěvky, které mají logiku, ale tohle mi přijde že si ty první dvě vaše věty úplně odporují. Já z vlastní zkušenosti vím, že na D1když známej zapnul tempomat, šla průměrná spotřeba PP u Voyageru slušně nahoru, známej to komentoval že mu to za to stojí, že ho aspoň nebolí noha. V kopcovité D1. Přijde mi to logický, viz. 2. věta pana Davida. Stejně tak cyklista by se pěkně nadřel, kdyby pod kopcem brzdil a pak se snažil kopec vyspurtovat ve snaze udržení konstantní rychlosti. Nejúspornější je to z kopce trochu rozjet a do kopce nechat auto jet co zvládne motor a do ničeho ho nenutit, klidně i trochu zpomalovat. Po rovině samozřejmě konstantní rychlost, to je jinačí situace, ale rovinatých dálničních úseků je v ČR málo.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 15.03.2011 16:11, RE: tempomat
ivan2 napsal:
pane Davide nemám Vás za blbce, protože přispíváte často a dobrými příspěvky, které mají logiku, ale tohle mi přijde že si ty první dvě vaše věty úplně odporují. Já z vlastní zkušenosti vím, že na D1když známej zapnul tempomat, šla průměrná spotřeba PP u Voyageru slušně nahoru, známej to komentoval že mu to za to stojí, že ho aspoň nebolí noha. V kopcovité D1. Přijde mi to logický, viz. 2. věta pana Davida. Stejně tak cyklista by se pěkně nadřel, kdyby pod kopcem brzdil a pak se snažil kopec vys...
Přesně tak. Další věc je, že pokud nemám auto s automatem, tak tempomat nepodřazuje. To na dálnici nevadí, ale na okresce by už mohlo.<br>
Na dálnici pak zbytečně z prudšího kopce brzdí motor. Pokud nutím motor točit 3500-4000 otáček zbytečně, tak to asi ubere dost energie zbytečně, asi víc než pokud běží volnoběh na cca 600-800.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 15.03.2011 17:43, RE: tempomat
David V napsal:
Tempomat bude žrát vždy míň za předpokladu dodržení konstantní rychlosti. Pokud člověk jede bez tempomatu, tak má tendenci si z kopce pomoci rozjetím a do kopce mírným zpomalením a v tom spočívá tajemství úspory. Tempomat jen reaguje na okamžitou rychlost a podle podmínek buď ubírá nebo přidává "plyn" - nevidí dopředu charakter krajiny.
Tempomat nemám, nicméně na svých služebkách jsem ve vozidlech tempomatu hojně využíval (měl jsem ho zapnutý prakticky neustále) a dosahoval jsem běžných spotřeb...
Já s tímto souhlasím - tempomat využívám jen na dálnici, a to prakticky pořád. Kouzlo v tempomatu tkví v tom, že se řidič uklidní, nemá tendence se furt s někým honit - spotřeba je tak o 0,3l vyšší, než kdybych jel konstantně "nohou". Jenže to neumím, navíc mě achillovky poděkují za odpočinek. Tedy alespoň ta pravá, levá odpočívá tak jako tak. Navíc, kdo se naučí tempomatem ubírat, přidávat, ev. ho vypnout /zapnout, dojede-li třeba kamion, tak ušetří, neboť si auto přidá jen tolik, kolik potřebuje.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 15.03.2011 22:25, RE: tempomat
Pepe napsal:
Já s tímto souhlasím - tempomat využívám jen na dálnici, a to prakticky pořád. Kouzlo v tempomatu tkví v tom, že se řidič uklidní, nemá tendence se furt s někým honit - spotřeba je tak o 0,3l vyšší, než kdybych jel konstantně "nohou". Jenže to neumím, navíc mě achillovky poděkují za odpočinek. Tedy alespoň ta pravá, levá odpočívá tak jako tak. Navíc, kdo se naučí tempomatem ubírat, přidávat, ev. ho vypnout /zapnout, dojede-li třeba kamion, tak ušetří, neboť si auto přidá jen tolik, kolik potřebuje.
Na dálnici taky používám tempomat často. Při předjíždění jen přišlápnu plyn a pak pustím, nebo lehce doladím tlačítkama rychlost na volantu. Nicméně ho používám občas i v dlouhých obcích kde je 40tka. Prostě nastavím (podle navigace) 43km/h a relaxuju
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 16.03.2011 07:13, RE: tempomat
ivan2 napsal:
pane Davide nemám Vás za blbce, protože přispíváte často a dobrými příspěvky, které mají logiku, ale tohle mi přijde že si ty první dvě vaše věty úplně odporují. Já z vlastní zkušenosti vím, že na D1když známej zapnul tempomat, šla průměrná spotřeba PP u Voyageru slušně nahoru, známej to komentoval že mu to za to stojí, že ho aspoň nebolí noha. V kopcovité D1. Přijde mi to logický, viz. 2. věta pana Davida. Stejně tak cyklista by se pěkně nadřel, kdyby pod kopcem brzdil a pak se snažil kopec vys...
Píšu snad něco jiného? Pokud se budu nohou snažit simulovat tempomat, tak nikdy nebudu mít nižší spotřebu než automat. Ovšem rozjetí z kopce a následné zpomalení do kopce já simulací tempomatu v tomto případě nenazývám, a proto došlo k nedorozumění. K té úspoře dochází proto, neboť chování vozidla je nahony vzdáleno od udržování konstantní rychlosti, rychlost neustále kolísá. Navíc si lze pomoci, vidím kopec, tak se při zapnutém tempomatu trochu rozjedu a pak mu nechám, ať si naklesá na své. Jak říkám, jel jsem přes 1000 km po dálnicích výlučně na tempomat (ano podle provozu jsem si i přidával a ubíral, abych nemusel brzdit) a průměrnou spotřebu i s klimou jsem měl 5.3 (max. nastavení bylo do 140 km/h, jen v rajchu jsem tomu trochu dal bez tempomatu). Těžko bych jel výrazně levněji, bez jeho použití.
Nemohu prostě potvrdit, že by provoz na tempomat byl výrazně držší, ale zároveň netvrdím, že se bez tempomatu nedá jet laciněji, ovšem není to konstatntní rychlostí, ale rychlost výrazně kolísá.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 16.03.2011 11:17, RE: tempomat
David V napsal:
Píšu snad něco jiného? Pokud se budu nohou snažit simulovat tempomat, tak nikdy nebudu mít nižší spotřebu než automat. Ovšem rozjetí z kopce a následné zpomalení do kopce já simulací tempomatu v tomto případě nenazývám, a proto došlo k nedorozumění. K té úspoře dochází proto, neboť chování vozidla je nahony vzdáleno od udržování konstantní rychlosti, rychlost neustále kolísá. Navíc si lze pomoci, vidím kopec, tak se při zapnutém tempomatu trochu rozjedu a pak mu nechám, ať si naklesá na své. Jak...
to jsme si úplně nerozumněli, měl jsem za to že se tu jízda na tempomat bere tak že úplně a že se mu do toho nekecá. Takhle potom jo.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 16.03.2011 11:44, RE: tempomat
ivan2 napsal:
to jsme si úplně nerozumněli, měl jsem za to že se tu jízda na tempomat bere tak že úplně a že se mu do toho nekecá. Takhle potom jo.
Při běžném provozu nelze tempomat použít, aniž by se mu do toho "nekecalo". Ale to kecání lze řešit buď plynovým pedálem nebo si tlačítkem po např. 2 km/h přidávat nebo ubírat, podle toho jak rychle se blížím ke kamionu v porovnání s tím, jak rychle se blíží auto, které dojíždí mě. Takhle jsem různě při cestě čaroval s tempomatem já. Ale rozhodně jsem neaplikoval rozjezdy před kopcem a spotřeba mi skutečně vyšla normální, že bych nějaký zásadní nárůst spotřeby zaznamenal, nemohu říci.
Nicméně je tempomat vynikající pomůcka a na dlouhých cestách jsem opravdu noze odpočal. I ve městě na okruhu při 60-ce jsem jej zapínal a nestaral se o radary a neměl přilepené oči na palubce.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 16.03.2011 14:48, RE: Zábavné
Gravedigger napsal:
pneumatika 225/45 ma podle me vetsi obvod nez (predepsana) 205/50. to potom zkresluje udaje o rychlosti, ujete vzdalenosti i spotrebe. nebo ne? akorat, vetsi pneumatika by mela mit v realu mensi spotrebu, nez pise computer.
Rozdíl je zanedbatelný, 225/45 má menší profil a v absolutních číslech je dokonce "nižší" než 205/50. Rozdíl výšky přenásoben dvěma je 2,5 cm, palec má 2,54 cm, takže rozdíl na obvodu je zanedbatelný. Čímž neříkám, že tam není
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 16.03.2011 14:50, RE: Zábavné
pargi napsal:
Rozdíl je zanedbatelný, 225/45 má menší profil a v absolutních číslech je dokonce "nižší" než 205/50. Rozdíl výšky přenásoben dvěma je 2,5 cm, palec má 2,54 cm, takže rozdíl na obvodu je zanedbatelný. Čímž neříkám, že tam není
Ten palec znamená, že 225/45 jsou obuty na 17palcových discích a 205/50 pouze na 16.
reagovat
1 2




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.